Skoči na vsebino

Dakar 2023, 2024, 2025


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

DAKAR uradna stran youtube povezava

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 4. 1. 2024 ob 14:37, Ragezor pravi:

Se ne spoznam glih na Dakar in njegovo zgodovino ampak se mi zdi, da so nekoc dirkali z motocikli, ki si jih lahko normalno kupil. Vsaj tako mi zgledajo stare tenerejke in africe twin. Verjamem, da je bilo dosti predelanega ampak vsaj navzven motocikli delujejo zelo serijsko. Dandanes pa dirkajo s temi 450cc specialkami, ki si jih povprecen clovek ne more privoscit niti jih ne vidis nikjer zunaj na cesti, ker so pac namenski modeli narejeni izkljucno za rally. Tako da razumem odlocitev Yamahe.

 

Kje se pa da spremljati Dakar pri "nas" (zastojn na internetu)?

Razen čisto na začetku, ko so noreli okoli še z Yamahami xt 500, so bili kasneje vsi zmagovalni motorji tovarniške specialke, ki nimajo veze s serijskimi. Tudi Africa Twin in Tenerejka med ostalimi ima skupno s serijskimi samo ime.

Dakar lahko spremljaš na https://www.dakar.com/

Objavljeno
pred 21 urami, ftp pravi:

 

Po moje, bi bilo bolje če bi čim prej prodal (za njega seveda), ker s prehodom na elektriko (razen če bo delal tudi izpuhe za elektromotorje 😁) in EURO normami, so njegovi izpuhi vedno bolj podobni stock izvedbi.

Ne vem kako dolgo bo šlo tako naprej. :?

Zadeva je sicer OT, ampak za časa naših lajfov, se prav 2079, motorji z notranjim izgorevanjem ne bojo šli iz prometa. Pozabljate na biodizl, biobencin, alkohol, amoniak itd, itd,itd !

Objavljeno

Zakaj so unga Američana z Kovetom zadržal 5 dni na meji?

Objavljeno

Evo ga! Kove končal prvo etapo na 3. mestu. Mulec na 29. mestu, slabih 45 minut za zmagovalcem.

Zanimivo: Hero pred Hondo in Kove. Prvi tovarniški KTM šele na 8. mestu.

Ampak Dakar se ne zmaga v prvi etapi. Že vse prevečkrat dokazano. Do cilja je še dolga...

 

https://www.dakar.live.worldrallyraidchampionship.com/en/bike/1/standings

Objavljeno

Marcic se pa se pelje? Zgleda je spet neki sraufal al kva, ker je bil skor zadnji nek vmes.... 

Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

Evo ga! Kove končal prvo etapo na 3. mestu. Mulec na 29. mestu, slabih 45 minut za zmagovalcem.

Zanimivo: Hero pred Hondo in Kove. Prvi tovarniški KTM šele na 8. mestu.

Ampak Dakar se ne zmaga v prvi etapi. Že vse prevečkrat dokazano. Do cilja je še dolga...

 

https://www.dakar.live.worldrallyraidchampionship.com/en/bike/1/standings

.

... jah, nč ... grem kar uplačat ... da ga ne bo predolg za čakat :kva2:

  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 urami, Buschi pravi:

Zadeva je sicer OT, ampak za časa naših lajfov, se prav 2079, motorji z notranjim izgorevanjem ne bojo šli iz prometa. Pozabljate na biodizl, biobencin, alkohol, amoniak itd, itd,itd !

Že. Ampak se zmanjšuje prodaja vozil z motorji z notranjim izgorevanjem, pa tudi EU norme so pooskrbele, da so Akrapović-i precej podobni stock izdelkom. Pred 10 ali več leti so bili Akr. precej lažji, precej glasnejši in predvsem občutno povečali performanse.

Danes za tistega jurja dobiš 1kg manj, praktično enak zvok, in 0,5kw moči.

