Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
1 minute ago, Ni3ous said:

Hvala! 

 

ZA Kove 800X sem se odločil, ker si želim motor s podobnimi lastnostmi na terenu kot jih imam pri 701 Rally, le da bi bil bolj primeren za tranzite. Za to sem pripravljen žrtvovati tut kakih 15 kil. Ker da dobim boljši motor za tranzite bo moral biti twin. Twin pa pač tehta en toliko več in če dodamo težjemu agregatu še nekaj kil ker mora biti zato pač cel motor malo močneje narejen je to to. Utopično je pričakovati hudo revolucijo, ker če bi šli silovito z inženiringom v to, bi potrebovali strašno drage materiale, ki bi motor podražile na nesprejemljivo ceno. 

T700 je pretežka in težišče ima zelo visoko in naprej. Cel motor je kar velik in širok. Še hard enduro prvaki s katerimi se vozim se s T700 navzdol peljejo kot po jajcih., pa magari po suhem. Preveč robusten motor za adventure enduro kakršnega počnem jaz.  V ožji izbor lahko dodamo še kako novo Aprilio Tuareg in KTM 790-890R. KTM ima zelo dobro težišče, ampak je še vedno veliko težji od Kove (če verjamemo proizvajalcu/prodajalcem, ker do sedaj še nihče ni dokazal resničnosti te teže). Upoštevat je treba da Kove navaja to nizko suho težo 169 kg za Rally verzijo, ki pa še ni na voljo pri nas. ADV in PRO sta nekoliko težja.

Kove ima polovico goriva nižje od ostale konkurence, to pomaga precej. Ne vem kako je s posamezniki ampak jaz dobro čutim to razliko teže goriva v rezervoarju. Težišče tega motorja je tudi plus, postavitev rezervoarja ima bolje le KTM 790-890, vendar je KTM precej težji (kakih 15 kil kar, če smo malo skeptični glede prave teže Kove800).

 

image.png.c6cc5b623f11842408cca50d296db860.png

 

Na vezi sem z različni lastniki Kove 800x, predvsem kitajci jih že nekaj časa vozijo, še iščem nekoga ki ga je stehtal, ampak lastniki Kove 800x, ki so vozili tudi KTM790, po občutku pravijo da je teža, ki jo navajajo zelo verjetno kredibilna. Novo Aprilio Touareg sem testiral, dobro se pelje, ni zelo pretežka ampak Kove je še lažji z boljšim težiščem. Predvsem zaradi teže je ta motor prišel v ožji izbor. Zaradi svoje nižje teže ima tudi vzmetenje manj dela in lažje požira terene pri višjih hitrostih. 

Tole je npr. mnenje nekoga ki je motor ocenil v živo kar se tiče teže: 

"I have seen it in the flash [more like metal an plastic] and swing a leg over it. And because I have a very imposing stature of 1.69m [about 5.5 feet] in a good morning, I can feel a bike weight only taking it off the side stand. It is very light and my direct comparation was the 790R and 690 that I own. My 790 have some weight removed also but this bike is @ another level."

Podobnih mnenj tistih tistih, ki so ga probali je več...

Zakaj je Kove 800X lažji? 

Težko rečem, nekaj je v materialih, nekaj v tem da je pač nižji, krajši in ožji od konkurence (manj materiala?) Npr. v primerjavi z T700 je krajši za dobrih 13 cm! 

image.png.f4bd31dcfbad5364d8257763830fa977.png

Oblika? Prvi Adventure Enduro mopet, ki mi je celo lep:

image.png.c609d46371ac02833faec417a8a9ba30.png

Čeprav pri meni lepota motorja ni odločilen argument in tudi zelo subjektiven je. Vedno mi je bila daleč najbolj pomembna funkcionalnost, oblika mi je zelo na repu, pomaga pa če ti je nek motor tudi dejansko všeč. 

Zanesljivost? Kako zanesljivi pa so KTM, Husky, Aprilia.... Recimo da je od vseh v tem segmentu še najbolj zanesljiva T700 ampak ni težko naredit predimenzioniran motor, ki potem več zdrži. To so znali narest že pred 40 leti. Zmogljiv in lahek motor je vedno bolj krhek in zahteva več vzdrževanja, to razlagati nekomu ki ni nikoli lastil "ready to race" motorjev je težko razlagat tako da dojame. Enako je v mojem krogu endurašev - fenov Honde, Yamahe... ne bodo razumeli in pika, nekomu je pač pomembna  predvsem vzdržljivost, nekomu pa performans in ga ne moti malo več vzdrževalnih stroškov. Formula ena je izjemen dirkalni bolid, ampak da zdrži en vikend dirkanja, potem en teden cel avtobus ekipe inženirjev in mehanikov stoji zadaj do naslednje dirke.

