Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 urami, Somrak pravi:

Tole je pa preveč za vse prebrat.... A mi lahko eden pošteno pove, ali je potlej to za kupit, ali ni?

Preberi zadnjih par strani, da izveš kaj več o motorju. Malo boš moral raziskat sam, da se odločiš. Namesto tebe se težko kdo drug odloči. Odvisno od tvojih preferenc, potreb, sloga vožnje, načina uporabe. Če iščeš lahkega twina potem ga upoštevaj pri izbiri. 

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

torej, ti men povej kaj želiš:

povzezek v enem stavku?

al ti ga kupim?

Mogoče zraun še krof z malmelado?

 :P

 

Kje so admini? 🤣

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, Najots pravi:

Čudni so meni teli kilogrami od Koveta. Ogromnih 20 kg lažji od drugega najlažjega tj. Yamaha in Aprilia. In skoraj 50 kg lažji od Suzukija. In obenem bistveno nižja cena, primerljiva kvaliteta. Meni logika govori, da če hočeš za toliko znižat kilograme in ostati primerljiv z ostalimi glede  kvalitete in vzdržljivosti materialov, to od tebe zahteva ogromno znanja, časa, inovacij. Nič od tega pa ni zastonj in bi se to moralo poznati pri stroških izdelave in končni ceni...     

Pa saj je bil zvagan pri nemškem TUV. Morda si spregledal post malo nazaj od Mladena.

 

Delna razlika v teži pri 800x je ker je cel motor krajši, ožji, manjši, delna pa malo več uporabe alu, magnezija...

Ni potrebe po vesoljski tehnologiji za tak dosežek.

Meni se to zdi dokaj logično pa se še zmer o tem pogovarjamo tudi po uradnem tehtanju. 

Glede cene? Kitajska pač lahko naredi vse izdelke za nižjo ceno kot zahod. Nižje cene surovin, cenejša delovna sila, manj birokracije, manj okoljevarstvenih zahtev...  Tudi to je splošno znano. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 Especially, we have implemented the joint venture with Taiwanese Kymco company and established Tibet Summit Motor Kymco Dynamic Machinery Co., Ltd., which has been equipped with the advanced engine production line and assembly production line for producing high quality engine. 
 

Objavljeno
pred 30 minutami, Ni3ous pravi:

Kje so admini? 🤣

a to v množini pišeš? :P

 

Objavljeno
pred eno uro, miran985 pravi:

Večina tukaj sploh ne upoštevam ker noben ne pozna znamke. Jaz pa. 

Samo zate imaš tukaj še enkrat rezultat 800x MOKRE TEŽE tehtan v Nemčiji na Tuvu... Že nekaj časa je znano da ima 190kg. 

AMEN

 

IMG-814d45a9e24a62217ce7c4c3d839d1da-V.jpg

lej, ne igra nikakršne vloge s tem kar si zapisal in obljubil. Obljubil si tehtanje svojega s polnim tankom. Isto ti obljubim jaz in priložim fotke.

Vse ostalo so 1000x predočeni podatki v tej temi in pravzaprav, zakaj jim ne bi verjeli?

Zame internetni podatek o suhi teži velja, prav tako mora veljati podatek prepisan s prometnega dovoljenja.  Če še kdo dvomi potem lahko vagamo.  Hišno tehtnico imam doma in prav tako dovolj debelo deščico da jo podložim pod drugo kolo kot vago.

Halleluja :P

Ampak obljuba dela dolg, mar ne?

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

lej, ne igra nikakršne vloge s tem kar si zapisal in obljubil. Obljubil si tehtanje svojega s polnim tankom. Isto ti obljubim jaz in priložim fotke.

Vse ostalo so 1000x predočeni podatki v tej temi in pravzaprav, zakaj jim ne bi verjeli?

Zame internetni podatek o suhi teži velja, prav tako mora veljati podatek prepisan s prometnega dovoljenja.  Če še kdo dvomi potem lahko vagamo.  Hišno tehtnico imam doma in prav tako dovolj debelo deščico da jo podložim pod drugo kolo kot vago.

Halleluja :P

Ampak obljuba dela dolg, mar ne?

Na prometni piše 206kg in v homologaciji. 

800x je lažji od 500x....😉

Objavljeno
pred 9 minutami, Ni3ous pravi:

Pa saj je bil zvagan pri nemškem TUV. Morda si spregledal post malo nazaj od Mladena.

