Chilly Objavljeno April 19, 2023 Opozori Objavljeno April 19, 2023 Hi vsi, kupil sem Aprili RS 125 2 taktno, sicer 2007 letnik in me nekaj muči. Ne vem ali je za 2 taktne motorje to normalno ali ne (sploh predelane). Prejšnji lastnik je dal noter večji bat (140ccm) in ravno predno sem ga kupil je bil obnovljen in stestiran. Muči me pa to. V 1. prestavi, če ga nateram, pocuka, zgublja moč vmes in dejansko gre samo do 9k obratov in noče skozi, cuka. V 2 v visokih obratih in naprej tega ni oz. je čisto rahlo opazno. Cukanje oz. rukanje se pojavlja spet ko spustim gas in začne motor premetavat okoli 9k in dol do 4k obratov, tam naprej pa nekako gre. Tudi če gas pri npr. 6k obratih rahlo držim, torej po naseljih, motor cuka oz. ruka. Tudi v hrib ima kar nekaj težav pod 9k obratov, cuka, zgublja moč in jo dobi nazaj za sekundo in spet gre za sekundo ali 2 vredu... Zanima me, kaj bi bilo to? Mešanico delam 3% (polž je odklopljen). Bi lahko bil karburator, da je kje kaj zamašeno ali karkoli druga da bi lahko bilo? Hvala za vso pomoč in lep pozdrav Matic
franc Objavljeno April 20, 2023 Opozori Objavljeno April 20, 2023 Jaz bi menjal svečko, potem pa po potrebi. lp
Zivnorc Objavljeno April 20, 2023 Opozori Objavljeno April 20, 2023 Sicer ne poznam tega motorja in tipa uplinjača... nekaj malega pa vseeno vem o tem. Uplinjač razstaviti, ga dati nekomu na UZ čiščenje, poglej vse šobe, luknje... itd. ..po potrebi nabaviti nove šobe, različnih dimenzij (obstajajo seti šob) in izbrati optimalno za vsak režim delovanja. .. ...in pa uplinjači imajo vsaj tri nastavljive stvari, ki imajo praktično neskončno kombinacij med sabo.... ko izbereš tapravo, motor dela.
DAMI34 Objavljeno April 20, 2023 Opozori Objavljeno April 20, 2023 pred 13 urami, Chilly pravi: Hi vsi, kupil sem Aprili RS 125 2 taktno, sicer 2007 letnik in me nekaj muči. Ne vem ali je za 2 taktne motorje to normalno ali ne (sploh predelane). Prejšnji lastnik je dal noter večji bat (140ccm) in ravno predno sem ga kupil je bil obnovljen in stestiran. Muči me pa to. V 1. prestavi, če ga nateram, pocuka, zgublja moč vmes in dejansko gre samo do 9k obratov in noče skozi, cuka. V 2 v visokih obratih in naprej tega ni oz. je čisto rahlo opazno. Cukanje oz. rukanje se pojavlja spet ko spustim gas in začne motor premetavat okoli 9k in dol do 4k obratov, tam naprej pa nekako gre. Tudi če gas pri npr. 6k obratih rahlo držim, torej po naseljih, motor cuka oz. ruka. Tudi v hrib ima kar nekaj težav pod 9k obratov, cuka, zgublja moč in jo dobi nazaj za sekundo in spet gre za sekundo ali 2 vredu... Zanima me, kaj bi bilo to? Mešanico delam 3% (polž je odklopljen). Bi lahko bil karburator, da je kje kaj zamašeno ali karkoli druga da bi lahko bilo? Hvala za vso pomoč in lep pozdrav Matic v tapravo temo je potrebno pisati. uporabi iskalnik za rs mogoče je kdo že imel podoben problem.
Kmet2 Objavljeno April 20, 2023 Opozori Objavljeno April 20, 2023 100 stvari je lahko, ena od tega je da ti prebija el. kabel.... Kot pravim, 100 stvari... Predvžig Cinšpula O vplinjaču ti je že Zivnorc nekaj napisal... Ne vem koliko si mehanika... Jaz bi šel po vrsti.... Od goriva, tanka(smeti) itd....
