Jump to content

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Message added by DAMI34,

Facebook sux...

Recommended Posts

24 minutes ago, MiNa said:

Evo ponaredek...

K800.jpg.2d0864f8dddd6d21c969181e0474dbfe.jpg

9 jurčkov, sam kaj, s takim ponaredkom ne prideš niti do prve Pizzerije :lol1:

Najbrž prej razpade.

res me zanima kakšno bo to čez 10 let. 

 

Ker tale https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17854558&display=Kove 450 RALLY je na papirju kr hud. Vemo pa, da papir prenese marsikj, internet pa še več. 

 

Ful mi je hecno ko naslavlja aziende storice, od 1985...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 23. 11. 2022 ob 9:12, MiNa pravi:

Evo ponaredek...

K800.jpg.2d0864f8dddd6d21c969181e0474dbfe.jpg

9 jurčkov, sam kaj, s takim ponaredkom ne prideš niti do prve Pizzerije :lol1:

Najbrž prej razpade.

Zanimiva trditev..me pa zanima zakaj bi bil KOVE 800X kopija? Je VW golf kopija seata Leona? peugeot 308 kopija Citroena C4?

Prvi japonski motorji,ki so prišli v ZDA in Evropo so bili originali? Kopije?

Glede obiska prve pizzerije vas pa povabim na testno vožnjo...ce je premraz,pa saj na ogled motorja v živo in primerjavo komponent in izdelave..bo zanimiva izkušnja,obljubim Vam.

Ob 23. 11. 2022 ob 9:45, Kugelschreiber pravi:

res me zanima kakšno bo to čez 10 let. 

 

Ker tale https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17854558&display=Kove 450 RALLY je na papirju kr hud. Vemo pa, da papir prenese marsikj, internet pa še več. 

 

Ful mi je hecno ko naslavlja aziende storice, od 1985...

 

 

 

Tudi v živo je hud..😉

Spremljajte jih na dakarju 2023,trije dirkači se bodo udeležili januarskeg dakarja s tremi KOVE 450 factory...namen je priti do cilja z enim agregatom..brez menjav.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ne bit užaljen, saj to ni nič slabega, boljše da je kopija, ker če ni, bodo še par generacij odpravljali napake :kmet: Ne moreš narediti poceni zanesljivega motorja iz nule. Pri avtih je to nekako sicer uspelo Tesli, ampak po več kot desetletju popravkov in pumpanju miljard v proizvodnjo.  Na začetku so bile tudi Tesle drage in slabo narejene.

Daj se raje razpiši o motorju, komponente, primerjaj agregat etc, da zvemo kaj več

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, ADVENTURETIM said:

Zanimiva trditev..me pa zanima zakaj bi bil KOVE 800X kopija? Je VW golf kopija seata Leona? peugeot 308 kopija Citroena C4?

Prvi japonski motorji,ki so prišli v ZDA in Evropo so bili originali? Kopije?

Glede obiska prve pizzerije vas pa povabim na testno vožnjo...ce je premraz,pa saj na ogled motorja v živo in primerjavo komponent in izdelave..bo zanimiva izkušnja,obljubim Vam.

Tudi v živo je hud..😉

Spremljajte jih na dakarju 2023,trije dirkači se bodo udeležili januarskeg dakarja s tremi KOVE 450 factory...namen je priti do cilja z enim agregatom..brez menjav.

Ne poznaš MiNata, pa si sarkazem razumel kot snobizem. 
 

Če imate v planu kak pomladanski dan odprtih vrat, zagotovo pridem pogledat. 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, nejc74 pravi:

Ne bit užaljen, saj to ni nič slabega, boljše da je kopija, ker če ni, bodo še par generacij odpravljali napake :kmet: Ne moreš narediti poceni zanesljivega motorja iz nule. Pri avtih je to nekako sicer uspelo Tesli, ampak po več kot desetletju popravkov in pumpanju miljard v proizvodnjo.  Na začetku so bile tudi Tesle drage in slabo narejene.

