Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

Ti ne razumes. Kitajske mile so lazje, kitajski kojni bol grejo, nissin na jaloncu je šit, nissin na kitajcu je top roba.  Ne razumes pac.  

Pozabili smo še na MS motor "stara jajca".

Moker tehta le 175kg...

Aprilia Pegaso 650 :)

 

Objavljeno

Nekaj kar tukaj ve samo jaz pa še eden in to iz prve roke...

450rally ima Taisko zavore...

Vprašanje za vseznalce

Ali so te čeljusti iste kot če bi recimo jih srečali na drugi znamki motorja?

Objavljeno
pred 2 minutami, miran985 pravi:

Nekaj kar tukaj ve samo jaz pa še eden in to iz prve roke...

450rally ima Taisko zavore...

Vprašanje za vseznalce

Ali so te čeljusti iste kot če bi recimo jih srečali na drugi znamki motorja?

to vsi vemo, ker je v reklami, da so kao razvili svoje bremze...

iz nule na mizi narisane itd... fkradeno znanje itak kot večina pri kitajcu

abs na kove 500x je boschev 9.1 model

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

to vsi vemo, ker je v reklami, da so kao razvili svoje bremze...

iz nule na mizi narisane itd... fkradeno znanje itak kot večina pri kitajcu

abs na kove 500x je boschev 9.1 model

O 500x mi prosim ne..ga imam doma. Ne prosim. Nimaš ga ok?

Taisko da so ukradli? 🤣🤣 

Pogovarjal sem se z Taisko glavnimi v živo ok?

Taisko fabrka je ZRAVEN Kove tovarne in sodelujejo direkt. Šef je naročil da naj svoj model izboljšajo in znižajo težo za njih samo.

In sem držal v roki serijsko čeljust in predelano za njih.

Vse sem videl in zvedel kje je kaj spremenjeno in zakaj. Ok? 

Tak da prosim ne mi nekaj na pamet.

 

Objavljeno
28 minutes ago, DESMODUE said:

Ce si pripravljen razumeti, da nissin in kyb ne izdelujejo samo enega artikla, ki ga prodajajo proizvajalcem, gre razumevanje lazje. Vzmetenje naprimer je razvrsceno po klasah. Od osnovnega nenastavljivega, do polno nastavljivega progresivnega. Nekdonse pac odloci, da bo prihranil in montira gor bolj basic, nekdo druga pa iz zgornje tretjine ponudbe.

Je zelo enostavno za razumet, ce to seveda hoces.

Ce pa ne, pa tudi preprosta stvar ne gre ja.

Ko je dec napisal da verjami zakonom fizike, si odgovoril na ne, da verjames logiki. Ajd, nisi napisal kmečki logiki, ampak trditev vseeno ni kar tako. 
 

Ves kaj je moj problem? Vec hajpa=vecje razocaranje. brat kako neverjetno razliko nardijo 2 puši v pestu, da imajo kove boljše nissine kot suzuki in honda, da imajo riding mode na zajlo….jaz tega pač ne kupim. 

 

Tisto februarsko jutro, ko so mi dodelili versisa namest vstroma sem bil navdusen. Prvih 300m. 
 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
Pravkar, miran985 pravi:

O 500x mi prosim ne..ga imam doma. Ne prosim. Nimaš ga ok?

Taisko da so ukradli? 🤣🤣 

Pogovarjal sem se z Taisko glavnimi v živo ok?

Taisko fabrka je ZRAVEN Kove tovarne in sodelujejo direkt. Šef je naročil da naj svoj model izboljšajo in znižajo težo za njih samo.

In sem držal v roki serijsko čeljust in predelano za njih.

Vse sem videl in zvedel kje je kaj spremenjeno in zakaj. Ok? 

Tak da prosim ne mi nekaj na pamet.

