Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 21 minutami, Ragezor pravi:

Malo vec podatkov o Kove 450 Rally

https://www.advpulse.com/adv-news/new-kove-450-rally-bike-hitting-north-american-showrooms-soon/

 

torej pro verzija, ki je ne mores registrirati bo kar drazja od civilne verzije. na zalost nic ne pise kje konkretno bodo razlike.

zgleda tudi, da se ne morejo zediniti o verzijah. neki italijani pravijo, da bo normalna civilna verzija prisla samo z 15 litrskim tankom. malce so tudi dvomiljive stevilke 38kW moci iz 450ccm agregata in servisni interval 5000 miles (advpulse clanek):

317368483_3445204088977862_8679668143998387490_n.thumb.jpg.87cc088eeaf4b0002f0712002d887f7b.jpg

319404157_3444914092340195_7411227769603395259_n.thumb.jpg.321c65103090bb24325240a90c4e71df.jpg

 

zdaj ne vem a je ze kak motocikel v evropi ali ne, ampak fajn bi bilo videti en konkreten predstavitven video kjer je prikazano in razlozeno kaj je gor na motorju. na facebooku je miljon nekih kratkih filmckov, ki pa ne povejo dosti, ker ne ves katero verzijo gledas, ce so stock motorji to ali nadgrajeni, ipd.

 

Torej...info iz prve roke:

Servisni interval menjave olja 3000.do 5000 km, odvisno od uporabe.

Rezervoarji na vseh 3 razlicicah po trije, samo na osnovnih dveh ni povezan ( cevka se dobi zraven )

Spodnji dela agregata zongsheng 450 ki ima serijsko 40 konj,  je pa druga glava po vzoru suzukijevega drz400.

Konji zagotovo 50 za serijsko in cca 53 za factory.

Factory NE bo homologirana, pri osnovni izbirate oddaljenost id tal oziroma hodom vzmetenja

Razlika je v mapi, izpuhu, stabilizatorju krmila,navigacijskem stolpu,gps sledilcu,road booku, hitro snemljivim oklepom...)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Torej...info iz prve roke:

Servisni interval menjave olja 3000.do 5000 km, odvisno od uporabe.

Rezervoarji na vseh 3 razlicicah po trije, samo na osnovnih dveh ni povezan ( cevka se dobi zraven )

Spodnji dela agregata zongsheng 450 ki ima serijsko 40 konj,  je pa druga glava po vzoru suzukijevega drz400.

Konji zagotovo 50 za serijsko in cca 53 za factory.

Factory NE bo homologirana, pri osnovni izbirate oddaljenost id tal oziroma hodom vzmetenja

Razlika je v mapi, izpuhu, stabilizatorju krmila,navigacijskem stolpu,gps sledilcu,road booku, hitro snemljivim oklepom...)

https://www.facebook.com/FandiQuarieg/videos/827559118300646/?idorvanity=257064663124932&sfnsn=mo&ref=share

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej je všečen...😍...sam se bo mogu še dokazat...to je isto kot, trailer za špil....vse zgleda cool in lepo v napovedniku...ko pa ga masa dobi v roke je pa druga pesem....bom pa spremljal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Satao pravi:

sej je všečen...😍...sam se bo mogu še dokazat...to je isto kot, trailer za špil....vse zgleda cool in lepo v napovedniku...ko pa ga masa dobi v roke je pa druga pesem....bom pa spremljal...

Res je...najprej gre v ZDA in UK.

Je pa ta model nastajal 4 leta in bil res konkretno testiran..v težkih razmerah.

Bomo videli kako bodo zdržali Dakar ( bolj upam da bodo vozniki zdržali )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

 

Nekaj zadev pri KOVE 450 Rally me še posebej rajca, oziroma so mi všeč:

 

Sprejemljiva višina sedeža (sploh cestni model) in izdatna oblazinjenost

hitre spojke, da odstraniš oklepe, enostavna, lahko dostopna in dobro zamišljena pozicija zračnega filtra, da ne govorim da je pralen

dober izgled, vključno s simulacijo stolpa, ter dovolj prostora na nosilcu za razne navigacije

trije rezervarji, četudi nepovezani v civil verziji, lahko pa z njimi korigiraš težišče

dovolj dolg servisni interval

teža

lična zaščita

 

in nenazadnje: cena :D

 

 

uf...spet sem zmešan

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, HyperJack pravi:

Sej kot pravim, čas bo pokazal svoje. Men je res top, bi imel enega za test, sam vprašanje, če bodo res letos na razpolago...Pustimo se presenetiti.

Vprašaj ga, še kaj so delali na podvozju in kaj je bilo z razstavljeno sklopko po shake downu.

V VB in ZDA so že začeli z zbiranjem naročil in depozitov,motorji bodo najprej na voljo tam.

Pri nas z rahlim zamikom zaradi prilagajanja EU5 normam.