Daj se raje razpiši o motorju, komponente, primerjaj agregat etc, da zvemo kaj več

Popolnoma razumem dvom v kvaliteto izdelka,kot posledico porekla motorja..se je z leti pač zakoreninila misel,da so kitajski produkti navadno S.....

Sem bil sam na istem.

Ko sem se prvič srečal s produktom KOVE 500X, se še ni imenoval KOVE, ampak ga je španski Bordoy uvozil pod lastno blagovno znamko MACBOR..model se je imenoval MONTANA XR5.Na prvi pogled me ni pritegnil,sem pa hotel vedeti več in začel prebirati teste,gledati videe..najraje s strani uporabnika in lastnika.Ugotovil sem,da ne gre za izpeljanko nečesa,kar je že obstajalo,ampak je zadeva nastala iz praznega lista papirja. Že v osnovi s preračunanimi koti okvirja,geometrijo vilic,izbiro agregata,vzmetenja.

Želeli so narediti adventure motocikel nižjega srednjega razreda,ki bi bil najlažji v svoji klasi,katerega bi poganjal zanesljiv,nenaporen in z navorom bogat agregat in ki bi se vrhunsko peljal tako po zahtevnem offroadu,kot tudi na cesti.

Ko sem si pogledal specifikacije in sam način,kako so prišli do teh specifikacij,sem dojel,da je morda prav to filozofija,na katero smo v EU pozabili,saj so nas proizvajalci v Adv segmentu navadili na sistem več je več..se pravi večja moč,večja teža,večja cena.

Edina neznanka je bila zame osebno kvaliteta izdelave na dolgi rok.v to so me naknadno po 3 letih prepričali komentarji lastnikov po svetu,nekateri s preko 60.000km z izjemno malo težavami.Prav neverjetna se mi je zdela tudi cena,sploh pri pogledu na komponente,ki daleč presegajo svojo klaso.

Ko sem odprl prvi zaboj,sestavil motocikel,ga celega v detajle pregledal,postavil na tehtnico in se zapeljal na testni krog,sem se nehote spomnil na Hondo transalp 600 iz leta 1996...kvaliteten,izjemno nenaporen za vožnjo,uporaben praktično za vse kar hočeš,vendar brez tistega arhaičnega občutka ( mehkoba vzmetenja,tresljaji,malce traktorski občutek,ergonomske napake..)

Fotografija in teoretiziranje o poreklu in na drugi strani ogled v živo in predvsem občutek v vožnji sta dve povsem druge zadeve.

Enako fillzofijo je KOVE uporabil in prenesel tudi na ostale svoje modele:

Že omenjeni 800x naprimer tehta suh 165kg,kar je definitivni rekord v segmentu ( preden se razpišete o tem kako bo zaradi tega razpadel,vam namignem, da so vsi okvirji in nihajke na KOVE izdelani iz jekla q345,ki je 15% lažji in ima kar 40% večjo torzijsko čvrstost)

Rally 450 je prvi serijski rally motor narejen za amaterje,kjer so servisni intervali dolgi,vseeno pa ima vse kar potrebujete za dolge offroad izlete ( hod vzmetenja 310mm, 31litrski rezervoar, masa 140kg..)

Zanimiv tudi KOVE 400RR s 4 valjnikom,ki se vrti tudi z 18.000 obrati na minuto,kot nekdanji Kawasaki zxr400 naprimer.

KOVE ima povsem svojo filozofijo izdelave motociklov.

Par specifikacij modela KOVE 500X:

ZAVORE NISSIN 2X 300mm spredaj,240mm zadaj, BOSCH ABS ki je izklopljiv bodisi samo na zadnjem,bodisi na obeh kolesih

BOSCHEVA elektronika in sistem vbrizgavanja z dvema mapama.

Polno nastavljivo ( PREDNAPETOST,KOMPRESIJA,POVRAT) vzmetenje KAYABA z 200mm hoda

Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin.