 

tvoj nima bosch abs systema? al kaj si hotel povedat

taisko nekoga kopira, to je jasno itak, ne bit naiven

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

tvoj nima bosch abs systema? al kaj si hotel povedat

taisko nekoga kopira, to je jasno itak, ne bit naiven

Mislil sem pač karkoli o 500x mi ne rabiš govort. Karkoli.

Lahko da kopira vendar povem kako poteka zgodba pri njih direkt.

Marsikdo od marsikoga kopira , ne samo Kitajci 

Objavljeno
pred 24 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ko je dec napisal da verjami zakonom fizike, si odgovoril na ne, da verjames logiki. Ajd, nisi napisal kmečki logiki, ampak trditev vseeno ni kar tako. 
 

Ves kaj je moj problem? Vec hajpa=vecje razocaranje. brat kako neverjetno razliko nardijo 2 puši v pestu, da imajo kove boljše nissine kot suzuki in honda, da imajo riding mode na zajlo….jaz tega pač ne kupim. 

 

Tisto februarsko jutro, ko so mi dodelili versisa namest vstroma sem bil navdusen. Prvih 300m. 
 

Super si opisal,kaj je tvoj problem ja. Pa glede zavor si moje poste preberi pa poglej,kje sem napisal da ima boljse nissine kot suzuki in honda. Napisal sem da je zavorni paket res dober, dober se mi pa zdi zato ker je cilinder res progresiven, ni preagresiven na zacetku, kar je spet super lastnost na offroadu. Ko pa stisnes na cesti pa konkretno grabi. Da so podprte se s trojno nastavitvijo abs je se en plus.

Mali 500 ima zajlo. In 2 riding moda ja.

Ampak tega ti ne kupis. Ker so bučke.

In se bolje si povedal da si bil navdusen,ko si probal. O tem govorim ze od zacetka teme

 

Objavljeno
pred 10 minutami, raza pravi:

Miran, a si ti od @DESMODUE sin slučajno? Zgledata kot , da sta oba iz istega gnezda....:hmm:

Ne nisem iz istega gnezda. Vem pa veliko zato ker:

- ne prodajam bučk

-lastim si Koveta in testiram

-se dejansko pozanimam in probam  vsako stvar direkt in ne špekuliram nekaj po svoje preko neta 

 

Objavljeno

Koliko časa že obstaja znamka Kove? Koliko modelov motorjev so že dali na trg? Ali lahko malo predstaviš znamko @DESMODUE. Ne prcam. Resno me zanima. Moraš se zavedat, da smo navajeni poceni kitajske robe, ki se ob prvi priliki pokvari. Težko bo prebiti evropski trg samo z besedami, še težje bo prebiti odpor v glavi. Sam se sicer ne bi bal nakupa Kove, a žal nimaš izbire zame(še zaenkrat) razen 450R.

Objavljeno
pred 14 minutami, miran985 pravi:

Ne nisem iz istega gnezda. Vem pa veliko zato ker:

- ne prodajam bučk

-lastim si Koveta in testiram

-se dejansko pozanimam in probam  vsako stvar direkt in ne špekuliram nekaj po svoje preko neta 

 

.

.... u bistvu sta iz istega gnezda ... "Kove gnezda" :D

... sicer pa po običaju vsi kupci neke novotarije prvo leto ali dve hvalijo prodajalca do nezavesti, kot tudi svoj nakup ... pa četudi je to kitajska plastika s par prekopiranini dodatki :eek:

... in tako bo vse do trenutka, ko se bo ta "prvi cikel" zgodbe Kove odvil do konca :eek: 

... in potem bo jasno ... ali stvar stoji, ali pa bo padla :dry:

... prepričan sem, da bom lahko ta kinder jajček čez eno leto kupil za tiste svoje 4k, kolikor se mi tud zdi vreden ... pa ga bom potem lahko u miru sprobal :D

Objavljeno
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

 1. kako neverjetno razliko nardijo 2 puši v pestu,

2. da imajo riding mode na zajlo….jaz tega pač ne kupim. 