Tudi Kove 800x ima kake malenkosti, ki niso popolne. LCD zaslon menda ni dovolj svetel. Traction control tudi menda ni najbolj natančen pa še kaj bi se našlo. Ampak kot smo rekli kateri motor pa je popoln? Kar je pomembno je da motor ne sme imeti nekih fatalnih napak, npr da se lomi geštel, da se lomijo nihajke, da ima agregat kako res fatalno napako.  Kove 800X je povsem neznanka na evropskem trgu, vendar ne na kitajskem, tam jih vozijo že nekaj časa, par stvari so sprobali, nekateri jih kar maltretirajo. Verjamem da se lomil ne bo, čas pa bo pokazal več. Samo za primerjavo npr videnih je bilo skozi leta že cel kup zlomljenih KTM ov pa se nihče ne buni in dvomi v njih, da ne govorimo o polomljenih GSih. Treba je vključit tudi ali se je z zlomljenim motorjem ravnalo tako kot za kar je bil dejansko narejen. Skočit 50 krat 20 metrov daleč z motorjem, ki za to ni narejen... enkrat bo nekaj šlo v maloro. 

Kar se agregata tiče lahko pričakujemo nekaj podobnega kot pri 790 KTM, skoraj enak agregat, par stvari je spremenjenih ampak ne kaj dosti, da bi zaradi tega lahko pričakovali bistveno drugačno vzdržljivost in performans. NPR iz 790 paše pokrov sklopke, paše karter, veliko notranjih elementov... ipd, toliko enaka sta agregata. Na odmični naj bi imeli celo nekaj izboljšav, sklopka je že slipper, kar odpravi eno večjo napako prvih 790KTM, ko si skuril sklopko v prvih 15 minutah zajebanega terena.  

Če se zgodaj odločim za ta motor, ga dobim verjetno ceneje kot čez nekaj let, ko bo manj skepse. Če se izkaže da pije vodo na vseh področjih bo šla cena gor, vsaj tako jaz razmišljam ni nujno da imam prav. Sedaj pri prodoru na trg in slabi prepoznavnosti znamke na zahodnih trgih mora biti tudi vstopna cena zanimiva. 

Kove 450Rally je trenutno preveč primerljiv z mojo predelano 701, zato tega nisem naročil. Če 701ke ne bi imel, pa bi vzel tudi Kove 450 Rally. Eden pomembnejših faktorjev, da sem si upal naročiti Kove 800X je da je bil John Bell pri meni en vikend s svojim Kove 450Rally, sva se vozila, šraufala, pral sem mu motor... na ta način zelo dobro pobliže spoznaš kako in kaj je z nekim motorjem. Kako je izdelan, kje so bili natančni in kje ne... in moram reči da me je v vseh pogledih impresioniral. Ta Kove ni polizdelek, pa se smatram za zelo zahtevnega kupca in uporabnika. Če John Bell ne bi bil pri meni in če nebi imel priložnosti pobližje spoznati izdelek te znamke, bi najbrž delil podobno mero skepticizma, kot jo sicer opažam v tej temi.

Bomo videli kaj bo čas pokazal.

Še par slik pobliže prilagam za konec, ni videti da bi kaj po kitajsko šparali, kar mi je všeč je tudi da so vijaki kot pri KTM/Husky ne samo na 8-10 ključ ampak obenem tudi na torx. Vsak vijak je zaradi tega lažji in boljši, lažje je šraufat in rabiš manj orodja. 

 

viber_image_2023-11-13_09-39-46-554.jpg.994e25a9df3609953c7e7a27f8631a5c.jpgviber_image_2023-11-13_09-40-09-805.jpg.079354a5864d5c2eb0933c31a45e2e88.jpgviber_image_2023-11-13_09-38-19-702.jpg.2b93a0acd51e87a59b088ac0f3d181a9.jpgviber_image_2023-11-13_09-38-41-451.jpg.5865326397e1e352f5be25739614303a.jpgviber_image_2023-11-13_09-39-36-067.jpg.a58f4c9fa4e3dcf953411a173e29542f.jpg

 

 

image.png

image.png

Dec, mi2 se ne poznava, se pa stejem v "starce" tega forumcka, vcasih sm bil Cartman.  Jebenti, meni je tvoj avatar res fakin super super videt.  
 

 

439EF619-58C4-4FFF-8BBD-083F0D13FDB3.jpeg

Objavljeno

Cartman!! Seveda se te spomnim! Kje so tisti naši časi! 🤘

Objavljeno
pred 1 uro, Ni3ous pravi:

Hvala! 

