Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

zdrav skepticizem je lahko in v bistvu je zaželjen. Posploševanje zaradi porekla pa niti ne. 

Nekako bi bilo smiselno, da se orientiramo na naslov teme in v tej smeri "pošimfamo" slabosti. Veš internet ima vse informacije. Tudi slabe oziroma kritične, le poiskat jih je potrebno.

Več kot bo Kove znamke na cesti, več bo informacij.

Poznas kaksno znamko,ki je popolna, brez slabosti? Vsi modeli delajo 200.000km samo z rednimi servisi?

Jaz je ne,pa tudi Kove ne bo izjema.

Je pa še nekaj res: če ima 20 KTM-ov kd 100tih težave, se to lažje odpusti,kot če bo imelo težave 5 KOVE od 100tih.

Zaradi mentalitete.

Objavljeno
pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

@DESMODUE...a če pridem na obisk, dobim kavo zastonj?:kva2:

...a piškot tut?:D

Oh...sploh ni vprašanje. Smo Gorenjci,ampak ne tipični baje.

Objavljeno
pred 20 minutami, DESMODUE pravi:

Poznas kaksno znamko,ki je popolna, brez slabosti? Vsi modeli delajo 200.000km samo z rednimi servisi?

Jaz je ne,pa tudi Kove ne bo izjema.

Je pa še nekaj res: če ima 20 KTM-ov kd 100tih težave, se to lažje odpusti,kot če bo imelo težave 5 KOVE od 100tih.

Zaradi mentalitete.

Točno. 

O preboju novih znamk sem v tej temi že pisal in definitivno ne bo lahko orati ledino. Oziroma bo vsaka napaka dodatno potencirana.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
5 hours ago, DESMODUE said:

Ima ecu enota lahko vec prednalozenih map, ki se vklapljajo bodisi avtomatsko prek senzorja ( primer tankanja 85 oktanskega goriva naprimer) bodisi prek elektricnega stikala?

In s tem spremeni vecino parametrov, ki jih ecu posilja enoti za vbrizg in vzig?

A je obvezno imeti rbw za spreminjanje sistema vbrizgavanja in ostalega?

No, to je povsem smiselno. Ocitno sem zivel v zmoti.  

Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, Kugelschreiber pravi:

No, to je povsem smiselno. Ocitno sem zivel v zmoti.  

Kot rečeno spet...kot dejanski uporabnik 500x lahko potrdim da sta dva načina "Safe" in "šport".

V načinu Safe je motor malo manj impulziven, bi rekel da mu vzame nekih 10-15% moči. Tako da ja...deluje brez rbw.

Pač na drugačen način.

ABS pa lahko izklopis posebaj prvo ali zadnje kolo ali pa oba. 

Povprečno porabo kaže non-stop in se je neda zbrisat na nulo.

Kar pomeni da golfat ne gre...za tiste ki dvomijo o porabi.

Tako na kratko...bi se kaj napisal pa vas večine ve vse tako da ne vidim razloga.

Pa poglejte si koliko je bilo prevoženih s polnim tankom in koliko je še do praznega na levi strani...😉

 

IMG_20230827_181115.jpg

Popravljeno . Popravil miran985
Objavljeno

sicer je to tema o Kove ampak isti zastopnik pa me zanima

@DESMODUE a pride tudi kaj novega iz strani AJP? Zakaj so se AJPji tolko podrazili? A je Kove 450 jaci od AJP PR7? Glede na to, da ciljata AJP in Kove priblizno enako trzisce a bos opustil AJP oz kako se bos odlocil kaj predlagati kupcu?

Objavljeno
pred 1 minuto, Ragezor pravi:

sicer je to tema o Kove ampak isti zastopnik pa me zanima

@DESMODUE a pride tudi kaj novega iz strani AJP? Zakaj so se AJPji tolko podrazili? A je Kove 450 jaci od AJP PR7? Glede na to, da ciljata AJP in Kove priblizno enako trzisce a bos opustil AJP oz kako se bos odlocil kaj predlagati kupcu?

Ves kako je z AJP? Na ogromno komponent so vezani na dobavitelje. Splošno draženje se je preneslo tudi na AJP.

Ko sem začel s prodajo AJP je bila PR7 pod 10k. Zdaj je odprta verzija prek 12k.

So super motorjj, sploh dva modela sta res izjemna. SPR240 EXTREME in PR7.

