Luka66 Objavljeno December 21, 2023 Opozori Objavljeno December 21, 2023 (popravljeno) Ob 20. 12. 2023 ob 14:36, mladen pravi: Luka, nima smisla da ti niti odgovarjam ker očitno nimaš pojma kaj govoriš. Komentiraš v temi in tipu motorja ki nima nobene veze s tabo glede na to kakšen motor voziš. Kar delaš je to da smetiš temo kjer bi se zainteresirani lahko pogovarjali o motorjih ki jih zanimajo in izvedeli iz prve roke od prvih lastnikov podrobnosti o motorju in se lažje odločili glede nakupa. No ti bom jaz odgovoril, kot prvo: pišem in ne govorim, kot drugo: komentiral sem izjavo o bajku in ne tebe osebno in kot tretje: ravno, zato, ker nimam pojma o motorjih, imel sem jih samo 14, različnih namenov in kubitur, želim pojasnilo, utemeljitev bučke zapisa, ki sem ga citiral, od enega hudega strokovnjaka, ker iščem še en bajk srednje kategorije za adv trip. To, kar ti pišeš je smetenje teme na osebni ravni, neupravičeno, nesramno, ocenjevanje drugih o katerih ne veš nič. SREČNO in vse dobro v reklamiranju. Popravljeno December 21, 2023. Popravil Luka66
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 25, 2023 Popularna objava Opozori Objavljeno December 25, 2023 (popravljeno) Poraz od poraza vse skupaj. Zdej sva pa menda že plačana samo zato ker tu napiševa kaj sva kupila in zakaj... Sprašujem se bolj kaj imate od tega tako goreči nasprotniki. Zdej ko smo težo potrdili so pa druge nebuloze. Eno samo natolcevanje. Tu sva dva, ki sva ta motor naročila. Interesenti te znamke bi lahko marsikaj pridobili iz prve roke. Mladen je spoštovan med spoštovanimi v adventure in enduro segmentu. Njegove poteze in mnenja štejejo. Js imam osebno izkušnjo z Kove znamko, ampak vsak, ki še v življenju ni videl Kove ve več, mnogo več. V naspotju z marsikomu tule ne js ne Mladen nimava potrebe da dokaževa svoj prav. Le deliva svoj zakaj in zato. Zase lahko rečem da rad premikam svoje meje in se razvijam. Del te poti je da si "early adopter". Niso vedno vse zgodnje poteze prave, so pa nujni del te poti, če si nmal enga pionirja v segmentu. Ampak nabijači, ki se jim da v nedogled pisat, ne zmorejo da ne bi dokazali svoj prav in zatirali vsa druga mnenja četudi od izkušenejših. Motosvet ne uspe tega ločit in filtrirat, zato izgubi marsikoga, ki bi lahko doprinesel izkušnje, kvaliteto in znanje v ves ta balast. Midva sva se odločila za Kove 800x ker na papirju pije vodo v vseh pogledih. Čas pa bo pokazal svoje. Popravljeno December 25, 2023. Popravil Ni3ous izibajker, Zivnorc, GoBobi in 15 others 10 8
Kugelschreiber Objavljeno December 25, 2023 Opozori Objavljeno December 25, 2023 10 minutes ago, Ni3ous said: Poraz od poraza vse skupaj. Zdej sva pa menda že plačana samo zato ker tu napiševa kaj sva kupila in zakaj... Sprašujem se bolj kaj imate od tega tako goreči nasprotniki. Zdej ko smo težo potrdili so pa druge nebuloze. Eno samo natolcevanje. Tu sva dva, ki sva ta motor naročila. Interesenti te znamke bi lahko marsikaj pridobili iz prve roke. Mladen je spoštovan med spoštovanimi v adventure in enduro segmentu. Njegove poteze in mnenja štejejo. Js imam osebno izkušnjo z Kove znamko, ampak vsak, ki še v življenju ni videl Kove ve več, mnogo več. V naspotju z marsikomu tule ne js ne Mladen nimava potrebe da dokaževa svoj prav. Le deliva svoj zakaj in zato. Zase lahko rečem da rad premikam svoje meje in se razvijam. Del te poti je da si "early adopter". Niso vedno vse zgodnje poteze prave, so pa nujni del te poti, če si nmal enga pionirja v segmentu. Ampak nabijači, ki se jim da v nedogled pisat, ne zmorejo da ne bi dokazali svoj prav in zatirali vsa druga mnenja četudi od izkušenejših. Motosvet ne uspe tega ločit in filtrirat, zato izgubi marsikoga, ki bi lahko doprinesel izkušnje, kvaliteto in znanje v ves ta balast. Dej mi nek razlozi, tale 800x bo zlehnoba v stilu 690/701? Al bo mal bol soft/street friendly? In ce je mal softish, bos manj dirkal in vec pohajal?
