Skoči na vsebino

Kakšen hobi kompresor kupiti?


Priporočene objave

Gledam takega za izpihovanje, občasno kako zračnico napolnit, barvati ne mislim....

Posoda 24 litrov... Oljni ali brez olja?

Izkušnje prosim....

Hvala!

IMG_20231101_222052.jpg

Popravljeno . Popravil zupi13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, zupi13 pravi:

Gledam takega za izpihovanje, občasno kako zračnico napolnit, barvati ne mislim....

Posoda 24 litrov... Oljni ali brez olja?

Izkušnje prosim....

Hvala!

IMG_20231101_222052.jpg

... za to, kar si napisal, je dober kakršenkoli kompresor, da le ima vsaj tam okoli 25l rezervoar za stisnjen zrak...

Imam tri kompresorje. Najstarejši oljni je star že 30 let, pa še vedno dela kot prvi dan...

...drugega imam brez oljnega, če mislim kaj barvati.... no ta ki ga imam jaz ima 50 l rezervoar in je klasičen batni brez oljni. Sej dela... ampak za kako dolgotrajnejšo uporabo pa ni primeren.

... pa še enega malenkost večjega iz Hoferja - dvovaljnega ... pa isto dela super že kar nekaj časa.

... s tem na sliki nimaš kaj falit.... pa še od Omega air je, zelo ugodna cena... čeprav verjetno dobro dela tudi vsak drug kitajc, ki jih imajo po Hoferjih...Lidlih...itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz bi vseeno svetoval 50L posodo, imamo skoraj 30let stareca Abac 50L,dela večinoma  točno to kar si omenil. Potem sem dodal še dvobatnega za barvanje (verjetno enakega kot ima Zivnorc iz hoferja  :D ki je kao 10bar, samo za tista zadnja 2 bara se zelo muči)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/2/2023 at 6:34 AM, Zivnorc said:

pa še od Omega air je, zelo ugodna cena... čeprav verjetno dobro dela tudi vsak drug kitajc, ki jih imajo po Hoferjih...Lidlih...itd.

Pa od kje mislis da je? Da so ga v Logatcu sestavli? Omega air je ratal kar velik distributer kitajske robe, doma delajo samo kake vecje sistemej. Mam njihovega  malega brezoljnega kitajcka, za napumpat gumo se 2x uzge, ze par let precej dela za izpihovanje na laserju, in nimam pripomb. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... o.k. ... bom mal drugač napisal... z enakim pomenom:

 

pa še od Omega air je, zelo ugodna cena... čeprav verjetno dobro delajo tudi vsi drugi  kitajc, ki jih imajo po Hoferjih...Lidlih...itd.

:D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nakupu kompresorja je najbolj važno, zakaj se ga bo uporabljalo, namreč kakšna bo poraba stisnjenega zraka v časovni enoti. Vsak pnevmatski stroj ima informacijo o porabi stisnjenega zraka. Ta podatek je EFEKTIVNI pretok, prodajalci kompresorjev se pa hvalijo s sesalnim pretokom. Efektivni je naveden kot dodatna informacija, z malo pisavo. Volumen tlačne posode je najbolj zavajajoč podatek, kajti nima veze z zmogljivostjo kompresorske črpalke. Čisto enostavno je postaviti šibko kompresorske črpalko na veliko posodo. To je najceneje, pa posledično največkrat vzrok odpovedi delovanja. Edina prednost velike posode je ohlajevanje komprimiranega zraka pred uporabo. S tem se zmanjša kondenzat v napeljavi in zraku.

Batni kompresor komprimira zrak iz atmosferskega v nastavljen tlak. Pri kompresiji pa nastane toplota (stiskanje molekul in vse drugo sr..., ki ga pri fiziki večina ni dobro razumela) in tista je najbolj uničevalna za kompresorsko črpalko.

Torej, če bo kompresor delal preko svoje intermetence (čas obratovanja naprave v časovni enoti) pride do pregretja kompresorske glave in posledično zvitja ventilske plošče. 

Posledica je manjša zmogljivost ali popolna odpoved delovanja kompresorske črpalke. Cenovna razlika med kompresorji je dostikrat posledica cenejših komponent, kar posledično pomeni krajša življenjska doba po preobremenitvah.

