Jump to content

Recommended Posts

Posted

 

image.png.a290995bf5148210a4bb8f6d007da3c9.png

kisel nasmešek

zdaj je glavno vprašanje, kdaj bo prvič padel :) 

Posted

Zanimivo mi je, da je Vinales postavil najboljši čas s precej nižjo najvišjo hitrostjo. Očitno Aprilia ni tako hitra kot KTM ali Ducati pa vseeno dobra - ali pa je Maverick toliko boljši, ali pa ... en kup drugih razlogov.

Posted (edited)
2 hours ago, Darko3g said:

Zanimivo mi je, da je Vinales postavil najboljši čas s precej nižjo najvišjo hitrostjo. Očitno Aprilia ni tako hitra kot KTM ali Ducati pa vseeno dobra - ali pa je Maverick toliko boljši, ali pa ... en kup drugih razlogov.

Valencia je pista kjer se dela cas na bremzanju v ovinek

Lep primer je primerjava med gp in moto2. Tukaj je razlika v rekordu steze cca 4s, na drugih daljsih, bolj odprtih pistah je bolj proti 6-7

Edited by ukica
Posted
pred 18 urami, Darko3g pravi:

Zanimivo mi je, da je Vinales postavil najboljši čas s precej nižjo najvišjo hitrostjo. Očitno Aprilia ni tako hitra kot KTM ali Ducati pa vseeno dobra - ali pa je Maverick toliko boljši, ali pa ... en kup drugih razlogov.

To se malo hecajo...ko bo šlo zares bo vse drugače 🙂

Posted (edited)

Sej vsi vemo, da je te teste potrebno jemati fejst z rezervo a ne?. MM je dobil nastavljen motor na koncu razvojne poti in z edino nalogo, da uživa in tišči. Konckoncev se je moral tudi pokazati.  Pa še novinarji so senzacionalistični in veliko njih "drka" na vse kar je povezano z MM. Pa ni jim za zameriti ker konckoncev je fenomen na motorju pa ni tako priden fantek kot mlada generacija.

Pa tudi malo me ni presenetilo, da je imel dober cajt glede na to, da je šel iz motorja, ki se "vozi kot pes" na očitno veliko lažji motor za usvojiti.  Vajen se je precej bolj matrati in riskirati za doseg časa in posledično je verjetno to bilo za njega mala malica! Če bi bilo obratno pa bi bila drugačna slika.

FM je šel itak bolj na izi (to je tudi povedal v intervjuju, da ni iskal nekega ultimativnega časa) plus zdej je 5 let fural linijskega 4 cilindraša.

VInales je itak kraljica testiranj :).

Pa da ne bo kdo mislil, da podcenjujem MMove dosežke ...ni šans  ne upam, tipo je blesav na motorju in verjamem, da bo drugo leto med top 3 kandidati za prvaka. Dejansko me pa bolj zanima kaj se bo dogajalo z Yamaho in Hondo glede na pridobljene koncesije (ki bodo kar orenk omejile Drkatija). Če bi se še FQ vključil v borbo za prvenstvo bi bilo vrhunsko....

Drugo leto bo zanimivo zato je tolk bolj bedno, ker je treba več mesecev čakat....

Edited by axaQ4
Posted

MM je bil danes zjutraj (spet) operiran na desni roki, tokrat armpump

Posted
pred 14 urami, axaQ4 pravi:

Sej vsi vemo, da je te teste potrebno jemati fejst z rezervo a ne?. MM je dobil nastavljen motor na koncu razvojne poti in z edino nalogo, da uživa in tišči. Konckoncev se je moral tudi pokazati.  Pa še novinarji so senzacionalistični in veliko njih "drka" na vse kar je povezano z MM. Pa ni jim za zameriti ker konckoncev je fenomen na motorju pa ni tako priden fantek kot mlada generacija.

Pa tudi malo me ni presenetilo, da je imel dober cajt glede na to, da je šel iz motorja, ki se "vozi kot pes" na očitno veliko lažji motor za usvojiti.  Vajen se je precej bolj matrati in riskirati za doseg časa in posledično je verjetno to bilo za njega mala malica! Če bi bilo obratno pa bi bila drugačna slika.