 

Delna razlika v teži pri 800x je ker je cel motor krajši, ožji, manjši, delna pa malo več uporabe alu, magnezija...

Ni potrebe po vesoljski tehnologiji za tak dosežek.

Meni se to zdi dokaj logično pa se še zmer o tem pogovarjamo tudi po uradnem tehtanju. 

Glede cene? Kitajska pač lahko naredi vse izdelke za nižjo ceno kot zahod. Nižje cene surovin, cenejša delovna sila, manj birokracije, manj okoljevarstvenih zahtev...  Tudi to je splošno znano. 

Daj ne bluzi. Ceno materiala ti določ trg, delovna sila pa je tudi daleč od najcenejše. Kitajske firme so blazno subvencionirane od države oz. partije zato se gredo lahko dumping. Zato tukaj brat umotvore o ''ustanovitelju'' kot o nekem entuziastu in kako je vse postavil iz nule, ne držijo vode. Vse ima požegnano od rdečih stricev v njihovem parlamentu. Ni to kitajski Akrapovič ...

Matr, ne vem koga vi farbate. Vsi tukaj, ki hvalite motorje, ki jih še nimate, se mi kratkomalo smilite. Navijaštvo brez kakršnekoli osnove. Niti ščepca skepse. Me prav zanima kakšne ugodnosti vam je dal uvoznik. Nimam nič proti, ampak dajte karte na mizo.

Pa glede upoštevanja garancij in reklamacij, pa (ponavadi) stvari stojijo tako. Vse sproti ti mora reševat slovenski uvoznik in distributer. Če gre kaj v tri krasne, ti mora on to v roku rešit/popravit na lastne stroške. Potem on naprej daje reklamacijske zahtevke proizvajalcu, v tem primeru Kove. Oni pregledajo in če je garancijski zahtevek upravičen, mu nakažejo solde za delo in/ali pošljejo nadomestne oz. rezervne dele. Če boste čakali odgovor direktno od Kove, zna bit da se obrne kakšna sezona v prazno. Lahko se usedete pod hruško in štejete čebele. Uvoznik mora imet to že vse naprej predvideno - zalogo delov, serviserje, itd. Če je pameten, mora imet vsaj par novih motorjev za rezervne dele. Če so tako ugodni, to ne bi smel biti problem. Prodajat kvalitetno robo je najlažje, nepreizkušeno pa ne glih

Objavljeno
pred 2 minutami, miran985 pravi:

Na prometni piše 206kg in v homologaciji. 

800x je lažji od 500x....😉

saj jaz nič ne trdim. Zame so bili in so podatki navedeni v tej temi dovolj merodajni. Odgovoril sem na naslednji post:

 

kjer @Kugelschreiberdvomi v točnost podatkov, to podkrepi z računico in sumi, da gre za tiskarskega škrata :P

 

Objavljeno
pred 6 minutami, Thor Mentor pravi:

Daj ne bluzi. Ceno materiala ti določ trg, delovna sila pa je tudi daleč od najcenejše. Kitajske firme so blazno subvencionirane od države oz. partije zato se gredo lahko dumping. Zato tukaj brat umotvore o ''ustanovitelju'' kot o nekem entuziastu in kako je vse postavil iz nule, ne držijo vode. Vse ima požegnano od rdečih stricev v njihovem parlamentu. Ni to kitajski Akrapovič ...

Matr, ne vem koga vi farbate. Vsi tukaj, ki hvalite motorje, ki jih še nimate, se mi kratkomalo smilite. Navijaštvo brez kakršnekoli osnove. Niti ščepca skepse. Me prav zanima kakšne ugodnosti vam je dal uvoznik. Nimam nič proti, ampak dajte karte na mizo.