 

Objavljeno

No, vsaj žep ti še vedno olajša za pibližno enak znesek... :lol1:

Objavljeno

Marcic pa smola, skoda.

Mogoce, ce bi mel Kove.....

Objavljeno
pred eno uro, TakeALookAround pravi:

Marcic pa smola, skoda.

Mogoce, ce bi mel Kove.....

+ 08:45:00 pribitka. Škoda 😪

Objavljeno

Veliko hudih prototip dirkalnikov....potem pa med Dakar heroes vidim dve ekipi penzičev, ena s spačkom druga s katrco, ki so prišle do konca "ekstremno" težke etape....ne vem več kaj bi si mislil 😮 o tem rallyu

Objavljeno

Ja dobr so navigiral :)

Objavljeno
pred 9 urami, Luka66 pravi:

Veliko hudih prototip dirkalnikov....potem pa med Dakar heroes vidim dve ekipi penzičev, ena s spačkom druga s katrco, ki so prišle do konca "ekstremno" težke etape....ne vem več kaj bi si mislil 😮 o tem rallyu

Clasics nimajo enake etape!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, Joker pravi:

Clasics nimajo enake etape!

THX, nisem vedel...vseeno respect, face...dvomim, da bi se jaz mojim Tiguanom pripeljal tam k oni  🤪

Objavljeno

Kar kopiram Tonijevo objavo na FB

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #2
1.etapa P29 (P11 Rally2): Po frnikolah in skozi tako gost oblak prahu, da bi ga lahko rezal, do cilja
Dragi prijatelji!
Kot že veste, sem danes dirko začel od zadaj. Takoj v začetku sem zapeljal v oblak prahu, po mano pa mivka in pod njo skale! Prve kilometre sem odvozil z rezervo, dokler se trasa ni nekoliko "zjasnila" in sem nato kar lep kos poti izkoristil za prehitevanje. Do nevtralizacije sem se na hitro ustavil pri dveh tekmovalcih, ki sta padla, izgubil minuto ali dve, ki jih nisem zahteval nazaj.
Na "bencinski" je bila danes huda gužva – normalno, če sem pa v cono priletel od zadaj, tako da sem čakal v vrsti kot tiste dneve, ko napovejo podražitev bencina. Z eno roko sem tankal, z drugo sem mazal čokoladice, nato pa navil roadbook kakor hitro je šlo. Danes sem se na lastni koži prepričal, da elektronski roadbook sploh ni slaba ideja, saj ti navijanje role vzame kar precej časa, ki bi ga lahko porabil za počitek.
Po nevtralizaciji je se je milo rečeno začela LOTERIJA, začel se je kaos, ki je trajal vse do konca etape. Dvakrat so mi pot celo zaprli avtomobili, a ne tekmovalci, temveč fotografi, česar niti pod razno ne razumem. Motor je bil poln bencina, teren pa je bil poln srednje velikih kamnov, ki so plesali v mivki, zaradi česar se mi je zdelo, da vozim po frnikolah. Motor je premetavalo kot po razburkanem morju, ti kamni pa so se vlekli kar 100, če ne 150 km! V zadnjih 80 km sem znova zapeljal v gost prah, ki so ga dvigovali štirikolesniki – neverjetno, koliko več prahu dvignejo štirikolesniki v primerjavi z motocikli! Zadnjih 20 km je zadeva postala tako kritična, da sem precej spustil gas, se umiril in – etapo končal brez padca.
Danes mi je najbolj hudo za Mikea Dochertyja, kolega iz moštva, ki se je polomil, in za Tosho, ki bi ta Dakar lahko tudi zmagal, a se je prav tako poslovil od tekmovanja. Fanta nista bila edina, ki sta padla, zato se še toliko bolj zavedam, kako pomembno bo ta Dakar ohranjati fokus, mirno kri in zapreti plin, ko to od tebe zahteva situacija.
Današnja navigacija je bila zelo zahtevna, a sem z njo kar zadovoljen. Čeprav je moja hitrost še vedno previsoka glede na mojo sposobnost branja potne knjige – danes je bilo to dejansko zelo težko zaradi nevarnega terena. Ko štartaš iz ozadja, je puščava en sam cik-cak, ki mu niti slučajno ne gre zaupati. Vožnja po frnikolah je seveda navigacijski izziv, saj te v trenutku, ko pogledaš dol, že premeče levo - desno.
Recimo, da sem se včeraj dejansko nekaj naučil, kar je pozitivno. Ko se bo moja hitrost še uskladila z branjem potne knjige, pa bom dejansko lahko ciljal še višje. V glavnem gremo dalje, jutri je nov - DOLG - dan!
Lahko noč Slovenija in hvala, ker ste!
 
