Skoči na vsebino

Dakar 2023, 2024, 2025


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

DAKAR uradna stran youtube povezava

Priporočene objave

Objavljeno

Priznam, da sem bil tudi sam prepričan, da tekmovanje v male moto in dirkanje "na pas mater" ne gre skupaj. 

Ampak Tobias Ebster, sicer nečak Heinza Kinigardnerja, z 10. mestom na včerajšnji etapi dokazuje nasprotno. Kapo dol!

Objavljeno
Toni ga goni:
 
 
Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #6 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb3/1/16/1f913.png
5. etapa: P21 (P6 Rally2)
Dragi prijatelji!
Ob branju vaših včerajšnjih komentarjev sem se pošteno nasmejal - smeh je pol zdravja, zato hvala vam! Sicer priznam, da ne danes malo boli, če se preveč smejim, ker so mi sipine dale vetra. Načeloma sem cel in to kljub kar trdemu pristanku po predolgem skoku čez sipino, ki je niti videl nisem.
A če začnem na začetku: sem v cilju kratke, ampak dolge dolge etape, na kateri se mi je vlekel vsak meter. Vseh 500 km povezovalne etape zjutraj ni bilo nič v primerjavi s temi 118 km v sipinah. Kar bi tudi šlo, če ne bi bila danes na začetku dneva difuzna svetloba, zaradi katere je nemogoče videti, ali je teren mehak ali trd, kje so obrisi sipin in podobno. In tako sem že na začetku etape malo preveč skočil čez eno takšnih "nevidnih" sipin in precej trdo pristal. Nisem padel, me je pa pošteno pretreslo in sem nato za kar nekaj časa izgubil ritem, ki je za vožnjo v teh peščenih gorah in gričkih bistvenega pomena. Upam, da moje telo ni utrpelo preveč mikro poškodb in da mi jutri ne bo treba štartati z bolečinami. A kar bo, bo. Borbamo dalje!
Jutri se začne prvi dan 48-urne krono etape, skoraj 600 km čistih sipin v dveh dneh. Ko bo ura odbila 4 popoldne, se bo moral vsak tekmovalec ustavit v nabližjem bivaku od šestih, tam bo dobil en obrok (organizator temu pravi survival portion, kar ne obeta nič dobrega https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2c/1/16/1f631.png) in šotor. Table z rezultati ne bo, kot tudi ne bo kopalnic. Le zdravniška ekipa.
Vsi, ki nismo imeli priložnosti dirkati Dakarja v Afriki, bomo jutri prišli na svoj račun. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t20/1/16/1f61c.png
Če se jutri ne bom mogel oglasiti, ker ne bo povezave, računajte na dvojno dozo dogodivščin v petek, ko bomo prispeli v Riad.
Čas za spanje, zato lahko noč, Slovenija!
Imejte se lepo! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t49/1/16/1faf6.png
 
 

418919863_1263331494609038_869692266794323846_n.jpg

Objavljeno
pred 2 urami, Joker pravi:

Priznam, da sem bil tudi sam prepričan, da tekmovanje v male moto in dirkanje "na pas mater" ne gre skupaj. 

Ampak Tobias Ebster, sicer nečak Heinza Kinigardnerja, z 10. mestom na včerajšnji etapi dokazuje nasprotno. Kapo dol!

Sam da ceu ostane pa bo top rezultat! Je mlad pa se želi dokazat, dost stvari dela na silo, je pa res da od kar sva nazadnje dirkala skupaj je kar veliko treniral. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Marča zaključil za letos, Toni samo viša tempo, če bi bil dakar še par dni, bi ga že gledali med top 5. Tonček je živau :D

Objavljeno

Kva ga Mulec res pelje....💪  Ce se kdo ni poslusal podcasta od lani, ko je bil po Dakarju na obisku pr atmosfercih....se splaca, je kr model.:D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kove nujno potrebuje prihod v cilj zaradi prodaje.

Če prav vidim, so koli 28. mesta.

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

Kove nujno potrebuje prihod v cilj zaradi prodaje.

Če prav vidim, so koli 28. mesta.

 

Screenshot_20240112_125623_Instagram.jpg

  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 7 minutami, HyperJack pravi:

 

Screenshot_20240112_125623_Instagram.jpg

Mason je danes odstopil, napihnilo mu je baterijo. V bivakih pa si med sabo ne smejo pomagat. Zato je moral končat. 

Ostali 4 so pa še v igri. 

