DAMI34 Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 Ne rabiš, ravno v tem je čar, ni to statusni simbol, da ga moraš imet. Nabaviš samo če ti je všeč, bodisi cena, teža, oprema in bla bla bla... miran985 1
Zivnorc Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 ... ja mejduš, no.... Ko se enkrat nekdo postavi zase in vam (nekaterim, da bo jasno) končno enkrat odgovori na vse provokacije, ki jih stresate, ste pa kar naenkrat užaljeni, pa revčki.... žrtve. .. dejte no, zresnite se enkrat, kolikor vas poznam, niste milenijski pomehkuženi softići, kot je HyperJack zapisal prejle...ampak odrasli možje. ...tisti prejšnji post od @Loba je (po mojem mišljenju) narobe naslovljen.... "urednik" foruma bi bil pravi naslov. Verjetno je po sredi kak dogovor med "urednikom" in DESMODUE, da "urednik" ne posreduje v tej "problematični" temi, ali pa ga preprosto b.k. .... drugače si lepo napisal... edino glede pomislekov komunikacije prodajalca: ...ja kupec je kralj, če se kraljevsko obnaša. ... ampak problem je v tem, ker najverjetneje od tu gor znanih provokatorjev, ki imajo največ za povedati, nikoli ne bodo kupili dotičnih motorjev.... jest bi popizdil in steral nekam vse skup že v štartu, ko bi se takole spravljali name.... nimam takih živcev.. @skalar36, @HyperJack...pa še kdo, so tudi zelo lepo napisali ... tako da mi ni nerodno objaviti tudi tale moj odgovor. miran985, Kmet2, Rdeči in 3 others 6
Snečer Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 reklame so mimo... Se že stehtalo Kove 500x? al to samo nerazgledane zanima. krucymucy, Najots in pik1 1 2
DESMODUE Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 pred 3 minutami, Snečer pravi: reklame so mimo... Se že stehtalo Kove 500x? al to samo nerazgledane zanima. Seveda...prav tako 450 rally, 800x pro in mx250. Preverilo se je tudi vzmetenje,izdelava,sestavo okvirja in materiale,ergonomija,karakterje agregata,ceno,dobavljivost in zaloga rezervnih delov, pooblascene mehanike, moznost servisiranja doma brez izgube garancije, sportni dosezki in uspehi kove v svetu,prihajajoci modeli Za tistega,ki hoče je informacij ogromno. GregorM in MiNa 2
HyperJack Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 pred 18 minutami, DESMODUE pravi: Seveda...prav tako 450 rally, 800x pro in mx250. Preverilo se je tudi vzmetenje,izdelava,sestavo okvirja in materiale,ergonomija,karakterje agregata,ceno,dobavljivost in zaloga rezervnih delov, pooblascene mehanike, moznost servisiranja doma brez izgube garancije, sportni dosezki in uspehi kove v svetu,prihajajoci modeli Za tistega,ki hoče je informacij ogromno. MX250 že laufa ali je šel naprej?
Luka66 Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 pred 17 urami, DESMODUE pravi: Premium?? Resno? Kaj ima izobrazba ali položaj s tem kar sem napisal? Pa kje je omenjeno da morajo biti finančno dobro situirani? Napusane lastnosti nimajo nobene veze s šolskim sistemom,politično opredeljenostjo,zasebno ali javno zaposlitvijo. Izražajo pa karakter sam. Snobov,egocentrikov, negativcev,ozkogledih satiričnih črnogledežev,ki si z motorjem kupujejo prestiž ali statusni simbol je pri nas zelo malo. Če se je kdo prepoznal v tem,pa ni moja krivda. Iz tega txt je očitno, da imajo naši slavisti prav...namreč, da je večina slovencev funkcionalno nepismena, ker ne razume vsebine in sporočilo napisanega. Žal....