DAMI34 Objavljeno December 25, 2023 Opozori Objavljeno December 25, 2023 pred 35 minutami, Ni3ous pravi: Motosvet ne uspe tega ločit in filtrirat, zato izgubi marsikoga, ki bi lahko doprinesel izkušnje, kvaliteto in znanje v ves ta balast. sem poradiral ohohohoho enih 120 postov (vključno z mojimi). Kjer se veliko piše, bo žal veliko postov in nekaj balasta. Vmes sem letel še na jadranko, čelno trčil v avto, razbou huso, vozil ponoči domov s kamionom, spet mal poradiral, sem pa mel občutek, da so se nekoliko strasti umirile. Tudi mojga 790 sem zvagal (220kg), objavil slike (kao vzgled kako se da enostavnmo zvagat motor), žal jih je posodobitev požrla, potem se mi pa ni dalo še 1x, sem se bolj ubadal s Huso kolk je škode na nji, pa dokumentacijo ker se bom jebal s hrvaško zavarovalnico. Ma še 1x, vsaj po mojem, se je nabijanje nekoliko ustavilo. Smo si povedali kar smo si. Sem pa edini, ki bo ali je naredil kaj reda tule. Če pa vse poradiram, bo pa bore malo postov. Men je brat pred leti rekel, ko je zagovarjal doktorat: na glupa vprašanja je najlažje odgovarjat, daš pač glup odgovor. Kok ima smisla radirat nazaj ne vem. Se pa držim načela: če nekdo smatra, da se ga žali naj prijavi objavo in jo bom skenslal, če mu odgovarja moram ali pustiti ali skenslat oba. Se mi pa kar zdi smiselno v temi Kove pustiti nekoliko širšo debato (v upanju da bo vsaj malo po bontonu) zato, da se lahko gorečnežem ali skeptikom odgovori. Da mogoče kdo svoje mnenje celo spremeni. Najots, GoBobi in GregorM 3
luxsa Objavljeno December 25, 2023 Opozori Objavljeno December 25, 2023 Mene pa zanima kje se boste z vsemi temi Koveti vozil,glede na to da se vec ali manj ne smes nikjer izven ceste vozit,vsak mesec v Maroko?? 😄 raza, TakeALookAround in zundapp 3
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 25, 2023 Popularna objava Opozori Objavljeno December 25, 2023 pred 3 urami, Kugelschreiber pravi: Dej mi nek razlozi, tale 800x bo zlehnoba v stilu 690/701? Al bo mal bol soft/street friendly? In ce je mal softish, bos manj dirkal in vec pohajal? V mojem primeru 800x PRO ni zamenjava za 701. Obdržim tudi 701. Če se res Kove izkaže potem v jeseni vzamem 800x Rally, ki bo še 15 kg lažji od PRO, torej po kilah zelo blizu 701. Potem 701 morda prodam. Glede na to da je twin, je zato bolj street friendly od singlov, kar ga naredi bolj primernega za tranzite in še vedno zelo dobrega za offroad. Ima pa zaradi tega jlker je twin več vrtilne mase in je slabši v okretnosti na kakih singlcah, ampak to so že nianse v detajlih... Js sem dirkat nehal po bitki z rakom. Imam pa tudi življenje in družino še raje in me tiste visoke hitrosti na rallyjih ne mikajo več toliko. Po duši sem tako ali tako avanturist in ne dirkač. To je bilo le eno poglavje v tej avanturistični zgodbi, ker sem želel sprobat tudi to. Tako da ja, več potovanj, več tranzitov da pridem v odročne offroade sveta in zato iščem najlažji twin v segmentu, kar pa je Kove 800X. Quest, skalar36, MiNa in 15 others 10 8
miran985 Objavljeno December 25, 2023 Opozori Objavljeno December 25, 2023 Srečen božič želim vsem tukaj. Zivnorc, Kugelschreiber, ProdriveR in 4 others 7