Objavljeno

jeba bo z marketingom :( 

Objavljeno
3 hours ago, Snečer said:

Kove nujno potrebuje prihod v cilj zaradi prodaje.

Če prav vidim, so koli 28. mesta.

Nism vedu. To so u bistvu olimpijske dirke, slogan je enak tistemu na igrah? Pomembno je sodelovati? 
 

Ce sm prav razumel, so od Fanga pricakovali bol malo, u bistvu ponovitev lanskega nastopa.  Tiščač Sunier ima 28ur kazni, tiščač klein je odstopil. Ko so iz transferja do cilja preklopli na dirkanje, se je vse skup mal skompliciralo, a?Drgac pa presenecenje leta, prvi  KTM sele na petwm? A je sploh kdaj  vodil cez noc? 

Objavljeno

Sej bo Tobey zrihtu :)

Drgac pa ja, ce bo prodajalec Kovetov tuki take pisal, kot jih je, bo bolj klavrno vse skp :) No....probat je treba, ni kej....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, TakeALookAround pravi:

Sej bo Tobey zrihtu :)

Drgac pa ja, ce bo prodajalec Kovetov tuki take pisal, kot jih je, bo bolj klavrno vse skp :) No....probat je treba, ni kej....

Kaj pa je? Klavrno??

450rally prve generacije se ve da nima težav in se prodaja po svetu noro. 

Novi EX pa rabi še malo..je pa zanimivo da noben se ne vpraša ali vidi da Sunier ki pelje isto novega EX pa ni imel težav 🤔.

Banalne težave so se zgodile le pri Masonu.

Da bi akumulator šel en stage kasneje bi šlo...pa malo si poglej kaj vse je crknilo...

 

pred 7 urami, mladench pravi:

jeba bo z marketingom :( 

Ni straha 😆

Skeptiki so večina samo v Slovenistanu...

Objavljeno

No sej, zato bo pa klavrno :)

  • Haha 2
Objavljeno

 

Citiraj

toda Mason Klein visi za krmilom nezanesljivega Koveja. 

...to so zapisali na uradni strani Dakarja

https://www.dakar.com/en/news/2024/stage-5/bike/klein-never-says-die/187142

Zanimivo pa je, da je indijski Hero zaenkrat zelo zanesljiv. Taka razlika med dvema eksotičnima državama, da niso Kitajci preveč zaletavi, želijo vse naenkrat, kar takoj v ospredju in med najboljšimi...? Realnost bo morda bolj trda :hmm:

Objavljeno

Toni ga goni!

Lepo povedano.

Ni vse v tišanju na mrtvo, ampak v tem da cel prideš do konca , da ne zlomiš mopeda, da ne zmanjka goriva....v glavnem ni šala.

https://www.instagram.com/reel/C2AgkTRId2B/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/reel/C2AYw1loI1Q/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

 

 