Serijsko ima zaščitne loke,aluminijasto zaščito motorja,zaščito rok,zaščito hladilnika,nastavljiv vetrobran

Kolesni obroči znamke ARKONT,identična platišća kot na prejšnjih Bmw adventure.

21 litrski rezervoar goriva,domet cca 500km.

Osebno se mi zdijo KOVE motorji res nekaj posebnega,z nekim novim pristopom ( pa sem si lastil preko 75 lastnih motorjev do sedaj). Sam lastnik in direktor podjetja je v prvi vrsti inženir,v drugi pa rally dirkač in očitno je,da motorjev pri njih ne zasnujejo prodajni strategi.

Toliko na kratko o KOVE,za več vprašanj pa sem seveda na voljo in rade volje pomagam.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Popolnoma razumem dvom v kvaliteto izdelka,kot posledico porekla motorja..se je z leti pač zakoreninila misel,da so kitajski produkti navadno S.....

Sem bil sam na istem.

Ko sem se prvič srečal s produktom KOVE 500X, se še ni imenoval KOVE, ampak ga je španski Bordoy uvozil pod lastno blagovno znamko MACBOR..model se je imenoval MONTANA XR5.Na prvi pogled me ni pritegnil,sem pa hotel vedeti več in začel prebirati teste,gledati videe..najraje s strani uporabnika in lastnika.Ugotovil sem,da ne gre za izpeljanko nečesa,kar je že obstajalo,ampak je zadeva nastala iz praznega lista papirja. Že v osnovi s preračunanimi koti okvirja,geometrijo vilic,izbiro agregata,vzmetenja.

Želeli so narediti adventure motocikel nižjega srednjega razreda,ki bi bil najlažji v svoji klasi,katerega bi poganjal zanesljiv,nenaporen in z navorom bogat agregat in ki bi se vrhunsko peljal tako po zahtevnem offroadu,kot tudi na cesti.

Ko sem si pogledal specifikacije in sam način,kako so prišli do teh specifikacij,sem dojel,da je morda prav to filozofija,na katero smo v EU pozabili,saj so nas proizvajalci v Adv segmentu navadili na sistem več je več..se pravi večja moč,večja teža,večja cena.

Edina neznanka je bila zame osebno kvaliteta izdelave na dolgi rok.v to so me naknadno po 3 letih prepričali komentarji lastnikov po svetu,nekateri s preko 60.000km z izjemno malo težavami.Prav neverjetna se mi je zdela tudi cena,sploh pri pogledu na komponente,ki daleč presegajo svojo klaso.

Ko sem odprl prvi zaboj,sestavil motocikel,ga celega v detajle pregledal,postavil na tehtnico in se zapeljal na testni krog,sem se nehote spomnil na Hondo transalp 600 iz leta 1996...kvaliteten,izjemno nenaporen za vožnjo,uporaben praktično za vse kar hočeš,vendar brez tistega arhaičnega občutka ( mehkoba vzmetenja,tresljaji,malce traktorski občutek,ergonomske napake..)

Fotografija in teoretiziranje o poreklu in na drugi strani ogled v živo in predvsem občutek v vožnji sta dve povsem druge zadeve.

Enako fillzofijo je KOVE uporabil in prenesel tudi na ostale svoje modele:

Že omenjeni 800x naprimer tehta suh 165kg,kar je definitivni rekord v segmentu ( preden se razpišete o tem kako bo zaradi tega razpadel,vam namignem, da so vsi okvirji in nihajke na KOVE izdelani iz jekla q345,ki je 15% lažji in ima kar 40% večjo torzijsko čvrstost)

Rally 450 je prvi serijski rally motor narejen za amaterje,kjer so servisni intervali dolgi,vseeno pa ima vse kar potrebujete za dolge offroad izlete ( hod vzmetenja 310mm, 31litrski rezervoar, masa 140kg..)

Zanimiv tudi KOVE 400RR s 4 valjnikom,ki se vrti tudi z 18.000 obrati na minuto,kot nekdanji Kawasaki zxr400 naprimer.