Buschi Objavljeno April 30, 2023 Opozori Objavljeno April 30, 2023 Imeli isti problem. Jebe te rave ventil. Bi rekel, da imaš skos odprtega in motor do 9k cuka, ne dobi obratov itd.
Chilly Objavljeno April 30, 2023 Avtor Opozori Objavljeno April 30, 2023 14 minutes ago, Buschi said: Imeli isti problem. Jebe te rave ventil. Bi rekel, da imaš skos odprtega in motor do 9k cuka, ne dobi obratov itd. Sem ga gledal (dal airbox dol) pa ga sprobal, zgleda vredu. Deugače sem celi karburator razstavil, očistil...
Buschi Objavljeno April 30, 2023 Opozori Objavljeno April 30, 2023 Airbox nima nobene veze z rave. Rave vzami dol in vži moped. Bo glasno. In daj gas, da vidiš če se loputa odpira.
Chilly Objavljeno April 30, 2023 Avtor Opozori Objavljeno April 30, 2023 4 minutes ago, Buschi said: Airbox nima nobene veze z rave. Rave vzami dol in vži moped. Bo glasno. In daj gas, da vidiš če se loputa odpira. Hoj, kateri ventil? Na karburatorju? Ni edi a stvar, ko se premika z gasom RAVE?
Buschi Objavljeno April 30, 2023 Opozori Objavljeno April 30, 2023 Rotax 122 ima rave ventil nad izpuhom na cilindru.
Chilly Objavljeno April 30, 2023 Avtor Opozori Objavljeno April 30, 2023 58 minutes ago, Buschi said: Rotax 122 ima rave ventil nad izpuhom na cilindru. Ravno preveril, nekdo ga je odrezal, skrajšan je in nima niti zajle več, verjetno z razlogom. Kaj lahka tu naredim zdaj?
Buschi Objavljeno April 30, 2023 Opozori Objavljeno April 30, 2023 Pripravi denarnico ! A elektromagnet pa maš? Črn cilider, velikosti deodoranta, ponavadi na desni strani pod keslom.
Chilly Objavljeno April 30, 2023 Avtor Opozori Objavljeno April 30, 2023 1 hour ago, Buschi said: Pripravi denarnico ! A elektromagnet pa maš? Črn cilider, velikosti deodoranta, ponavadi na desni strani pod keslom. Gledam ravno, tudi tega ni. Se splaca sploh popravlat? Zgubim nekaj moči, glede na to da imam 140ccm bat notri
Buschi Objavljeno April 30, 2023 Opozori Objavljeno April 30, 2023 Ne gre se za moč, gre se zato, da je motor pod 9k mrtev in ga moraš skos držat nad temi obrati. Maš noter Barikit? Določeni imajo nad rave zarezo zavrtano tako malo luknjico za pnevmatski rave. Malo poguglaj pnevmatic rave valve.
Chilly Objavljeno April 30, 2023 Avtor Opozori Objavljeno April 30, 2023 (popravljeno) 3 minutes ago, Buschi said: Ne gre se za moč, gre se zato, da je motor pod 9k mrtev in ga moraš skos držat nad temi obrati. Maš noter Barikit? Določeni imajo nad rave zarezo zavrtano tako malo luknjico za pnevmatski rave. Malo poguglaj pnevmatic rave valve. To me bo verjetno kr stalo ne? Lahka najdem orginal iz kakega razbitega motorja al kupim kaj bol "performance"? Glede kita, preverim jutri kaj mam, nekje bom ze našel Popravljeno April 30, 2023. Popravil Chilly
Buschi Objavljeno April 30, 2023 Opozori Objavljeno April 30, 2023 Originala od Aprilie se ne splača kupovati, ker je cena v zlatu, rabljenih ni. Pnevmatski so od 120 naprej.
Chilly Objavljeno April 30, 2023 Avtor Opozori Objavljeno April 30, 2023 12 minutes ago, Buschi said: Originala od Aprilie se ne splača kupovati, ker je cena v zlatu, rabljenih ni. Pnevmatski so od 120 naprej. To ce kupim, dobim torej celi kit za montažo? Mas mogoce kaksen link za primer, kje bi kupil pa kaj vse dobim zraven?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se