Ni3ous Objavljeno December 25, 2023 Opozori Objavljeno December 25, 2023 pred 1 uro, luxsa pravi: Mene pa zanima kje se boste z vsemi temi Koveti vozil,glede na to da se vec ali manj ne smes nikjer izven ceste vozit,vsak mesec v Maroko?? 😄 Se mi zdi tako vprašanje bolj na mestu za kake hardendure v rangu 300tpi. Tu pa vseeno govorimo o 50 kil težjem motorju, o twinu ki je primeren za ture, kateremu ležijo tudi makadami in s pravim uporabnikom tudi težji offroadi. Vozil pa naj bi se tam kjer se vozijo z T700, 890, Touaregi, DesertX i ipd samo lažje in morda ceneje. skalar36, Luka66, DAMI34 in 5 others 8
DAMI34 Objavljeno December 25, 2023 Opozori Objavljeno December 25, 2023 pred 3 urami, luxsa pravi: Mene pa zanima kje se boste z vsemi temi Koveti vozil,glede na to da se vec ali manj ne smes nikjer izven ceste vozit,vsak mesec v Maroko?? 😄 kjer se sedaj znak za prepoved vožnje ne loči med blagovnimi znamkami motorjev. Ni3ous 1
Luka66 Objavljeno December 25, 2023 Opozori Objavljeno December 25, 2023 (popravljeno) pred 6 urami, Ni3ous pravi: Mladen je spoštovan med spoštovanimi v adventure in enduro segmentu. Njegove poteze in mnenja štejejo. Samo nekoliko preveč se spušča na osebno raven in si jemlje pravico ocenjevati druge, ki jih ne pozna......... če je kdo drugačnega mnenja, pa četudi imaš korektne pomisleke, kot marsikdo tukaj.........nihče ni vseveden, imamo vsak svoje izkušnje v življenju, tako tudi v motoriranju, ter pravico do svojega mnenja..... kaj šteje, od koga in komu je relativno.....ljudje smo različnih karakterjev, pogledov, nazorov, izkušenj, želja, potreb, kar razumen človek vzame na znanje......in ne žali osebno druge, če drugače razmišljajo. SREČNO Popravljeno December 25, 2023. Popravil Luka66 vandrovec, pik1 in Snečer 2 1
Ni3ous Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 En članek o Kove 450 Rally 2024. Mopet je 11 kg lažji od KTM 450 RFR. In ima samo 3 konje manj. To doseči pri že tako nizkih težah je impresivno. Iz 139kg (KTM 450RFR 2023) na 128kg (Kove 450 Rally 2024). https://www.rideapart.com/news/696073/kove-450-rallly-ex-eicma-2023/ GregorM in DAMI34 2
Snečer Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 Bodo pač premium znamke kopirale Kove, big deal...
Somrak Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 Tole je pa preveč za vse prebrat.... A mi lahko eden pošteno pove, ali je potlej to za kupit, ali ni? pik1, Kugelschreiber in GoBobi 3
DAMI34 Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 pred 2 urami, Somrak pravi: Tole je pa preveč za vse prebrat.... A mi lahko eden pošteno pove, ali je potlej to za kupit, ali ni? torej, ti men povej kaj želiš: povzezek v enem stavku? al ti ga kupim? Mogoče zraun še krof z malmelado? Somrak 1
Najots Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 Ob 25. 12. 2023 ob 11:05, Ni3ous pravi: Čudni so meni teli kilogrami od Koveta. Ogromnih 20 kg lažji od drugega najlažjega tj. Yamaha in Aprilia. In skoraj 50 kg lažji od Suzukija. In obenem bistveno nižja cena, primerljiva kvaliteta. Meni logika govori, da če hočeš za toliko znižat kilograme in ostati primerljiv z ostalimi glede kvalitete in vzdržljivosti materialov, to od tebe zahteva ogromno znanja, časa, inovacij. Nič od tega pa ni zastonj in bi se to moralo poznati pri stroških izdelave in končni ceni... Luka66, pik1 in Kugelschreiber 3