KOVE ima povsem svojo filozofijo izdelave motociklov.

Par specifikacij modela KOVE 500X:

ZAVORE NISSIN 2X 300mm spredaj,240mm zadaj, BOSCH ABS ki je izklopljiv bodisi samo na zadnjem,bodisi na obeh kolesih

BOSCHEVA elektronika in sistem vbrizgavanja z dvema mapama.

Polno nastavljivo ( PREDNAPETOST,KOMPRESIJA,POVRAT) vzmetenje KAYABA z 200mm hoda

Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin.

Serijsko ima zaščitne loke,aluminijasto zaščito motorja,zaščito rok,zaščito hladilnika,nastavljiv vetrobran

Kolesni obroči znamke ARKONT,identična platišća kot na prejšnjih Bmw adventure.

21 litrski rezervoar goriva,domet cca 500km.

Osebno se mi zdijo KOVE motorji res nekaj posebnega,z nekim novim pristopom ( pa sem si lastil preko 75 lastnih motorjev do sedaj). Sam lastnik in direktor podjetja je v prvi vrsti inženir,v drugi pa rally dirkač in očitno je,da motorjev pri njih ne zasnujejo prodajni strategi.

Toliko na kratko o KOVE,za več vprašanj pa sem seveda na voljo in rade volje pomagam.

 

Testiram pa motocikelobsežno v vseh pogojih,poskušam najti tako prednosti,kot slabosti in se trudim biti objektiven,kolikor se da.

20221206_124242.jpg

20221206_132921.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljen @ADVENTURETIM. Vidim, da si na forum uletel pred 11 urami. Temo sem odprl pred dvemi leti, to si najbrž opazil? Zakaj? Ravno zato, da odpremo oči in pogledamo še malo preko "plank".

V primeru, da si iz tele ekipe, se bom pa tudi jaz tvojemu povabilu z veseljem odzval.

LP,Mirč

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, MiNa pravi:

Pozdravljen @ADVENTURETIM. Vidim, da si na forum uletel pred 11 urami. Temo sem odprl pred dvemi leti, to si najbrž opazil? Zakaj? Ravno zato, da odpremo oči in pogledamo še malo preko "plank".

V primeru, da si iz tele ekipe, se bom pa tudi jaz tvojemu povabilu z veseljem odzval.

LP,Mirč

Zdravo Mirč..

Vceraj sem se registriral ja..po naključju med iskanimi zadetki na googlu opazil post...pa sem želel dodati par zadev,narediti krajšo predstavitev in znamki dati priložnost,da se jo opazi v pozitivni luči.

Po mojem mnenju si to zaslużi.

Sem pa iz tele ekipe ja😉

Link to comment
Share on other sites

mal pripomb, 200mm je mal hoda vzmetenja, oziroma meni je postalo premalo (se pa dobro pelje), pa izpuh je nizko postavljen in bo po kakem padcu kmalu ploščat, bmw feltne niso lih pojem vzdržljivosti. Drgugače pa dokaj lično izgleda. In za ta denar (link od Mine) zna biti best buy.

O poreklu bi se jaz še najmanj sekiral (pol eu karjol je v aziji sestavljeno), bolj je važna poprodajna podpora.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

mal pripomb, 200mm je mal hoda vzmetenja, oziroma meni je postalo premalo (se pa dobro pelje), pa izpuh je nizko postavljen in bo po kakem padcu kmalu ploščat, bmw feltne niso lih pojem vzdržljivosti. Drgugače pa dokaj lično izgleda. In za ta denar (link od Mine) zna biti best buy.

O poreklu bi se jaz še najmanj sekiral (pol eu karjol je v aziji sestavljeno), bolj je važna poprodajna podpora.

 

Se strinjam z napisanim DAMI34.

Sem pa ugotovil, da je bistvena zadeva pri vzmetenju,kako in na kakšen način vzmetenje izkorišča svoj hod.