Pri nakupu kompresorja valja enako pravilo kot pri nakupu motorja. Raje malo močnejšega, nikoli ne veš, kdaj ti pride prav..........

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav.... @Kaldu imaš popolnoma čisto vse res... ampak

@zupi13 ga rabi za na vsake tolk cajta kako gumo za napumpat... pa stikala na motorju spihat, ko motor pere.

Jaz imam med drugim tudi tegale pokončnega, brezoljnega:

https://www.bauhaus.si/orodje-in-stroji/stroji/kompresorji/kompresorski-komplet-herkules-fifty-kit-moc-motorja-1-500-w-10-barov-50-l

... za občasno hobi uporabo več kot dober. Malo dlje rabi, da se napolni (kot je to že omenjal kaldu ....ima 50l rezervoar, sesalni pretok pa je napisan verjetno brez tlačne obremenitve). Ker se precej matra od 8 do 10 bar, sem že študiral, da bi mu zamenjal tlačno stikalo na 8 bar... pa tega še nisem storil, ker v glavnem uporabljam dvovaljnega (oljnega) iz Hoferja.

... kot pravim, zgoraj omenjeni brez oljni batni je primeren za občasno uporabo, če misliš kaj več uporabljati, priporočam oljnega z uporabo pripravne grupe (izločevalnik kondenza in olja iz zraka...lahko tudi v kombinaciji skupaj z nastavitvijo izstopnega tlaka).

...če si kje iz Lj... pojdi na Peruzzijevo ulico , kjer imajo LANCO kompresorje, majstr je ful prijazen, ti bo vse razložil...

 

..če te zanima brezoljni (ko je ravno debata oljni-brezoljni), je tale

 https://www.lancokompresorji.com/Tihi_brezoljni_kompresor_SILTEK_TB50V.php  mnogo boljši in mnogo tišji od BauBau kopresorja... pa na 1500 1/min laufa ne na 3000...

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Zivnorc pravi:

 Ker se precej matra od 8 do 10 bar, sem že študiral, da bi mu zamenjal tlačno stikalo na 8 bar... pa tega še nisem storil

tlačno stikalo je nastavljivo...odstrani pokrovček in na vrhu imaš matico s katero  nastaviš tlak izklopa v + ali -

v + ne bo šlo, ker ti bo potem varnostni ventil odprlo ( ki se ga ponavadi tudi da nastaviti), v - pa sploh ni problema 3 min dela!

............................

Glede kompresorja.....za kar naj bi se uporabljal, bi jaz gledal 24l in čim ceneje, za spihovanje bo vsak OK

 

Sam imam 50l oljnega na 2 glavi in 8 Barov.... pa sem porajtal, da jih je kar nekaj znamk , ki so "enaki " in do 10Barov

Pa sem pri svojem naredil kompromis na 9 Barov, sicer se tudi matra pri 9 Barih  ampak se pozna kdaj tisti dodatni 1 Bar.

Meni zadostuje, kupil sem ga samo za izpihovanje vendar se je njegova uporaba zelo razšilila zaradi uporabnosti, od pnevmatskega "klamfarja", do biaxov, tudi barval sem že, v glavnem  ga uporabljam veliko več, kot sem pričakoval ob nakupu-  zelo hvaležna, dobrodošla stvar v garaži.

 

Sem pa pred kratkim dobil še enega 24l brezoljnega in moram reči, da za osnovno rabo je več kot dovolj, malo več rabi , da prileze na 8 barov, pa bolj ropota ampak za spihovanje, polnenje pnevmatik je več kot dovolj.

 

So pa med seboj "vsi" 24l in tudi 50l( na dve glavi)  skoraj "enaki", samo druge nalepke, mogoče agregat obrnjen, ma če dobro pogledaš so  vsi tam tam - govorim za" low budget" izdelke in ležeče ( pokončnih ne poznam), ko greš v prave kompresorje, je seveda razlika.

Cena pa zavisi od znamke ( omega air recimo), v osnovi pa so vsi "kitajci" iz istega ali pa sosednjega traku.