Največja težava je z dobavami. Podjetje zaposluje le med 40 in 50 ljudi. Za vse. Se je čakalo naročene modele tudi po 12 mesecev. In če me danes vprašaš,kdaj bi dobil PR7,ti jasnega odgovora ne morem dati. Edino,kar res super teče pri njih,je dobava rezervnih delov.

Namesto ,da bi širili proizvodnjo, so širili trge,na katerih prodajajo,teh je prek 30.

PR7 vs 450 rally?

PR7 ima vecji udarec navora spodaj in precej boljši sedež, pa dopade sem mi samsungova tablica,zaradi navigacije. Zahteva bolj agresivno vožnjo,ni tako uglajen. Ergonomija je super.

450 RALLY je lažji, ima nižje težišče, boljše vzmetenje in v primerjavi s PR7 ne vibrira praktično nič, oprijem zadnjega kolesa je boljši. In je enostavnejši za vozit. In ja, razen sedeža je tudi na cesti boljši, zaradi prestavnih razmerij in odsotnosti vibracij.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, HyperJack pravi:

In November 2023, KOVE MOTO have reached the cooperation with Mason Klein who wa the Dakar Champion Racer at Dakar 2024

Aha...

 

Očitno ne ve v kaj se spušča...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Točno. 

O preboju novih znamk sem v tej temi že pisal in definitivno ne bo lahko orati ledino. Oziroma bo vsaka napaka dodatno potencirana.

Nikakor ni lahka naloga, mi je pa v neizmernen izziv in veselje. Sploh zato,ker poznam tako izdelavo in vozne lastnosti motorjev,kot tudi vodstvo Kove samo in njihovo filozofijo in odnos. 

Ves koliko lazje se je spopadati z negativo in predsodki ce 100% verjames in zaupas v to,kar predstavljas? Vera in zaupanje je pa prisla iz prakse,ne teorije in predvidevanj.

Objavljeno

Sej mors verjet v to, ce nebi, je brez smisla. Ko bodo pa 100k z enim batom nardil, bos loh pa ze cene dvignil, ker bo guzva pred hiso :)

Objavljeno
pred 7 urami, miran985 pravi:

Letos ne 😉

.

... če Kove letos ne zmaga na Dakarju, je tole nabijanje tle gor ena sama natega :kva2:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 8 urami, DESMODUE pravi:

Se pravi enovaljnik, en disk, brez euro 5 navlake se primerja z dvovaljnikom iz 2023? Ok..greva dalje: dodava crash bare, sus  plato...natankava zadevo na polno, zvagava....

In dobiva tole:

Ampak.to je gotovo napisal kak voznik kove a?😅

Screenshot_20231215_125003_Samsung Internet.jpg

Dajmo se malo zbrat, Aprilia 650, 30 let nazaj narejeno, večja mašina, pustimo en bat, vse skupaj je večje dimenzije in teže, da ne govorim o vsem ostalem.

fergazer itd.

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia-pegaso-650-97.html

In potem pride kitajec, "najnovejša" tehnologija pa je celo težji :)

stara MS jajca so daleč pred KOVE po teži, sploh glede na leta, kdaj je bila narejena...

21L tank tudi...

p.s.

Aprilia že takrat alu frame itd. pa ne pozabimo, da ima zadaj dvojno dimniško tuljavo...

tudi šus plato alu je že imela

Objavljeno
Pravkar, pik1 pravi:

.

... če Kove letos ne zmaga na Dakarju, je tole nabijanje tle gor ena sama natega :kva2:

No...bodi realen. Vemo da ne bo šlo iz dans na jutri...nekaj let pa bomo videli kje bodo...

Objavljeno

K bo Marcic podpisu, pol mrbit. :D

Objavljeno
pred 24 minutami, TakeALookAround pravi:

K bo Marcic podpisu, pol mrbit. :D

Ne pozabi, da je Marčić že na Mitaskah :) Kove+Mitas bi bila ubitačna kombinacija

Objavljeno
pred 24 minutami, Snečer pravi:

Dajmo se malo zbrat, Aprilia 650, 30 let nazaj narejeno, večja mašina, pustimo en bat, vse skupaj je večje dimenzije in teže, da ne govorim o vsem ostalem.

fergazer itd.

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia-pegaso-650-97.html

In potem pride kitajec, "najnovejša" tehnologija pa je celo težji :)

stara MS jajca so daleč pred KOVE po teži, sploh glede na leta, kdaj je bila narejena...

21L tank tudi...

p.s.

