Skoči na vsebino

Dakar 2023, 2024


ADVENTURETIM
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

DAKAR uradna stran youtube povezava

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Tole je pa fino, da sem skopiras, ker nimam fb.:) Tale voda ga pa zmer zjebe.🤕😂

Sunderland je odstopil s KTM oz GasGas, mechanical issues. 🙃

Popravljeno . Popravil TakeALookAround
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, TakeALookAround pravi:

Tole je pa fino, da sem skopiras, ker nimam fb.:) Tale voda ga pa zmer zjebe.🤕😂

Sunderland je odstopil s KTM oz GasGas, mechanical issues. 🙃

po mojem FBja ne rabiš. Klikni pa bi moralo odpret: https://www.facebook.com/tonimulec501

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drgač pa maš en kup zadev na fb od Mitasa, ki je Marčiča objavljal, žal mu je crknil moped, do koveta

https://www.facebook.com/groups/257064663124932/

https://www.facebook.com/MitasMoto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

IMG_7833.jpeg.8e9bc05e150060c7ff8c25b8dded7969.jpegKove pa zgleda ne zdrži tempa pravega pilota 😏

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fuuuuuu Muleeec leti danes 9 check point 13 mesto!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, mladench pravi:

IMG_7833.jpeg.8e9bc05e150060c7ff8c25b8dded7969.jpegKove pa zgleda ne zdrži tempa pravega pilota 😏

Šef je lepo razložil situacijo...treba vedt da je ta verzija na testu 2 mesca cca. Prva verzija pa vsaj 2 leti..

Zato je za pričakovati še kaj..in sproti takoj rešujejo kar je samo plus...ob koncu Dakarja bo dodelan karkoli bo narobe.

Itak je Dakar dober test za motor, bodo vsaj vedeli kaj dodelat še. Žalostno je da precej bolj znani dirkalniki za xy več denarja crkjujejo. 

 

https://www.facebook.com/share/v/QT4CgXtNLWKk8QvC/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zmagu nau no.:) Kvarijo se pa vsi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3.Etapa Mulec 13 in to pred Benavidesom...fuuuu dobr se je majstr najedu, da tkole leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, HyperJack pravi:

3.Etapa Mulec 13 in to pred Benavidesom...fuuuu dobr se je majstr najedu, da tkole leti.

jaz raj vidm da pride cel na cilj, kot pa prvi in pol gre vse v cugrunt...moje menje je, da so vsi prekleto sposobni, ampak v veliki večini odloča sreča in mirni živci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Tudi danes je bil Mulec 14 med motoristi, skupno 21...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, vandrovec pravi:

Tudi danes je bil Mulec 14 med motoristi, skupno 21...