DAMI34 Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 pred 23 minutami, Najots pravi: Čudni so meni teli kilogrami od Koveta. Ogromnih 20 kg lažji od drugega najlažjega tj. Yamaha in Aprilia. In skoraj 50 kg lažji od Suzukija. In obenem bistveno nižja cena, primerljiva kvaliteta. Meni logika govori, da če hočeš za toliko znižat kilograme in ostati primerljiv z ostalimi glede kvalitete in vzdržljivosti materialov, to od tebe zahteva ogromno znanja, časa, inovacij. Nič od tega pa ni zastonj in bi se to moralo poznati pri stroških izdelave in končni ceni... ni nujno. Kako znižam težo bom laično odgovoril: namesto jekla aluminij..cena, verjetno sitnica v razliki sploh če kitajca vmes postavim zasnova motorja, če tule vstavim CFmoto recimo in primerjam s ktm 790, na koncu se gre za podobno prekleto podobno zadevo, bo cf bil težji vsaj 20kg če ne več, ma naloudan do pm kot kak premium bmw. Tudi samo razstavljanje plastik pri cfju (800) traja celo uro če ne več, pri ktm je to 10 min, pri kove še manj moped se oguli vsega nepotrebnega kar pri osnovnem tehtanju vrže višjo ali dodatno težo, recimo poglej samo feltne 800xpro in feltne 800x adventure rally, so različne. Slednje so težje in vsekakor bolj vzdržljive. Že tu zna past kakih 5kg razlike. Tip pnevmatike tudi vrže kak kg, zaščita ročk...je ne vidim nikjer pri kove, vrže spet kak kg....velikost ali majhnost šus plate, spet kak kg....itd... Torej kove, po mojem skromnem mnenju ni izzumil nič novega. Se je samo odlično prilagodil potrebam tržišča. Nekaj je zamenjal za lažje materiale, nekaj je izpustil sploh iz opreme, malce se je potrudil pri lahkosti konstrukcije in tu so rezultati. Verjeti v čudeže je fajn, čudež občutiti še bolje, razumeti sam čudež je pa najtežje ps. čudeži ne obstajajo, obstajajo pa približki
vandrovec Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 pred 35 minutami, Najots pravi: Meni logika govori, da če hočeš za toliko znižat kilograme in ostati primerljiv z ostalimi glede kvalitete in vzdržljivosti materialov, to od tebe zahteva ogromno znanja, časa, inovacij. Nič od tega pa ni zastonj in bi se to moralo poznati pri stroških izdelave in končni ceni... Kitajci si to lahko privoščijo, ker imajo toliko nižje cene materialov, da so z vesoljsko tehnologijo še vedno konkurenčni s cenami. Vzdržljivost je problem, premalo časa so na trgu, da bi to dokazali. Če bi rabil motor za dirkanje bi tudi tvegal marsikdo...kdor noče imeti problemov pa sigurno gleda sedaj na začetku z dvomom na to čudo iz kitajske. franc, Luka66 in pik1 3
Scarabeo 500 Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 pred 55 minutami, vandrovec pravi: Kitajci si to lahko privoščijo, ker imajo toliko nižje cene materialov, da so z vesoljsko tehnologijo še vedno konkurenčni s cenami. Vzdržljivost je problem, premalo časa so na trgu, da bi to dokazali. Če bi rabil motor za dirkanje bi tudi tvegal marsikdo...kdor noče imeti problemov pa sigurno gleda sedaj na začetku z dvomom na to čudo iz kitajske. Kitajci nas bodo pohopsali. V Evropi bodo sčasoma ostale še samo butično-prestižne znamke.
DAMI34 Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 pred 1 uro, vandrovec pravi: Kitajci si to lahko privoščijo, ker imajo toliko nižje cene materialov, da so z vesoljsko tehnologijo še vedno konkurenčni s cenami. Vzdržljivost je problem, premalo časa so na trgu, da bi to dokazali. Če bi rabil motor za dirkanje bi tudi tvegal marsikdo...kdor noče imeti problemov pa sigurno gleda sedaj na začetku z dvomom na to čudo iz kitajske. čudo? Prosim, da se malce bolj izobrazite in začnete pisati v pravo temo. Porkodio je tok težko doumet? O Kove debatrirajte tule, lahko konkretno o čisto vsakem modelu, ma ko mi bo naslednjič nek njoko zapisal "wau kove dela čudeže z nizko težo, trg, zanesljivost, ga bom sfukal, ker mi je živc poču" majkemi!!!
