RobiRoberto Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 Robi na to ne pravi nič ... Danes zjutraj sem najprej počakal poštarja (HiPHiPHurA). Potem me je zanimalo če moje desno koleno in levi kolk še vedno zmoreta priti do rudniškega dimnika, in uspelo jima je brez večjih težav (beri bolečin), le pri vračanju nazaj po klancu navzdol mi je desno koleno "klenkalo" ... Ko sem se vrnil domov sem se najprej oprhal in na mizi me je že čakalo kosilo, ki so ga nama z mamo prinesli "od" pomoč na domu". Po kosilu sem nama skuhal še in takoj za tem odšel v delavnico. Odkar me je moral zapustiti moj največji prijatelj Bil , so mi ostali še štirje "podprijatelji": Tačka, kavč, računalnik ter stric Google in trenutno "se družim" z drugim in tretjem prej omenjenim" ... amateur, BIF, notranc in 3 others 6
GoBobi Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 za sliko št. 12. Ti jih pa biksaš Robi . Ajd! RobiRoberto 1
GoBobi Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 pred 5 urami, amateur pravi: Ista firma (SOOCOO), ki dela kamero, dela tudi enoosni Gyro stabilizator za kamero. Cena na spletu je 80$. https://www.ebay.com/itm/SOOCOO-Gyro-Stabilizer-1-Axis-for-Gopro-Xiaomi-SJCAM-Sports-Camera-Smart-Phones/332281986053?hash=item4d5d8cbc05:g:hz8AAOSwIjJZUNkH Kako to deluje v praksi je prikazano na linku spodaj. Bi moral tudi sam stestirati, da bi videl kako in kaj. Včeraj sem kar v garaži nadaljeval preiskuse z mojo kamero, pa ni napredka pri zmanjševanju tresenja slike kljub vloženemu naporu in inovatorstvu. Se bom moral res enkrat oglasiti, da narediva test delovanja tvoje kamere. Piše, da ima protitresni sistem, verjetno elektronskega. In kaj pravi Robi na to? Tale gimbal zna bit O.K., ampak tako poceni preizkusa, kot ti ga ponujam z mojo kamerco, s to napravico ne boš mogel izvesti, da bi samo ugotovil, ali reši problem ali ne. Stane skoraj toliko kot moja cela kamerca oz. model brez oznake Pro - SOOCOO S100 (razlike so v tem, da Pro model ima še daljinca, ekran na dotik in še par stvari, ki sem jih pozabil, ampak nič bistvenega v drobovju). Se bova zmenila za probo, bo tako sigurno najbolje . Ajd!
RobiRoberto Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 pred 44 minutami, GoBobi pravi: za sliko št. 12. Ti jih pa biksaš Robi . Res bi se lahko obril. notranc, GoBobi in franc 2 1
RobiRoberto Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 (popravljeno) Popravljeno November 16, 2017. Popravil RobiRoberto
RobiRoberto Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 Kaj vas je danes (včeraj) spravilo v slabo voljo ? Posodobitev windovs ...
amateur Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 Robi a treniraš baterijo polni - prazni - polni? A je to potrebno pri tem tipu? Mene je pa danes spravilo v dobro voljo vremensko poročilo, ki za obmorski del napoveduje 14°C in to plus ob rahli burji. Kaj se enim godi!? Sam odhajam danes na teren, gremo izvajat meritve na hribu na odprtem, sem se oblekel kot bi moral na vožnjo z motorjem.
RobiRoberto Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 NiCd in NiMh baterijske celice je pred uporabo potrebno "zbalansirati", tako da imajo vse celice v paketu enako napetost in enako kapaciteto. Tako se jim kar precej podaljša življenska doba. Jaz sem se pa pravkar vrnil s sosedovega dvorišča ... GoBobi, CINDAPP in amateur 3
amateur Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 pred 8 urami, RobiRoberto pravi: NiCd in NiMh baterijske celice je pred uporabo potrebno "zbalansirati", tako da imajo vse celice v paketu enako napetost in enako kapaciteto. Tako se jim kar precej podaljša življenska doba. A bi lahko pojasnil postopek balansiranja? Hvala Ja ta tvoja nova Lanča ni nekdanji avion, pa vseeno upam, da boš našel veliko izzivov z njo.