Aprilia že takrat alu frame itd. pa ne pozabimo, da ima zadaj dvojno dimniško tuljavo...

tudi šus plato alu je že imela

Zberi se za 5 minut in preberi in poskusi dojeti kaj bom napisal,ce ne bo slo  preberi se enkrat.

Najprej ne primerjajva suhe teze z mokro ok? Ni prvi podatek,ki ga najdes in ki ti ustreza pravilen. Podatki za pegaso variirajo glede na vir. Vecina jih navaja suho maso med 168kg in 175kg. In mokro med 196 in 200kg.

Zvagan kove 500x v primerjalnem testu ki sem ga prilepil tehta 194kg.

Zvagana pegaso tehta 208kg, s tem.da.ima dodatno gor vso opremo, ki jo ima kove serijsko.

Enovaljni agregat ne bo nikoli lazji od dvovaljnega.

Pegaso je manjsi motor kot kove500x, enako velja za kle500 in hondo cb 500x.

S tem da kove s sabo nosi breme stirih katalizatorjev,abs sistema in enega dodatnega diska. To niso zanemarljive stevilke!

Ce upostevava moje navedene stevilke je kove500x res odlicen dosezek se strinjas?

Kaj je lazje? Aluminij ali jeklo? Koliko aluminija potrebujes, da izdelas okvir z enakimi karakteristikami kot iz jekla. MNOGO VEC.

To da obstaja vec vrst jekla verjetno ves? Ce zelis narediti okvir iz jekla q195, ki bo zmogel premagovati zadovoljive vzvojne in strizne napetosti potrebujes recimo 40kg tega jekla. Ce uporabis jeklo tip q355, ga za enake karakteristike potrebujes 25kg.

Spodaj imas pa za.lazje preracunavanje se suho tezo colove500x ( motor brez olj,akumulatorja,zascit,centralnega stojala,goriva,hladilne tekocine )

Dodajva stevilki crash bare,aluminijasto sus plato,zascito hladilnika,zadnji prtljaznik z drzali za roke,ogledala, akumulator,handguarde entralno stojalo. Ce bi vse to zvagal je robe zagotovo za 20 kg

Potem mu nalijeva olje,hladilno tekocino, in 21l goriva. S tem dodava skupni masi se okrog 22kg.

Koliko dobiva,ce masi 149kg dodav 44kg?

A je 193kg? Se ujema z meritvijo revije? No, saj se ujema tudi z mojo,potem ko sem mu zamenjal izpuh in odvzel centralno stojalo.

Ko bos razum vklopil in nehal biti pristranski bo slo mnogo lazje. 

 

Screenshot_20231215_214141_Samsung Internet.jpg

pred 26 minutami, TakeALookAround pravi:

K bo Marcic podpisu, pol mrbit. :D

Podpisal verjetno ne bo, je pa eden izmed treh Slovencev,ki je kove že peljal

Objavljeno
pred 50 minutami, miran985 pravi:

No...bodi realen. Vemo da ne bo šlo iz dans na jutri...nekaj let pa bomo videli kje bodo...

 

... počasi prihajava na isli sleng :OK:

... "nekaj let, pa bomo videli, kaj tako goreče hvalite" :D

Objavljeno
pred 3 minutami, pik1 pravi:

 

... počasi prihajava na isli sleng :OK:

... "nekaj let, pa bomo videli, kaj tako goreče hvalite" :D

To mislim kar se tiče Dakarja...(nekaj let)

Za ostalo ne dvomim več.

Objavljeno
pred 9 minutami, DESMODUE pravi:

Zberi se za 5 minut in preberi in poskusi dojeti kaj bom napisal,ce ne bo slo  preberi se enkrat.

Najprej ne primerjajva suhe teze z mokro ok? Ni prvi podatek,ki ga najdes in ki ti ustreza pravilen. Podatki za pegaso variirajo glede na vir. Vecina jih navaja suho maso med 168kg in 175kg. In mokro med 196 in 200kg.

Zvagan kove 500x v primerjalnem testu ki sem ga prilepil tehta 194kg.

Zvagana pegaso tehta 208kg, s tem.da.ima dodatno gor vso opremo, ki jo ima kove serijsko.

Enovaljni agregat ne bo nikoli lazji od dvovaljnega.

Pegaso je manjsi motor kot kove500x, enako velja za kle500 in hondo cb 500x.

