RobiRoberto Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 pred 13 urami, amateur pravi: Robi, to je bil nov podvig, nov mejnik. Kako sta zdržali na novo podložena zadnjica in noge? To besedilo sem svoji "duševni zdravnivi" skupaj z včerašnjimi fotografijami poslal v poštnem spotočilu: Včeraj sem izkoristil ugodno vremensko napoved in se okrog petnajste ure vrnil nazaj domov z bolečimi nožnimi mišicami, bolečo zadnjico, bolečim desnim kolenom in levim kolkom, vendar kljub temu zelooooo zadovoljeeeeen. Današnja popoldanska malica se bo lahko ves dan spirala na balkonu ... Včerajšnje darilo , sladka domača isabela , lahko služi tudi za izboljšanje vonjav v stanovanju ... Števec na kolesu mi je včeraj izmeril samo 37 prevoženih km, zato bom danes moral preveriti, kaj je bil vzrok za to ??? Mislim, da je s kolesom prevoženih 100 km tudi moja zgornja meja za posledice moje prometne nesreče in tudi "mojo mladost" ... Joker in Quest 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 pred 11 minutami, RobiRoberto pravi: Mislim, da je s kolesom prevoženih 100 km tudi moja zgornja meja za posledice moje prometne nesreče in tudi "mojo mladost" Se strinjam, pa še to le občasno, po predhodnih pripravah. Vem, da ti kilometrov in kondicije ne manjka, vendar pazi na kolke in kolena, si kljub vsemu še mlad in jih boš še rabil. Kaj pa praviš na zgoraj navedeno temo e bike, to bi ti v marsičem olajšalo rekreacijo (v ta hude klance bi imel pomoč!)? Sam se bom preko zime posvetil tej temi in do spomladi nekaj naredil v to smer (najprej moram eno staro trdno, ohranjeno MTB kolo z V brejk bremzami, ga obnoviti, potem ga pa dodelati z elektriko). Šparovec sem že pripravil v ta namen. Glede na vreme do konca tedna boš imel čas, da se nožne mišice spočijejo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 pred 24 minutami, RobiRoberto pravi: Števec na kolesu mi je včeraj izmeril samo 37 prevoženih km, zato bom danes moral preveriti, kaj je bil vzrok za to ??? Pri meni če je baterija že slaba števec spi in špara baterijo, zato ga moram takrat ročno zagnati po postankih, pa mi beleži vse kilometre. Lahko pa da se ti je magnetek na špici kolesa odmaknil, ... RobiRoberto 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Carlo Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 (popravljeno) --- Popravljeno September 14, 2017. Popravil Carlo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 (popravljeno) pred 1 uro, amateur pravi: Kaj pa praviš na zgoraj navedeno temo e bike, to bi ti v marsičem olajšalo rekreacijo (v ta hude klance bi imel pomoč!)? Če boš prebrskal nazaj po tej temi, boš videl, da imam tudi električno trikolo Triem, s katerim sem na začetku delal z dvema akumulatorjema + , - 55 km,sedaj pa z obema mogoče še samo 20 km. Za to je bila kriva udrtina na cesti pred mostom v Spodnji Idriji, katero sem zaradi dežja spregledal, in ki je tako poškodovala sprednji kolesni obroč, da ga je bilo treba naročiti novega in zamenjati, in pri tem je "strokovnjak", ki je pri zamenjavi skrbel za "električne komponente" najbrž narobe "zvezal ali priklopil regler", tako da mi ta ni več avtomtično izklopil motorja, ko je napetost akumulatorja padla pod x,y volta, kar je za LiPo akumulatorje "strup" ... Popravljeno September 14, 2017. Popravil RobiRoberto amateur 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 pred 34 minutami, RobiRoberto pravi: kar je za LiPo akumulatorje "strup" ... Danes sem našel na spletu zanimiv prispevek o samogradnji e bika, ki govori tudi o baterijah, prednostih in slabostih Hub motorja v pesti kolesa, ... A si trikolo že odpisal ali si ga samo konzerviral za morebitno kasnejšo rabo? Kolika pa je bila hitrost z njim na ravnini? A ima regulacijo velikosti pomoči? Menda je izkoristek pri tovrstnem (Hub) motorju