raza Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 pred 9 urami, RobiRoberto pravi: NiCd in NiMh baterijske celice je pred uporabo potrebno "zbalansirati", tako da imajo vse celice v paketu enako napetost in enako kapaciteto. Tako se jim kar precej podaljša življenska doba. Robi, okoli baterij si nekaj pomešal! Balansirajo se Li-Po baterije in ne NiCd ali NIMH. LiPo baterije imajo s paketa speljan poleg priključnega močnostnega kabla še snop žic z konektorjem, ki se priključi na balanser polnilca. Ob polnjenju se priključita oba kabla, ob uporabi običajno samo moč, na balans priključek pa se običajno priklopi indikator izpraznjenosti (alarm). NiCD ali NIMH baterije imajo samo močnostni kabel s konektorjem. Te baterije se polnijo tako kot si izvedel s predpisanim tokom in časovno omejeno. Po iztečenem času naj bi bila baterija polna. Moderni polnilci čas izračunajo sami. amateur 1
amateur Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 pred 2 urami, raza pravi: izračunajo A se polnilec sam zaustavi po izračunanem času ali po napolnjenosti? Si mi dal misliti! Kje se pa rabijo li-po baterije? Hvala pred 13 urami, RobiRoberto pravi: dvorišča Robi, a si preverjal asfalt? Kaj dosti ravnine sosed ravno nima, razen če si mislil trgovino/skladišče?! Koliko še manjka do probne vožnje?
Joker Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 pred 12 urami, raza pravi: Robi, okoli baterij si nekaj pomešal! Balansirajo se Li-Po baterije in ne NiCd ali NIMH. LiPo baterije imajo s paketa speljan poleg priključnega močnostnega kabla še snop žic z konektorjem, ki se priključi na balanser polnilca. Ob polnjenju se priključita oba kabla, ob uporabi običajno samo moč, na balans priključek pa se običajno priklopi indikator izpraznjenosti (alarm). NiCD ali NIMH baterije imajo samo močnostni kabel s konektorjem. Te baterije se polnijo tako kot si izvedel s predpisanim tokom in časovno omejeno. Po iztečenem času naj bi bila baterija polna. Moderni polnilci čas izračunajo sami. Ja in ne. Tudi NiMH baterije (sploh tiste, namenjene večjim tokovnim obremenitvam) za dober izkoristek in življensko dobo potrebujejo balansiranje. Predvsem pa shranjene ne smejo stati popolnoma izpraznjene ampak je dobro, če imajo napetost okrog 1V (za razliko od NiCd, ki so morale biti popolnoma izpraznjene zaradi spominskega efekta) Slika balanserskih priključkov NiMH paketa iz modela čolnov: Kar se pa polnjenja tiče pa kolikor toliko pameten polnilec ne deluje na čas polnjenja pač pa zaznava delta peak napetosti. NiMH akumulatorji se namreč polnijo pri konstantnem toku in med polnjenjem njihova napetost narašča. Ko pa je poln, prične napetost padati in ta padec (tipično 10mV na celico) polnilec zazna in konča s polnjenjem. Je pa res, da so NiMH akumulatorji iz modelarstva že skoraj popolnoma izginili. Še vedno pa so dobra izbira za priložnostne uporabnike, ker so nezahtevni in varni za uporabo. amateur 1
raza Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 pred 9 urami, amateur pravi: A se polnilec sam zaustavi po izračunanem času ali po napolnjenosti? Si mi dal misliti! Kje se pa rabijo li-po baterije? Hvala Polnilci imajo vgrajeno neko logiko in med polnjenjem stalno spremljajo koliko energije baterije akumulirajo (merijo tok, ki teče v baterijo). In ko je pretoka konec je za logiko polnjenja konec in po tem ali izklopijo proces ali pa preidejo na vzdrževalni način, pač od vrste polnilca. LiPo baterije imaš danes vgrajene skoraj v vse prenosne računalnike, telefone, foto aparate-kamere, skratka povsod kjer se konstantno rabi napajanje. Večje in močnejše akumulatorje pa uporabljamo predvsem modelarji za pogon modelov, elektro kolesarji, motoristi in hibridni avti. Edina slabost teh baterij je, da ne marajo neuporabe in pa globoke izpraznjenosti. amateur 1