Kar dobro si oglejte agregate na kompresorjih 1 ali pa 2 tipa obstajata in vse firme imajo to, cena pa so si različne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. ne vem, če je tako enostavno zmanjšati tlak. Enkrat sem nekaj probaval, pa sem samo zjahal histerezo vklop/izklop ... ni mi pa uspelo samo znižati tlak. Res pa je, da sem samo nekaj na hitro preštelal, se moram malo bolj posvetiti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od tlačnega stikala. Ene se da druge ne. Tiste, ki se da, je več kot preprosto. Jaz sem se s tem "ubadal" na hidropaku (enak princip) in takrat je bilo stikalo relativno poceni, zamenjava pa preprosta.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. .sej pravim... nekaj sem hotel prestaviti tlak, pa mi ni uspelo v prvo...verjetno je tak tip tlačnega stikala, da se ga ne da nastavljat, kot si omenil @franc, zdaj pa itak večinoma uporabljam tisti dvovaljni kompresor iz Hoferja. Zaenkrat dela b.p.

... ne da bi delal reklamo za ta  kompresor, ampak enkrat mi je vrglo dol cev (pozabil sem zapreti ventil - imam napeljano instalacijo po delavnici in garaži, objemka cevi pa zgleda ni bila dobra) pa mi je kompresor v prazno laufal cca 14 ur. V garaži je bil kar plav dim od oljnih hlapov... ..pa mi kompresor še zdej laufa b.p.

..od takrat ne uporabljam več cevnih objemk za "zašravfat na vijak" ...ampak tiste za zatisnit s kleščami.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Zivnorc pravi:

.. ne vem, če je tako enostavno zmanjšati tlak. Enkrat sem nekaj probaval, pa sem samo zjahal histerezo vklop/izklop ... ni mi pa uspelo samo znižati tlak. Res pa je, da sem samo nekaj na hitro preštelal, se moram malo bolj posvetiti...

seveda, saj ko zmanjšaš max tlak, se tudi vklop  zamaknje na nižji tlak, histereza ostane, samo zamaknjena

S tem vijakom samo nastavljaš trdoto vzmeti za preklop - vklop/izklop , kontra vzmeti pa je tlak v posodi.

Bolj je trda vzmet, večji tlak je potreben v posodi za preklop in obratno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Gricko pravi:

seveda, saj ko zmanjšaš max tlak, se tudi vklop  zamaknje na nižji tlak, histereza ostane, samo zamaknjena

S tem vijakom samo nastavljaš trdoto vzmeti za preklop - vklop/izklop , kontra vzmeti pa je tlak v posodi.

Bolj je trda vzmet, večji tlak je potreben v posodi za preklop in obratno

... bom pogledal enkrat ob priliki.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Kdo ve kaj je finta z pištolami za zrak ki jih trenutno prodajajo v lidlu, na obeh (digitalna in analogna) je napisano da niso primerne za polnjenje pnevmatik motornih vozil, kaj bi lahko bil razlog? Preslaba natančnost manometra?

 

SmartSelect_20240218_011716_Chrome.jpg

SmartSelect_20240218_011645_Chrome.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam. Jaz z zelo podobnim (iz ene prejšnjih akcij) polnim gume in je manometer čisto precizen (ni odstopanja med kompresorjem ali ročnim merilcem) . Zna biti, da je posledica prevoda navodil in kakšnih predpisov, da se gum na motornih vozilih ne polni z "navadnim" zrakom.

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ali pa iz čisto preprostega zavarovalniško-pravnega razloga, če bi komu razgnalo avtomobilsko pnevmatiko med vožnjo.

... najprej bi zavarovalničarji vprašali, če bi šlo kaj narobe v tej smeri, kje si menjal pnevmatiko, s čim si jo polnil..itd. ... pa so se v Lidlu zavarovali na ta način, da v opisu piše tako, kot piše. ... verjetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so glupe ameriške fore, kot so:

ne prat mačka v pralnem stroju ali pa ne zunanji ogledalih avtomobila piše, da ne odraža dejansko oddaljenost ... ;) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

No, ko smo že v pravi temi.

Imam podarjen Energoinvestov dvobatni kompresor. Glasen in precej robusten/velik.

