Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Vedno bodo dvomi, tudi ko bo kdo doma v garaži zvagal svoj moped.

 

Začelo se bo takole:

-vage niso certificirane

-joooj 2 kg ma več kot piše

itd :P

 

Objavljeno

Teža sama po sebi ni problematična (10kg več ali manj ne pomeni nič) . Problem je "reklamiranje" in napihovanje, oz. sam način reklamiranja.

Jaz sem težo "uporabil" , ker jo Snečer "vleče" čez več strani pa še vedno ni odgovora.

lp

Objavljeno

 

@franc

...tako tebi, meni ali še komu drugemu marsikatera stvar ni noben problem, kar je nekaterim recimo vesoljska znanost.

marsikdo nima tehtnice doma, ali pa ima tisto stekleno do 120 kil v kopalnici. .. in ne pozna nikogar, ki bi imel certificirano tehtnico do vsaj 200kg. Meni recimo to ne predstavlja nobenega problema. 

Res pa je, da bi se @DESMODUE lahko pozanimal, kje se to lahko tudi uradno opravi (vsako skladišče, gradbena trgovina.. železnina... itd. ima (mora imeti) certificirane tehtnice). Vsaj jaz bi tako naredil..  :D  ... volk cel in koza sitna  :D 

 

Objavljeno

2 stare kovinske kopalniške vage. Do 120 potegne. Ena spredaj pod kolo,  ena zadaj. ps. pa baje se da tut z eno. Najprej vagaš pod prvim kolesom potem pod drugim in sešteješ rezultat.

 

Je pa fajn, če se skeptiki vprašajo in preverijo najprej svoje motorje drugih znamk ali deklarirana teža proizvajalca drži.

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

...Je pa fajn, če se skeptiki vprašajo in preverijo najprej svoje motorje drugih znamk ali deklarirana teža proizvajalca drži.

Skeptiki se zadnje čase intenzivno fokusirajo na Kove kilogramčke. Saj pol bojo pa hitro kaj drugega našli, mogoče kakšne lab certifikate... Nekaj je pač treba pisarit, da si lahko "ustvarijo svoj mnenje". Mnenje, s katerim itak ne bojo imeli kaj konkretnega za počet, ker Koveja nikoli ne bojo pripeljali v svojo štalco...:naughty:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

2 stare kovinske kopalniške vage. Do 120 potegne. Ena spredaj pod kolo,  ena zadaj. ps. pa baje se da tut z eno. Najprej vagaš pod prvim kolesom potem pod drugim in sešteješ rezultat.

 

Je pa fajn, če se skeptiki vprašajo in preverijo najprej svoje motorje drugih znamk ali deklarirana teža proizvajalca drži.

Najhitreje se tko zvaga, kot je napisal Dami. Delal sem na odpadu v Logatcu in tam imajo dve vagi, certificirani. Če je interes, hitro lahko zvagamo, uradno. PA JE? 🤔🤔🤔😇

Objavljeno

Teža "drži" , če vagaš kar vagajo oni in na način kot ga uporabljajo (z ali brez tekočin in katerih, z ali brez opreme... ) .

Teža je tako ali tako okvirna. Ko gre teža čez 150 kg, so samo še nianse.

Hard variante so do cca 100 kg, "dual" 150-180 kg , ostalo so potovalne "krave" . Kdor misli, da bo v enem motorju dobil vse, naj še malo premisli.

Jaz kitajcem (upravičeno) še ne zaupam, ker je preveč odstopanja. Lahko dobiš uporabno, delujočo zadevo za malo denarja ali pa lahko samo vržeš v smeti (pri istem modelu istega proizvajalca) . V motorju je kup delov in s tem kup možnosti za "odstopanja" . Kot rečeno do nadaljnega več kot nekaj deset ali par 100 eur ne zapravim na kitajsko robo.

Ko bodo uredili poprodajno dejavnost na nekaj kar dejansko deluje in se izplača, se bom prilagodil...

lp

Objavljeno
pred eno uro, franc pravi:

Teža "drži" , če vagaš kar vagajo oni in na način kot ga uporabljajo (z ali brez tekočin in katerih, z ali brez opreme... ) .

Teža je tako ali tako okvirna. Ko gre teža čez 150 kg, so samo še nianse.

Hard variante so do cca 100 kg, "dual" 150-180 kg , ostalo so potovalne "krave" . Kdor misli, da bo v enem motorju dobil vse, naj še malo premisli.

Jaz kitajcem (upravičeno) še ne zaupam, ker je preveč odstopanja. Lahko dobiš uporabno, delujočo zadevo za malo denarja ali pa lahko samo vržeš v smeti (pri istem modelu istega proizvajalca) . V motorju je kup delov in s tem kup možnosti za "odstopanja" . Kot rečeno do nadaljnega več kot nekaj deset ali par 100 eur ne zapravim na kitajsko robo.