 

ZA Kove 800X sem se odločil, ker si želim motor s podobnimi lastnostmi na terenu kot jih imam pri 701 Rally, le da bi bil bolj primeren za tranzite. Za to sem pripravljen žrtvovati tut kakih 15 kil. Ker da dobim boljši motor za tranzite bo moral biti twin. Twin pa pač tehta en toliko več in če dodamo težjemu agregatu še nekaj kil ker mora biti zato pač cel motor malo močneje narejen je to to. Utopično je pričakovati hudo revolucijo, ker če bi šli silovito z inženiringom v to, bi potrebovali strašno drage materiale, ki bi motor podražile na nesprejemljivo ceno. 

T700 je pretežka in težišče ima zelo visoko in naprej. Cel motor je kar velik in širok. Še hard enduro prvaki s katerimi se vozim se s T700 navzdol peljejo kot po jajcih., pa magari po suhem. Preveč robusten motor za adventure enduro kakršnega počnem jaz.  V ožji izbor lahko dodamo še kako novo Aprilio Tuareg in KTM 790-890R. KTM ima zelo dobro težišče, ampak je še vedno veliko težji od Kove (če verjamemo proizvajalcu/prodajalcem, ker do sedaj še nihče ni dokazal resničnosti te teže). Upoštevat je treba da Kove navaja to nizko suho težo 169 kg za Rally verzijo, ki pa še ni na voljo pri nas. ADV in PRO sta nekoliko težja.

Kove ima polovico goriva nižje od ostale konkurence, to pomaga precej. Ne vem kako je s posamezniki ampak jaz dobro čutim to razliko teže goriva v rezervoarju. Težišče tega motorja je tudi plus, postavitev rezervoarja ima bolje le KTM 790-890, vendar je KTM precej težji (kakih 15 kil kar, če smo malo skeptični glede prave teže Kove800).

 

image.png.c6cc5b623f11842408cca50d296db860.png

 

Na vezi sem z različni lastniki Kove 800x, predvsem kitajci jih že nekaj časa vozijo, še iščem nekoga ki ga je stehtal, ampak lastniki Kove 800x, ki so vozili tudi KTM790, po občutku pravijo da je teža, ki jo navajajo zelo verjetno kredibilna. Novo Aprilio Touareg sem testiral, dobro se pelje, ni zelo pretežka ampak Kove je še lažji z boljšim težiščem. Predvsem zaradi teže je ta motor prišel v ožji izbor. Zaradi svoje nižje teže ima tudi vzmetenje manj dela in lažje požira terene pri višjih hitrostih. 

Tole je npr. mnenje nekoga ki je motor ocenil v živo kar se tiče teže: 

"I have seen it in the flash [more like metal an plastic] and swing a leg over it. And because I have a very imposing stature of 1.69m [about 5.5 feet] in a good morning, I can feel a bike weight only taking it off the side stand. It is very light and my direct comparation was the 790R and 690 that I own. My 790 have some weight removed also but this bike is @ another level."

Podobnih mnenj tistih tistih, ki so ga probali je več...

Zakaj je Kove 800X lažji? 

Težko rečem, nekaj je v materialih, nekaj v tem da je pač nižji, krajši in ožji od konkurence (manj materiala?) Npr. v primerjavi z T700 je krajši za dobrih 13 cm! 

image.png.f4bd31dcfbad5364d8257763830fa977.png

Oblika? Prvi Adventure Enduro mopet, ki mi je celo lep:

image.png.c609d46371ac02833faec417a8a9ba30.png

Čeprav pri meni lepota motorja ni odločilen argument in tudi zelo subjektiven je. Vedno mi je bila daleč najbolj pomembna funkcionalnost, oblika mi je zelo na repu, pomaga pa če ti je nek motor tudi dejansko všeč. 

Zanesljivost? Kako zanesljivi pa so KTM, Husky, Aprilia.... Recimo da je od vseh v tem segmentu še najbolj zanesljiva T700 ampak ni težko naredit predimenzioniran motor, ki potem več zdrži. To so znali narest že pred 40 leti. Zmogljiv in lahek motor je vedno bolj krhek in zahteva več vzdrževanja, to razlagati nekomu ki ni nikoli lastil "ready to race" motorjev je težko razlagat tako da dojame. Enako je v mojem krogu endurašev - fenov Honde, Yamahe... ne bodo razumeli in pika, nekomu je pač pomembna  predvsem vzdržljivost, nekomu pa performans in ga ne moti malo več vzdrževalnih stroškov. Formula ena je izjemen dirkalni bolid, ampak da zdrži en vikend dirkanja, potem en teden cel avtobus ekipe inženirjev in mehanikov stoji zadaj do naslednje dirke.