Raje imam manj hoda in dobro blaženje in povrat,kot pa to,da se večji hod vzmetenja poseda prehitro in s premalo blaženja,ter prepočasi vrača nazaj.

Vse preveč je t.i. adv motorjev,ki imajo bistveno premehko in neprogresivno vzmetenje,ki pri počasni vožnji še nekako deluje,ko tempo povišuješ,se pa popolnoma izgubi.

Glede izpuha se tudi strinjam,sem pa motor namenoma položil na tla in izpuhu kar precej manjka,da bi prišel v stik s tlemi.Govorim za raven teren,ne o kakih kamnih se razume. Obstajajo pa aftermarket izpuhi,ki so nameščeni višje in precej bol pomaknjeni v notranjost motocikla. Odvisno pač kje in kako se voziš.

Glede poprodajne storitve sem naredil enak preizkus kot 2 leti nazaj pri portugalskem AJP in začetek leta z Moto Morinijem. Naključno izbranih 5 rezervnih delov sem naročil in beležil odziv in čas dobave.

Servis imamo pa lasten,tako da s tem tudi ni teżav.

Link to comment
Share on other sites

Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin.

A tole je misljeno kot skopirana mašina Honde, ali za Hondo izdeluje Loncin agregat?:hmm:

Drgač pa všečen motor, testna voznja bo povedala še največ od vseh številk na papirju.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, Hytech pravi:

Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin.

A tole je misljeno kot skopirana mašina Honde, ali za Hondo izdeluje Loncin agregat?:hmm:

Drgač pa všečen motor, testna voznja bo povedala še največ od vseh številk na papirju.

Pozdravljen!

LONCIN izdeluje agregat,po hondini licenci in specifikacijah..gre pa za agregat od leta 2016 do 2020.

Ta agregat Loncin ponuja Benelliju,Kovu, Voge in še marsikomu. Prekopirana mašina ne bi šla skozi brez uveljavljana avtorskih pravic. Mislim da sta 2 tovarni dobili licence za ta agregat..ena je Loncin ( dobili so tudi licenco za Ktm (790 vgrajen v Kove 800x) in Bmw agregate ( stari 650, nova 750,850 in 900), druga je tovarna na tajskem,kjer izdelujejo za Hondo agregate za novo CB500x,crf300,se mi pa zdi,da tudi za NC750)

Glede testne vožnje se ne bi mogel bolj strinjati.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

kako je pa z zhongshen agregati?

voge 450 rally ga uporablja in AJP 250 ce se ne motim? je to tudi po licenci?

kako pridejo cez izpuste v eu, glede na to, da imajo tavelke znamke toliko problemov?

 

zanima me tudi servisni interval kove rally in ce mogoce lahko priblizno poves koliko stane zamenjava agregata, ce se zgodi najhujse?

 

drugace pa zanimivo. zgleda se dogaja podobno kot pri mobitelih, ko so se iz morja ponaredkov pojavile dejansko dobre firme z vrhunskimi proizvodi. edino kar je, da so mobiteli bili poceni samo kratek cas na zacetku, potem so pa postali enako dragi kot vsi ostali.

Link to comment
Share on other sites

pred 44 minutami, Ragezor pravi:

kako je pa z zhongshen agregati?

voge 450 rally ga uporablja in AJP 250 ce se ne motim? je to tudi po licenci?

kako pridejo cez izpuste v eu, glede na to, da imajo tavelke znamke toliko problemov?

 

zanima me tudi servisni interval kove rally in ce mogoce lahko priblizno poves koliko stane zamenjava agregata, ce se zgodi najhujse?

 

drugace pa zanimivo. zgleda se dogaja podobno kot pri mobitelih, ko so se iz morja ponaredkov pojavile dejansko dobre firme z vrhunskimi proizvodi. edino kar je, da so mobiteli bili poceni samo kratek cas na zacetku, potem so pa postali enako dragi kot vsi ostali.