Ko bodo uredili poprodajno dejavnost na nekaj kar dejansko deluje in se izplača, se bom prilagodil...

lp

no kaj sem rekel ene par postov nazaj glede teže?

 

Rđavom kurcu i dlaka smeta :P 

Zapel si za 500x ali 450 rally, pišeš o hard variantah, ki jih nihče v tej temi ne omenja, dual recimo da je vsaj en model (450ka), medtem ko za 500x nihče ne piše, da je to hard ali dual. Pišejo da je ena od opcij nekoliko lažjih potovalnih krav. Že gabariti in vzmetenje ti to lahko pove. In to z gotovostjo trdim, ker kupec 500x ne bom nikoli, sta pa med mojimi naslednjimi mopedi (790ko bom menjal počasi) v igri 450ka in 800ka.  Lahko pa noben, kdo bi vedel.

Odkar poznam "kitajsko" robo, jo z veseljem nabavljam. Kar ne pomeni da kar klikam na nakupu, nekoliko se poglobim, kaj rabim zakaj rabim in koliko pride. tudi pravljica okrog kitajskih ročic, je že zdavnaj izginila. Niti ene se mi niso zlomile. Zanje sem odkartal 30% cene "ohinsplohduper" cene EU istega sranja.

Evo pojdiva še na poprodajno podporo:

Uvoznik pravi, da ma en servis in se dogovarja še z nekaj lokalnimim mehaniki, a išče resne. Kar se mene tiče je to smiselna in pametna odločitev. Za ktm je en servis, servisiram pa pri lokalcu, ki je strokovnjak in dober na tem. Pa ne ker bi bili fantje slabi v Grosuplju, ampak ker imam problem z relacijo, na koncu pa še s ceno in storitvijo, ker so fantje obremenjeni. So pa vseeno pridni, vse zrihtajo kar hočem. Moram kaj o Husi zapisat? Ma ne rabim, gre za istega generalnega uvoznika/principal, ki odloča kaj lahko/ne uredijo, popravijo v reklamaciji. Večkrat se zgodi, da bi nekaj radi uredili, pa zajebava principal. Ampak, roko na srce, vse sem uredil "u rok službe" bi se včasih reklo, s tem da je bilo potrebno nekoliko več komunikacije in prepričevanje "principala" da naj ne nabija nebuloze.

KTM in HUSQVARNA sta obdelana, bi rad da dodam KAWASAKI in DKS?...ne, raj ne bi, ker vsak serviser je na najmanjšo napakico (res pa je da kawa res nima nekih problemov) dejal, DKS komplicira u božju matr, sej ti jaz raj plačam ta kos.

 

 

 

 

Veš, jaz nisem nikol vagal mopeda. Več al manj padam na zavajanja proizvajalca in  vozim tak kot so rekli, če ma 201 kg (net weight) vozim kot bi vozil 201 kg in se sploh ne sekiram, ker ima 209 kg (curb mass), ter z vso mojo kramo, ki sem jo gor nabou 215kg. Govorim za Norden 901, ker 790 adv, je baje 1 kg lažji :P

Še zaključek: nikakor te ne prepričujem kaj in zakaj kupi. Le tvoje teze z lahkoto ovržem. In še 1x, mogoče nikol ne bom imel Kove, ker ne vem kam se mi bo življenje obrnilo.

 

 

In še bom siten:

ste zvagali svoje mopede? Koliko odstopajo od deklarirane teže, so bile vage certificirane, je bil rezervoar poln, kakšna je bila tisti dan dnevna temperatura in povprečna vlaga, so podatki merodajni z ARSO? Ma itak ne verjamem :P

 

 

Objavljeno

Nisem jaz "zapel" za noben model. "Zapel" sem na reklamo (slikce po hosti in oh in sploh) . 

Za "poprodajno uslugo" oz. izvedbo le te, pa bom še malo počakal. Na začetku vsi vse obljubijo in verjetno, če imajo srečo, ni problemov. Ko pa se (če se) začnejo kopičiti zahtevki in skopni zaslužek, je pa druga zgodba.

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 20 urami, mladen pravi:

Trenutno noben drugi proizvajalec ne ponuja takega motorja v tem segmentu.

V kakšnem smislu, predvidevam, da glede obljub......mislim na kitajca 800....krute realnosti v praksi običajnega smrtnika še ni, kot razumem.......priznam, da občudujem pogumneže, ki kupujejo "mačka v žaklju", pa ne za tako majhen denar......ker v tem srednjem segmentu je kar pestra izbira bajkov...... 

Popravljeno . Popravil Luka66
Objavljeno
pred 6 minutami, franc pravi:

Nisem jaz "zapel" za noben model. "Zapel" sem na reklamo (slikce po hosti in oh in sploh) . 

