Zivnorc Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 pred 3 minutami, Kaldu pravi: Ampak pazi, olje za pnevmatske stroje NI PRIMERNO za batne kompresorje. Olje za pnevmatske stroje (ali tudi Olje za pripravne grupe) ima čisto drugačno sestavo. Poišči prav Olje za batne kompresorje. Olje za vijačne kompresorje je spet drugačno..... ... ja ..imaš prav... moral bi napisati ločeno za olja za pnevmatska orodja in olja za kompresorje.. .. ali pa uporabiti in/ali ... ...meni in tebi je sicer jasno, kaj sem napisal, kdo drug pa verjetno tega ne ve. ... vem, da sem kupil v BauBau olje za kompresorje v neki sivi plastenki, kolikor se spomnim.. Kaldu 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 Hvala. Sem razumel. Samo je ponudba ali slaba ali pa izjemno draga (tudi preko 30€ / liter) . Trenutno je v igri Villager v Kalia za 6€/0,6l. Samo moram preveriti, če ga imajo na zalogi. Naslednji je Bauhaus 9€/0,5l (to mi je več ali manj "na kupu" ) . lp Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 pred 22 minutami, franc pravi: Hvala. Sem razumel. Samo je ponudba ali slaba ali pa izjemno draga (tudi preko 30€ / liter) . Trenutno je v igri Villager v Kalia za 6€/0,6l. Samo moram preveriti, če ga imajo na zalogi. Naslednji je Bauhaus 9€/0,5l (to mi je več ali manj "na kupu" ) . lp vprašaj še na LANCO kompresorji na Peruzzijevi v Lj. Možakar je zelo prijazen in imajo kar precej stvari tam, kar se pnevmatike in kompresorjev tiče... franc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gricko Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 Jaz za kompresor vlivam 10-40, za pripravno grupo oz za orodje, pa je drugačno olje Imam kolega mehanika, ki tako dela ze leta in nobenih problemov 10-40 mogoce ni optimum, ampak vseeno bolje to in redno menjati, kot kompresorsko, pa ga ne menjaš par let.... Sicer mi ni jasno, kaj bi kompresorju falilo z 10-40 , edino ce je problem, ker ti nekaj olja "pobegne" v kompresiran zrak in potem "zamaze" sistem, to olje pa ni primerno za pnevmatsko orodje.... Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 21 Deli Objavljeno Februar 21 Sem si vzel čas in malo bolj podrobno pregledal kompresor. Ima "šipko" za olje (seveda je na strani, ki je ob steni in je "spotoma" nisem opazil) . Glede na šipko je olja dovolj, je pa bolj "čudne" barve in glede na gostoto/občutek je verjetno za menjalnike. Bom zamenjal olje s "pravim" , da vidim, če je kaj razlike. Filtra sta bolj zaradi lepšega in da ravno kakšen kamen ne posesa. Ima kakšen smisel, da spiham notranjost glave skozi ležišče filtra, ker je videti precej zaprašena? "Preganja" me ideja, da bi jo spihal in podmazal s silikonskim sprejem. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno Februar 21 Deli Objavljeno Februar 21 Vom še jaz pametoval, v star kompresor dam 10w40 v navodilih za hofer 10bar piše sae30, torej sem kupil tistega za kosilnice 30. Sedaj še malo teorije, bilo mi je rečeno da navadna olja za kosilnkce in ta zankompresorje nimajo nekih aditivov, in pustijo da se voda usede na dno medtem ko imajo olja za avte aditive da vodo razpršijo in ker se ta olja segrejejo čez 100°C potem se voda upari. Pri batnem kompresorju se olje baje ne segreje dovolj in bi potem začelo delat "majonezo". Ne vem koliko je to res, ampak sem zgubil mnogo ur po netu na temah sae 30 vs 10w40 ali 15w40, tako da sedaj sem se odločil nekaj tega trpljenja delit.. 🤣 Zivnorc, Kawasaki_rider, MiNa in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno Februar 21 Deli Objavljeno Februar 21 Ps: še nekaj če bi še kdo želel trpet z mano, ena izmed razlik zakaj so za batne kompresorje in kosilnice podobna olja. Kero so to "splash lubed" motorji, nimajo pumpe za olje ampak samo lopatko ki razmetava olje okoli po ohišju. In ker ni pumpe olja ne rabijo "emulgatorjev" al kako se reče to pri oljih, ker ni pumpe in filtra, preprosto olja dopuščajo da se smeti in voda usedejo na dno. Medtem ko morajo avto olja imet aditive da popeljejo smeti v filter olja. To kolko sen potem gledal in se čudil kako so lahko sedaj "OHV" motorji na kosilnicah če nimajo pumpe, kako pride olje do ventilov... franc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se