raza Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 pred 25 minutami, Joker pravi: Ja in ne. Tudi NiMH baterije (sploh tiste, namenjene večjim tokovnim obremenitvam) za dober izkoristek in življensko dobo potrebujejo balansiranje. Predvsem pa shranjene ne smejo stati popolnoma izpraznjene ampak je dobro, če imajo napetost okrog 1V (za razliko od NiCd, ki so morale biti popolnoma izpraznjene zaradi spominskega efekta) Slika balanserskih priključkov NiMH paketa iz modela čolnov: Kar se pa polnjenja tiče pa kolikor toliko pameten polnilec ne deluje na čas polnjenja pač pa zaznava delta peak napetosti. NiMH akumulatorji se namreč polnijo pri konstantnem toku in med polnjenjem njihova napetost narašča. Ko pa je poln, prične napetost padati in ta padec (tipično 10mV na celico) polnilec zazna in konča s polnjenjem. Je pa res, da so NiMH akumulatorji iz modelarstva že skoraj popolnoma izginili. Še vedno pa so dobra izbira za priložnostne uporabnike, ker so nezahtevni in varni za uporabo. Priznam, to kar si napisal o NIMH, danes vidim prvič in v splošni prodaji s takim priključkom opremljene NIMH baterije še nisem zasledil. Verjetno so v novejšem času to povzeli in stestirali po vzoru LiPo baterij. V Robijevem in mojem času modelarstva tega sigurno nismo uporabljali. amateur 1
Joker Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 (popravljeno) pred 20 minutami, raza pravi: Priznam, to kar si napisal o NIMH, danes vidim prvič in v splošni prodaji s takim priključkom opremljene NIMH baterije še nisem zasledil. Verjetno so v novejšem času to povzeli in stestirali po vzoru LiPo baterij. V Robijevem in mojem času modelarstva tega sigurno nismo uporabljali. Paket iz slike je iz preLiPO obdobja (2004). Je pa res, da se je balansiranje uporabljalo v glavnem v tekmovalnih aplikacijah. In balansiranje se je izvajalo med praznjenjem. Po koncu uporabe si paket priključil na enostaven balanser, ki je vsako celico praznil preko svojega upora. V NiCd časih se je praznilo do 0V, NiMH pa ne marajo popolne izpraznitve, zato smo sodali 1V zener diodo, ki je prekinila praznjenje... Kar se pa Robijevega in tvojega časa modelarstva tiče, sem tudi jaz iz istega časa... Robi me (je) tudi pozna in skoraj prepričan sem, da je v svojih prvih F5j modelih tudi sam balansiral NiMH pakete (takrat verjetno GP1100). Popravljeno November 17, 2017. Popravil Joker raza, amateur, fazerčk in 1 other 4
RobiRoberto Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 (popravljeno) Joker, na žalost je z mojim spominom po poškodbi tako, da še v službi nisem več spoznal vseh, s katerimi sem prej skupaj delal ... "Naslednja postaja" avtomobilska modelarska steza v Tolminu ... Če jih bom kdaj uspel "zlizati", kje bom kupil nove, ker na "Šwajhoferjevi" spletni strani jih nisem mogel najti. Popravljeno November 17, 2017. Popravil RobiRoberto raza, fazerčk, Joker in 1 other 3 1
RobiRoberto Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 (popravljeno) pred 18 urami, raza pravi: Robi, okoli baterij si nekaj pomešal! Balansirajo se Li-Po baterije in ne NiCd ali NIMH. LiPo baterije imajo s paketa speljan poleg priključnega močnostnega kabla še snop žic z konektorjem, ki se priključi na balanser polnilca. Ob polnjenju se priključita oba kabla, ob uporabi običajno samo moč, na balans priključek pa se običajno priklopi indikator izpraznjenosti (alarm). NiCD ali NIMH baterije imajo samo močnostni kabel s konektorjem. Te baterije se polnijo tako kot si izvedel s predpisanim tokom in časovno omejeno. Po iztečenem času naj bi bila baterija polna. Moderni polnilci čas izračunajo sami. Balansirajo se res LiPo celice (z mojim balanserjem lahko med praznjenjem ali pa tudi med polnjenjem prek njega), ker napetost posamezne celice v paketu ne sme biti manša kakor 3 V. Zato ima balanser tudi za vsako celico v paketu svoj "vhod" in vsaka celica tudi svoj "izhod" za balanser. Mogoče balansiranje res ni prava beseda za NiCd in NiMh, cilj pa je isti in sicer čimbolj izenačiti napetosti vseh baterijskih celic v paketu. Zaradi "spominskega efekta" je treba NCd in NiMh baterijske celica po vsaki uporabi "izprazniti" in to sem naredil danes tudi jaz in pri tem ugotovil, da bi lahko dopoldne Lančo vozil vsaj še 1/3 časa dlje, kolikor sem jo. Po svojem slabem "časovnem občutku" sem jo vozil 15 ali mogoče celo 20 minut. Popravljeno November 17, 2017. Popravil RobiRoberto amateur 1
amateur Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 (popravljeno) pred 10 urami, RobiRoberto pravi: "Naslednja postaja" avtomobilska modelarska steza v Tolminu ... Danes bil z avtom na Šentviški planoti. Dol in nazaj sam en semafor zelen. Če boš šel še letos, se boš načakal. Drugače ti pa že dobro gre vožnja. Popravljeno November 17, 2017. Popravil amateur
amateur Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 pred 6 urami, RobiRoberto pravi: Zaradi "spominskega efekta" je treba NCd in NiMh baterijske celica po vsaki uporabi "izprazniti" Prepozno to izvedel, sem vedno samo uporabljal baterije. Zato so nekatere tudi prehitro izdihnile?!