Tudi Kove 800x ima kake malenkosti, ki niso popolne. LCD zaslon menda ni dovolj svetel. Traction control tudi menda ni najbolj natančen pa še kaj bi se našlo. Ampak kot smo rekli kateri motor pa je popoln? Kar je pomembno je da motor ne sme imeti nekih fatalnih napak, npr da se lomi geštel, da se lomijo nihajke, da ima agregat kako res fatalno napako.  Kove 800X je povsem neznanka na evropskem trgu, vendar ne na kitajskem, tam jih vozijo že nekaj časa, par stvari so sprobali, nekateri jih kar maltretirajo. Verjamem da se lomil ne bo, čas pa bo pokazal več. Samo za primerjavo npr videnih je bilo skozi leta že cel kup zlomljenih KTM ov pa se nihče ne buni in dvomi v njih, da ne govorimo o polomljenih GSih. Treba je vključit tudi ali se je z zlomljenim motorjem ravnalo tako kot za kar je bil dejansko narejen. Skočit 50 krat 20 metrov daleč z motorjem, ki za to ni narejen... enkrat bo nekaj šlo v maloro. 

Kar se agregata tiče lahko pričakujemo nekaj podobnega kot pri 790 KTM, skoraj enak agregat, par stvari je spremenjenih ampak ne kaj dosti, da bi zaradi tega lahko pričakovali bistveno drugačno vzdržljivost in performans. NPR iz 790 paše pokrov sklopke, paše karter, veliko notranjih elementov... ipd, toliko enaka sta agregata. Na odmični naj bi imeli celo nekaj izboljšav, sklopka je že slipper, kar odpravi eno večjo napako prvih 790KTM, ko si skuril sklopko v prvih 15 minutah zajebanega terena.  

Če se zgodaj odločim za ta motor, ga dobim verjetno ceneje kot čez nekaj let, ko bo manj skepse. Če se izkaže da pije vodo na vseh področjih bo šla cena gor, vsaj tako jaz razmišljam ni nujno da imam prav. Sedaj pri prodoru na trg in slabi prepoznavnosti znamke na zahodnih trgih mora biti tudi vstopna cena zanimiva. 

Kove 450Rally je trenutno preveč primerljiv z mojo predelano 701, zato tega nisem naročil. Če 701ke ne bi imel, pa bi vzel tudi Kove 450 Rally. Eden pomembnejših faktorjev, da sem si upal naročiti Kove 800X je da je bil John Bell pri meni en vikend s svojim Kove 450Rally, sva se vozila, šraufala, pral sem mu motor... na ta način zelo dobro pobliže spoznaš kako in kaj je z nekim motorjem. Kako je izdelan, kje so bili natančni in kje ne... in moram reči da me je v vseh pogledih impresioniral. Ta Kove ni polizdelek, pa se smatram za zelo zahtevnega kupca in uporabnika. Če John Bell ne bi bil pri meni in če nebi imel priložnosti pobližje spoznati izdelek te znamke, bi najbrž delil podobno mero skepticizma, kot jo sicer opažam v tej temi.

Bomo videli kaj bo čas pokazal.

Še par slik pobliže prilagam za konec, ni videti da bi kaj po kitajsko šparali, kar mi je všeč je tudi da so vijaki kot pri KTM/Husky ne samo na 8-10 ključ ampak obenem tudi na torx. Vsak vijak je zaradi tega lažji in boljši, lažje je šraufat in rabiš manj orodja. 

 

viber_image_2023-11-13_09-39-46-554.jpg.994e25a9df3609953c7e7a27f8631a5c.jpgviber_image_2023-11-13_09-40-09-805.jpg.079354a5864d5c2eb0933c31a45e2e88.jpgviber_image_2023-11-13_09-38-19-702.jpg.2b93a0acd51e87a59b088ac0f3d181a9.jpgviber_image_2023-11-13_09-38-41-451.jpg.5865326397e1e352f5be25739614303a.jpgviber_image_2023-11-13_09-39-36-067.jpg.a58f4c9fa4e3dcf953411a173e29542f.jpg

 

 

image.png

image.png

Evo, se že malo posipam s pepelom 🙃 takle zapis sem pogrešal. Tudi zdaj 1. vidim točno kako je postavljen rezervoar. Res je nižji kot pri konkurenci, res pa da še vseeno ni na nivoju 790/890. Tega bi pa res videl v živo in še raje zapeljal. 