Popularna objava dog66 Objavljeno Januar 30 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 30 Da malo presekam, nameščene zaščite ročk. Ker ima 17mm notranji premer balance, je treba malo pobrskat za pravo zaščito, ampak brez modifikacij paše Acerbis RALLY PRO. Sem hotel zamenjat tudi zobnik za 51 zob, ampak sem vzel napačnega... seveda preden sem to ugotovil sem gumo in zobnik že pobral dol, 🤣. Mavti, skalar36, GoBobi in 9 others 12
DAMI34 Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 sem gledal kaj je advance timing zadeva, ki si jo omenil pred kratkim....whellie zadeva. Najs dog66 1
dog66 Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 (popravljeno) pred 1 uro, DAMI34 pravi: sem gledal kaj je advance timing zadeva, ki si jo omenil pred kratkim....whellie zadeva. Najs Ja motorju naj bi čisto spremenil karakter v spodnjih obratih. Po power kitu: twin air filter in ECU, takoj verjetno sprobam še timing mod, oz. takoj, ko bo dobavljiv. Popravljeno Januar 30. Popravil dog66
DESMODUE Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 pred 5 urami, HyperJack pravi: MX250 že laufa ali je šel naprej? O,ta bo moj..za par sezon. Proge,gozd,pesek..da spobam ,tako kot 500x in ga spoznam v piko. pred 4 urami, Luka66 pravi: Iz tega txt je očitno, da imajo naši slavisti prav...namreč, da je večina slovencev funkcionalno nepismena, ker ne razume vsebine in sporočilo napisanega. Žal.... Z moje strani napisano razumljivo,po tvojem "lektoriranju" se je pomen zasukal za 100% ja
Ragezor Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 @dog66 a si izprobal kaj hitrosti pred menjavo zobnika? mene bi zanimala minimalna hitrost v prvi prestavi brez sklopke in na kolko obratih sedi pri hitrosti 110, 130 kaksen strosek pa je predviden da ga spravis na odprto (US) verzijo?
DESMODUE Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 Pravkar, Ragezor pravi: @dog66 a si izprobal kaj hitrosti pred menjavo zobnika? mene bi zanimala minimalna hitrost v prvi prestavi brez sklopke in na kolko obratih sedi pri hitrosti 110, 130 kaksen strosek pa je predviden da ga spravis na odprto (US) verzijo? Bommkar vskocil..bo hitreje. 150 eur je strosek za derestrict. Pri 130kmh se vrti okrog 6500 o/min, od max 10.000. Trik je ,da.motor dejansko ne vibrira. Ragezor in DAMI34 1 1
DESMODUE Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 pred 10 urami, Loba pravi: @DESMODUE Zahvaljujem se vam za vaše prispevke in deljenje izkušenj z motorji znamke Kove. Vaša strast do teh izdelkov je očitna, vendar bi rad izrazil nekaj pomislekov glede komunikacije prodajalca, saj se to nanaša tudi zagotovo na spoštovanje občih pravil forumov na netu, še posebej v zvezi z oglaševanjem. Razumem, da imate pravico deliti osebne izkušnje in mnenja o motorjih, vendar se mi zdi pomembno omeniti, da bi bilo koristno, če bi urednik foruma bolj transparentno obravnaval reklamna sporočila članov, saj je težko v komentarjih ločiti izkušnje od reklamnih sporočil za Kove produkte. Morda bi bilo primerno, da se članom - prodajalcem dodeli poseben status ali da se omogoči objavljanje oglasov na določenem mestu, da bi ohranili profesionalnost in preglednost foruma, saj menim, da komunikacija na način kot poteka sedaj, izgublja svojo verodostojnost in zato med člani prihaja do nenehnih konfliktov. Razumem kaj mislite ja. Tezava je bila samo v tem,da sem se kot prvi zastopnik za Kove v Evropi trudil predajati direktne informacije na slovenski trg. Vsr motorje dodobra stestiram,trudim se biti objektiven. Objavljam tudi novosti,prispevke,naslove,kjer si lahko vsak preveri informacije in pridobiva podatke,ki ga zanimajo. V roku enega leta, trije ali štirje člani tega foruma niso in niso nehali s provokacijami,zasmehovanjem,žaljenjem. Ne kot zastopnik,nne kot oseba, tega ne moreš prenašati v nedogled. Na normalno vprašanje sem še vedno odgovoril spoštljivo in vljudno. Ko gre pa preko meje,gre pa preko. Upam da me razumete. Loba 1