Zadnje čase se obnaša vedno bolj čudno. Sedaj mi je končno "kapnilo" , da verjetno rabi malo vzdrževanja. Ko sem ga dobil, je malo "mastil" in očitno je pokuril olje.

Dve vprašanji:

Internet pravi obvezno namensko olje (resno dvomim, da je (bilo) takšno do sedaj v njem) . Torej namensko ali vseeno (imam še nekaj 10-40w viška) ?

Koliko olja gre notri? Do kam, ker ne najdem kakšnega okenca (o katerem je govora na internetu) ?

lp

Evo, takle:

image.png.55f64cda646545146250101516c7770e.png

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

...ali pa iz čisto preprostega zavarovalniško-pravnega razloga, če bi komu razgnalo avtomobilsko pnevmatiko med vožnjo.

... najprej bi zavarovalničarji vprašali, če bi šlo kaj narobe v tej smeri, kje si menjal pnevmatiko, s čim si jo polnil..itd. ... pa so se v Lidlu zavarovali na ta način, da v opisu piše tako, kot piše. ... verjetno.

Vsaka pištola za merjenje tlaka v pnevmatikah mora biti letno pregledana. To velja za javna merilna mesta in vse pravne osebe, ki jih uporabljajo.

S takimi navodili se prodajalec izogne vsake odgovornosti zaradi nenatančnega prikazovanja tlaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, franc pravi:

No, ko smo že v pravi temi.

Imam podarjen Energoinvestov dvobatni kompresor. Glasen in precej robusten/velik.

Zadnje čase se obnaša vedno bolj čudno. Sedaj mi je končno "kapnilo" , da verjetno rabi malo vzdrževanja. Ko sem ga dobil, je malo "mastil" in očitno je pokuril olje.

Dve vprašanji:

Internet pravi obvezno namensko olje (resno dvomim, da je (bilo) takšno do sedaj v njem) . Torej namensko ali vseeno (imam še nekaj 10-40w viška) ?

Koliko olja gre notri? Do kam, ker ne najdem kakšnega okenca (o katerem je govora na internetu) ?

lp

Olje za kompresorske črpalke je namensko, prodaja se kot "Olje za batne kompresorje" Ni pa enak motornim oljem za avtomobile. 

Pri Trudbenikih je bila "Šipka" na čepu vijaka odprtine, skozi katero si nalival olje. Drugače pa ga naliješ cca 3-5 cm nad dno karterja. Kar bo viška, ga bo že zmetalo v tlačno posodo in ga izpustiš kot kondenzat.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala.

"Šipke" še nisem odvil, se mi je sicer zdelo smiselno, samo izgled je pa daleč od tega.

Torej v lov na kompresorsko olje (cene hudo varirajo od 6,7 do 20€ na liter (samo "ta poceni" je v 10l kanti)) .

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, franc pravi:

Najlepša hvala.

"Šipke" še nisem odvil, se mi je sicer zdelo smiselno, samo izgled je pa daleč od tega.

Torej v lov na kompresorsko olje (cene hudo varirajo od 6,7 do 20€ na liter (samo "ta poceni" je v 10l kanti)) .

lp

... ni neke panike... pojdi v BauBau..ali podobno trgovino, kjer prodajajo pnevmatsko orodje itd. in kupi primerno olje. Primerno olje sem napisal zato, ker primerno olje za pnevmatska orodja in kompresorje ima drugačne lastnosti glede higroskopičnosti itd., kot navadna motorna olja. Cena je primerljiva motornim oljem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... ni neke panike... pojdi v BauBau..ali podobno trgovino, kjer prodajajo pnevmatsko orodje itd. in kupi primerno olje. Primerno olje sem napisal zato, ker primerno olje za pnevmatska orodja in kompresorje ima drugačne lastnosti glede higroskopičnosti itd., kot navadna motorna olja. Cena je primerljiva motornim oljem...

Ampak pazi, olje za pnevmatske stroje NI PRIMERNO za batne kompresorje.  Olje za pnevmatske stroje (ali tudi Olje za pripravne grupe) ima čisto drugačno sestavo.

Poišči prav Olje za batne kompresorje. Olje za vijačne kompresorje je spet drugačno.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!