Skoči na vsebino

Dakar 2023, 2024, 2025


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

DAKAR uradna stran youtube povezava

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

Toni se je danes na polovici etape vozil celo na sedmem mestu. Na zadnji kontrolni točki pa je 13.

Karambol je mel. Ampak čakam odgovor, upam, da je vse vredu.

Objavljeno

V cilju je 18. Ampak je zaostanek majhen. Za enajsto uvrščenim le dobre 3 minute tako da prehudo verjetno ni.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Toni ga goni

 

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #10 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tdd/1/16/1f9d0.png
9. etapa: P18 (P7 Rally2): Kar te ne zlomi, te okrepihttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6c/1/16/1f4aa.png
Dragi prijatelji!
Če rečem, da je za mano težek dan, se malo smešno sliši, saj smo na Dakarju. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png Kakor koli, tale dan je bil zame ekstra težek. Pa ne zato, ker bi bila kaj posebej zahtevna trasa, nasprotno: danes je šlo tričetrt etape samo na gas.
Zjutraj je bilo nekaj mivke, nekaj sipin, tu mi je šlo kar v redu, nisem izgubljal veliko časa, a do km 100 mi je nekako, še sam ne vem, pošla vsa energija. Glava enostavno ni več delala. Zgrešil sem eno kontrolno točko, se vrnil, jo našel in nadaljeval. Nič tragičnega, a se je poznalo na tempu. Enostavno nisem ujel ritma. Tik pred nevtralizacijo mi ni uspelo v prvo odvozit visoke sipine in moral sem ponoviti vzpon.
A kar me je najbolj skrbelo, počutje ni bilo tisto pravo. Zjutraj me je močno prepihalo, veter je bil tako močan, skoraj smo vlekli komolce po tleh. Ves čas me je pomalo zeblo, glava ni ubogala in tako sem se več ali manj cel dan boril sam s sabo.
Cenzuriral svoj notranji monolog.
Mislil na cilj.
Na tri etape, ki me še ločijo od cilja.
Čisto malo, priznam, sem se bal, da se me loteva kak virus, ker sem se počutil tako iztrošenega.
Drugi del etape je bil dirka na vse ali nič po ravnem, po planotah in cestah. Ker moja koncentracija ni bila stoprocentna, sem spustil gas. Pod peskom sem čutil skale, ki so me premetavale, zapestja pa so me čudno bolela.
Bojim se, da se tole danes vse skupaj sliši kot jamranje utrujenega dakarca, ki mu ni povsem uspela etapa. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tcd/1/16/1f643.png
A kar je res, je res. Tale etapa mi je dala vetra. Ko sem prispel v cilj, sem bil vesel, kot že dolgo ne. Popoldne mi je uspelo iti na fizioterapijo, pojačati elektrolite in kalorije in zdaj lahko rečem, da se počutim MNOGO bolje.
Jutri je nov dan in priložnost za dobro uvrstitev. Še tri etape - samo še tri etape! - ni predaje, borbamo naprej!
Lahko noč pa ne pozabite na moj moto - jaz nisem.
Pozitiva, druge ni!!!!! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t20/1/16/1f61c.png
 

419229139_1267189700889884_8027695763101525716_n.jpg

419348577_1267189814223206_4294917990017542118_n.jpg

419231444_1267189727556548_7726275094174564763_n.jpg

419348577_1267189814223206_4294917990017542118_n.jpg

Objavljeno

Toni ga goni (kopiramo dalje njegov FB)

 

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #11

10. etapa: P18 (P7 Rally2): Čez puščavo brez kuplunge, s prižgano lučko za temperaturo in s plapolajočo plastiko

Dragi prijatelji!

Pa je prišel ta dan, ko sem končno brezhibno navigiral in imel hud tempo ... dokler nisem oddrsal po skalah in skoraj razbil motorja. A gremo po vrsti ...

Zjutraj sem se zbudil z bolečim grlom in brez glasu, a glava je bil začuda bistra, jaz pa razpoložen za boj. Na povezovalni etapi me je spet zeblo kot cucka, a to je zdaj že klasika zadnjih dni.