Objavljeno
1 hour ago, Ni3ous said:

Cartman!! Seveda se te spomnim! Kje so tisti naši časi! 🤘

Hehe. Ko me na kakem zuru/pikniku kdo ozmerja z mehkuzcem in krici dje ti je mladost, mu recem u devedesetima. Kje so cajti foruma? Mal kasnej, ampak skor 20 let nazaj. Precej kul članov je nardilo družine, nehalo motorirat, precej vas je šlo next level, kot ti, dirkac in TET linesman, par budal je obstalo v casu in prostoru. Pa dakle, tu smo. 

27 minutes ago, MiNa said:

Končnoeno strokovno mnenje nekoga, ki je na omenjen kitajski "šrot" tudi proke položil.

Prvič sem se s kitajčkom srečal na Tenerifi, kjer sva z mojo bolj silom prilike najela 2x Zontes 310. Njen kot potovalnik, moj pa naked.

O šlampariji in polizdelku, o čemer nekateri tu pišete in ste imeli mogoče stik z kakšnim poceni polizdelkom od tam daleč, nikakršnih sledi. Oba motorja sta bila izdelana zelo estetsko in lično. nisem našel šlampastih zvarov še več, armature in ogledala iz litega aluminija, kot na premium Italjanu...

Zato sem tudi odprl tole temo, da malo podebatiromo o tem kar prihaja. Posebej dobrodošla so mnenja tistih, ki so zadevo peljali ali še posebej, če si jo lastijo. "papir" prenese vse to vemo mnenje nekoga, ki pa je z "izdelkom" naredil kaj več kot par kilometrov je pa še posebej dobrodošlo. Tudi, če ni vse oh in sploh.

Je pa treba razumet, da nova igrača pač doda nekaj euforije.

Ker sam vzdržujem vse kar je na kolesih, je zame posebej pomembno tudi to, da je motor "enostaven" za vzdrževanje. Imam slabe izkušnje z "zlatarji" iz časov, ko sem si lastil njihove ubernašine. kar nekaj sivih las so mi povzročili :whistle:.

Če @Kmet2 ne bo svoje igrače zlomil v 1.mesecu je tudi v mojem ožjem izboru v prihodnosti...

Aja pa še o teži, vajveč lahko naredite na sebi :lol1:

 

Ti me zmerjaš z debeluhom, pa še smešno se ti zdi? :D 

 

frend prav te dni pohaja s 500x. Pravi  se trese in dere ko 250, ampak deluje korpulentno za 500ccm. Da je lušten rent a bike, hisne nc750 pa ne mislijo se menjali. 

Objavljeno

Super, glede na to, da so kitajski izdelki tako odlični v vsem in gredo preko fizikalnih, ter ekonomskih zakonov, beri super kvaliteta, izdelava, materiali, ter tehnologija, pa poceni  👍   je za pričakovat, da boste vsi ljubitelji kitajcev pri naslednji menjavi prevoznih sredstev, prodali svoje EU, Jap in Amer motorje, ter tudi avte in se vsi vozili s kitajci, avti so tudi že na trgu, super in poceni menda, za razgrabit, ga kdo slučajno ima?  Glede na vse bi bila to logična in racionalna odločitev. Verjetno se v večini vozimo z nemci in japonci.....Torej changslang kitajski pomivalni, pralni stroj namesto Miele......poceni pa boljši 😂

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@Ni3oushvala in super zapis. Veliko pomembnih informacij si mi pojasnil in bo moja odločitev definitivno lažja :D

@Luka66jaz nimam občutka, da so tako super oh in sploh. Itak je to posploševanje. Dejstvo pa je da se bodo slej ko prej naši super EU ali Japonski mopedi iztrošili, pa pogledujemo po drugih, ki bi bili podobnih performans in kvalitete kot vozimo sedaj, če imajo pa karkoli še boljšega toliko bolje. Seveda pišem zase. Moped imam več al manj za preganjanje okrog bajte, kar pomeni 2 do 4 ure na vikend po makedamčkih, kaki lušci ali blatu. In na koncu nanese kar nekaj ur po terenu. V bistvu več, kot ko grem do BIH ali CG, pa šele tam na šoder.

Da se vrnem nazaj na temo: za 790 sem dal v akciji 10,5 kek. Kove 800x je nekje okrog 9 kek. Je cenej, tok pa tut ne. Dejstvo pa je, da 450Rally je nekaj novega na tržišču, je dobro sestavljen, je nekaj kar kupci iščejo že vsaj 4 leta če ne več in je cenovno ugoden napram konkurenci.

Seveda je za nizko težo in cenovno ugodnost potrebno nekje tudi kaj prišparat. Kje in kako so šparali, kako so dosegli zasnovo motorja, to je pa na kupcu da se izobrazi in te podatke najde.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pri teh mocnih ADV bajkih me malce skrbi kako so vozni po offroadu s to vso mocjo. Koliko sem gledal reviewe je eden izmed glavnih atributov KTM 890 elektronika, ki v bistvu naredi motor dosti lazji za voznjo (lahko kontroliras slip amount ipd.).