S tem da kove s sabo nosi breme stirih katalizatorjev,abs sistema in enega dodatnega diska. To niso zanemarljive stevilke!

Ce upostevava moje navedene stevilke je kove500x res odlicen dosezek se strinjas?

Kaj je lazje? Aluminij ali jeklo? Koliko aluminija potrebujes, da izdelas okvir z enakimi karakteristikami kot iz jekla. MNOGO VEC.

To da obstaja vec vrst jekla verjetno ves? Ce zelis narediti okvir iz jekla q195, ki bo zmogel premagovati zadovoljive vzvojne in strizne napetosti potrebujes recimo 40kg tega jekla. Ce uporabis jeklo tip q355, ga za enake karakteristike potrebujes 25kg.

Spodaj imas pa za.lazje preracunavanje se suho tezo colove500x ( motor brez olj,akumulatorja,zascit,centralnega stojala,goriva,hladilne tekocine )

Dodajva stevilki crash bare,aluminijasto sus plato,zascito hladilnika,zadnji prtljaznik z drzali za roke,ogledala, akumulator,handguarde entralno stojalo. Ce bi vse to zvagal je robe zagotovo za 20 kg

Potem mu nalijeva olje,hladilno tekocino, in 21l goriva. S tem dodava skupni masi se okrog 22kg.

Koliko dobiva,ce masi 149kg dodav 44kg?

A je 193kg? Se ujema z meritvijo revije? No, saj se ujema tudi z mojo,potem ko sem mu zamenjal izpuh in odvzel centralno stojalo.

Ko bos razum vklopil in nehal biti pristranski bo slo mnogo lazje. 

 

Screenshot_20231215_214141_Samsung Internet.jpg

Podpisal verjetno ne bo, je pa eden izmed treh Slovencev,ki je kove že peljal

Pegaso kažejo suho težo 160 in mokro 175

Za Kove in generike kažejo mokro težo 204kg, uradni podatki jawa, maverick etc, sem že limal nazaj.

To je vse en nateg s tem tehtanjem, dok ne bo s polnim tankom kove na tehtnici kot se šika, se nimamo kaj menit.

Sicer pa tudi če je 190 Kove poln tank ni to noben presežek, prej pretežka zadeva za teren.

Oz ti pišeš 193kg.

To je daleč od kakšnega presežka za skromen motorček 500kg, kjer bi moral biti cilj 150kg napolnjen.

Dal sem primerjavo, kaj so delali 30 let nazaj pa je bilo lažje.

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia-pegaso-650-97.html

175mokra teža, priznana stran specifikacij, ne nek šiki miki forum.

Pa nema veze če so tudi tu feleri in je dejansko 200 al kaj manj.

To je isto kot Kove, ki ga kar še ne znate stehtat kot se šika...

Ne vem v čem je fora.

https://www.jawa.eu/rvm-500-by-jawa-adventure-en

206 kg uradno

Tu se nimamo kaj menit o terenu pri takih težah.

Zato se malo zberimo :) 

 

ABS ima na Kove 1.1kg, en disk pa kolko dek...

Pegaso ima zadaj dva dimnika, kar je težje od absa in še enga diska...

 

Kaj je to za en motor in prodaja, če treba 100x prosit/vprašat, kolko ma teže, številke različne od gostilne do gostilne.

Itak da hočem pol certificirano tehtanje :) no, sicer pa zdaj vidimo, da smo le bližje 200kg, in ne bliže 170 kot se navajalo.

Lep futr.

  • Haha 1
Objavljeno
pred 21 minutami, Snečer pravi:

Pegaso kažejo suho težo 160 in mokro 175

Za Kove in generike kažejo mokro težo 204kg, uradni podatki jawa, maverick etc, sem že limal nazaj.

To je vse en nateg s tem tehtanjem, dok ne bo s polnim tankom kove na tehtnici kot se šika, se nimamo kaj menit.

Sicer pa tudi če je 190 Kove poln tank ni to noben presežek, prej pretežka zadeva za teren.

Oz ti pišeš 193kg.

To je daleč od kakšnega presežka za skromen motorček 500kg, kjer bi moral biti cilj 150kg napolnjen.

Dal sem primerjavo, kaj so delali 30 let nazaj pa je bilo lažje.

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia-pegaso-650-97.html

175mokra teža, priznana stran specifikacij, ne nek šiki miki forum.

Pa nema veze če so tudi tu feleri in je dejansko 200 al kaj manj.