Kugelschreiber Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 1 hour ago, DAMI34 said: ni nujno. Kako znižam težo bom laično odgovoril: namesto jekla aluminij..cena, verjetno sitnica v razliki sploh če kitajca vmes postavim zasnova motorja, če tule vstavim CFmoto recimo in primerjam s ktm 790, na koncu se gre za podobno prekleto podobno zadevo, bo cf bil težji vsaj 20kg če ne več, ma naloudan do pm kot kak premium bmw. Tudi samo razstavljanje plastik pri cfju (800) traja celo uro če ne več, pri ktm je to 10 min, pri kove še manj moped se oguli vsega nepotrebnega kar pri osnovnem tehtanju vrže višjo ali dodatno težo, recimo poglej samo feltne 800xpro in feltne 800x adventure rally, so različne. Slednje so težje in vsekakor bolj vzdržljive. Že tu zna past kakih 5kg razlike. Tip pnevmatike tudi vrže kak kg, zaščita ročk...je ne vidim nikjer pri kove, vrže spet kak kg....velikost ali majhnost šus plate, spet kak kg....itd... Torej kove, po mojem skromnem mnenju ni izzumil nič novega. Se je samo odlično prilagodil potrebam tržišča. Nekaj je zamenjal za lažje materiale, nekaj je izpustil sploh iz opreme, malce se je potrudil pri lahkosti konstrukcije in tu so rezultati. Verjeti v čudeže je fajn, čudež občutiti še bolje, razumeti sam čudež je pa najtežje ps. čudeži ne obstajajo, obstajajo pa približki Po netu sodec, je motor na kovetu 800 enakih mer kot ktm790. Vrtina x hod 88x65,7mm oba imata ima 20l benza, razlike pa je 35kg. Advrider sumi da je engine kupljen pri CF. https://www.advrider.com/kove-800x-super-adventure-a-chinese-adv-with-impressive-specs/ Tukaj sem prebral, da engine sam vaga okrog 50 kil. https://www.mcnews.com.au/ktm-790-duke-review-motorcycle-tests/2/#:~:text=All of which are aimed,KTM's 390 range of machines. 20l benza je 15kil. se pravi, ktm brez motorja in benza 153kg, kove pa 118. 118x1.3!!=153,4. KTMjevo vozilo je 30% tezje od koveja. Oziroma, kove je 23% lazji od ktm. kilo, 3, 5. Ajd. Nej bo 10% razlike, ajd, naj bo. 25%? 30% razlike? Jaz bi rekel da gre, khm, za tiskarskega skrata. Miran ga je ze zvagal? Joker in Luka66 2
DAMI34 Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi: Miran ga je ze zvagal? še vaga ampak po netu sodeč je 790ka težka 199kg suha teža. dodaj še tekočine in smo na 215 do 220kg. Miranov model je 500x in me v tem segmentu ne zanima oz ni konkurenca 800x niti 790/890 ktmjevi. Ker 800x ic še ni v slo, se lahko opiramo na net podatke oziroma ko bodo na prvega, ki bo zvagal motor. Vse kar je manj od 220ktmjevih kilogramov je po mojem dobiček, kar se same teže tiče, o ciklistiki in počutju na motorju bodo lahko pisali lastniki in testerji.
miran985 Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 pred 6 minutami, DAMI34 pravi: še vaga ampak po netu sodeč je 790ka težka 199kg suha teža. dodaj še tekočine in smo na 215 do 220kg. Miranov model je 500x in me v tem segmentu ne zanima oz ni konkurenca 800x niti 790/890 ktmjevi. Ker 800x ic še ni v slo, se lahko opiramo na net podatke oziroma ko bodo na prvega, ki bo zvagal motor. Vse kar je manj od 220ktmjevih kilogramov je po mojem dobiček, kar se same teže tiče, o ciklistiki in počutju na motorju bodo lahko pisali lastniki in testerji. Večina tukaj sploh ne upoštevam ker noben ne pozna znamke. Jaz pa. Samo zate imaš tukaj še enkrat rezultat 800x MOKRE TEŽE tehtan v Nemčiji na Tuvu... Že nekaj časa je znano da ima 190kg. AMEN Ni3ous in GregorM 2
Snečer Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 To je tovarna. http://www.zf-kymotor.com/product/list-0-5 Kove je samo nalepka iz te tovarne. miran985 1
Snečer Objavljeno December 26, 2023 Opozori Objavljeno December 26, 2023 450 Rally to smo vse že "vzeli" KY = Kymco suradnja močna miran985 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se