Skoči na vsebino

Rjavenje rezervoarja


Nekdo500

Priporočene objave

Pozdravljeni,

Doma sem se lotil čiščenja zarjavelega rezervoarja pri motorju. Rezervoar sem popolnoma očistil s ferosanom in bencinom, ampak po enem dnevu se ponovno prične delati rja notri. Kako lahko preprečim ponovno rjavenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Nekdo500 pravi:

Pozdravljeni,

Doma sem se lotil čiščenja zarjavelega rezervoarja pri motorju. Rezervoar sem popolnoma očistil s ferosanom in bencinom, ampak po enem dnevu se ponovno prične delati rja notri. Kako lahko preprečim ponovno rjavenje.

 

IMG_20230209_160424.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako preprečiš rjavenja notranjosti rezervoarja:

1. napolni rezervoar z bencinom. Do vrha.

2. prezimuj ga s popolnoma polnim rezervoarjem bencina. Priporočljivo je imeti stalno poln rezervoar (tudi čez celo leto), če se pojavljajo ti problemi.

3. motor imej na čim bolj konstantni temperaturi.

 

"Dihanje" zraka v rezervoarju povzročajo dnevne spremembe temperature... topel zrak, ki sprejme več vlage, kot hladen, ponoči, ko je hladno, "odvečna" vlaga kondenzira po stenah rezervoarja. Taisti kondenz se nabira tudi v bencinu na dnu rezervoarja, za kar je po navadi "kriv" Petrol, al pa OMV.  Če ne verjameš, lahko narediš preskus. Ponoči zapelji hladen motor al pa avto v toplo garažo in bo v trenutku postal moker.

Tank Cure je super stvar, če to strokovno narediš. Če boš naredil zajeb, ga ni junaka, da ti reši tank. Predpogoj je popolnoma očiščen rje in maščob. In pozanimaj se, katero topilo najbolje razmasti.... nato še fino oprati z vodo in posušiti s fenom. Pa tudi katero kemikalijo (kislino) boš uporabil. Solna kislina stopi rjo do kovinskega sijaja kovine. Ferosan pa vsebuje Fosforno kislino in površina "fosfatizira" ... Preveri, kaj je bolje!

al pa preberi še tole:

https://amklassiek.nl/sl/rezervoarji-rustic-in-elektroliza-preprosta/2019/02/05/

al pa tole:

https://mopedist.si/viewtopic.php?t=5567

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

..ko sem se jaz posvetoval v prodajalni barv na Zaloški v Lj, če imajo kaj  za zaščito notranjosti rezervoarja so mi tudi rekli, da naj dam not PUR 2K barvo, za epoxy barvo so mi pa odsvetovali, češ, da naj bi bila PUR odpornejša na bencin.... no ta "Tank Cure" je pa na epoxy osnovi, tako, da mi ni bilo nič jasno , kaj dati not.

En moj znanec, ki rihta Tomose tudi za prodajo, tudi zlije not PUR 2K barvo, pa mi ni znal povedati, kako se to dolgoročno obnese. Eni pravijo da se, drugi so pa skeptični.

...nekateri pa pravijo, da pusti tako kot je, samo rezervoar naj bo poln, ko motor stoji dalj časa.

 

Drugače pa je raztopina citronske kisline zelo uporabna tudi za podrobno razmaščevanje pred barvanjem, varjenjem aluminija, SL...itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da je pri "barvanju" rezervoarja, zelo pomembno kako je narejeno. Če je kje "luknja" kjer pride gorivo pod barvo, se bo prej ali slej vse skupaj odluščilo in potem bo veselo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če karkoli delaš v notranjosti tanka obvezno dodaj filter goriva. Vsaka barva, pa naj bo takšna ali drugačna, če ni narejeno kvalitetno,  se  ščasoma začne luščiti in potem je veselica :)

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!