To je isto kot Kove, ki ga kar še ne znate stehtat kot se šika...

Ne vem v čem je fora.

https://www.jawa.eu/rvm-500-by-jawa-adventure-en

206 kg uradno

Tu se nimamo kaj menit o terenu pri takih težah.

Zato se malo zberimo :) 

 

ABS ima na Kove 1.1kg, en disk pa kolko dek...

Pegaso ima zadaj dva dimnika, kar je težje od absa in še enga diska...

 

Kaj je to za en motor in prodaja, če treba 100x prosit/vprašat, kolko ma teže, številke različne od gostilne do gostilne.

Itak da hočem pol certificirano tehtanje :) no, sicer pa zdaj vidimo, da smo le bližje 200kg, in ne bliže 170 kot se navajalo.

Lep futr.

Si preveril versysa če štima po podatkih? Aja zdej spet katerih?🤔 Suh,moker,napolmoker...🤔

Objavljeno
Pravkar, miran985 pravi:

Si preveril versysa če štima po podatkih? Aja zdej spet katerih?🤔 Suh,moker,napolmoker...🤔

štima, ker ga na tehničnem vagajo...

sedi, ena

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

štima, ker ga na tehničnem vagajo...

sedi, ena

Aha...pol ste kr napredni....jaz nisem v vseh letih doživel da bi mi bilokateri motor vagali...

Objavljeno
pred 31 minutami, Snečer pravi:

Pegaso kažejo suho težo 160 in mokro 175

Za Kove in generike kažejo mokro težo 204kg, uradni podatki jawa, maverick etc, sem že limal nazaj.

To je vse en nateg s tem tehtanjem, dok ne bo s polnim tankom kove na tehtnici kot se šika, se nimamo kaj menit.

Sicer pa tudi če je 190 Kove poln tank ni to noben presežek, prej pretežka zadeva za teren.

Oz ti pišeš 193kg.

To je daleč od kakšnega presežka za skromen motorček 500kg, kjer bi moral biti cilj 150kg napolnjen.

Dal sem primerjavo, kaj so delali 30 let nazaj pa je bilo lažje.

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia-pegaso-650-97.html

175mokra teža, priznana stran specifikacij, ne nek šiki miki forum.

Pa nema veze če so tudi tu feleri in je dejansko 200 al kaj manj.

To je isto kot Kove, ki ga kar še ne znate stehtat kot se šika...

Ne vem v čem je fora.

https://www.jawa.eu/rvm-500-by-jawa-adventure-en

206 kg uradno

Tu se nimamo kaj menit o terenu pri takih težah.

Zato se malo zberimo :) 

 

ABS ima na Kove 1.1kg, en disk pa kolko dek...

Pegaso ima zadaj dva dimnika, kar je težje od absa in še enga diska...

 

Kaj je to za en motor in prodaja, če treba 100x prosit/vprašat, kolko ma teže, številke različne od gostilne do gostilne.

Itak da hočem pol certificirano tehtanje :) no, sicer pa zdaj vidimo, da smo le bližje 200kg, in ne bliže 170 kot se navajalo.

Lep futr.

Ti navajas napacne podatke tukaj na forumu glede mase pegaso 650 ok?

Jaz sem maso navedel, stehtal tudi,priskrbel clanek kjer so ga tehtali.

Seveda ti vleces ven vse mozne zadeve,od 206 do 355 na svicarski strani. Ker ti tako pase a ne? Ker hoces preko trupel dokazati svoj prav.

Ena naloga zate,ker si obseden z zapisanimi podatki:

Pojdi na spletno stran kove moto ( URADNO seveda )in preveri maso za 500x in 510x. Potem me pa lepo vprasaj,zakaj razlika in zelo lepo ti bom poskusil ponovno dopovedati.

En video zate, s kaksno lahkoto se 500tka pelje po terenu.

Aja..podatek da je bil na dirki v Basselli v maxi trail razredu 2x zaporedoma tretji, letos na 15min dirki samo 3 sekunde za Pol Tarresom na predelani yamahi t7?

 

 

 

Objavljeno

Napenjalo se zgoraj, da je Kove 500x večji od KLE 500.

Kove vidim dolžina 2150 x 910 x 1450

Kle 500 vidim 2215 x 880 x 1270

Spet smo tam, kle je daljši, nič ni to manjši motor.

192kg, jekleno vse ... agregat 500 večji dimenzijsko in težji od tistega na 650 ... drugi cajti

 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!