1. ena malenkostna sprememba... dodelava.. nova stvar v nečem, v tem primeru puša v pestu, lahko pomeni nekajkratno %  izboljšavo/ ojačitev/ nadgradnjo/(karkoli)

2. Moj Suzuki ima 3 riding mode... pa ima gas na zajlo, pa sklopko tudi. Ride by wire mora biti samo v primeru, če ima QŠ z blipperjem za šaltanje v nižje brzine. Meni QŠ dela samo v višje brzine, na dol je treba uporabiti sklopko. Lahko da sem napisal buče, če si imel v mislih kaj drugega z gasom na zajlo...nisem šel nazaj preverjat, kaj si točno mislil, je preveč solate za pregledat.

 

in ne... nimam KOVE motorja..  :D  ... ne delam reklame.

Objavljeno
pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

1. ena malenkostna sprememba... dodelava.. nova stvar v nečem, v tem primeru puša v pestu, lahko pomeni nekajkratno %  izboljšavo/ ojačitev/ nadgradnjo/(karkoli)

2. Moj Suzuki ima 3 riding mode... pa ima gas na zajlo, pa sklopko tudi. Ride by wire mora biti samo v primeru, če ima QŠ z blipperjem za šaltanje v nižje brzine. Meni QŠ dela samo v višje brzine, na dol je treba uporabiti sklopko. Lahko da sem napisal buče, če si imel v mislih kaj drugega z gasom na zajlo...nisem šel nazaj preverjat, kaj si točno mislil, je preveč solate za pregledat.

 

in ne... nimam KOVE motorja..  :D  ... ne delam reklame.

Potem tudi ti prodajas buče!!!! In tega ne kupimo!!🤣🤣🤣

Objavljeno
pred 7 minutami, pik1 pravi:

.

.... u bistvu sta iz istega gnezda ... "Kove gnezda" :D

... sicer pa po običaju vsi kupci neke novotarije prvo leto ali dve hvalijo prodajalca do nezavesti, kot tudi svoj nakup ... pa četudi je to kitajska plastika s par prekopiranini dodatki :eek:

... in tako bo vse do trenutka, ko se bo ta "prvi cikel" zgodbe Kove odvil do konca :eek: 

... in potem bo jasno ... ali stvar stoji, ali pa bo padla :dry:

... prepričan sem, da bom lahko ta kinder jajček čez eno leto kupil za tiste svoje 4k, kolikor se mi tud zdi vreden ... pa ga bom potem lahko u miru sprobal :D

Ce je 500tka zate subjektivno vredna 4k,se ne pomeni,da je tudi objektivno.

Problem.je v tvoji glavi, ne v motorju samem, v to si lahko preprican. Ce bi bila od Honde ( ali kaka druga,ne vem kaj obozujes) znacka gor, bi ti bil pa subjektivno vreden 8k.

A ni to zanimivo,kako vnaprejsen predsodek zamegli objektivno presojo?

Objavljeno
53 minutes ago, DESMODUE said:

Mali 500 ima zajlo. In 2 riding moda ja.

Kam gre ta zajla? Direkt na TB?!

 

in ne pisem o tebi ad personam, da ne bo pomote.  Pac nek hajp razsaja.  

Objavljeno
53 minutes ago, DESMODUE said:

Mali 500 ima zajlo. In 2 riding moda ja.

Kam gre ta zajla? Direkt na TB?!

 

in ne pisem o tebi ad personam, da ne bo pomote.  Pac nek hajp razsaja.  

Objavljeno
pred 1 uro, skalar36 pravi:

Koliko časa že obstaja znamka Kove? Koliko modelov motorjev so že dali na trg? Ali lahko malo predstaviš znamko @DESMODUE. Ne prcam. Resno me zanima. Moraš se zavedat, da smo navajeni poceni kitajske robe, ki se ob prvi priliki pokvari. Težko bo prebiti evropski trg samo z besedami, še težje bo prebiti odpor v glavi. Sam se sicer ne bi bal nakupa Kove, a žal nimaš izbire zame(še zaenkrat) razen 450R.