Za "poprodajno uslugo" oz. izvedbo le te, pa bom še malo počakal. Na začetku vsi vse obljubijo in verjetno, če imajo srečo, ni problemov. Ko pa se (če se) začnejo kopičiti zahtevki in skopni zaslužek, je pa druga zgodba.

lp

no pejva po vrsti in to ti govorim jaz ki lahko bom ali ne imel kove, popolnoma nepristransko:

slikce po hosti...se pelje mar ne, to sem jaz izluščil iz posnetka....pa vsaj model mi navedi kateri te sekira (sori model, ma niti ene tvoje uber super objave na MSju nisem videl, kaj šele posnetka,da vem kam te postavit: med profije, občane profije, starlete ali normalne voznike)

Za poprodajno uslugo moramo vsi počakat. Se strinjaš? Šele ko bodo določni vplačani a ne dobavljeni mopedi na trgu, šele ko bodo /ne bodo prvi problemi, bomo lahko začeli jokat ali hvalit. Se strinjaš?

 

Objavljeno
49 minutes ago, Luka66 said:

V kakšnem smislu, predvidevam, da glede obljub......mislim na kitajca 800....krute realnosti v praksi običajnega smrtnika še ni, kot razumem.......priznam, da občudujem pogumneže, ki kupujejo "mačka v žaklju", pa ne za tako majhen denar......ker v tem srednjem segmentu je kar pestra izbira bajkov...... 

Luka, nima smisla da ti niti odgovarjam ker očitno nimaš pojma kaj govoriš. Komentiraš v temi in tipu motorja ki nima nobene veze s tabo glede na to kakšen motor voziš. Kar delaš je to da smetiš temo kjer bi se zainteresirani lahko pogovarjali o motorjih ki jih zanimajo in izvedeli iz prve roke od prvih lastnikov podrobnosti o motorju in se lažje odločili glede nakupa. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 20. 12. 2023 ob 14:24, mladen pravi:

 

 

Vsa čast da se ti da ukvarjat s temi modeli. Jaz sem zapustil temo že po treh postih ker nima smisla.

 

prosim ne, ker ni bistvo v zapuščanju ampak temi. Koristnih informacijah. In z mojega vidika je bolje poskušati pojasniti, kot, pa brisati, kaznovati ter podobno. Še vedno velja, lahko je vsak skeptičen al dvomi, ma posploševanje brez najmanjših dokazov, podatkov ter podobnega je samo in zgolj nabijanje. 

 

Objavljeno
pred 49 minutami, hajamoto pravi:

Odvisno je od težišča. Če bi tako zvagal motor, bi blo razlike mogoče četrt kile. Spornih je 20 d0 30 kg. 😋

Ja, če ga postaviš pokončno bo vsa teža na zadnjem kolesu. Bolj kot je eno kolo dvignjeno manj teže je pod njim....saj je ja enostavno. Če nima doma dveh tehtnic si eno lahko pa pri sosedu izposodi ali pa na Mimovrste so po 10€ za težo do 180 kg. 

Objavljeno
pred 35 minutami, vandrovec pravi:

Ja, če ga postaviš pokončno bo vsa teža na zadnjem kolesu. Bolj kot je eno kolo dvignjeno manj teže je pod njim....saj je ja enostavno. Če nima doma dveh tehtnic si eno lahko pa pri sosedu izposodi ali pa na Mimovrste so po 10€ za težo do 180 kg. 

matematika te fuka :P. Pod istim kotom zvagaj drugo kolo, a je težko. Tudi z eno se da. 

Tudi leže ga lahko zvagaš na eni tehtnici. Vedno ko daš en del mopeda na tehtnico bo polovica na tleh...važno da vzameš skrajne točke tehtanja.

Pa še mal slikovnih navodil

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 19 urami, DAMI34 pravi:

2 stare kovinske kopalniške vage. Do 120 potegne. Ena spredaj pod kolo,  ena zadaj. ps. pa baje se da tut z eno. Najprej vagaš pod prvim kolesom potem pod drugim in sešteješ rezultat.

 

Je pa fajn, če se skeptiki vprašajo in preverijo najprej svoje motorje drugih znamk ali deklarirana teža proizvajalca drži.

 

pred 15 urami, DAMI34 pravi:

matematika te fuka :P. Pod istim kotom zvagaj drugo kolo, a je težko. Tudi z eno se da. 

Tudi leže ga lahko zvagaš na eni tehtnici. Vedno ko daš en del mopeda na tehtnico bo polovica na tleh...važno da vzameš skrajne točke tehtanja.

 

 

Tudi tako se da.

Pa nekaj je zelo pomembno:

Ko imaš prednje kolo na tehtnici, mora biti zadnje kolo podloženo za višino tehtnice, da je v istem nivoju...in obratno.