Obljubljene dostave v juniju,juliju.

Je pa povpraševanje iz EU enormno,distributerjev vedno več in ko se naročila odprejo,bo treba biti hiter,da se bo do motorja sploh dalo priti letos.

Če se bo čakalo,potem bo pot do motorja dolga,saj bodo dobave odvisne od datuma naročila pri tovarni.

Na enak način se je pri nas prodajala prva serija t7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, ADVENTURETIM pravi:

V VB in ZDA so že začeli z zbiranjem naročil in depozitov,motorji bodo najprej na voljo tam.

Pri nas z rahlim zamikom zaradi prilagajanja EU5 normam.

Obljubljene dostave v juniju,juliju.

Je pa povpraševanje iz EU enormno,distributerjev vedno več in ko se naročila odprejo,bo treba biti hiter,da se bo do motorja sploh dalo priti letos.

Če se bo čakalo,potem bo pot do motorja dolga,saj bodo dobave odvisne od datuma naročila pri tovarni.

Na enak način se je pri nas prodajala prva serija t7

Če bo pot do motorja dolga, bodo kupci pač iskali drug model. Ne vidim štosa in ker delam v prodaji z lahkoto trdim, da se bo in se prodajalec prilagaja povpraševanju in ne obratno :D

In ja 450 mi je prekleto všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Če bo pot do motorja dolga, bodo kupci pač iskali drug model. Ne vidim štosa in ker delam v prodaji z lahkoto trdim, da se bo in se prodajalec prilagaja povpraševanju in ne obratno :D

In ja 450 mi je prekleto všeč.

Kolicina izdelanih motorjev bo kakrsna bo,povprasevanje pa pac vecje od ponudbe.

Zelo enostavno.

Tudi meni je vsec ja😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Kolicina izdelanih motorjev bo kakrsna bo,povprasevanje pa pac vecje od ponudbe.

Zelo enostavno.

Tudi meni je vsec ja😉

če ne bo letos, bo pa naslednje leto. Poprodajna podpora v času garancije je kljub vsemu bistvena. To marsikdo zanemari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

če ne bo letos, bo pa naslednje leto. Poprodajna podpora v času garancije je kljub vsemu bistvena. To marsikdo zanemari.

 

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

če ne bo letos, bo pa naslednje leto. Poprodajna podpora v času garancije je kljub vsemu bistvena. To marsikdo zanemari.

Tako je..mi je vedno šlo na żivce ravno to.

Zato te napake ne počnem

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 1. 2023 ob 11:08, ADVENTURETIM pravi:

 

Tako je..mi je vedno šlo na żivce ravno to.

Zato te napake ne počnem

450 rally (civilna verzija nizki sedež)

če ga vplačam v tekočem mesecu ali dveh, kdaj bi bila dobava?

Koliko ima garancije?

Višina sedeža?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

450 rally (civilna verzija nizki sedež)

če ga vplačam v tekočem mesecu ali dveh, kdaj bi bila dobava?

Koliko ima garancije?

Višina sedeža?

Obljubljena dobava Kinec Junija.

Garancija 2 leti

Višina sedeža 910mm

Za vse info lahko tudi pokličete 040607191...baje sem prijazen😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Obljubljena dobava Kinec Junija.

Garancija 2 leti

Višina sedeža 910mm

Za vse info lahko tudi pokličete 040607191...baje sem prijazen😉

vem, da lahko pokličem, ampak mogoče pridejo te informacije še komu prav :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj ne vem ce sem to ze vprasal kdaj prej ampak vedno ko vidim razliko v ceni se mi zdi, da ne more biti nadgradnja navigation towerja, steering damper, in mapa agregata vredna 5 tisoc eur? to je okrog 80% cene osnovnega motorja

 

ker glede na internet je vzmetenje in vse ostalo enako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav tako bo na voljo tudi različica, prilagojena civilni uporabi, z enakim vzmetenjem, agregatom in okvirjem kot na Rally replici, vendar brez vse potrebne opreme, ki je obvezna za sodelovanje na Dakarju (navigacijski stolp, rezervoar rezervne vode, komplet za preživetje v puščavi,….)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno stran nazaj, je že objavljeno. sicer pa tudi tuba filmčki povedo nekaj o razlikah in vseh opcijah

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi je zdelo, da sem to ze moral vprasati, ker to me vedno zbode v mozgan :) kaj za vraga je v teh 5 tisoc eurih. zaenkrat ne verjamem, da je gps in roadbook vreden tega. tako da bi rekel, da civilna verzija dobi tudi slabso vzmetenje, zavore in podobno. no saj cez cas bomo vse izvedeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

 

eno uro nazaj sm to pogledu in čakal Damija....u bistvu si objavil med tem ko sm gledal. 

 

Ja nč, dec, S kladivcem po prašičku. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!