Nekdo500 Posted February 9 Share Posted February 9 Pozdravljeni, Doma sem se lotil čiščenja zarjavelega rezervoarja pri motorju. Rezervoar sem popolnoma očistil s ferosanom in bencinom, ampak po enem dnevu se ponovno prične delati rja notri. Kako lahko preprečim ponovno rjavenje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hribuc Posted February 9 Share Posted February 9 pred 5 urami, Nekdo500 pravi: Pozdravljeni, Doma sem se lotil čiščenja zarjavelega rezervoarja pri motorju. Rezervoar sem popolnoma očistil s ferosanom in bencinom, ampak po enem dnevu se ponovno prične delati rja notri. Kako lahko preprečim ponovno rjavenje. Zivnorc, Mavti, GoBobi and 3 others 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted February 10 Share Posted February 10 Kako preprečiš rjavenja notranjosti rezervoarja: 1. napolni rezervoar z bencinom. Do vrha. 2. prezimuj ga s popolnoma polnim rezervoarjem bencina. Priporočljivo je imeti stalno poln rezervoar (tudi čez celo leto), če se pojavljajo ti problemi. 3. motor imej na čim bolj konstantni temperaturi. "Dihanje" zraka v rezervoarju povzročajo dnevne spremembe temperature... topel zrak, ki sprejme več vlage, kot hladen, ponoči, ko je hladno, "odvečna" vlaga kondenzira po stenah rezervoarja. Taisti kondenz se nabira tudi v bencinu na dnu rezervoarja, za kar je po navadi "kriv" Petrol, al pa OMV. Če ne verjameš, lahko narediš preskus. Ponoči zapelji hladen motor al pa avto v toplo garažo in bo v trenutku postal moker. Tank Cure je super stvar, če to strokovno narediš. Če boš naredil zajeb, ga ni junaka, da ti reši tank. Predpogoj je popolnoma očiščen rje in maščob. In pozanimaj se, katero topilo najbolje razmasti.... nato še fino oprati z vodo in posušiti s fenom. Pa tudi katero kemikalijo (kislino) boš uporabil. Solna kislina stopi rjo do kovinskega sijaja kovine. Ferosan pa vsebuje Fosforno kislino in površina "fosfatizira" ... Preveri, kaj je bolje! al pa preberi še tole: https://amklassiek.nl/sl/rezervoarji-rustic-in-elektroliza-preprosta/2019/02/05/ al pa tole: https://mopedist.si/viewtopic.php?t=5567 GoBobi, GregorM, DAMI34 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post ankh Posted March 1 Popular Post Share Posted March 1 Pred leti sem iz Italije pripeljal Suzukija, ki je imel poleg nekaj lukenj na spodnjem delu rezervoarja (prazen tank in posledično kondenzacija) tudi močno zarjavelo notranjost. Luknje je tast zavaril z medenino, ostal je problem rje, ki se jo je bilo potrebno rešiti. Po spraševanju naokoli in raznih predlogih "strokovnjakov" ala pesek, jeklene kuglice, ketna, sem šel do muzeja na Vranskem. Prepričan sem bil, da so glede na vrsto obnovljenih motociklov pravi naslov za rešitev problema rje v notranjosti tanka. Z njihovim izmotavanjem, da ne vedo kako in kaj in naj probam z zgoraj navedenim "primitivnim" načinim sem spoznal, da iz te moke ne bo kruha. Po pregledu spleta sem videl dva uporabna načina odstranjevanja rje. Elektroliza s pomočjo soda bikarbone in citronska kislina pomešana v vročo vodo. Uporabil sem drugi način (v H.... po nakup praška za vlaganje aka citronka) in dejansko po treh vlivanjih do roba pokrovčka in praznjenih tanka je vsa rja izginila. Vsakič sem imel cca. 24 ur mešanico vode in cit. v obdelavi notranjosti, predno sem ponovno nalil novo. Tank je potrebno takoj sprati in posušiti, (fen?) drugače se pojavijo lise rje. Ker več ljudi več ve, sem poklical v Petrol tehnično službo, kjer njihove rezervoarje na črpalkah zaradi kondenza prebarvajo v višino 1m z dvokomponentno barvo, ki je odporna na bencin. Prijazni tehnolog, mi je dal vse podatke. Barvo Rezistol E-Zp (ral 7045 siva), trdilec in Redčilo EM sem kupil v Mavr.... v Ljubljani (Črnuče). Cena sitnica glede na razne Tank Curve, ki se prodajajo za ta namen. Po pripravi mešanice barve, trdilca in ustrezno količino redčila sem vlil z zaprti tank in "preklonkal". Višek zmesi sem takoj odlil in po dveh tednih ponovil zadevo. Ko se pogleda v tank, izgleda kot tovarniško prevlečen z zaščito. Zaščita zdrži (baje) tudi 30 let ...... Upam, da sem kaj pomagal ...☺️ GoBobi, Zivnorc, motofrik and 8 others 9 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted March 2 Share Posted March 2 ..ko sem se jaz posvetoval v prodajalni barv na Zaloški v Lj, če imajo kaj za zaščito notranjosti rezervoarja so mi tudi rekli, da naj dam not PUR 2K barvo, za epoxy barvo so mi pa odsvetovali, češ, da naj bi bila PUR odpornejša na bencin.... no ta "Tank Cure" je pa na epoxy osnovi, tako, da mi ni bilo nič jasno , kaj dati not. En moj znanec, ki rihta Tomose tudi za prodajo, tudi zlije not PUR 2K barvo, pa mi ni znal povedati, kako se to dolgoročno obnese. Eni pravijo da se, drugi so pa skeptični. ...nekateri pa pravijo, da pusti tako kot je, samo rezervoar naj bo poln, ko motor stoji dalj časa. Drugače pa je raztopina citronske kisline zelo uporabna tudi za podrobno razmaščevanje pred barvanjem, varjenjem aluminija, SL...itd... raza 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted March 2 Share Posted March 2 Predvidevam, da je pri "barvanju" rezervoarja, zelo pomembno kako je narejeno. Če je kje "luknja" kjer pride gorivo pod barvo, se bo prej ali slej vse skupaj odluščilo in potem bo veselo. lp raza and Zivnorc 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeeSXer Posted March 2 Share Posted March 2 Če karkoli delaš v notranjosti tanka obvezno dodaj filter goriva. Vsaka barva, pa naj bo takšna ali drugačna, če ni narejeno kvalitetno, se ščasoma začne luščiti in potem je veselica RobiRoberto and Zivnorc 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now