Kove je pricel s prodajo ( ne razvojem ) motornih koles leta 2017. Prvi model 500x je bil lansiran na tuje trge ( španija,Argentina,Grčija,Filipini,Gruzija ) leta 2018. Takrat se je Kove še imenoval Colove. V drugih državah so bili rebrandani ( macbor,bristol,rvm...)

Od takrat je ta model praktično nespremenjen,razen za euro trg prilagoditev na ue5 in letos dodana protizdrsna sklopka.

To je tudi model,ki je zaradi specifikacij in mnenja uporabnikov v oči padel meni. Še pred Dakarjem,po katerem je ime Kove postalo bolj znano širši množici.

Od lanskega leta se vsi modeli na svetovnem trgu prodajajo pod imenom Kove

Drugačen pristop pri izdelavi teh Kitajcev, v večji meri izvira iz šefa Kove,Zhang Xua.( zanimivi intervjuji na youtubu, možak je energijska bombica v mini pakiranju, dirkač in odličen inženir, na Dakarju prisoten kot glavni mehanik )

Njegov moto je : lahko, učinkovito, vzdržljivo, kar modeli dokazujejo na vztrajnostnih rallyjih in tudi na dirkah wsbk in esbk v klasi 300, kjer so letos tudi debitanti in ze nanizali nekaj posamicnih zmag z dirkalnikom 321rr.

Od letos na voljo modeli 125r,321r,500x,510x,510f,450 rally,800x,450rr,mx250. Od naslednjega leta pa se mx250r,mx450r,250 enduro in mxe elektricni cross s semi solid li-ion baterijo, 85 konji, 112kg in dosegom 270km.

Tehnicni podatki in opisi so na nasi spletni strani.

Dvom v kvaliteto in uporabo materialov je razumljiv, je bilo enako pri meni, do prvega sestavljenega motorja, vožnje in oceno kvalitete po 1 letu precej zahtevne uporabe.

Ko je Kove objavil, da gre na Dakar s tremi motocikli, je bilo en kup posmeha. Ko so vsi trije koncali brez vecjih tezav,se je o Kove zacelo govoriti drugace. In ne, dakarski dirkalniki niso neka posebej narejena zadeva, prakticno enakega lahko vsak kupi v prosti prodaji, po potrebi je lahko identicen.

Zasnova,razvoj,testiranja,tehnologija in materiali,uporabljeni na tem modelu, pa so skupna nit vseh modelov Kove.

So drugačni od predstave,ki jo imamo o kitajskih motorjev? Popolnoma. Ne morem pa tega dejstva vsiliti prek besed, vsak,ki ima željo,se lahko o tem prepriča na lastne oči.

Nacrti Kove za naprej? Ne bodo posegali v sport touring in klasicen adventure touring vode. Bolj so osredotoceni na lahkotno,nezahtevno voznjo, visoko ucinkovitost, zlitje voznika s strojem.precej drugačna filozofija je prisotna kot pri ostalih kitajskih tekmecih

Glavni cilj in želja Zhang Xua je v petih letih zmagati na rallyju Dakar. Ta želja je močna in izvira iz njegovih otroških let. Če je dovolj močna,bo pokazal čas.

