Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Ne rabiš, ravno v tem je čar, ni to statusni simbol, da ga moraš imet. Nabaviš samo če ti je všeč, bodisi cena, teža, oprema in bla bla bla...

Objavljeno

... ja mejduš, no....  Ko se enkrat nekdo postavi zase in vam (nekaterim, da bo jasno) končno enkrat odgovori na vse provokacije, ki jih stresate, ste pa kar naenkrat užaljeni, pa revčki.... žrtve.

.. dejte no, zresnite se enkrat, kolikor vas poznam, niste milenijski pomehkuženi softići, kot je HyperJack zapisal prejle...ampak odrasli možje.

...tisti prejšnji post od @Loba je (po mojem mišljenju) narobe naslovljen.... "urednik" foruma bi bil pravi naslov. Verjetno je po sredi kak dogovor med "urednikom" in DESMODUE, da "urednik" ne posreduje v tej "problematični" temi, ali pa ga preprosto b.k. .... drugače si lepo napisal... edino glede pomislekov komunikacije prodajalca:  ...ja kupec je kralj, če se kraljevsko obnaša.  ... ampak problem je v tem, ker najverjetneje od tu gor znanih provokatorjev, ki imajo največ za povedati, nikoli ne bodo kupili dotičnih motorjev.... jest bi popizdil in steral nekam vse skup že v štartu, ko bi se takole spravljali name.... nimam takih živcev..

@skalar36, @HyperJack...pa še kdo, so tudi zelo lepo napisali ... tako da mi ni nerodno objaviti tudi tale moj odgovor.

Objavljeno

reklame so mimo...

Se že stehtalo Kove 500x? al to samo nerazgledane zanima.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

reklame so mimo...

Se že stehtalo Kove 500x? al to samo nerazgledane zanima.

Seveda...prav tako 450 rally, 800x pro in mx250.

Preverilo se je tudi vzmetenje,izdelava,sestavo okvirja in materiale,ergonomija,karakterje agregata,ceno,dobavljivost in zaloga rezervnih delov, pooblascene mehanike, moznost servisiranja doma brez izgube garancije, sportni dosezki in uspehi kove v svetu,prihajajoci modeli

Za tistega,ki hoče je informacij ogromno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 minutami, DESMODUE pravi:

Seveda...prav tako 450 rally, 800x pro in mx250.

Preverilo se je tudi vzmetenje,izdelava,sestavo okvirja in materiale,ergonomija,karakterje agregata,ceno,dobavljivost in zaloga rezervnih delov, pooblascene mehanike, moznost servisiranja doma brez izgube garancije, sportni dosezki in uspehi kove v svetu,prihajajoci modeli

Za tistega,ki hoče je informacij ogromno.

MX250 že laufa ali je šel naprej?

Objavljeno
pred 17 urami, DESMODUE pravi:

Premium?? Resno? Kaj ima izobrazba ali položaj s tem kar sem napisal? Pa kje je omenjeno da morajo biti finančno dobro situirani?

Napusane lastnosti nimajo nobene veze s šolskim sistemom,politično opredeljenostjo,zasebno ali javno zaposlitvijo.

Izražajo pa karakter sam. 

Snobov,egocentrikov, negativcev,ozkogledih satiričnih črnogledežev,ki si z motorjem kupujejo prestiž ali statusni simbol je pri nas zelo malo.

Če se je kdo prepoznal v tem,pa ni moja krivda.

Iz tega txt je očitno, da imajo naši slavisti prav...namreč, da je večina slovencev funkcionalno nepismena, ker ne razume vsebine in sporočilo napisanega.  Žal....

Objavljeno

sem gledal kaj je advance timing zadeva, ki si jo omenil pred kratkim....whellie zadeva. Najs

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

sem gledal kaj je advance timing zadeva, ki si jo omenil pred kratkim....whellie zadeva. Najs

 

Ja motorju naj bi čisto spremenil karakter v spodnjih obratih. Po power kitu: twin air filter in ECU, takoj verjetno sprobam še timing mod, oz. takoj, ko bo dobavljiv. 