 

416037837_1260847328190788_3987534412962921632_n.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Ob 5. 1. 2024 ob 16:53, Luka66 pravi:

Super, pristop do najboljših......sem se že ustrašil, da je Igor prodal firmo Kitajcem 😉  k na sliki izgleda, kot, da bi reklamiral akrapota

Piha v Akrapovič izpuh, sponzorira jih pa Scorpion?  :) 

 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Marčiča po težavah reševali s helikopterjem

Njegovi izidi ne bodo več šteli za skupni seštevek
 

Slovenski motociklist Simon Marčič prve etape vzdržljivostnega relija Dakar zaradi tehničnih težav ni končal, so sporočili iz njegove ekipe.

 
 
 
https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2021/01/15/65855971.jpg Simon Marčič desetič nastopa na reliju Dakar. Foto: Reuters  

Ker so ga s trase rešili s helikopterjem, ne bo več mogel tekmovati za uvrstitev v skupnem seštevku, bo pa poskušal doseči čim boljše uvrstitve v posameznih etapah.

"Žal se je končalo, kot sem si najmanj želel. Na 40. kilometru se je po skoku na motorju odlomila povezava med zadnjim amortizerjem in sprednjim delom okvirja motorja, tako da sem praktično ostal brez amortizerja. Boril sem se še 300 kilometrov, čeprav je kolo ves čas drselo po zadnjem rezervoarju. Ogromno energije sem porabil, ves dan sem stal, da sem čim bolj razbremenil zadnji del. A približno 60 km pred ciljem je motor popolnoma odpovedal, ker se je amortizer dokončno zlomil," je sporočil Marčič.

Dodal je, da ostaja v igri, napadal bo etapne zmage. "To je moj cilj, da še kaj rešim, ampak seveda je razočaranje zelo veliko," je še dodal Mariborčan, za katerega je letošnji nastop jubilejni deseti na reliju Dakar.

  • Žalosten 2
Objavljeno
pred 2 urami, XTR pravi:

Piha v Akrapovič izpuh, sponzorira jih pa Scorpion?  :) 

 

 

Akrapo je tolk lep, da ga ima namesto trobente  😉  Sponzorji - nalepke prinašajo denar, ni pomembno kaj je realno potem na bajku brez napisa......tudi olje v dirkalnikih ni vedno istega proizvajalca, kot so sponzorske nalepke gor 🤪  vidim, da imajo tudi od Klima nalepko gor 😮

Objavljeno

9:40 Marčič 😪

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, kp-kp pravi:

9:40 Marčič 😪

 

6:40 👍

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno

Mulec danes 20. mesto na etapi, slabih 20 minut zadaj.

Skupno je skočil na 27. mesto. Škoda za neumnost na prologu...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mulec je norc. 💪 Ce nau smole bo top 20 :) Kovete je ze nascal ane? 

Objavljeno
pred 21 minutami, TakeALookAround pravi:

 :) Kovete je ze nascal ane? 

.