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #7 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb3/1/16/1f913.png
6. etapa, 48-urni krono: P15 (P6 Rally6): 460km surfanja po sipinah v enem dnevu, žuljev za izvoz, klepet z Nasserjem ob tabornem ognju in presneta kazen za prekoračeno hitrost https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/teb/1/16/1f498.png
Dragi prijatelji, kako ste??
Če bi mi kdo pred včerajšnjem dnem rekel, da je v sipinah arabske puščave v enem dnevu mogoče prevoziti 460 km, bi mu rekel, da je nor. Zdaj vem, da je to mogoče in da je ob tem mogoče celo uživati!
Pa da bo uradno: včeraj se je spodaj podpisani končno spoprijateljil s sipinami - s kot gore visokimi, mehkimi sipinami, na katere prilezeš samo z dobrim ritmom, in s katerih lahko sestopiš, če motor spremeniš v surf. Nemogoče je opisati veličino, ki jo ob tem občutiš - hočem še!
Sicer pa je bilo dirkanje včeraj in danes v tekmovalnem smislu dirkanje na hlape! Tank cone so bile tako na redko posejane, da sem že na prvi ugotovil, da s polno hitrostjo niti pod razno ne bo šlo. Dneva sem odvozil na 70, mestoma na 50%. Ne predstavljam si namreč, kaj bi bilo lahko hujšega od tega, da sredi ničesar ostaneš brez bencina, medtem ko vsi tvoji tekmovalci šparajo zadnje kaplje. Kdo te bo rešil?
Kakor koli, kdor si je malo več upal, je dal več gasa in ostal brez bencina, kdor pa je s skrajno močjo volje spustil gas, je prišel do bivaka brez nepredvidenih postankov. Ampak priznam, da sem si močno želel, ob ritmu, ki sem ga imel, da bi imel malo večji tank.
Po fizični plati pa je takšna vožnja nekaj najbolj fizično najbolj napornega, kar sem izkusil do zdaj. Če po 100 km ne znaš izklopiti utrujenosti, postane nepredstavljivo težko. Sipine iz tebe posrkajo zadnje atome moči.
Nazaj k včerajšnji etapi ... Ko je ura odbila štiri, je bil čas, da poiščem najbližji bivak. Sonce je bilo že nizko, vidljivost slaba in takšna vožnja hitro postane zelo nevarna. Kljub temu sem potegnil za en bivak in na koncu pristal v odlični družbi. Poleg šestih motoristov so bili v našem bivaku še Nasser Al Attiyah in ekipa Audija, same žive legende. Z Nasserjem sva udarila eno tako super debato, ki mi je dala krila.
In ker vas seveda zanima, kako je bilo s tisto vojaško porcijo hrane, ki jo je obljubljal organizator, naj vam bo: po 460 km v sipinah smo dobili eno piksno riža in eno piksno makaronov. Iz žepov sem potegnil vse čokoladice, ki so mi ostale in si privoščil več hodov. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t20/1/16/1f61c.pnghttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t0/1/16/1f60b.png
In vse bi bilo sanjsko, skoraj bi končal etapo na 11. skupnem mestu, ko sem danes prehitro prišel v hitrostnostno cono, tisti biiiip me je bolj zabolel kot udarec v navigacijski stolp pred par dnevi ali krvavi žulji na grbinah pri 150 na uro. Organizator me je poskusil disciplinirati s šestimi minutami pribitka in nazadovanjem na lestvici.
Jaz mislim, da mu je uspelo. Upam, da za vse večne čase. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1/16/1f607.png
Jutri je dan za pranje, sušenje in regeneracijo, vi pa se lepo imejte! Lep večer in lepo soboto pa hvala, ker ste. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t49/1/16/1faf6.png
 

418919679_1264647594477428_6256811890230220613_n.jpg

419195565_1264647587810762_3250495552518790563_n.jpg

419201789_1264647461144108_6114622238659981116_n.jpg

419223041_1264647591144095_5292172740798432568_n.jpg

Objavljeno

Toni ga goni

 

 

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #8https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tdd/1/16/1f9d0.png
7. etapa: P14 (P4 Rally2): Danes bi dal vse za kavo na poti!
Dragi prijatelji!
Danes je bil dobesedno NOR dan, dolg 873 km, ki sem ga - ja, bom kar priznal - slabo začel. Dan počitka je na meni pustil posledice, kar sem približno pričakoval, tako da se zjutraj zelo težko zbudil. Res, da je budilka zvonila ob treh, a vseeno: spal sem šest ur pa ni bilo dovolj.
Na dolgi povezovalni etapi do štarta speciala sem rabil vso voljo, ki jo premorem, da na motorju nisem zaspal. Dvakrat sem za trenutek ali dva celo res zadremal. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t3/1/16/1f92d.png Na začetku etape sem bil tako prepočasen, da bi lahko resno napadel. Telo se mi je enostavno zbudilo šele na polovici etape. Hecen občutek, a tako zaspan kot danes že dolgo nisem bil! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taf/1/16/1f634.pnghttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6b/1/16/1f971.png
Zadolženi za potno knjigo oziroma za navigacijo pa so danes presegli sami sebe. Na trenutke se mi je zdelo, da dirkam v labirintu! Teren je bil zelo raznolik, od sotesk, wadijev, sipin in do hitrih ravnin, bilo je vsega za motoriste specialiste vseh disciplin. Ne pritožujem se, samo razlagam - v resnici sem vesel, da imam možnost in privilegij tekmovanja na dirki, ki te potisne do roba tvojih zmožnosti, moči, sposobnosti, znanja. Ker če ne drugje, tu veš, kdo in kje si. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t25/1/16/1fae1.png
Ko sem končno ujel dober ritem, sem padel v skupino tekmovalcev, s katerimi smo se nato skupaj izgubljali, skupaj dirkali in eden drugemu ovirali pot. Veliko časa sem prevozil v prahu za Coxom, Noahom in Michekom, jih nato prehitel pa spet oni mene, malo smo se izgubljali, malo prehitevali in ta igra mačke z mišjo je trajala več ali manj cel dan. Če torej kdo misli, da na prostranih brezpotjih Savdske Arabije ni mogoče pasti v prometni zamašek, se hudo moti. Mi smo se lepo držali eden drugega in vozili v gosti koloni.https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t53/1/16/1f605.png
Ko sem potem v bivaku dal dol čelado, sem začutil 837 km v vsaki celici telesa. Tako utrujen sem bil, da sem mislil, da bom stoje zaspal. Šel sem jest in si nato privoščil uro popoldanskega spanja. K sreči sem se zbudil kot nov! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tcd/1/16/1f643.png
Jutrišnja etapa bo podobna današnji, dolga, raznovrstna, navigacijsko zakomplicirana. Potrudil se jo bom odpeljati s čim manj napakami, čim hitreje in čim bolj varno.
Pa še to: včeraj sem lahko prebral več vaših sporočil in komentarjev. Rekel bom samo to, da sem bil po prebranem močno ganjen. HVALA vam in se beremo spet jutri!
Lep nedeljski večer in lahko noč!
 