Odlično mu gre 💪💯

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toni ga goni :D
 
Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #4 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb3/1/16/1f913.png
3. etapa: P14 (P2 Rally2): Hudo hitra etapa v stilu Steva McQueena, bližnja srečanja z grmički pa kar lep rezultat https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t20/1/16/1f61c.png
Dragi prijatelji!
Ko gledam današnji rezultat, moram priznati, da tako dobrega občutka nisem imel, ko sem - rahlo razcapan - zapeljal v cilj. Malo sem samokritičen, malo nezaupljiv do svoje navigacije, malo pa me čisto iskreno moti, da ne sedim na tovarniškem motorju. Ampak vse to že veste. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png
Recimo, da danes zjutraj nisem najbolje štartal. Bivak smo zapustili že ob štirih zjutraj, tako da se niti nismo uspeli pošteno zbuditi. Na začetku hitrostne etape smo imeli zelo nizko sonce, slabo svetlobo, na poti je bilo spet veliko skal, ki so kot labirint. Naredil sem nekaj navigacijskih napak, dokler se nisem zares ogrel, sprostil in ZBUDIL! Ko sem enkrat padel v ritem, sem začel uživati in na trenutke kar letel.
Kakor koli, organizator se ni šalil, ko je napovedal, da bo letos navigacija peklenska. Je!
Nekaj časa sva dirkala skupaj z Dumontierjem, nato pa sem na km 130 z zadnjim diskom zadel v kamen. Utrgalo je vijak, disk pa je bil tako skrivljen, da ga nisem mogel poravnati nazaj. Vseh naslednjih 300 km sem tako odvozil brez zadnje bremze oziroma - da ne pretiravam - z minimalno delujočo zadnjo bremzo. Parkrat sem bil prehiter na razpotjih in sem moral zabremzati na grmičkih, a to niso ti naši grmički, to so takšna mala drevesa z ošiljenimi vejami! Enega sem nasadil na polno, tako da sem v cilj pripeljal precej raztrgan.
Med potjo sem videl na tleh ležati poškodovanega Buhlerja in me je stisnilo pri srcu. Ti prizori te vedno streznijo, da malo spustiš plin. Na koncu je bila moja hitrost vseeno zadovoljiva za 2. mesto razreda, mehaniki pa so v dveh urah, ki so jih imeli na voljo, uspeli popraviti disk. Jutri nas čaka drugi del tega polmaratona, motocikel je b.p. in sam grem v etapo neobremenjen.
Gremo dalje, ni predaje!
P.S.: HVALA za vse spodbudne besede in to vašo lepo energijo!https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t58/1/16/1f929.png
Lahko noč!
 
 

416074457_1262073081401546_3837859663342174_n.jpg

416084358_1262073148068206_3573370897298261964_n.jpg

416092058_1262073181401536_269398267409132409_n.jpg

416099326_1262073074734880_3820897914624716150_n.jpg

416099638_1262073051401549_1877232651930298846_n.jpg

416104001_1262073184734869_2353118888971691840_n.jpg

Marčič vztraja

 

Feeling really happy that I could finish the stage 3, despite all the problems in last days. Bike is working well, except the gasoline pump in a rear tank. So I had to stop twice to flow the gasoline from rear to front tank. Didn't lost too much time, but couldn't finished higher than P6 in OBM and 63 OA.
Sickness took a bit of energy away, hope to recover deauring the night. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6c/1/16/1f4aa.png
 

416092226_888489459880750_7144282758243609142_n.jpg

416099319_888489463214083_1747646916949719015_n.jpg

416107691_888489466547416_6318537220743269751_n.jpg

417825427_888489469880749_8100975592409716584_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:(

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej bojo kitajci dojel, da ni to hec :)

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

:(

 

 

Treba vedt da ima Mason in sunier nov prototip, 2 mesca je zunaj. Normalno da ni perfekt iz prve. Kvarijo se vsi znani motorji... včeraj en ktm ni vžgal več pa take...pa je mnogo več denarja...ampak ja...ktm če crkne ki je sicer dal več testov čez lahko crkne ni panike. Vse ok 😆

Folk sploh ne vidi celotne slike..

Zadeva je namensko na testu na Dakarju da se odkrije vse tezave. Mason ga ožema do amena, edino prav. To je dobro za nas da odpravijo vse kar je narobe. In to delajo sproti. Šef lepo pokaže kaj se je polomilo, zakaj..in kako bodo popravili. Nobenega skrivanja. 

To je to. Pravi pristop.

"Stari" model se pa vidi da pa sploh nima težav.

Tisti ki pa samo gledajo na način "cevko je razgnalo eh...jajca" pa naj bo Bog z njimi 👍😉

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, miran985 pravi:

Treba vedt da ima Mason in sunier nov prototip, 2 mesca je zunaj. Normalno da ni perfekt iz prve. Kvarijo se vsi znani motorji... včeraj en ktm ni vžgal več pa take...pa je mnogo več denarja...ampak ja...ktm če crkne ki je sicer dal več testov čez lahko crkne ni panike. Vse ok 😆

Folk sploh ne vidi celotne slike..

Zadeva je namensko na testu na Dakarju da se odkrije vse tezave. Mason ga ožema do amena, edino prav. To je dobro za nas da odpravijo vse kar je narobe. In to delajo sproti. Šef lepo pokaže kaj se je polomilo, zakaj..in kako bodo popravili. Nobenega skrivanja. 