slabši kot pri sredinjskem motorju, pa moraš za to imeti večjo baterijo, na triciklu pa imaš zadaj zadosti placa, pa še na stabilnost kolesa ne vpliva dodatna obtežba. Pravijo, da delajo Kitajci Hub tipe motorja v 100.000 in več primerkih na serijo, zato je cena tako nizka. Kar se pa tiče baterije pa vsi na forumih opozarjajo, da pada kapaciteta s številom polnjenj. Ja električno kolo na koncu le ni tako poceni stvar, kot se zdi na prvi pogled. Za ceno ene baterije si klasični kolesar na nožni pogon lahko privošči veliko kav, sokov, sladoledov, ... Je pa fajn, ko imaš močan veter v prsa, pa daš na ravnini malce pomoči, da ne govorim za klanec. Pa še link do članka: https://makezine.com/2015/01/14/how-i-built-my-first-electric-bike/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 pred eno uro, amateur pravi: Ja električno kolo na koncu le ni tako poceni stvar, kot se zdi na prvi pogled. Za ceno ene baterije si klasični kolesar na nožni pogon lahko privošči veliko kav, sokov, sladoledov, ... Moj Triem me je koštal približno 1.000 € in ko sem ugotovil da bom rabil še en akumulator, sem zanj plačal približno 500 € ... Trikolo "sem konzerviral", ker je brez elektro motorja skoraj neuporaben, zaradi prenosa med prednjim in zadnjim zobnikom, s katerim lahko dosežem hitrost samo približno 20 km na uro ... Globoke misli & misel dneva & stuff by Roberto: 1. Preden bo zapadel sneg imam namen posneti še en snetek ... 2. Važno je, da se v mojem stanju znam ves čas s čem zaposliti in za vklop TV je trenutno še prezgodaj = kolo v delavnico !!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Joker in amateur 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 14, 2017 Deli Objavljeno September 14, 2017 Slika ni ostra , ker se je ostrina očitno naravnala na tla v delavnici , jaz pa sem naredil edino kar sem še lahko in popravil nazaj v pravilno stanje magnet in "tuljavo", tako da bom že pri naslednji vožnji lahko videl, če je bilo to krivo za včerajšnje nepravilno odčitanje prevoženih kilometrov. Baterija v števcu najbrž ni kriva, ker mi jo je g. Bonča zamenjal marca letos. amateur 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava RobiRoberto Objavljeno September 14, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno September 14, 2017 (popravljeno) To sem glede LiPo akumulatorjev skopiral na modelarskem forumu, ker sem LiPo akumulatorje tudi jaz uporabljal v modelarstvu, predvsem v tekmovalnih F5J jadralnih modelih, s pomožnim motorjem za dosegovanje željene štartne višine, za kar sta bila vsak mV in mAh pomembna : Polne akumulatorje (4.2 V/člen) nikoli ne hranim dlje kot 24 ur. Večinoma jih napolnim nekaj ur prej. Daljše hranjenje v polnem stanju povečuje notranjo upornost (impendanco) akumulatorjev. Večinoma pa polnim na terenu in jih takoj uporabim ter dobim najboljše zmogljivosti. - Polnim vedno s polnilnikom in balanserjem . Poceni polnilniki imajo izredno slabe elektronske komponente, in ne merijo točne napetosti - preizkusite svoj polnilnik z dobrim multimetrom, morda boste presenečeni (recimo polnilnik kaže 4.15V - ampak je dejanska napetost na akumulatorju že preko 4.2 V oziroma lahko rečemo, da je balansiranje prej razbalansiranje....) - Nikoli ne praznim več kot 80 % realne kapacitete akumulatorja oziroma minimalno (!) okoli 3.65 V/člen pri mirovanju, raje vidim minimalno napetost 3.7V (problem pri slabših akumulatorjih so neenakosti členov v paketu!!) Roberto na F5j tekmi v Moravskih Toplicah, nekoč pred letom 2009 ... Popravljeno September 14, 2017. Popravil RobiRoberto GO_Tomi, Quest, notranc in 7 others 8 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 Roberto na F5j tekmi v Moravskih Toplicah, nekoč pred letom 2009 ... Ja so bili to časi. A si imel svoje letalce ali si bil samo njihov