Luka66 Objavljeno Januar 30 Opozori Objavljeno Januar 30 pred 44 minutami, DESMODUE pravi: Z moje strani napisano razumljivo,po tvojem "lektoriranju" se je pomen zasukal za 100% ja Odgovor je enak prejšnjemu, pisati, brati, ni enako razumeti 😉 Bom pa za konec pokomentiral še ta dva txt: Veš,kaj je pri Kove super? Da se selekcija kupcev naredi že v štartu samem. In se je s potencialni kupci izredno lepo pogovarjati. Realni,svobodomiselni,razgledani,neobremenjeni s predsodki,razmišljajo s svojo glavo in niso podvrženi črednemu nagonu. Mi je res zanimivo, da se vedno najde par pacientov,ki jim je edini cilj obračanje besed,jemanje stavkov in besed iz konteksta. Niso neumni,uživajo pa v provokaciji,ki jim je očitno edini cilj. Razloga,zakaj bi sledili temi na forumu,do katere imajo odpor,zaničevanje in jim je tema posmeha ne najdem. Razen v zgoraj napisanem. Komentiranje,debata in ustvarjanje mnenj o nečem,kar ne poznaš ni ravno znak širokokotnega objektiva v glavi. Jaz osebno se nikoli ne bi javno vključil v razpravo,o kateri nimam pojma,ker bi izpadel...kakršen bi pač izpadel. Je pa res, da anonimnost nudi določeno mero varnosti in možnost izpostavljanja,ki jo je v realnosti težko doseči. Tukaj tudi na način,ki ga osebnem stiku ne bi nikoli uporabili. Kakšen človek sem,si lahko prebereš v tej temi,očitno ti tvoj selektivni um preprečuje dojeti bistvo in resnico samo. Mi je bilo kristalno jasno,koga bo moj zapis zbodel. Ste se lepo prepoznali v njem😉. Za razliko od tebe in še parih tvojih somišljenikov,berem,kaj zapišete. In v tvojem zadnjem zapisu kar bruha ven sovraštvo in neprivoščljivost. Torej vsi potencialni in realni kupci kitajca so svobodomiselni, razgledani, razmišljajo s svojo glavo, ne sledijo črednemu nagonu, z vsem spoštovanjem do njih, razumljivo vsak ima svoje želja, cilje.....vsi ostali pa nezaželeni pacienti, somišljeniki, ki nimamo pojam in si celo upamo kaj pokomentirat, ter obračat besede, sledimo čredi, ne razmišljamo s svojo glavo, smetimo sveto temo...kdo je sedaj svobodomiselno razmišljajoč....Pisanje o bruhanju sovraštva, selektivnosti uma, ter ne-privoščljivosti komurkoli tukaj, ki smo motoristi po duši je res HUDO BOLANO!!! Ki kaže na zelo ozek "širokokotni objektiv v glavi" (citirano). Tako nesramno nekoga okarakterizirat je podn od podna, kaj tako sprevrženega na tem forumu še nisem prebral. Razumem, da je to promocijski naslov, ciljno enoumen, ker kdorkoli, ki kaj podvomi o ne-verodostojnosti info in pretirano hvalisavih komentarjev, je takoj sovražen element, oz. kot je bilo napisano pacient, ker ne sledi črednemu nagonu hvale. Praktično nihče ni anonimen tukaj, vsak ima za nickname svoje ime in priimek, tisti, ki kaj tudi slikovno objavljamo se več ali manj vsaj na videz poznamo, če že ne osebno, ni nobene potrebe za skrivalnicami, vse kar sem zapisal upam vsakemu osebno povedat in utemeljiti svoje, mogoče tudi nekoliko drugačno, mišljenje, toliko o črednem nagonu. In ponovno, podpiram in veselijo me taki projekti, želim uspeha, vsem, ki so si upali podati na tako trnovo, nepredvidljivo pot, vendar vse ima svoje meje, predvsem v kulturi komunikacije, tako promocijo bi lahko izpeljali na veliko bolj eleganten, tudi poceni način, za vse potencialne kupce, ter preostalo moto srenjo, kar bi bilo precej bolj simpatično in učinkovito, kot pa netenje sovražnega govora in nekulturnega obtoževanja z drugače mislečimi. SREČNO PS: Preden bo spisan odgovor, priporočam branje predhodnih txt in razumevanje napisanega, da ne bo spet nekulturnega bluzenja in neprimernega sovražnega govora na osebni ravni, do kogarkoli. nejc74, raza in pik1 3
Popularna objava DESMODUE Objavljeno Januar 31 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 31 Prvi testni krogec za ustvarjanje prvega mnenja o 450 rally. Samo asfalt nazalost zaenkrat,a dovolj za prvi vtis. Agregat dejansko brez vibracij,zelo mirno in brez cukanja,tresenja,zelo gladko. V primerjavi z angleško verzijo se zadusitev na euro5 normo pozna, bo pa zadeva kmalu urejena😉 zracni filter je 3x manjsi,prilagojen temu primerno je tudi ECU. Prestavna razmerja zelo dolga,zadnji zobnik 51 bo prava mera zanj. Občutek teže na mestu in med vožnjo: za primerjavo lahko rečem, da je bližje ktm exc 500 kot ktm 690,kar je glede na izgled presenetljivo. V rezervoarjih 10l goriva, poskusim on priliki se s 30imi. Pravi test s par 100km asfalta in zahtevnega offroada sledi kmalu. dog66, miran985, MiNa in 11 others 14
DAMI34 Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 pred 21 urami, dog66 pravi: Ja motorju naj bi čisto spremenil karakter v spodnjih obratih. Po power kitu: twin air filter in ECU, takoj verjetno sprobam še timing mod, oz. takoj, ko bo dobavljiv. mal so v strahu (oziroma se ne ve) kako bo z vzdržljivostjo, kajti materiali bodo bolj v stresu, ker zadeva sune dog66 1
HyperJack Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 Vse mi je jasno...edino pocinkani vijaki na blokih motorja...to mi pa ne gre v račun.