A s Kove 800x pride zraven agregata tudi KTMova elektronika (no sej verjento ni KTMova ampak Boscheva ali kaj podobnega, ne vem)

Objavljeno
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

za 790 sem dal v akciji 10,5 kek

in kdaj je to bilo? na hrvaskem pise 11.990eur. 

890 adventure v slo 13k in R verzija 14k

Objavljeno
pred 4 minutami, Ragezor pravi:

Pri teh mocnih ADV bajkih me malce skrbi kako so vozni po offroadu s to vso mocjo. Koliko sem gledal reviewe je eden izmed glavnih atributov KTM 890 elektronika, ki v bistvu naredi motor dosti lazji za voznjo (lahko kontroliras slip amount ipd.).

A s Kove 800x pride zraven agregata tudi KTMova elektronika (no sej verjento ni KTMova ampak Boscheva ali kaj podobnega, ne vem)

Moči imajo itak večina prek dost...večina je tudi ne izkoristi niti 40%.

Elektronika seveda da ni KTM..ne vem zakaj bi bila. Bosch ima.

 

Objavljeno
pred 55 minutami, Ragezor pravi:

Pri teh mocnih ADV bajkih me malce skrbi kako so vozni po offroadu s to vso mocjo. Koliko sem gledal reviewe je eden izmed glavnih atributov KTM 890 elektronika, ki v bistvu naredi motor dosti lazji za voznjo (lahko kontroliras slip amount ipd.).

A s Kove 800x pride zraven agregata tudi KTMova elektronika (no sej verjento ni KTMova ampak Boscheva ali kaj podobnega, ne vem)

na  800x ni ktmjeva (vsaj kar vem), je pa, tudi na 500x je tc. In ja imaš prav, ktmjeva je res ena najboljših, kjer moped pelje bolje kot povprečen voznik zna. V osnovi je pa vedno tako, kolikor daš gasa, tok (je lahko preveč) je muske. Ampak, ko si prehiter ti nobena elektronika ne pomaga :P Bom dal primer, ker norden 901 pazim redko izkoriščam elektroniko po terenu. Na 790 mnogo več. Je pa tut razlika v agregatu, kjer ima 890 spodaj več moči in je bolj linearen od 790ke.

pred 48 minutami, Ragezor pravi:

in kdaj je to bilo? na hrvaskem pise 11.990eur. 

890 adventure v slo 13k in R verzija 14k

3 leta nazaj in toliko so po mojem vredni. Seveda je sedaj jurja al 2 več (pol bo pa spet kaka akcija). Ne moreš pa 800x primerjat z R. Lahko ga s 790 adv.

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

na  800x ni ktmjeva (vsaj kar vem), je pa, tudi na 500x je tc. In ja imaš prav, ktmjeva je res ena najboljših, kjer moped pelje bolje kot povprečen voznik zna. V osnovi je pa vedno tako, kolikor daš gasa, tok (je lahko preveč) je muske. Ampak, ko si prehiter ti nobena elektronika ne pomaga :P

3 leta nazaj in toliko so po mojem vredni. Seveda je sedaj jurja al 2 več (pol bo pa spet kaka akcija). Ne moreš pa 800x primerjat z R. Lahko ga s 790 adv.

Na 500x NI tc-ja. Kje ti ta info?

Kove ima Bosch enoto za vbrizg in ABS..

Objavljeno

Obstajajo 3 verzije. 

 

790, 890 in 890 R

 

Kaj majo 890 takega, da ga nebi mogel primerjat z njimi? A gledamo strogo po moci agregata?

Objavljeno
Pravkar, miran985 pravi:

Na 500x NI tc-ja. Kje ti ta info?

Kove ima Bosch enoto za vbrizg in ABS..

se opravičujem, baje ima 2 mape.

na 800x pa je tc, če sem prav prebral v tej temi.

pred 1 minuto, Ragezor pravi:

Obstajajo 3 verzije. 

 

790, 890 in 890 R

 

Kaj majo 890 takega, da ga nebi mogel primerjat z njimi? A gledamo strogo po moci agregata?

cenovno. Ker ktm še vedno dela 790 kar je agregat podoben 800x.

R verzija ktmja, bo pa primerljiva z 800x ki je bolj za teren, imena sem že pozabil. V glavnem tistim ki ima višje vzmetenje, samo en disk spredaj , višji blatnik.

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

se opravičujem, baje ima 2 mape.