RobiRoberto Objavljeno November 19, 2017 Opozori Objavljeno November 19, 2017 Ob 17. 11. 2017 ob 11:34, RobiRoberto pravi: "Naslednja postaja" avtomobilska modelarska steza v Tolminu ... VČERAJ takoj po zajtrku, toda sedaj nisem več prepričan, da je v Tolminu modelarska steza za daljinsko vodene avtomobile. Tudi če so me pričakale 3 zaklenjene ključavnice , sem se domov vseeno vrnil zadovoljen, ker sedaj vem, da napolnjen 3.000 mAh 7,2 V NiMh akumulator moji Lanči omogoča 45 minut vožnje. Po vožnji sem šel še na kavo z domačima dodatkoma v bližnji Mercator. Akumulator sem ponoči zopet spraznil (še 120 mA) in zopet napolnil (3123 mA) in sedaj praznim še oddajniške celice, da bom dobil občutek, koliko časa štiri 2.100 mAh celice omogočajo svoje delo v oddajniku. "Moja", pred približno 35 + leti ... Toda še vedno "mi sede v uho" ... fazerčk, Pepos, Keiko in 4 others 4 3
amateur Objavljeno November 19, 2017 Opozori Objavljeno November 19, 2017 Robert, kapo dol za tvojo vztrajnost, pri tem hladu. A je to steza za gokart? RobiRoberto 1
RobiRoberto Objavljeno November 19, 2017 Opozori Objavljeno November 19, 2017 (popravljeno) Tudi jaz sem mislil da je steza za gokart, toda ni tako: Miniavtodrom Na Logu so avtomodelarski navdušenci pričeli graditi 1. marca 2003, otvoritev pa je sledila 25. maja istega leta (!), ko je bila na njem organizirana prva dirka. Tribune za gledalce so bile dograjene leta 2004, stavba, v katerem so tudi klubski prostori, spomladi 2007, leta 2011 pa je bil spremenjen potek dela proge. Leta 2015 je bil na najdaljši ravnini zamenjan asfalt. Letos obeležujemo 14. obletnico Miniavtodroma, ki ostaja edini tovrstni objekt v Sloveniji. Čestitke vsem, ki ste bili kadarkoli zraven. Srečno! Le to moram še ugotoviti, kje se lahko dobi vsaj en ključ za vhod na stezo, če se bom še kdaj peljal z modelom v Tmin. Miniavtodrom na Logu Popravljeno November 19, 2017. Popravil RobiRoberto Pepos in amateur 2
RobiRoberto Objavljeno November 19, 2017 Opozori Objavljeno November 19, 2017 Pravkar sem šel v delavnico preveriti stanje mojega polnilca in v štirih akumulatorskih celicah je bilo pred današnjim praznjenjem še 1.035 mAh kapacitete, kar je približno polovica njegve celotne kapacitete 2.100 mAh. amateur, Pepos in Joker 3
RobiRoberto Objavljeno November 19, 2017 Opozori Objavljeno November 19, 2017 (popravljeno) Danes po kosilu se pogledu skozi okno nisem mogel upreti in sem zopet hotel oditi do rudniškega dimnika, vendar so mi ostali domači, zaradi rojstnega dneva "v sosednjem stanovanju" to "prepovedali", kar je bilo tudi prav, ker dlje kakor do idrijske čistilne naprave in nazaj domov, zaradi, pri prvi opraciji poškodovane "kite" med desnim kolenom i gležnjem, in s tem povezanimi bolečinami med hojo , danes sploh ne bi mogel priti. Pred nekaj minutami je zunaj rahlo rosilo ... Popravljeno November 19, 2017. Popravil RobiRoberto Keiko, GoBobi, Joker in 1 other 4
RobiRoberto Objavljeno November 20, 2017 Opozori Objavljeno November 20, 2017 (popravljeno) Globoke misli & misel dneva & stuff: Kdor ne vpraša, ne bo nikoli vedel. Pozdravljen! Avtodrom je seveda zaprt če ni na njem nobenega člana domačega kluba,vendar če pokličeš Miha na telefon XXX YYY ZZZ se da vse urediti in ni nobenih težav. Dobrodošel. Še letos? Kam na karoserijo namestiti kamero = takoj sedaj moram preveriti, kakšne nosice za kamero še imam na zalogi? Popravljeno November 20, 2017. Popravil RobiRoberto Joker 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se