Zivnorc Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 pred 13 minutami, HyperJack pravi: Vse mi je jasno...edino pocinkani vijaki na blokih motorja...to mi pa ne gre v račun. ...ne vem, kaj bi bilo narobe s tem. Zn galvanska zaščita je čisto o.k. proti koroziji. Kvalitetni vijaki so jekleni in morajo biti nekako galvansko zaščiteni. Inox vijaki mi osebno nikakor niso všeč ... Titan so dragi, kaj drugega ti pa že ne preostane Joker in MiNa 2
Marko P. Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 @DESMODUE. Verjetno je že kje napisano, pa se mi ne da čez 50 strani listati... Kakšen je servisni interval na 450 rally in kakšen na 800??
DESMODUE Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 pred 2 minutami, Marko P. pravi: @DESMODUE. Verjetno je že kje napisano, pa se mi ne da čez 50 strani listati... Kakšen je servisni interval na 450 rally in kakšen na 800?? Zahtevna uporaba 450 rally 500km,500km,500km,500km nato na vsakih 2000km ( menjava olja in oljnega filtra ) Dual sport uporaba 450 rally 500km,1500km nato vsakih 3000 do 5000km ( odvisno od količine offroad uporabe) 800x 1000km, nato vsakih 10.000km Kmet2, DAMI34, Marko P. in 1 other 4
DESMODUE Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 pred 3 urami, Zivnorc pravi: ...ne vem, kaj bi bilo narobe s tem. Zn galvanska zaščita je čisto o.k. proti koroziji. Kvalitetni vijaki so jekleni in morajo biti nekako galvansko zaščiteni. Inox vijaki mi osebno nikakor niso všeč ... Titan so dragi, kaj drugega ti pa že ne preostane Dobiš pa titan vijake serijsko v factory izvedenki HyperJack, Kmet2 in Zivnorc 2 1
DAMI34 Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 mene bolj boli če je to tudi v EU ne sam v Đapanu (euro5) ker to je groza...bolj zadušit motorja se ne da...no vsaj upam da ni tega pri nas. Pa ni kriv Kove ,ampak birokrati iz Bruslja, ki se vozijo v najboljših dizl (še huj V8 bencin) avtomobilih plus spremstvo. Najots in IF7 2
DESMODUE Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: mene bolj boli če je to tudi v EU ne sam v Đapanu (euro5) ker to je groza...bolj zadušit motorja se ne da...no vsaj upam da ni tega pri nas. Pa ni kriv Kove ,ampak birokrati iz Bruslja, ki se vozijo v najboljših dizl (še huj V8 bencin) avtomobilih plus spremstvo. O seveda je! Hvala bogu so pri kove razmišljali in z lahkoto v petih minutah zadevo spremeniš nazaj. Se strinjam, da je to prvo,kar je treba storiti. Razlog za airbox? 1 decibel preveč hrupa pri sesanju!! Ne izpuhu. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 Pravkar, DESMODUE pravi: O seveda je! Hvala bogu so pri kove razmišljali in z lahkoto v petih minutah zadevo spremeniš nazaj. Se strinjam, da je to prvo,kar je treba storiti. Razlog za airbox? 1 decibel preveč hrupa pri sesanju!! Ne izpuhu. sj vem..za pobit golazen bruseljsko.
DESMODUE Objavljeno Januar 31 Opozori Objavljeno Januar 31 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: sj vem..za pobit golazen bruseljsko. Airbox gre dol in original filter gor. Ecu se kar kompleten zamenja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se