Zongshen agregat uporablja ajp spr 250 in 280 da..prav tako kove 450 rally ( glavo so svojo naredili,saj ima kove 2 odmicni gredi ) Kove 800 temelji na agregatu ktm 790 , s spet rahlo spremenjeno glavo. Motor proizvaja po avstrijski licenci CF moto

Moto morini xcape uporablja loncinov 650ccm paralelni dvovaljnik narejen po kawasakijevi licenci.

Sem pa opazil,da je vsem tem licenčnim agregatom skupno res odličen elektronski sistem vbrizga..original versys je naprimer precej cukal in nemirno tekel...pri xcapu tega ni opaziti nikjer.

Zaenkrat agregat iz ajp250 popolnoma neproblematicen,cena za ta agregat je okrog 1500 eur,skupaj z menjalnikom,za KOVE 450 RALLY še nimam podatka. Servisni interval menjave olja je odvisen od uporabe ( adv ali dirkaška uporaba ) sega pa od 3000 do 5000km...oljni filter je pralni.

Kontrola ventilov je na 8000km,ampak če sklepam po ajp spr250 se ne bodo premaknili..bomo videli kako bo na Dakarju.

Kar se tiče EU5, z dvovaljniki ni takih težav kot z enovaljniki ( pri AJP so dejansko vsi motorji registrirani kot enduro motorji in z bistveno manjšo močjo,kot jo dejansko imajo v praksi.

Verjetno se laže doseže EU5 normo na manjših prostorninah kot na večjih.

Par kitajskih znamk je očitno zadeve vzelo resno in načrtuje precejśen naskok na EU. Lep primer je Benelli,ki je v adv segmentu v Italiji po številu prodanih enot v 2021 premagal BMW GS.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Zongshen agregat uporablja ajp spr 250 in 280 da..prav tako kove 450 rally ( glavo so svojo naredili,saj ima kove 2 odmicni gredi ) Kove 800 temelji na agregatu ktm 790 , s spet rahlo spremenjeno glavo. Motor proizvaja po avstrijski licenci CF moto

Moto morini xcape uporablja loncinov 650ccm paralelni dvovaljnik narejen po kawasakijevi licenci.

Sem pa opazil,da je vsem tem licenčnim agregatom skupno res odličen elektronski sistem vbrizga..original versys je naprimer precej cukal in nemirno tekel...pri xcapu tega ni opaziti nikjer.

Zaenkrat agregat iz ajp250 popolnoma neproblematicen,cena za ta agregat je okrog 1500 eur,skupaj z menjalnikom,za KOVE 450 RALLY še nimam podatka. Servisni interval menjave olja je odvisen od uporabe ( adv ali dirkaška uporaba ) sega pa od 3000 do 5000km...oljni filter je pralni.

Kontrola ventilov je na 8000km,ampak če sklepam po ajp spr250 se ne bodo premaknili..bomo videli kako bo na Dakarju.

Kar se tiče EU5, z dvovaljniki ni takih težav kot z enovaljniki ( pri AJP so dejansko vsi motorji registrirani kot enduro motorji in z bistveno manjšo močjo,kot jo dejansko imajo v praksi.

Verjetno se laže doseže EU5 normo na manjših prostorninah kot na večjih.

Par kitajskih znamk je očitno zadeve vzelo resno in načrtuje precejśen naskok na EU. Lep primer je Benelli,ki je v adv segmentu v Italiji po številu prodanih enot v 2021 premagal BMW GS.

 

En popravek lapsusa..xcape uporablja CF moto agregat,narejen po kawasakijevi licenci

Link to comment
Share on other sites

@ADVENTURETIM
Vse lepo in prav. Zanima me, če imete namen tudi servisno mrežo razširiti po celi Sloveniji. Morebitnega kupca zavrne oddaljen servis. Za sam servis  izlet do Kranja in se poservisira. Okvara pa že zahteva kombi, avto z prikolico…

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, SAR-Solo Adventure rider pravi:

@ADVENTURETIM
Vse lepo in prav. Zanima me, če imete namen tudi servisno mrežo razširiti po celi Sloveniji. Morebitnega kupca zavrne oddaljen servis. Za sam servis  izlet do Kranja in se poservisira. Okvara pa že zahteva kombi, avto z prikolico…

Pozdravljeni!