FM je šel itak bolj na izi (to je tudi povedal v intervjuju, da ni iskal nekega ultimativnega časa) plus zdej je 5 let fural linijskega 4 cilindraša.

VInales je itak kraljica testiranj :).

Pa da ne bo kdo mislil, da podcenjujem MMove dosežke ...ni šans  ne upam, tipo je blesav na motorju in verjamem, da bo drugo leto med top 3 kandidati za prvaka. Dejansko me pa bolj zanima kaj se bo dogajalo z Yamaho in Hondo glede na pridobljene koncesije (ki bodo kar orenk omejile Drkatija). Če bi se še FQ vključil v borbo za prvenstvo bi bilo vrhunsko....

Drugo leto bo zanimivo zato je tolk bolj bedno, ker je treba več mesecev čakat....

A Marinija pa ni nihče opazil? Prvi dan samo cca 0,5 sek počasnejši od MM na Hondi ...?? pa edini neevropski proizvajalec med 10 ... mogoče pa honda le ni tako slaba ...😈

  • Like 3
Posted (edited)
15 hours ago, axaQ4 said:

Pa da ne bo kdo mislil, da podcenjujem MMove dosežke ...ni šans  ne upam, tipo je blesav na motorju in verjamem, da bo drugo leto med top 3 kandidati za prvaka. Dejansko me pa bolj zanima kaj se bo dogajalo z Yamaho in Hondo glede na pridobljene koncesije (ki bodo kar orenk omejile Drkatija)

Ma u bistvi, so omejili Pirrota, da ne bo imel wildcardov, ostalo...Omejili so gume, mislim da na 85 kompletov? Obveščeni pravijo, da so letos med sezono porabili okrog 60 parov. 

Najboljša poteza se mi zdi, da Wildcardi lahko vozijo drugačne motorje od homologiranih. Letos sta Bradl in Crutchlov lahko vozila samo z enakimi mašinami kot stalni dirkači, naslednjo sezono lahko testirajo upgrade. Super.  Plus, s tem pravilom utegne ducati razmislit, ali je OK imeti 8 motorjev. Velike pike so letos prinesli tudi A. Marquez, Bez in Diggia.  

1 hour ago, nofla said:

A Marinija pa ni nihče opazil? Prvi dan samo cca 0,5 sek počasnejši od MM na Hondi ...?? pa edini neevropski proizvajalec med 10 ... mogoče pa honda le ni tako slaba ...😈

Marini, tisti k se počasi uči pa rabi fkako leto de se privadi na stvari, ta Marini? IMO presenečenje testa št1. 

 

Kar se Marca tiče, Če bo na prvo dirko prišel s tako glavo kot letos, mu noben Ducati ne bo pomagal. Dec je dal Hondo na pole, bil tretji u sprintu, in pol zajebal celo leto sebi, Hondi in Oliveiri. 

Edited by Kugelschreiber
Posted

Priznam, da me je 1/2 brat VR pozitivno presenetil, glede na druge Hondine dirkače, ki so vsi zadaj, tudi JM kot bivši prvak in izkušeni JZ...... nekoliko razočaral Franco na praktično tovarniškem Dučeju, pa tudi Rins na tovarniški Yam, on je vozil že vse vrste bajkov, ni pa še verjetno povsem fit.....verjamem, da je bilo to bolj spoznavanje z "novimi" bajki in nobeden ni šel povsem na polno, da nebi prišlo do kakšne neljube poškodbe, iskanje občutkov in sinergije z bajkom, vseeno pa časi nekaj povedo.....bo naslednje leto, ko bo šlo na nož drugače, seveda odvisno tudi od novih pravil in bonusov za ne-uspešne proizvajalce. Bodo časi spet na tisočinkah razlike, nepredstavljivo.....bo spet zanimivo za gledat :)   in sponzorjem se že smeji.

  • Like 2
Posted

mene 1/2 brat ni presenetil. Dejstvo je, da je pri ekipi VR46 vedno mal capljal zadaj. Kaka trenja so nato nastala, ja nikol ne bomo zvedeli. Pa se je možak odločil, da gre...jaz ga podpiram.