Pa glede upoštevanja garancij in reklamacij, pa (ponavadi) stvari stojijo tako. Vse sproti ti mora reševat slovenski uvoznik in distributer. Če gre kaj v tri krasne, ti mora on to v roku rešit/popravit na lastne stroške. Potem on naprej daje reklamacijske zahtevke proizvajalcu, v tem primeru Kove. Oni pregledajo in če je garancijski zahtevek upravičen, mu nakažejo solde za delo in/ali pošljejo nadomestne oz. rezervne dele. Če boste čakali odgovor direktno od Kove, zna bit da se obrne kakšna sezona v prazno. Lahko se usedete pod hruško in štejete čebele. Uvoznik mora imet to že vse naprej predvideno - zalogo delov, serviserje, itd. Če je pameten, mora imet vsaj par novih motorjev za rezervne dele. Če so tako ugodni, to ne bi smel biti problem. Prodajat kvalitetno robo je najlažje, nepreizkušeno pa ne glih

Medtem ko vladajo skeptiki se nas kar nekaj že celo sezono vozi z njimi vsepovsod. Brez težav. S strani uvoznika nobenih ugodnosti popustov itd...

In naj tako funkcionira naprej. BREZ POPUSTOV. 

Za bilokako malenkost pa je odgovor iz tovarne izredno hiter (čez noč).

Uvoznik pa je poskrbel za vse dele da so takoj na voljo. 

Karte na mizo? Jaz jih že imam celo leto na mizi 😉

Objavljeno
2 minutes ago, miran985 said:

Medtem ko vladajo skeptiki se nas kar nekaj že celo sezono vozi z njimi vsepovsod. Brez težav. S strani uvoznika nobenih ugodnosti popustov itd...

In naj tako funkcionira naprej. BREZ POPUSTOV. 

Za bilokako malenkost pa je odgovor iz tovarne izredno hiter (čez noč).

Uvoznik pa je poskrbel za vse dele da so takoj na voljo. 

Karte na mizo? Jaz jih že imam celo leto na mizi 😉

Zelo sm vesel za tiste k se s tem že vozite, se mate fino in je uporabniška izkušnja zelo pozitivna. Sam si lahko le želim, da kitajci postanejo realna in smiselna alternativa japoinskim in evropskim rabljenim bajkom. Je pa treba rečt, vzorec 1 je jako malo za delat kredibilne in smiselne zaključke. Sploh če 14 dni ne najdeš nit enga frenda z vago...

Objavljeno
pred 21 minutami, miran985 pravi:

Na prometni piše 206kg in v homologaciji. 

800x je lažji od 500x....😉

500x ima torej v prometni oz v homo 206kg? :) 

 

Objavljeno

saj tudi 206kg za 500x je super, ampak sedaj že mene zanima "tehtanje v reali".

Sploh pa ker Miran piše da ma 800x še manj. 

Husa 901 ima v prometnem navedeno težo: 219kg (po vseh podatkih naj bi bila 1kg težja od 790ke ktm)

 

 

20231225_101811_HDR.jpg

Objavljeno (popravljeno)

206 jkg je super za 500x? :)

Če pa se ravno s Hondo primerjalo, kak je zanič, ker ima 198 kg :) 

Ti pravim, da tu nekaj ne štima... 

p.s.

tenere pa 204kg

Ampak kitajskih 206kg se pelje kot 106. 

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno
pred 35 minutami, Snečer pravi:

206 jkg je super za 500x? :)

Če pa se ravno s Hondo primerjalo, kak je zanič, ker ima 198 kg :) 

Ti pravim, da tu nekaj ne štima... 

p.s.

tenere pa 204kg

Ampak kitajskih 206kg se pelje kot 106. 

 

206 je manj kot 218kg :P

cca 1/2 rezervarja al mal več, za ktm 790adv, višina vage 1.5cm. sej bi tut Nordena zvagal, ma fali par kosov plastike, pa bi me kdo obsodil, da prirejam rezultat :P

 

 

 

 

 

20231226_185715_HDR.jpg

20231226_185752_HDR.jpg

Objavljeno
21 minutes ago, DAMI34 said:

saj tudi 206kg za 500x je super, ampak sedaj že mene zanima "tehtanje v reali".

Sploh pa ker Miran piše da ma 800x še manj. 

Husa 901 ima v prometnem navedeno težo: 219kg (po vseh podatkih naj bi bila 1kg težja od 790ke ktm)

 

 

20231225_101811_HDR.jpg

papir vse prenese, o internetu je pa bezveze.  Prometna je nekje pri starsih, tale zeleni bjut ima napisano 160kg. Motor ma 230+

 

142A7705-2C78-41AD-8BB6-FFD6DF00F7C6.jpeg.ad5c1960a8c712656278157fbffe4984.jpeg

  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 minutami, Kugelschreiber pravi:

papir vse prenese, o internetu je pa bezveze.  Prometna je nekje pri starsih, tale zeleni bjut ima napisano 160kg. Motor ma 230+

 

142A7705-2C78-41AD-8BB6-FFD6DF00F7C6.jpeg.ad5c1960a8c712656278157fbffe4984.jpeg

ja pol pa zvagajte :P jaz sm :D (poglej en post nazaj), čakamo še Mirana.