Ne baje...jih ima dejansko in tudi funkcionirajo. Ravno tako izklopljiv ABS posebaj spredaj in zadaj.

Glede 500x ti jaz (ves čas tudi drugim) govorim iz prve roke...

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Ne baje...jih ima dejansko in tudi funkcionirajo. Ravno tako izklopljiv ABS posebaj spredaj in zadaj.

Glede 500x ti jaz (ves čas tudi drugim) govorim iz prve roke...

ja, mal mešamo modele med sabo, pa potem pozabim. Ker me 500x ne zanima sem bolj orientiran na 450 rally (ni elektronike, je pa izklopljiv abs tako spredaj kot zadaj) in 800x. Samo zato sem napisal "baje". 

Objavljeno

Leta 2004 je prišel na slovenski trg Hyosung GT 650, naked, lep, poceni, podoben Suzukiju SV 650 s tem, da je imel vilice USD in 5 ali 10 konjev več na papirju (se ne spomnim več). Južni Korejci, če imajo Hyundai in Kio menda znajo narediti eno kopijo Suzukija, ki naj bi bila kolikor toliko zanesljiva in vredna denarja. Kupil sem baje 5.ga v Sloveniji. Čez dve leti in ene 5x na servisu pod garancijo sem ga z 10.000km prodal. Regler ni zdržal več kot 1000km, zavore obup, vzmetenje ena sama žalost. Več kot enemu je skurilo ventile, zdrobilo menjalnik itd... Skratka znamka na kateri je Saplex kot uvoznik veliko gradil, na koncu je bil nedosegljiv zaradi navala garancijskih zahtevkov. Še lokalni serviser ni hotel več slišati za servis. Nezgode in prigode si lahko preberete v temi Hyosung na MS.

20 let kasneje je zgodba o Kitajcih. Super, če bo vse štimalo in se bomo vozili bolj poceni. Ne trdim, da ga mogoče kdaj ne bom kupil. Ampak, kot bivši lastnik Hyosunga sigurno ne bom prvi v vrsti za šišanje. Čeprav dosti slabši od KTM 990 ne more biti (sem ga imel in prodal po par mesecih, klump od klumpa). 

Zadnjih 15+ let vozim Hondo Africo Twin. Zadnja leta ATAS 1000, prej pa 750. Zgleda, da sem razvajen in zahtevam preveč. Imam pa mir ;)

 

Lp 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pa sej to ni tema kupi Kove (ni tema kup bilokerga kitajca, le ta je drugje)

Splošno o kitajcih je tule: 

 

Za Kove sem temo ločil. Zakaj: ker so določeni modeli v Sloveniji in obstajajo lastniki, ter novi lastniki, ki so že naročili modele, ki pridejo spomladi. Ker bomo v tej temi govorili malce bolj natančno o določenem modelu oziroma blagovni znamki.

Skepticizem o poreklu je lahko kratek stavek, vse ostalo naj bo vsaj malo v skladu s temo, modelom in podatki.

Hvala vsem.

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

@Ni3oushvala in super zapis. Veliko pomembnih informacij si mi pojasnil in bo moja odločitev definitivno lažja :D

@Luka66jaz nimam občutka, da so tako super oh in sploh. Itak je to posploševanje. Dejstvo pa je da se bodo slej ko prej naši super EU ali Japonski mopedi iztrošili, pa pogledujemo po drugih, ki bi bili podobnih performans in kvalitete kot vozimo sedaj, če imajo pa karkoli še boljšega toliko bolje. Seveda pišem zase. Moped imam več al manj za preganjanje okrog bajte, kar pomeni 2 do 4 ure na vikend po makedamčkih, kaki lušci ali blatu. In na koncu nanese kar nekaj ur po terenu. V bistvu več, kot ko grem do BIH ali CG, pa šele tam na šoder.

Da se vrnem nazaj na temo: za 790 sem dal v akciji 10,5 kek. Kove 800x je nekje okrog 9 kek. Je cenej, tok pa tut ne. Dejstvo pa je, da 450Rally je nekaj novega na tržišču, je dobro sestavljen, je nekaj kar kupci iščejo že vsaj 4 leta če ne več in je cenovno ugoden napram konkurenci.

Seveda je za nizko težo in cenovno ugodnost potrebno nekje tudi kaj prišparat. Kje in kako so šparali, kako so dosegli zasnovo motorja, to je pa na kupcu da se izobrazi in te podatke najde.