Že po nekaj km speciala, ko sem se še lovil, sem padel v tok, v ta famozni flow, ki ga je težko doseči, a ko se zgodi, ni večjega užitka. Motoristi vejo.

Vse je teklo, jaz sem letel, vedoč, da sem hiter. Vse do nekaj malega pred nevtralizacijo sem navigiral sam - brez napak. Nihče me ni prehitel, nihče mi ni prašil pod nos. Le nekaj km pred tank cono sem ujel Sandersa, ju poskusil prehiteti, a mi je zmanjkalo vsega nekaj metrov.

V drugi del speciala sem tako štartal v prah, a ni bil prah tisti, zaradi katerega sem s sprednjim kolesom na približno 200-tem km nabasal na skalo in moje sanjske etape je bilo v trenutku konec. Na enem ovinku sem za hip pogledal v potno knjigo in v naslednjem trenutku že drsel po tleh skupaj z motorjem. Ko sem se ustavil, sva bila oba precej popraskana - moj airbag razrezan, jaz razcapan kot razbojnik, motor pa napol uničen.

K sreči sem padel tako, da se nisem polomil, kar pa ni mogoče trditi za motor. Zlomil sem kuplungo ter skrivil radiator za vodo in olje. Leva plastika se je nato motorja držala le še z nalepkami in me ovirala pri vožnji. Kuplunge nisem mogel uporabljati, a skrbelo me je predvsem zaradi mašine. Ko se je prižgala lučka za temperaturo, sem spustil gas in vztrajno molil do cilja, da mi ne bi zaribal motor.

V cilj sem se dobesedno privlekel - vesel! Na koncu sem že odšteval metre! Nad mislimi, kako sem si uničil vse možnosti za napredovanje po lestvici, je prevladala globoka hvaležnost, da je motor zdržal do konca etape. Vse, kar sem pridobil v prvem delu, sem izgubil v drugem, a se na lestvici obdržal tam, kjer sem včeraj končal.

Z mehaniki smo motor že usposobili za jutri, svoje baterije pa še polnim.

Jutri bo zadnji težak dan, trasa bo spet skalnata, hitrosti spet visoke.

Kot sem danes pozabil na včerajšnji dan, bom jutri štartal, kot da se danes ni nič zgodilo. Če bi se včeraj vdal, danes ne bi niti padel, a tudi ne užival na motorju. Bo treba dat j.... na mizo in v boj, druge ni. Nihče me ne bo ustavil, še najmanj pa jaz samega sebe.

Bodite lepo, lep večer vam želim in hvala hvala hvala za to vašo energijo, ki mi da krilaaaa!

 

419204760_1267764184165769_4887272934378770609_n.jpg

419218904_1267764180832436_4357630046078652209_n.jpg

419234875_1267763984165789_277019175782958704_n.jpg

419280710_1267763974165790_7528864951176101753_n.jpg

419327187_1267763980832456_213689853199694551_n.jpg

420101549_1267764087499112_8319772583014994846_n.jpg

Objavljeno

Mulec kar konstantno okrog 15 mesta. Pred zadnjo etapo pa Honda 10 minut pred Hero. Letos bo kot kaže KTM/Husqwarna po kar veliko letih poražen...sem pa malo upal, da uspe Hero slaviti. 

Objavljeno

DAKAR 2024 - AMAZING PHOTOS by MCH Photo (sneto s FB)

 

 

419477826_780111237477485_9154383120224279889_n.jpg

419550603_780111390810803_2232028968445872865_n.jpg

419551009_780111550810787_6223258776846534205_n.jpg

419613658_780111327477476_6284561582111399330_n.jpg

419647515_780111137477495_945656770889043093_n.jpg

419648161_780111147477494_2209798155740296229_n.jpg

419652106_780111127477496_2740813432344956805_n.jpg

419682357_780111264144149_4572515188269560503_n.jpg

419693546_780111337477475_5125475260079044383_n.jpg

419806956_780111230810819_3448851443603990252_n.jpg

419862399_780111430810799_4104392188552587527_n.jpg

419871813_780111447477464_5198498855561046161_n.jpg

Objavljeno

Toni ga goni!! (kopirano s fb)

 

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #12

11. etapa: P14 (P4 Rally2): Z gripo in brez sentinella veselo v cilj predzadnje etape

Dragi prijatelji!