To je to. Pravi pristop.

"Stari" model se pa vidi da pa sploh nima težav.

Tisti ki pa samo gledajo na način "cevko je razgnalo eh...jajca" pa naj bo Bog z njimi 👍😉

 

jaz sledim temu, vem in sem prebral, prilepil sem zgolj dejstva. Z vsakim, ki ima probleme je dirka manj zanimiva, žal. Bi bilo pa fajn, če kdo malo kronološko sledi in tule lepi objave, recimo za Kove bi lahko ti. Tudi s pojasnili, ma več al manj sami pojasnijo probleme, sploh šef moštva in lastnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toni ga goni...

 

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #5
Etapa 4: P17 (P5 Rally2): 5 v prahu prisluženih pirčkov, 2 topla obroka in nesporen dokaz, da se želje uresničijo
Dragi prijatelji! Kako ste??
Današnja etapa naj bi bila na papirju nekoliko lažja, manj tehnična, sem si jo pa zato kar sam začinil. Vse se je začelo z dobro voljo: s Sandersom sva med nameščanjem potne knjige udarila debato, in ko je odhajal na štart, mi je rekel, da upa, da me ne bo več videl vse do cilja. "Vsakič, ko te bom prehitel, mi boš dal za pivo," sem se pošalil in mu pomahal v slovo.
Prvi 'pirček' je padel že po petem kilometru, nato pa še štirje!
Tempo je bil visok, navigacija pa spet zelo zahtevna, zato smo vsi kar precej izgubljali. Enkrat sem iskal kontrolne točke z bratoma Benavides, drugič z Barredo, danes ni šlo nikomur čisto po načrtu, razen seveda najboljšim. Takole na pamet bi rekel, da sem naredil kakšne tri malo bolj konkretne napake – ja, spet lepa šola za naprej! Sicer pa pravijo: pazi, kaj si želiš, ker se želje uresničijo! Jaz sem si na primer celo leto želel resno trenirati navigacijo, pa je seveda nisem mogel toliko, kot bi si želel. Po četri etapi relija se tako nad zahtevnostjo navigacije res ne morem pritoževati. Kot tudi nimam drugih pritožb!
Najtežje danes je bilo dirkanje na prostranih planotah, ki so čisto prepredene s špurami in se je zato zelo težko orientirati, organizator pa je točno na ta mesta poskril največ kontrolnih točk. Poleg adrenalina pri iskanju točk, drugih kritičnih momentov danes ni bilo. Ponoči sem se lepo naspal, utrujenosti nisem čutil, poleg tega pa sem po treh dolgih dneh danes prvič lahko jedel ob normalni uri, kar pomeni, da bom danes jedel DVAKRAT.https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t0/1/16/1f60b.png
Seveda me malo skrbi, ko omenjam hrano, da boste mislili, da me zanima samo to. Da cel dan samo čekiram jedilnike in sanjam pohance! Na Dakarju s tem ni za hecat, regeneracija je zelo pomembna. In če smo že pri hrani, lahko povem, da je letos hrana mnogo boljša kot je bila lani!!! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6d/1/16/1f973.png
Dober tek, Slovenija! Upam, da ste (boste) kaj dobrega pojedli za večerjo!https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f603.png

417549074_1262710761337778_8435024936980618285_n.jpg

417749448_1262710764671111_4285780165127185502_n.jpg

418896059_1262710768004444_7280277368427369877_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

jaz sledim temu, vem in sem prebral, prilepil sem zgolj dejstva. Z vsakim, ki ima probleme je dirka manj zanimiva, žal. Bi bilo pa fajn, če kdo malo kronološko sledi in tule lepi objave, recimo za Kove bi lahko ti. Tudi s pojasnili, ma več al manj sami pojasnijo probleme, sploh šef moštva in lastnik.

No danes je Mason bil 5-ti.

4 dirkači Kove med top 50....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!