Popravljeno . Popravil dog66
Objavljeno
pred 5 urami, HyperJack pravi:

MX250 že laufa ali je šel naprej?

O,ta bo moj..za par sezon. Proge,gozd,pesek..da spobam ,tako kot 500x in ga spoznam v piko.

pred 4 urami, Luka66 pravi:

Iz tega txt je očitno, da imajo naši slavisti prav...namreč, da je večina slovencev funkcionalno nepismena, ker ne razume vsebine in sporočilo napisanega.  Žal....

Z moje strani napisano razumljivo,po tvojem "lektoriranju" se je pomen zasukal za 100% ja

Objavljeno

@dog66 a si izprobal kaj hitrosti pred menjavo zobnika? mene bi zanimala minimalna hitrost v prvi prestavi brez sklopke in na kolko obratih sedi pri hitrosti 110, 130

 

kaksen strosek pa je predviden da ga spravis na odprto (US) verzijo?

Objavljeno
Pravkar, Ragezor pravi:

@dog66 a si izprobal kaj hitrosti pred menjavo zobnika? mene bi zanimala minimalna hitrost v prvi prestavi brez sklopke in na kolko obratih sedi pri hitrosti 110, 130

 

kaksen strosek pa je predviden da ga spravis na odprto (US) verzijo?

Bommkar vskocil..bo hitreje.

150 eur je strosek za derestrict.

Pri 130kmh se vrti okrog 6500 o/min, od max 10.000. Trik je ,da.motor dejansko ne vibrira.

Objavljeno
pred 10 urami, Loba pravi:

@DESMODUE Zahvaljujem se vam za vaše prispevke in deljenje izkušenj z motorji znamke Kove. Vaša strast do teh izdelkov je očitna, vendar bi rad izrazil nekaj pomislekov glede komunikacije prodajalca, saj se to nanaša tudi zagotovo na spoštovanje občih pravil forumov na netu, še posebej v zvezi z oglaševanjem.
Razumem, da imate pravico deliti osebne izkušnje in mnenja o motorjih, vendar se mi zdi pomembno omeniti, da bi bilo koristno, če bi urednik foruma bolj transparentno obravnaval reklamna sporočila članov, saj je težko v komentarjih ločiti izkušnje od reklamnih sporočil za Kove produkte. Morda bi bilo primerno, da se članom - prodajalcem dodeli poseben status ali da se omogoči objavljanje oglasov na določenem mestu, da bi ohranili profesionalnost in preglednost foruma, saj menim, da komunikacija na način kot poteka sedaj, izgublja svojo verodostojnost in zato med člani prihaja do nenehnih konfliktov.

Razumem kaj mislite ja.

Tezava je bila samo v tem,da sem se kot prvi zastopnik za Kove v Evropi trudil predajati direktne informacije na slovenski trg. Vsr motorje dodobra stestiram,trudim se biti objektiven. Objavljam tudi novosti,prispevke,naslove,kjer si lahko vsak preveri informacije in pridobiva podatke,ki ga zanimajo.

V roku enega leta, trije ali štirje člani tega foruma niso in niso nehali s provokacijami,zasmehovanjem,žaljenjem. Ne kot zastopnik,nne kot oseba, tega ne moreš prenašati v nedogled. Na normalno vprašanje sem še vedno odgovoril spoštljivo in vljudno.

Ko gre pa preko meje,gre pa preko.

Upam da me razumete.