 

 

Objavljeno
pred 26 minutami, Snečer pravi:

206 jkg je super za 500x? :)

Če pa se ravno s Hondo primerjalo, kak je zanič, ker ima 198 kg :) 

Ti pravim, da tu nekaj ne štima... 

p.s.

tenere pa 204kg

Ampak kitajskih 206kg se pelje kot 106. 

Majster...cb500x ima GOLA toliko kil...brez bilokake opreme. Brez štenderja, cevnih zaščit, platišč z naperami...sedaj pa seštej. Rally raid da je podobno opremljen kot Kove ima 220+ javno dokazano.

Kove ima pa z vso opremo in tekočinami napisanih 206kg.

Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

ja pol pa zvagajte :P jaz sm :D

 

Saj sem ga.  Ma je vaga na 5 kil, na deponiji za odpadke.  129 kaze 125, 134 kaze 130, 136 bi pokazalo 140...

 

 

  • Haha 2
Objavljeno
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Saj sem ga.  Ma je vaga na 5 kil, na deponiji za odpadke.  129 kaze 125, 134 kaze 130, 136 bi pokazalo 140...

 

 

brez fotk ne vela :P

hišne vage nimaš? Kako pa veš kok si se zredil čez praznike? :P

 

Objavljeno

Ker pa je precej ubistvu en in edini pameten tukaj beri @Snečer in čaka samo neko številko ki mu pomeni vse na svetu in samo zaradi tega je pripravljen pljuvati na vse strani in mu nič ne pomeni in samo čaka kako bo dajal v nič vse samo versysa ne. Zaradi takih mungotov jaz ne objavljam tukaj nič več. Lp vsem. 

Ko boste spucali take kot so snečer zna bit forum lepši. Srečno

 

 

Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, DAMI34 said:

brez fotk ne vela :P

hišne vage nimaš? Kako pa veš kok si se zredil čez praznike? :P

 

Sam glej kaj cifra na vagi dela marjanu. Prvic se bom zvagal februarja.  Nocm leta zaklucit in novga zacet z depro hehe.  
 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 9 minutami, miran985 pravi:

Ker pa je precej ubistvu en in edini pameten tukaj beri @Snečer in čaka samo neko številko ki mu pomeni vse na svetu in samo zaradi tega je pripravljen pljuvati na vse strani in mu nič ne pomeni in samo čaka kako bo dajal v nič vse samo versysa ne. Zaradi takih mungotov jaz ne objavljam tukaj nič več. Lp vsem. 

Ko boste spucali take kot so snečer zna bit forum lepši. Srečno

 

 

pomeni , pomeni. Njega 500x zanima. Bo sam napisal. Ni pa potrebe po žaljenju.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

pomeni , pomeni. Njega 500x zanima. Bo sam napisal. Ni pa potrebe po žaljenju.

 

Mislim da sem bil dovolj blag....sem se kar zadržal..njega zanima versys pol je pa Konc sveta. Lahko me banaš ker sem "kršil". 

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Mislim da sem bil dovolj blag....sem se kar zadržal..njega zanima versys pol je pa Konc sveta. Lahko me banaš ker sem "kršil". 

zakaj bananje? Vsak lahko zagovarja svoje stališče, pobrisal bom že jutri večino nebuloz :D

Ampak ti si obljubil tehtanje in jaz sem se ga veselil. Bo uspelo?

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

zakaj bananje? Vsak lahko zagovarja svoje stališče, pobrisal bom že jutri večino nebuloz :D

Ampak ti si obljubil tehtanje in jaz sem se ga veselil. Bo uspelo?

 

Zahvali se snecerju...ker pač vidim kako primerja,kaj primerja itd...vidim da žal nima 5pik glede tega.

Srečno novo leto želim. Čimveč lepih km kjerkoli kadarkoli 😉

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Guzzuki
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!