Današnja trasa mi je bila pisana na kožo, mislil sem, da bom lahko dal gas na polno, a sem se zjutraj zbudil, kot bi me nekaj povozilo. Etapo sem startal z zabasanim nosom in bolečim grlom. Dan se je zelo zgodaj začel, vidljvost je bila zelo slaba, siv teren pa poln lukenj in kamnov, ki prežijo pod peskom. Ja, to je Dakar in nihče ne pričakuje, da bo lahko.

A frustracija je velika, ko se znajdeš na svojem terenu, ko bi lahko letel čez te kamne, pa si zrel za na zofo in čaj z medom.

Na nevtralizaciji sem opazil, da sem čisto brez glasu - to je bil prvi dan Dakarja, ko z nikomer dejansko nisem spregovoril niti besede.

A največji minus danes ni bilo moje slabo počutje, ampak to, da mi v drugem delu dirke ni delal sentinell. Dirkanje je dvojno stresno, ko ne dobivaš opozoril na nevarnosti, hitrostne cone in kontrolne točke. Oči sem imel ves čas na pecljih, pazil sem, da ne bi zapeljal, kamor ne bi smel, neumorno čekiral potno knjigo, da ne bi zgrešil kakšne točke in šel bolj previdno skozi ovinke. Kljub 150% fokusu na traso in potno knjigo me je vseeno izstrelilo v luft, a sem se k sreči rešil z nekaj akrobatike (beri raznožko).

A vse, kar sem naštel, ni nič v primerjavi z vsemi pozitivnimi stvarmi in drobnimi čudeži, ki sem jih tudi danes zabeležil v svojo življenjsko knjigo. Zelo zelo sem zadovoljen z današnjiim rezultatom. Vem, da bi bil lahko drugačen, če bi se dobro počutil. Vem, da bi bil drugačen, če bi lahko zadnje mesece pred Dakarjem le treniral. Vem, da bi bil drugačen, če se septembra ne bi kar fino poškodoval. Če, če, če ...

Brez veze! Če le pomislim, kje sem bil pred tremi meseci, ko sploh ni kazalo, da bom šel lahko na Dakar, bi kar skakal od sreče. In evo me, tukaj sem, brez glasu in z ravno še nekaj moči za zadnjo etapo. Letos se še toliko bolj zavedam pomena, ki ga ima Dakar na moje življenje. Hvaležen sem, ganjen, ponosen. In to ne glede na to, kako dobro mi bo šlo jutri.

In ker je to prezadnja stran letošnjega dakarskega dnevnika ali zadnje večerno branje, naj še dodam, kaj si jaz mislim o vas. Vi, ki me neumorno vsak dan spodbujate, ste ljudje z veliko začetnico!

Hvala dr. Tomi Kunej, da si me septembra sestavil! Hvala mojim fizioterapevtom Ajdi, Domnu in Ianu! Hvala sponzorjem! Hvala prijateljem! Hvala moji FB družini! Hvala vsem, ki mi stisnete kak lajk na Instagramu! Hvala vsem, ki ste me bodrili z bolj osebnimi sporočili! Hvala Slovenija, hvala Koroška, Legen in vsi MOJI!

To so te stvari, ki me držijo pokonci, ki nas držijo pokonci. Je že res, da smo skupaj močnejši.

Lep večer vsem in se kmalu vidimo!

 

419235004_1268458787429642_7323626438781467536_n.jpg

420058073_1268458577429663_9087074254594734853_n.jpg

420064676_1268458567429664_8677332845037790737_n.jpg

Objavljeno

Vrhunsko je odpeljal, drug let pa top 10. 💪:D Rišpekt!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
On 1/3/2023 at 11:17 PM, DAMI34 said:

zadnja objava 31.12. https://www.facebook.com/simon.marcic.127

 

 

Ma relativno slabo je vse skupaj promovirano. V glavnem se vse vrti okrog najboljših, vse ostalo je pa prepuščeno samemu sebi.

 

Res je, včasih se zdi

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

še mal, še mal :D

 

 

  • The title was changed to Dakar 2023, 2024, 2025

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!