 

Se povsem strinjam, mene bolj zanima ADV potovali bajk srednje kategorije, ne za huda brezpotja, za slabe ceste in long distance trip, da ni velike škode, ko se zalegne...... v mojem planu je trajekt do J Am, krog po J delu celine, do konca sveta in nazaj.......puščava, vročine, hlad, visoke nmv, zahtevno okolje za bajk in bajkerja, no verjetno precej bolj zame 😜     nova verzija KTM adv 790, je sedaj moč kupiti v D za 9.500€, da se zraven še kaj zdilat in dobit npr. Tehpack, ki je skoraj jurja....če seštejemo vse stroške na palec jurja dražji kot kitajc 800....vendar KTM z veliko več opreme, ki se določena pri kitajcu sploh ne da dobit,   790 je že preizkušen, načeloma odpravljene otroške bolezni, veš da je odlično vozen z dejansko nizkim težiščem, servisi skoraj v vsaki luknji...nujno morajo bit  😜   tako, da me težko kdo prepriča, da bi za tak trip kupil kitajca, praktično za isto ceno.....890/890 R drugi višji rang po vsem, da ne razpravljamo potem o ceni rabljenega kitajca, znamka-brend  naredi svoje, pri enih se izgubi več, pri drugih pač manj, odvisno od trga.....na koncu ugotovim, da je kitajc celo drag 😮 za to kar nudi in kakšno poprodajno podporo ima po svetu, kar bi ADV motor moral imeti, da se ne ponavljam, za vse je potreben čas, čez noč se ne da narediti čudeža, mi je povsem razumljivo in realno........  vsak se pa sam odloči in sam hendal svoje želje, potrebe in €  kar je prav. Še vedno pa velja star Slo pregovor: malo denarja, malo muzike!!  Nekako so mi jasne tehnične, fizikalne, ekonomske omejitve, zakonitosti......čudeži se na žalost v zadnjem času ne pojavljajo prav pogosto. Že zelo dolga dva tisočletja je od kar je en "človek" z dvema ribama in petimi hlebci kruha nahranil 5 tisoč ljudi 👃

Mi je jasno, da je ta naslov postal brezplačna reklama za kitajca, kjer ima vsak pravico, da poda svoje bolj ali manj strokovno, mnenje, poglede ......se krešejo različni pogledi, kar je prav, smo v svobodnem svetu, še zaenkrat ...... eni so skoraj v ekstazi od navdušenja, drugi pa smo skeptični, v glavnem, želim znamki in uvozniku vse dobro in uspeh v poslu, ter operiranje z preverjenimi, realnimi info. Tudi uspeh na Dakarju, ne samo, da pridejo do cilja, ko bodo tam vsaj 19x zmagali in v crossu XXX krat WC jih bom vzel v ožji izbor pri nakupu, se pa bojim, da tega ne bom dočakal, pa bi rad :) 

Objavljeno (popravljeno)

In še enkrat, da ne bo narobe razumljeno, želim uspeha novi znamki na našem trgu......predvsem pa zadovoljne kupce.

 

Popravljeno . Popravil Luka66
Objavljeno
pred 8 minutami, Luka66 pravi:

In še enkrat, da ne bo narobe razumljeno, želim uspeha novi znamki na našem trgu......predvsem pa zadovoljne kupce.

 

Moraš pa nekaj vedet...če Kitajcu daš več tudi več dobiš 😉

Objavljeno

Ja odvisno kako gledas in kje crto potegnes :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, miran985 pravi:

Moraš pa nekaj vedet...če Kitajcu daš več tudi več dobiš 😉

Kot sem napisal, ni čudežev, kot pravi star SLO pregovor :)    ni pa mogoče vsega dokupiti od originalne dodatne opreme, kot pri renomiranih proizvajalcih, še manj pa verjetno aftermarket opreme,  Loius še ne pozna tega kitajca 😜

Popravljeno . Popravil Luka66
Objavljeno

.

... zmer več pregovorov je na temo kitajca :eek:

... "nema đabe ni kod stare babe" :eek:

 

tko da ... kar je bilo do sedaj kaj vredno, je bilo ponavad vedno treba tud plačat ... ŽAL  😪  

Objavljeno
pred 8 minutami, Luka66 pravi:

Kot sem napisal, ni čudežev, kot pravi star SLO pregovor :)    ni pa mogoče vsega dokupiti od originalne dodatne opreme, kot pri renomiranih proizvajalcih, še manj pa verjetno aftermarket opreme,  Loius še ne pozna tega kitajca 😜

Pregovor sem že slišal...a si za ktm tudi dobil 90ga leta vsega in svašta kar narod ne rabi? Verjetno ne... marketing dela svoje....folk kupuje kar ne rabi...

Obstaja samo Louis na tem svetu?

Malo je še potrebno pa se bo našlo kaj da se brezveze nameče na njega.. čimveč vsega da bo ja težji a ne? 🙈

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!