upravljavec? Ko si naredil zadnjo vožnjo s kolesom ta teden, bi moral posneti tudi podobno akcijsko fotografijo, saj je bil vsaj za tvoje razmere to podvig Extra klase, pa tudi za druge kolesarske nedirkače bi bil kar zahteven zalogaj. Glede na prevožene kilometre in stalnost kolesarjenja smo zate več ali manj amaterji. Poznam prevoženo traso in še enkrat kapo dol. Podatka o opravljenih višincih žal na števcu nimaš, se je pa nabralo kar nekaj metrov vzpona. Ostrina pri fotografiranju: izberi makro, približaj, poskusi najti razdaljo, kjer bo slika ostra, stisni gumb in preveri sliko, tako delam sam, pa ročni in ne avtomatski način. Tebi je ostrilo verjetno na verigi na levi strani (uporabljaš avtomatsko večtočkovno samodejno ostrenje glede na obraze, predmete?). Hvala za info o baterijah in polnjenju. Bom doma preveril pri polnilcu baterije motorja v zimskem času. Kar se pa tiče baterije v števcu od kolesa pa brezžična povezava in mraz kar načneta zdravje baterije. Sam menjam baterijo vsaj dvakrat na leto, zadnjič sem pred zamenjavo izmeril napetost nove baterije, ki je bila malenkost čez 3V, pa mi je že čez dva dni na displeju napisalo LOW. Pa pazim, katero baterijo (kvaliteta) vzamem. Sem se pa iz tega nekaj naučil. Ker moram po baterijo v Loko, sedaj kupim vsaj dve, eno za rezervo. Naslednja načrtova tura tudi ne bo lahka. Mar nisi zadnjič zapisal, da si bil hvaležen hčeri, da te je odpeljala na Medvedje Brdo, da si lahko posnel vožnjo navzdol? Je pa res, da ti tvoj lastni motor pri teh temperaturah pri vzponu na Gore ne bo zakuhal. Boš pa moral pohiteti, zima se očitno hitro bliža, z njo pa tudi zimski športi na TV (slika iz Planice, leto 2015). RobiRoberto 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 (popravljeno) Misel dneva: Robertotove želje so večje od njegovih zmožnosti ... / Popravljeno September 15, 2017. Popravil RobiRoberto amateur 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 pred 4 urami, amateur pravi: A si imel svoje letalce ali si bil samo njihov upravljavec? Pramodel za "nos trupa" sem naredil sam, kalup za "nos trupa" in "sredice" iz stirodurja za krila mi je v Logatcu pomagal narediti moška polovica Varadero Team Longaticum , ostalo delo pa se je zopet nadaljevalo v moji delavnici. Polde Mk 3 je zato, ker sem pred njm naredil že dva in pri vsakem novem izboljšal, kar me je pri prejšnjem motilo, ali ni zadostovalo mojim željam ... Modelarji.com amateur in Joker 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 Če bo kdo "rekonstruiral" (?) moj današnji padec, se ta na posnetku nahaja pri 5 min in 21 s ... Jaz ne morem ugotoviti ničesar ... amateur 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GO_Tomi Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 45 minutes ago, RobiRoberto said: Če bo kdo "rekonstruiral" (?) moj današnji padec, se ta na posnetku nahaja pri 5 min in 21 s ... Jaz ne morem ugotoviti ničesar ... Padec je pri 07:51. Kukr jaz vidim, ti je opletlo balanco, in pol se nisi več ulovil. Ni videt, da bi zapeljal na šudr, možno je, da si pred ovinkom sprednjo bremzo stisnu. Vsekakor je krivec nenaden oster zavoj v desno, izravnava ti potem ni šla dobro od rok. V takšni situaciji se vozi enako kot z motorjem: zaviranje nardiš pred ovinkom, ovinek samo spelješ brez tikat nič. amateur 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 Roberto: Pramodel za "nos trupa" ... Na sliki se letalu ne vidi, da je doma-hand-made. Dela odličen vtis. Pa bi danes lahko še vozil kaj takega, če bi imel na razpolago? To je jedrilica, če prav vidim. Koliko časa si jo pa lahko držal v zraku in na kateri višini si začel jadrati? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 Roberto: Misel dneva: Robertotove želje so večje od njegovih zmožnosti ... Vidim, da se ti strašno mudi in dejanja res prehitevajo tvoje misli. Če imaš na kolesu MTB tako ozke gume kot pašejo na specialko in skoraj brez profila, potem se je dobro izogibati mokri in strmi podlagi. Če pa zraven še snemaš in se pri tem koncentriraš na pripravo dinamičnega posnetka, ja potem te pa lahko kaj preseneti. Mislim, da sem ti enkrat že napisal, da ima človek določeno mero sreče, ko pa jo večji del porabi, se pa pričnejo dogajat čudne, nelogične stvari. Iz tega sledi nauk delaj samo eno stvar na kolesu, motorju, v avtu, ... Sam sem svoj del sreče porabil pri padcu pri plezanju v steni leta 2001, sem si na srečo zlomil samo piščal v gležnju, dobil ploščico in pest vijakov, postal 4% invalid zaradi slabše gibljivosti gležna. To me je kar malce umirilo in prizemljilo. Sedaj pa pogledam še film. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 GO_Tomi: Padec je pri 07:51. Kukr jaz vidim, ti je opletlo balanco, ... Po moje je že prej na posnetku preveč spustil (da ne bi na posnetku izgledalo, da ga je posnel upokojenec, namesto da bi v programu dodal malce hitrosti, kdo bi pa to opazil) in ko ti v takem ovinku v dežju kolo uteče, se že zaradi ovinka nagneš na notranjo stran, stisneš prvo bremzo, spredaj ni dosti oprijema in greš po tleh. Po moje prehitro kolo, prepozen ter premočan Roberto na bremzi. Če bi imel diske namesto V brejka, bi bil pa verjetno še hitreje na tleh. Tomi, v celoti se strinjam s tvojo ugotovitvijo. Glede na odrgnine bi rekel sreča je bila prisotna, glede na kolo pa bo par dni prisilnega počitka za uporabnika (a se mogoče motim?). Kamerca jo je pa odnesla brez posledic? Pa še to: če si v penziji lahko izbiraš vreme in dnevno uro za svojo večjo varnost, to je moje zavedanje pa tudi moja misel dneva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CINDAPP Objavljeno September 15, 2017 Deli Objavljeno September 15, 2017 Delno se strinjam z predhodimi mnenji,ampak kolkr se men vidi je tudi cestišče počkodovano .Ob takih vremenskih razmerah (mokrota,nizke temp)zgubiš pravi občutek in kaj hitro lahko pride do nesreče.Upam da razen prask ni kaj hujšega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 16, 2017 Deli Objavljeno September 16, 2017 (popravljeno) Včeraj se je bolečinam v desnem kolenu, levem kolenu in levem kolku pridružila tudi bolečina v desnem kolku, čeprav sem padel na levi bok ... Bil sem 111 % prepričan , da bo kdo omenil tudi zaviranje s sprednjo zavoro, katero sem pa včeraj že doma pred odhodom izklopil iz svojih možganov, in dveh ali treh prstov leve roke nikoli nisem postavil na ročico prednje zavore NIKOLI !!! Moja draga in najina hčerka gresta jutri za teden dni v Moravske Toplice, jaz pa zaradi pomoči moji invalidni mami ne morem z njima. Menda ima moja mama v Ljubljani tudi hčerko in ta ima tudi svojo hčerko ... Ker je včerajšnji snetek dolg okrog 13 minut, sem iz njega izrezal samo del s padcem, + - nekaj sekund ... V kuhinji se nekaj dogaja by my dother , ki mi je pravkar prinesla dopoldansko in takoj za tem bom poizkusil priti do garaže (boleči desni kolk) in premestiti kolo v delavnico ter preveriti kaj je z menjslnikom, z veliiikim upanjem, da se ni kaj polomilo ... Popravljeno September 16, 2017. Popravil RobiRoberto Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GO_Tomi Objavljeno September 16, 2017 Deli Objavljeno September 16, 2017 3 hours ago, RobiRoberto said: nisem postavil na ročico prednje zavore NIKOLI !!! Kukr pravim: "... Ni videt, da bi zapeljal na šudr, možno je, da si pred ovinkom sprednjo bremzo stisnu. Vsekakor je krivec nenaden oster zavoj v desno ..." Zakaj si cmoknil, to veš pa samo ti. Jaz samo razmišljam na to temo, ker si nas pozval k razmišljanju. Čim hitrejše okrevanje želim! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