 

418855103_1265907571018097_77944154870086320_n.jpg

418937845_1265907434351444_9011780988849269778_n.jpg

419201522_1265906581018196_3300694170758860699_n.jpg

Objavljeno

 

On 1/12/2024 at 9:29 PM, miran985 said:

Da bi akumulator šel en stage kasneje bi šlo...pa malo si poglej kaj vse je crknilo...

Torej pilot laže?

 

 

 

Objavljeno

Toni ga goni! (kopiramo dalje njegove FB objave)

 

Dakarski dnevnik a.k.a. večerno branje #9

8. etapa: P13 (P3 Rally2): Današnjo etapo sem odplesal!

Dragi prijatelji!

Evo mene, po še eni dolgi etapi, zbiram svoje misli glede današnjega dne. Vedno bi bilo lahko boljše, a lahko bi bilo tudi slabše, zato sem pri sebi miren in dan zaključujem z dobrimi občutki.

Danes smo zelo zgodaj štartali special, že ob sedmih. Prvi del je bil mivkast! Super, boste rekli, Toni in mivka! Pa še res je. Bilo je veliko sipin, ne prav zelo visokih, zato pa razpotegnjenih in posejanih z luknjami. Motor je ves čas plesal levo desno, zato lahko rečem, da sem današnjo etapo odplesal. A te odseke, ko je vse na ravnotežju in obvladovanju motorja, imam v bistvu zelo rad. Recimo, da sem prvi del etape kar lepo izkoristil, lahko sem napadal brez pretiranega tveganja in zraven celo užival.

Po km 165 je sledil približno 180 km dolg transfer - iz peskovnika smo vsi razgreti in prepoteni pripeljali na asfalt! Med potjo me je treslo od mraza, zato štart v drugi special ni bil ravno najbolj ritmičen. Drugi del etape je bil skalnat, bolj tehničen. Navigacija je bila podobno težka kot ostale dni, čeprav sem si zdaj z vso zadevo že mnogo bolj domač. Samo enkrat sem se izgubil - seveda takrat, ko se ne bi smel. Hitro sem se rešil, našel pot nazaj, a kot se po navigacijski napaki ponavadi zgodi, sem padel v skupino tekmovalcev, torej v prah. Sam s sabo namreč vsak dan razčistim, da je moj glavni cilj - cilj, da ostanem na dveh kolesih in cel. Težko je v trenutkih, ko veš, da imaš ritem in precej rezerve in se ti napada na polno zapreti gas, a bolje nekaj dodatnih minut kot odstop.

Sicer pa v teh zadnjih dneh Dakar postane bolj bitka v glavi. Marsikaj se ti plete po podstrehi in moja mantra je: ne smeš zasrat, ne smeš razočarat ljudi doma, ne pozabi na strategijo, ne pozabi na cilj, super ti gre.

Bolj se dirka preveša h koncu, bolj je čutiti neko napetost med dirkači, več je špekuliranja in več je poskusov ustvarjanja pritiska. Ko priletimo v tank cono, se vsi zapodijo v telefone in računajo, kje so, koga so prehiteli, kdo je njih ... Vsak po svoje, a jaz sem se odločil za tak recimo temu detox od gledanja rezultatov in se na tank coni raje umirim. Mislim samo na to, da moram dati vse od sebe, kar je v moji moči. Potem bo tudi rezultat.