... najbrž si kej spregledal :eek:

... poglej še enkrat :D

  • Haha 1
Objavljeno
pred 22 urami, Luka66 pravi:

Veliko hudih prototip dirkalnikov....potem pa med Dakar heroes vidim dve ekipi penzičev, ena s spačkom druga s katrco, ki so prišle do konca "ekstremno" težke etape....ne vem več kaj bi si mislil 😮 o tem rallyu

če prav vidim, niti ni legendarni 2cv sahara, ampak navaden 602, ki ga punčke vozijo... :) 

Objavljeno

kopiramo dalje Tonija:

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #3 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb3/1/16/1f913.png
2. etapa: P20 (P3 Rally 2): Povprečnih 130km/h čez drn in strm, krvavi žulji in 240 km brez vode – se da, če se hoče! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6c/1/16/1f4aa.png
Dragi prijatelji!
Danes je bil že sam uvod v etapo zelo hiter, prvih 10 km smo celo tiščali gas na polno, vse do sipin, ko se je ritem nekoliko umiril, a ne za dolgo. V pesku sem definitivno opravil bolje kot lani, izkušnje se le nabirajo, a kljub temu me je presenetila ena kompresija – po skoku se je sprožil airbag, pri tem pa mi je iz camel bag-a staknilo cevko in sem bil naslednjih 240 km primoran prevoziti brez vode."
Navigacija je bila še težja od včerajšnje, tako da sem storil nekaj manjših napak, se parkrat izgubil, a se iz težav tudi hitro rešil. Pri tako visoki hitrosti to sploh ni tako čudno, a vseeno vem, da imam tu še vedno precej rezerve. Ko bo moje znanje navigacije bolj utrjeno, vem, da jo bom obladoval tudi pri visokih hitrostih. Tak pač sem; ko enkrat zapopadem sistem, stvari delam precej z levo roko, a do tja mi še manjka precej kilometrov v odprti puščavi. Kljub povedanemu sem danes z lahkoto pobral vse kontrolne točke in dosegel kar dober končni rezultat.
Ko pa sem že mislil, da obvladujem tudi svoja čustva – ves čas sem bil kljub napakam zelo miren – me je v hitrostni coni prehitel tekmovalec s tovarniškim motorjem, ki se je očitno hotel z mano malo poigrati. Ko je vozil pred mano, mi je delal prah, in ko se je postavljal za mano, mi je prepuščal navigacijo. A kot vedno pravim: kdo ve, mogoče pa tudi ne bi bilo v redu, da bi imel hitrejši motor, ker bi danes na trenutke zagotovo hotel pokazati, kaj zmorem.
A če sem že izgubil nekaj časa na ravninah, ker mojemu motorju manjka nekaj moči, da bi razvil tisto pravo hitrost, pa zagotovo znam pridobiti precej prednosti na kamnitih, tehničnih delih. Ob tem sem si danes pridobil krvave žulje!
Kljub temu, da me je tekmovalec, ki ga ne bom poimenoval, živciral do konca, sem z izkupičkom dneva zelo zadovoljen. Nešportno dirkanje bom vzel kot šolo – če ne bi sam naredil nekaj mini napak, jih on tudi ne bi mogel izkoristiti.
Moj cilj je enak vsak dan: da se nekaj naučim in to čim prej pretopim v prakso.
Jutri nas čaka maraton, 438 km speciala in 295 km povezovalne etape. Bi bilo v redu, da saniram žulje, sicer pa komaj čakam, da se spet usedem na motor.
Obenem bi rad izrazil svoje obžalovanje zaradi velike smole, ki jo je doživel moj sotekmovalec in kolega Simon Marčič Racing! Samo predstavljam si, kako težko je poklicat na pomoč organizatorja, ker se je tvoj motor vdal, saj tekmovalci v Dakar, na katerem delamo čisto vsak dan v letu, vložimo dušo in srce. Marča, drži se!!
Lahko noč, Slovenija!

416041556_1261426478132873_4741503720515246422_n.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!