Še bolj pomembno: tehtnica ne sme biti ženina...   :D 

 

..pa še nekaj:

Vse domače tehtnice so kitajske...  :D 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 57 minutami, Zivnorc pravi:

 

Tudi tako se da.

Pa nekaj je zelo pomembno:

Ko imaš prednje kolo na tehtnici, mora biti zadnje kolo podloženo za višino tehtnice, da je v istem nivoju...in obratno.

Še bolj pomembno: tehtnica ne sme biti ženina...   :D 

 

..pa še nekaj:

Vse domače tehtnice so kitajske...  :D 

Je zvagov čist ok. Važno je kje je težišče. Ko sem še delal, pripelje nekdo na vago cev in ta je gledala preko kesona in preko roba vage tudi. Ko sem omenil da to, kar je preko roba vage ne bo zvagano, je človek šel domov in cev prerezal. 🤣😇

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Objavljeno

Takšno oz še bolj profi tehtnico (4delna za avto) ima E. koshir garage,ki je tudi z gorenjske kot prodajalec teh motorjev, in se lahko kako verjetno zmenite z njim,da stehtate teh par motorjev...

Objavljeno

Mam vago. do 1500 kg. Certificirano. Odstopa 0.5kg. Lohk zvagamo vse kovete hkrat, al pa vsakga posebi. Lohk kr prpelete. Klobasa pa šnopc mam tud :D 

Objavljeno

V glavnem brez bojazni, yu3 švrcnem jadranko in bom mel čas, pa poradiram vse naše nebuloze. Mal sem pa razočaran nad lastniki in njihovimi vagami.

 

Za vse skeptike, kaj pa če bi namesto vaganja pobral podatke iz prometnega ali homologacijskega kartončka? Če je za državo ok, bo tut za vas al ne?

 

Objavljeno

V glavnem včeraj sem zvagal mojega 790adv, pa je požrlo fotke. 111kg na prvi gumi in 109 na zadnji. Na stekleni vagi cca2cm visoki. 220kg skupaj. Dodana je šus plata bumot, mal večja in težja od originala, ter nosilci kufrov shad 3P sistem.

 

Objavljeno

 

 

Jaz mojega Kove 800X ne morem zvagat, ker ga dobim šele aprila, lahko pa prilepim rezultate nemškega TUV ki se kot je razvidno iz tabele popolnoma ujemajo s proizvajalčevimi.

 

190 Kg in running order, to pomeni z vsemi tekočinami in najmanj 90% polnem rezervarju goriva. Zraven so že serijsko bočne zaščite rezervarja goriva, in po vsej verjetnosti tudi stranski nosilci za kufre. Tole sklepam ker je v oklepaju podana teža s kufri. En ALU kufer vaga med 5-6kg.

Če odbijemo 3kg od stranskih nosilcev za kufre pridemo na 187Kg, pripravljen za vožnjo. Točno toliko kot so obljubljali in 30Kg manj kot konkurenčen KTM. 

 

image.jpeg.db08375eb48de97a89c759fe61e0b65d.jpeg

Objavljeno

Spodaj podatki za nov KTM 790 Adventure.

 

Dry weight 199Kg. Pripravljen za vožnjo približno 220Kg z 20l tankom

 

image.png.0b35e6d30abc94f4ed45ebf253ff2e0a.png

Objavljeno
pred 7 minutami, mladen pravi:

 

 

Jaz mojega Kove 800X ne morem zvagat, ker ga dobim šele aprila, lahko pa prilepim rezultate nemškega TUV ki se kot je razvidno iz tabele popolnoma ujemajo s proizvajalčevimi.

 

190 Kg in running order, to pomeni z vsemi tekočinami in najmanj 90% polnem rezervarju goriva. Zraven so že serijsko bočne zaščite rezervarja goriva, in po vsej verjetnosti tudi stranski nosilci za kufre. Tole sklepam ker je v oklepaju podana teža s kufri. En ALU kufer vaga med 5-6kg.

Če odbijemo 3kg od stranskih nosilcev za kufre pridemo na 187Kg, pripravljen za vožnjo. Točno toliko kot so obljubljali in 30Kg manj kot konkurenčen KTM. 

 

image.jpeg.db08375eb48de97a89c759fe61e0b65d.jpeg

s stranskimi kufri 202 kg, saj piše...

zanimivo, ko da bi si k... merli, tam so vedno razlike, kdo meri :) 

  • Haha 2
Objavljeno
3 minutes ago, Snečer said:

s stranskimi kufri 202 kg, saj piše...

zanimivo, ko da bi si k... merli, tam so vedno razlike, kdo meri :) 

ja, brez kovčkov 190kg. Sam sumim da je imel namontirane nosilce za kufre. Kar znese približno 3 kg plusa. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • boris1970
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!