Objavljeno
pred 44 minutami, DESMODUE pravi:

Z moje strani napisano razumljivo,po tvojem "lektoriranju" se je pomen zasukal za 100% ja

Odgovor je enak prejšnjemu, pisati, brati, ni enako razumeti 😉

Bom pa za konec pokomentiral še ta dva txt:

  • Veš,kaj je pri Kove super? Da se  selekcija kupcev naredi že v štartu samem. In se je s potencialni kupci izredno lepo pogovarjati. Realni,svobodomiselni,razgledani,neobremenjeni s predsodki,razmišljajo s svojo glavo in niso podvrženi črednemu nagonu.
  • Mi je res zanimivo, da se vedno najde par pacientov,ki jim je edini cilj obračanje besed,jemanje stavkov in besed iz konteksta. Niso neumni,uživajo pa v provokaciji,ki jim je očitno edini cilj. Razloga,zakaj bi sledili temi na forumu,do katere imajo odpor,zaničevanje in jim je tema posmeha ne najdem. Razen v zgoraj napisanem. Komentiranje,debata in ustvarjanje mnenj o nečem,kar ne poznaš ni ravno znak širokokotnega objektiva v glavi. Jaz osebno se nikoli ne bi javno vključil v razpravo,o kateri nimam pojma,ker bi izpadel...kakršen bi pač izpadel. Je pa res, da anonimnost nudi določeno mero varnosti in možnost izpostavljanja,ki jo je v realnosti težko doseči. Tukaj tudi na način,ki ga osebnem stiku ne bi nikoli uporabili. Kakšen človek sem,si lahko prebereš v tej temi,očitno ti tvoj selektivni um preprečuje dojeti bistvo in resnico samo. Mi je bilo kristalno jasno,koga bo moj zapis zbodel. Ste se lepo prepoznali v njem😉. Za razliko od tebe in še parih tvojih somišljenikov,berem,kaj zapišete. In v tvojem zadnjem zapisu kar bruha ven sovraštvo in neprivoščljivost.

Torej vsi potencialni in realni kupci kitajca so svobodomiselni, razgledani, razmišljajo s svojo glavo, ne sledijo črednemu nagonu, z vsem spoštovanjem do njih, razumljivo vsak ima svoje želja, cilje.....vsi ostali pa nezaželeni pacienti, somišljeniki, ki nimamo pojam in si celo upamo kaj pokomentirat, ter obračat besede, sledimo čredi, ne razmišljamo s svojo glavo, smetimo sveto temo...kdo je sedaj svobodomiselno razmišljajoč....Pisanje o bruhanju sovraštva, selektivnosti uma, ter ne-privoščljivosti komurkoli tukaj, ki smo motoristi po duši je res HUDO BOLANO!!! Ki kaže na zelo ozek "širokokotni objektiv v glavi" (citirano). Tako nesramno nekoga okarakterizirat je podn od podna, kaj tako sprevrženega na tem forumu še nisem prebral. Razumem, da je to promocijski naslov, ciljno enoumen, ker kdorkoli, ki kaj podvomi o ne-verodostojnosti info in pretirano hvalisavih komentarjev, je takoj sovražen element, oz. kot je bilo napisano pacient, ker ne sledi črednemu nagonu hvale. Praktično nihče ni anonimen tukaj, vsak ima za nickname svoje ime in priimek, tisti, ki kaj tudi slikovno objavljamo se več ali manj vsaj na videz poznamo, če že ne osebno, ni nobene potrebe za skrivalnicami, vse kar sem zapisal upam vsakemu osebno povedat in utemeljiti svoje, mogoče tudi nekoliko drugačno, mišljenje, toliko o črednem nagonu. In ponovno, podpiram in veselijo me taki projekti, želim uspeha, vsem, ki so si upali podati na tako trnovo, nepredvidljivo pot, vendar vse ima svoje meje, predvsem v kulturi komunikacije, tako promocijo bi lahko izpeljali na veliko bolj eleganten, tudi poceni način, za vse potencialne kupce, ter preostalo moto srenjo, kar bi bilo precej bolj simpatično in učinkovito, kot pa netenje sovražnega govora in nekulturnega obtoževanja z drugače mislečimi. 

SREČNO

  • PS: Preden bo spisan odgovor, priporočam branje predhodnih txt in razumevanje napisanega, da ne bo spet nekulturnega bluzenja in neprimernega sovražnega govora na osebni ravni, do kogarkoli.