 Z ozirom, da bo vr46 izgubil ducatijev agregat in baje šalta na yamaho...mogoče niti ni bila slaba odločitev :D

Dejstvo: vse kar letos štima...bo drugo leto in še bolj tretje leto obrnjeno na glavo. Zna biti da se je celo MM opekel, pa čeprav na dominanco ducatija zadnjih dveh let, je vse kul in fajn.

Posted

Po Jerez-u 2024, oziroma okoli 1. maja bomo videli razmerje moči med dirkači. Ponavadi se okoli pete dirke vidi, kdo je kje. Ako bo takrat MM93 v vrhu, mu bo Gigi dal polno podporo.

Posted

Po moje bo zradiral cez sezono, ce bo le glava pustila. V kolikor se pa spet mal bol razbije bo pa konec. Sej je carovnik ampak je ze zmahan tud on.

Posted
On 11/30/2023 at 2:40 PM, DAMI34 said:

mene 1/2 brat ni presenetil. Dejstvo je, da je pri ekipi VR46 vedno mal capljal zadaj. Kaka trenja so nato nastala, ja nikol ne bomo zvedeli. Pa se je možak odločil, da gre...jaz ga podpiram.

 Z ozirom, da bo vr46 izgubil ducatijev agregat in baje šalta na yamaho...mogoče niti ni bila slaba odločitev :D

Dejstvo: vse kar letos štima...bo drugo leto in še bolj tretje leto obrnjeno na glavo. Zna biti da se je celo MM opekel, pa čeprav na dominanco ducatija zadnjih dveh let, je vse kul in fajn.

Enako sem tudi jaz mislil pa mi je nekdo v 2023 temi malo drugacen vidik pokazal, s katerim se strinjam. Duce ima 8 soferjev, Luca je dalec od “najboljsega”, in verjetno do tovarniskega sedeza pri ducatiju nebo prisel. Moznost bi bila aprilia/yamaha v 2025, pa se to dvomim. Na satelita se pa lahko se zmeri vrne.. 

Jaz mislim da bo zelo zanimivo s pogodbami v 2024 za 2025, saj mislim da MV, AE, JM, znajo ostat brez tovarniskega sedeza.

Tudi Jorge v 2025 nebo v Pramacu, vorasanje je samo ali bo sel Enea v drugo ekipo ali pa on. Pa za 2025 kenPramac vabil se Aldeguera.
Je pa 2023 lep pokazatelj da veljavnost pogodbe ne pomeni nic.

Pa me pozabit, tudi v moto2, je kar nekaj hitrih fantov.

  • Like 1
Posted
pred 9 minutami, ukica pravi:

Enako sem tudi jaz mislil pa mi je nekdo v 2023 temi malo drugacen vidik pokazal, s katerim se strinjam. Duce ima 8 soferjev, Luca je dalec od “najboljsega”, in verjetno do tovarniskega sedeza pri ducatiju nebo prisel. Moznost bi bila aprilia/yamaha v 2025, pa se to dvomim. Na satelita se pa lahko se zmeri vrne.. 

Jaz mislim da bo zelo zanimivo s pogodbami v 2024 za 2025, saj mislim da MV, AE, JM, znajo ostat brez tovarniskega sedeza.

Tudi Jorge v 2025 nebo v Pramacu, vorasanje je samo ali bo sel Enea v drugo ekipo ali pa on. Pa za 2025 kenPramac vabil se Aldeguera.
Je pa 2023 lep pokazatelj da veljavnost pogodbe ne pomeni nic.

Pa me pozabit, tudi v moto2, je kar nekaj hitrih fantov.

no sej nekak tako sem zapisal "Duce ima 8 soferjev, Luca je dalec od “najboljsega”,

Več se mi pa ne sanja :D

 

Posted

...bo potrebno vedeževalca vprašat, kako bo 😀

Posted

Amerikanci še v MotoGP tišijo.

Dvomim, da je Dorna na slepo odstranila RNF. Sem prepričan, da so samo rabili plac za Amerikance.

Po eni strani dobro, po drugi strani čudna politika.

Posted

A se Hondi obetajo boljši časi? :D

Posted (edited)

Tule se izve marsikaj zanimivega... Je kar dolg podcast ampak zanimiv za poslušat takole ob kakšnem drugem delu (hobiju).

Edited by Joker
  • Thanks 3
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!