Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kupujem motor, za občasne vožnje, kolikor pač bo vreme, zdravje dopuščalo. A še vedno to e bo kot delajo to nekateri motoristi. 

V glavnem sem imela namen kupiti novo xsr ker kot bivša čoperistka mi ta model nekako najboljši približek srcu. A drža mi na MT tudi odgovarja, kot cb125r. Ampak zaradi malo voženj, kilometrov sem potem sklenila, da nov motor morda le ni najpametneje. Moraš ga vpeljat, po pameti, pa servis na 1000 - ja, lahko je po nekaj mesecih, lahko je po nekaj letih. Torej sem res v dilemi.

 

Skratka - je kdo, ki bi POŠTENO povedal kako in kaj ? V prodaji itak na netu neke izbire ni, ali drago in novejše ali pa zjahano.  Imam sicer sedaj nekaj ogledano, čakam da so prazniki mimo da kontaktiram prodajalce glede možnosti. Najbolj me moti, da so cenovno nov in 4 leta star motor skoraj ista cena, vse Yamaha....

Hkrati me zanima glede prodajalca AVTOHIŠA MLAKAR d.o.o., Grobelno ter AVTO GR Šenčur - izkušnje kakšne? Je za zaupat? 
 

Objavljeno

Preden kupiš motor, ga sprobaj. Najbolje je da sprobaš več različnih motorju v tem segmentu (čoper, naked). Sprobaj tiste motorje ,ki so ti všeč in so cenovno dosegljivi. Tisti ki bo pravi boš takoj vedela.

Ko ga boš peljala bo Sanjska vožnja in motor bo brez napak.

Karkoli bo napaka na motorju (tresenje, višina sedeža, čuden položaj za krmilom,....) se včasih ne da popraviti, vsaj ne legalno.

Ne glej v trgovine samo v Sloveniji. Glej italijo, Austrijo, Hrvaško, .... Sam sem kupil nov motor v Italiji  30% ceneje, Prijateljica je iz Austrije za mali denar kupila 650 Vstroma z vso originalno opremo, bil je kot nov.

Vedno rabiš malo sreče in uporabi intuicijo.

  • Všeč mi je 2
  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo. Mi lahko poveš, kakšni so stroški in kakšna je procedura za uvoz motocikla.

Objavljeno

Kupil v Italiji. Dobili smo se naagenciji, ali kakor se že imenuje, neredijo kupoprodajno pogodbo in odjavo iz prometa za izvoz v Slo, 90€. Če je motor v Italiji registriran pred več kot 1/2 leta potem je potrebno narediti še tehnični pregled v Italiji.  Na prikolico, naslednje jutro na homologacijo 110€ + tehnični ( moj motor je bil v tovarniškem stanju, brez predelev in dodatkov), da ni potrebno še enkrat voziti motorja. Nato sem oddal vlogo za DMV, postopek in iznormativni izračun je na strani DURS-a. V mojem primeru je bil motor odjavljen v sredo ob 18h, v petek popoldne pa bi ga lahko že registriral.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!