  • Hvala 3
Objavljeno
pred 21 urami, dog66 pravi:

Ja motorju naj bi čisto spremenil karakter v spodnjih obratih. Po power kitu: twin air filter in ECU, takoj verjetno sprobam še timing mod, oz. takoj, ko bo dobavljiv. 

mal so v strahu (oziroma se ne ve) kako bo z vzdržljivostjo, kajti materiali bodo bolj v stresu, ker zadeva sune :D 

Objavljeno

Vse mi je jasno...edino pocinkani vijaki na blokih motorja...to mi pa ne gre v račun. 

Objavljeno
pred 13 minutami, HyperJack pravi:

Vse mi je jasno...edino pocinkani vijaki na blokih motorja...to mi pa ne gre v račun. 

...ne vem, kaj bi bilo narobe s tem. Zn galvanska zaščita je čisto o.k. proti koroziji. Kvalitetni vijaki so jekleni in morajo biti nekako galvansko zaščiteni. Inox vijaki mi osebno nikakor niso všeč ... Titan so dragi, kaj drugega ti pa že ne preostane 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@DESMODUE. Verjetno je že kje napisano, pa se mi ne da čez 50 strani listati...

Kakšen je servisni interval na 450 rally in kakšen na 800?? 

Objavljeno
pred 2 minutami, Marko P. pravi:

@DESMODUE. Verjetno je že kje napisano, pa se mi ne da čez 50 strani listati...

Kakšen je servisni interval na 450 rally in kakšen na 800?? 

Zahtevna uporaba 450 rally 500km,500km,500km,500km nato na vsakih 2000km ( menjava olja in oljnega filtra )

Dual sport uporaba 450 rally 500km,1500km nato vsakih 3000 do 5000km ( odvisno od količine offroad uporabe)

800x 1000km, nato vsakih 10.000km

Objavljeno
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

...ne vem, kaj bi bilo narobe s tem. Zn galvanska zaščita je čisto o.k. proti koroziji. Kvalitetni vijaki so jekleni in morajo biti nekako galvansko zaščiteni. Inox vijaki mi osebno nikakor niso všeč ... Titan so dragi, kaj drugega ti pa že ne preostane 

Dobiš pa titan vijake serijsko v factory izvedenki

Screenshot_20240131_163415_Samsung Internet.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

mene bolj boli če je to tudi v EU ne sam v Đapanu (euro5) ker to je groza...bolj zadušit motorja se ne da...no vsaj upam da ni tega pri nas. Pa ni kriv Kove ,ampak birokrati iz Bruslja, ki se vozijo v najboljših dizl (še huj V8 bencin) avtomobilih plus spremstvo.

 

423312310_3676618575907441_1187867174601446742_n.jpg

424560735_3676618572574108_1818383134034108823_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

mene bolj boli če je to tudi v EU ne sam v Đapanu (euro5) ker to je groza...bolj zadušit motorja se ne da...no vsaj upam da ni tega pri nas. Pa ni kriv Kove ,ampak birokrati iz Bruslja, ki se vozijo v najboljših dizl (še huj V8 bencin) avtomobilih plus spremstvo.

 

423312310_3676618575907441_1187867174601446742_n.jpg

424560735_3676618572574108_1818383134034108823_n.jpg

O seveda je!

Hvala bogu so pri kove razmišljali in z lahkoto v petih minutah zadevo spremeniš nazaj. Se strinjam, da je to prvo,kar je treba storiti.

Razlog za airbox? 1 decibel preveč hrupa pri sesanju!! Ne izpuhu.

Objavljeno
Pravkar, DESMODUE pravi:

O seveda je!

Hvala bogu so pri kove razmišljali in z lahkoto v petih minutah zadevo spremeniš nazaj. Se strinjam, da je to prvo,kar je treba storiti.

Razlog za airbox? 1 decibel preveč hrupa pri sesanju!! Ne izpuhu.

sj vem..za pobit golazen bruseljsko.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sj vem..za pobit golazen bruseljsko.

Airbox gre dol in original filter gor.

Ecu se kar kompleten zamenja.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Najots
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!