raza Objavljeno September 16, 2017 Deli Objavljeno September 16, 2017 Tudi zaviranje na zadnjo s klanca ima pogosto vzrok zdrs zadnjega kolesa v stran, posebno če si malo nagnjen. In pri tem padcu se vidi, da je pred padcem zadnje kolo opledlo levo desno in robi je skušal kolo ujeti - poravnati (zato krmilo levo- desno), usoden pa je bil drugi večji zdrs na stan. Za dogodek pa je veliko prispevala tudi sesuta asfaltna podlaga, saj je kolo poskakovalo in s tem izgubljalo stik s podlago. Tu bi pomagalo v fazi upočasnitve zaviranje z obema zavorama istočasno in to z občutkom. S klanca je zadnja zavora precej neučinkovita in se faza zaviranja močno podaljša. RobiRoberto 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 16, 2017 Deli Objavljeno September 16, 2017 (popravljeno) Zakaj sem cmoknil ne vem, oziroma se ničesar ne spominjam, zato sem tudi objavil posnetek, če bi kdo iz videnega lahko kaj ugotovil. Takoj po kosilu sem odšel v delavnico, postavil kolo ležeče na delovno mizo (v idrijščini "pank") in fotografiral zadnji del menjalnika iz več različnih položajev in prišel do zaključka, da se zadnji del menjalnika ni samo "premaknil s svojega položaja", ampak se je kar odlomil. "Olajševalna okoliščina" zame (najprej sem napisal okolica ) je ta, da sem pri iskanju fotografije menjalnika Shimano Acera odkril, da ta del ne stane več kakor 18 € + oba pedala 15 € (cene pedal so zelooo različne) = skupaj "zaokroženo" 35 € + mehanikovo delo = "sprejemljivo" ... Pred dotavo mojega kolesa v KC Bonča bo kolo potrebno še "učinka paromata", vendar trenutno dežuje in tudi mudi se mi nikamor ne. Popravljeno September 16, 2017. Popravil RobiRoberto Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 16, 2017 Deli Objavljeno September 16, 2017 V tej temi sem iskal fotografijo mojega kolesa, da bi jo s pomočjo datuma objave poiskal v mapi fotografije v njeni osnovni resoluciji 4.000 X 3.000 in bi potem iz nje poizkusil izrezati samo zadnji del menjalnika, vendar mi tega ne bo treba storiti , ker mi je uspelo najti željeno fotografijo zadnjega dela menjalnika, dokler še ni bil odlomljen ... Sekundno lepilo mogoče? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
amateur Objavljeno September 16, 2017 Deli Objavljeno September 16, 2017 Roberto pravi: Bil sem 111 % prepričan , da bo kdo omenil tudi zaviranje s sprednjo zavoro, katero sem pa včeraj že doma pred odhodom izklopil iz svojih možganov, in dveh ali treh prstov leve roke nikoli nisem postavil na ročico prednje zavore NIKOLI !!! Včeraj je bila cesta mokra, v gozdu je kapalo z dreves (glej kaplje na kameri), zato je bila mokra tudi feltna in tudi gumice zavor, v tem primeru pa je pri V bremzah zavorni učinek slabši kot v suhem vremenu. Prste lahko daš na prvo zavoro tudi podzavestno, če ti zadnja slabo zavira (moje razmišljanje). Sem zamrznil trenutek pred padcem, na tleh je vidna udornina v asfaltu in to na začetku ovinka, asfalt je razbit. Zaradi mraza in dežja zebe v roke, občutek ni več pravi, kot pravi Cindapp, malce te lahko kaka stvar preseneti ali pa si malce zamišljen, pa je nesreča tu. Ja važno je pa, da je kolesar cel, udarjeno bo gotovo bolelo par dni. Lastnika zagotovo boli tudi pogled na poškovano kolo. Je pa to opozorilo tudi za bralce foruma, kaj se lahko zgodi, če .... Bog ne daj, da je v takih pogojih v gmajni za ovinkom še kakšna veja na tleh. RobiRoberto 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno September 16, 2017 Deli Objavljeno September 16, 2017 Nekaj sem hotel napisati, toda vmes ko sem bral Amateurjevo objavo, sem to že pozabil in tudi tega ne vem, na kaj se je nanašalo ... Tako NE DELUJE moj spomin in to je bil tudi glavni razlog, da so me invalidsko upokojili: 25 % hardware + 50 % software ... amateur 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se