In če bo, gre zasluga tudi vsem vam, ki me dnevno spodbujate. Čutim vašo podporo in vem, da pomaga!

Bodite lepo, lep večer in zdržite z mano na dirki še 4 dni!

Pozitiva, druge ni!

418735547_1266543154287872_54195021562203383_n.jpg

419223424_1266543124287875_2659524998233655160_n.jpg

419237183_1266542850954569_1192102221209887025_n.jpg

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Torej pilot laže?

 

 

 

A res še vedno padaš na te fore?

Saj tudi Sunierja, ki baje vozi enak motor, že tudi nekaj dni ni več v dirki.

In sploh ni point v tem. Point je, da na Dakar ne prideš in v parih letih kar zmagaš. Koliko let se je mučil KTM, predno jim je končno uspelo. Dovolj si star da se spomniš, kako so v boj za zmago pošiljali celo armado ultra hitrih dirkačev, ki pa so eden po eden odpadali in je na površje (in do zmage) priplaval nekdo drug. Tudi tak gigant, kot je Honda ni kar prišla s CRF in zmagala. Yamaha je v 450ccm dobi celo odnehala. Tudi HERO se že precej let trudi z dobrimi vozniki.

Skratka, cenim zagnanost direktorja Kove. Tudi motor sam mi je še vedno zelo zanimiv in za to kar nudi v tem cenovnem razredu nima konkurence. Ampak za amaterske voznike, ki motor uporabljajo za zabavo in "podvige" ala TET.

Tudi dejstvo, da so lani Dakar končali vsi njihovi vozniki me ni presenetilo, saj sem pred startom videl posnetke iz njihovih treningov in testiranj. To namreč niti približno ni bila vožnja voznikov, ki so sposobni etape zaključevati znotraj prvih 30 ali 40 tekmovalcev, kaj šele znotraj prve deseterice. Klein je pač kaliber dirkača, ki je sposoben zmagovati in temu primerno tudi utruja motor. In prepričan sem, da bi enako uničil tudi lanski, t.i. zanesljivi motor.

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
54 minutes ago, Joker said:

A res še vedno padaš na te fore?

Saj tudi Sunierja, ki baje vozi enak motor, že tudi nekaj dni ni več v dirki.

In sploh ni point v tem. Point je, da na Dakar ne prideš in v parih letih kar zmagaš. Koliko let se je mučil KTM, predno jim je končno uspelo. Dovolj si star da se spomniš, kako so v boj za zmago pošiljali celo armado ultra hitrih dirkačev, ki pa so eden po eden odpadali in je na površje (in do zmage) priplaval nekdo drug. Tudi tak gigant, kot je Honda ni kar prišla s CRF in zmagala. Yamaha je v 450ccm dobi celo odnehala. Tudi HERO se že precej let trudi z dobrimi vozniki.

Skratka, cenim zagnanost direktorja Kove. Tudi motor sam mi je še vedno zelo zanimiv in za to kar nudi v tem cenovnem razredu nima konkurence. Ampak za amaterske voznike, ki motor uporabljajo za zabavo in "podvige" ala TET.

Tudi dejstvo, da so lani Dakar končali vsi njihovi vozniki me ni presenetilo, saj sem pred startom videl posnetke iz njihovih treningov in testiranj. To namreč niti približno ni bila vožnja voznikov, ki so sposobni etape zaključevati znotraj prvih 30 ali 40 tekmovalcev, kaj šele znotraj prve deseterice. Klein je pač kaliber dirkača, ki je sposoben zmagovati in temu primerno tudi utruja motor. In prepričan sem, da bi enako uničil tudi lanski, t.i. zanesljivi motor.

Pa nit ne padam. U bistvu trolam. Internetnih pridigarjev ne razumem. Kove je njihov evangelij. Kove ni crknil, z motorjem je vse tip top, baterija jih je zajebala…Ce me spomin ne vara, je Sainckt z F650G/S zmagal v prvo. 
 

kot sm ze napisal v kove temi. Men se zdi da je kove spodobn izdelek. Se bom pa se kdaj  obregnil ob pisunstvo o nadnaravnih lastnostih. Ni važno, govorimo o lažjih kitajskih kilah al nemških bol močnih konjih, japonski ekskluzivi  in taljanski hudi zanesljivosti…samo motorji so. 

Objavljeno

Sej se trudjo, sam Mulec je vse nazgal. :)

Objavljeno

Toni se je danes na polovici etape vozil celo na sedmem mestu. Na zadnji kontrolni točki pa je 13.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!