 

Objavljeno

Samo glede "domačega servisiranja" . Če nisi "certificiran" mehanik, se s takim servisiranjem "posloviš" od garancije. Verjetno lahko Snečer pojasni podrobnosti.

lp

Objavljeno
pred 17 urami, Snečer pravi:

dajte že zvagat :) uradno, s polnim tankom, brez nategov

zakaj vedno s polnim? Lahko tudi s praznim, zakaj bi se človek matral dvigovat motor :P

 

Objavljeno
pred 16 urami, TakeALookAround pravi:

Pa sej bi loh mel tank 15 litrov, glede na porabo. Zakaj bi mel mel moznost 600km narest, ce ni treba? :)

madona kok komplicirate. Tankaš samo pol, pa maš 15 litrski tank in vedno skor 15kg manj :P

Zadnjič mi je pa en kolega napisal da bo vzel s sabo na Tracerja, ko gre na Korziko dodatno kantico za bencin, ker so mu povedali, da ni velik pump :P evo zato majo eni motorji velike rezervarje

Objavljeno
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Kam gre ta zajla? Direkt na TB?!

 

in ne pisem o tebi ad personam, da ne bo pomote.  Pac nek hajp razsaja.  

Ima ecu enota lahko vec prednalozenih map, ki se vklapljajo bodisi avtomatsko prek senzorja ( primer tankanja 85 oktanskega goriva naprimer) bodisi prek elektricnega stikala?

In s tem spremeni vecino parametrov, ki jih ecu posilja enoti za vbrizg in vzig?

A je obvezno imeti rbw za spreminjanje sistema vbrizgavanja in ostalega?

  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 15 urami, miran985 pravi:

Nisi zastopil...nič hudega. Hotel sem povedat glede na tvoj zapis "da boš počakal na toliko in toliko km od drugih ljudi in let in vsega živega" potem pa boš morda razmislil o testu...v tem času ki ga boš čakal boš "morda" zamudil neko izkušnjo ki bi ti morda prišla prav,danes jutri morda nikoli. 

Zato se ne splača nekih zanimiv izkušenj čakati ker ne veš ali vidiš jutrišnji dan ali ne. To velja za vse nas.

narobe, jaz ko si nekaj zapičim v glavo mam hitro med prvimi doma. (ktm sdgt je bil prvi v slo, ninja 1000sx tudi) A preden bom jaz nabavil naslednjega, ker se mi 2 valata v garaži, bo toliko informacij na voljo (torej to je mogoče pol leta do 1 leto), da bodo znani marsikateri podatki o vzdržljivosti in problemih. Sicer pa še vedno kolebam med 450 rally in 800x

To je moj plan, ker bom sedaj vložil v 790ko (nova veriga, kontrola ventilov itd. ker ravno pade 30kek) ga je prec škoda prodat, pa še prekleto zabaven moped je. Huse 901 pa se itak še nimam namena znebit ,ker sem šele na 20kek. 

Vse ostalo: živi bili pa videli, kaj prinese jutrišnji dan.

 

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

narobe, jaz ko si nekaj zapičim v glavo mam hitro med prvimi doma. (ktm sdgt je bil prvi v slo, ninja 1000sx tudi) A preden bom jaz nabavil naslednjega, ker se mi 2 valata v garaži, bo toliko informacij na voljo (torej to je mogoče pol leta do 1 leto), da bodo znani marsikateri podatki o vzdržljivosti in problemih. Sicer pa še vedno kolebam med 450 rally in 800x

To je moj plan, ker bom sedaj vložil v 790ko (nova veriga, kontrola ventilov itd. ker ravno pade 30kek) ga je prec škoda prodat, pa še prekleto zabaven moped je. Huse 901 pa se itak še nimam namena znebit ,ker sem šele na 20kek. 

Vse ostalo: živi bili pa videli, kaj prinese jutrišnji dan.

 

Vidim da si padalec...morda sva se pa že videla, namreč letim jadralno nekih 13let.

Maš podobne hobije...

Objavljeno
pred 15 urami, pik1 pravi:

.

.... uuuuuuu, hudoooooooo :OK:

 

 

ps.

... še ne vem za koga navijam :eek:

... spadam še med neopredeljene :D 

ti bom jaz pojasnil:

fizika je kurba, če ti moped na nogo pade. :P

Tist k ma nižje težišče boli za kak kg manj kot tist k ma višje :P v glavnem boli. :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!