Glede AJP zagotovo ne,ker večina lastnikov motorje servisira bodisi sama,bodisi pri kakem mehaniku,pri meni naročajo rezervne dele in servisne materiale.

Pri Morinijih zaenkrat samo redni servisi,največ prevoženih km trenutno 22.000km ( letos )

Se pa za Morinija in Kove trenutno dogovarjam v celju in v Kopru.

Imam pa že vse pripravljeno za mobilni servis,ki ne bo skrbel samo za težja popravila in okvare v smislu odvoza motorja na servis,ampak tudi za servis na domu,če se stranki ne bo dalo voziti na servis.

Link to comment
Share on other sites

 

Adventuretim,

Boste k nam pripeljali tudi 'scrambler' izvedenko , Kove 510F al kakor se bo že imenovala za naš trg.

Lp

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, okramcjab pravi:

 

Adventuretim,

Boste k nam pripeljali tudi 'scrambler' izvedenko , Kove 510F al kakor se bo že imenovala za naš trg.

Lp

Sicer ni v skladu z mojo offroad filozofijo,se pa seveda da naročiti in pripeljati.

Komponente skoraj enake,razen karoserije.

Sem imel 3 naročene,pa jih nisem pripeljal zaradi neinteresa kupcev.

Je pa zadeva zanimiva,sploh zdaj ko vidim kako se osnova obnaša v praksi,scrambler pa je še 10kg lažji

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17917404&display=Kove 450 RALLY

Je očitno Milano naredil svoje..

Vsi podatki znani,pri agregatu je bil vzor suzukijev drz 400 ( trajnost,vzdrževanje,podajanje moči..)

Na fb profilu KOVE 450 rally europe fan najdete videe,podatke,testiranja,razvoj...praktično vse.

Danes dobil podatek da je iz EU že preko 1600 naročil.

Motor zna biti evolucija tistega,kar smo vmes preskočili.

Vabljeni k debati...bo zanimiva

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 8. 12. 2022 ob 9:56, MiNa pravi:

Pozdravljen @ADVENTURETIM. Vidim, da si na forum uletel pred 11 urami. Temo sem odprl pred dvemi leti, to si najbrž opazil? Zakaj? Ravno zato, da odpremo oči in pogledamo še malo preko "plank".

V primeru, da si iz tele ekipe, se bom pa tudi jaz tvojemu povabilu z veseljem odzval.

LP,Mirč

Tripple black edition😉🤣🤣

20221004_134928.jpg

Link to comment
Share on other sites

Malo vec podatkov o Kove 450 Rally

https://www.advpulse.com/adv-news/new-kove-450-rally-bike-hitting-north-american-showrooms-soon/

 

torej pro verzija, ki je ne mores registrirati bo kar drazja od civilne verzije. na zalost nic ne pise kje konkretno bodo razlike.

zgleda tudi, da se ne morejo zediniti o verzijah. neki italijani pravijo, da bo normalna civilna verzija prisla samo z 15 litrskim tankom. malce so tudi dvomiljive stevilke 38kW moci iz 450ccm agregata in servisni interval 5000 miles (advpulse clanek):

317368483_3445204088977862_8679668143998387490_n.thumb.jpg.87cc088eeaf4b0002f0712002d887f7b.jpg

319404157_3444914092340195_7411227769603395259_n.thumb.jpg.321c65103090bb24325240a90c4e71df.jpg

 

zdaj ne vem a je ze kak motocikel v evropi ali ne, ampak fajn bi bilo videti en konkreten predstavitven video kjer je prikazano in razlozeno kaj je gor na motorju. na facebooku je miljon nekih kratkih filmckov, ki pa ne povejo dosti, ker ne ves katero verzijo gledas, ce so stock motorji to ali nadgrajeni, ipd.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!