Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Airbox gre dol in original filter gor.

Ecu se kar kompleten zamenja.

 

ja sem videl, kul enostavna in dobra rešitev. 

Bi pa vrašal za ECU? Zakaj menjava, ni bolj enostavno naložiti novih map, oziroma dosedanja mapa se ne uspe prilagoditi dovolj vsesanemu zraku?

 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

ja sem videl, kul enostavna in dobra rešitev. 

Bi pa vrašal za ECU? Zakaj menjava, ni bolj enostavno naložiti novih map, oziroma dosedanja mapa se ne uspe prilagoditi dovolj vsesanemu zraku?

 

Ne boš verjel,da je nova enota cenejša kot reflash. Pa še stari ecu ti ostane v rezervi, če se kdaj spomnijo na tehničnih še to preverjat. Ti računaj,da je euro5 filter 3x manjši kot originalen.

Objavljeno
pred 6 minutami, DESMODUE pravi:

Ne boš verjel,da je nova enota cenejša kot reflash. Pa še stari ecu ti ostane v rezervi, če se kdaj spomnijo na tehničnih še to preverjat. Ti računaj,da je euro5 filter 3x manjši kot originalen.

ja sem videl. Prehod zraka je 1/4 napram normali (eu vs normal filter)..vsaj po slikah sodeč al pa še manj. Podobno opažam tudi na ktm 790/890 in husa 901, kako motor bolje zadiha samo z odprtjem airboxa v razmerju 1:2 al 1:3...pa filtra niti nisem spremenil.

Objavljeno
31 minutes ago, DAMI34 said:

mene bolj boli če je to tudi v EU ne sam v Đapanu (euro5) ker to je groza...bolj zadušit motorja se ne da...no vsaj upam da ni tega pri nas. Pa ni kriv Kove ,ampak birokrati iz Bruslja, ki se vozijo v najboljših dizl (še huj V8 bencin) avtomobilih plus spremstvo.

 

423312310_3676618575907441_1187867174601446742_n.jpg

424560735_3676618572574108_1818383134034108823_n.jpg

Kaj gledam? Ja vem, airbox, in gor je lukna, ampak se mi zdita obe sliki enaki? Ce je to e5, kasna je ne e5? 

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Kaj gledam? Ja vem, airbox, in gor je lukna, ampak se mi zdita obe sliki enaki? Ce je to e5, kasna je ne e5? 

tole bi moral gledat..oziroma gledajo ameri 

air-filter_orig.jpg

 

Objavljeno

se pravi, izpuha, smernikov, dišeče smrekice se ne da menjati brez homo lomo, tukaj pa boste homologirano zadevo predelali na nekaj, kar ni skladno s stanjem niti s predpisi .

Vse to pišete tukaj gor ( air box , nov ecu z  drugačno EURO normo kot je homologirano - neizpravno vozilo!!), kjer bo ostalo za "vedno" in to celo "uradni" zastopnik 💪🐂

 

dobri ste, ne se čudit, ko vas bodo izločevali iz prometa....

 

Pa da kdo ne bo razumel, da vam to privoščlim oz da se strinjam z kreteni iz......na žalost vsepovsod, ampak take objave in tako pisanje po spletu, ki je dostopen vsem je kretenizem, da večjega ni!! in direktno izzivanje, ker bodite sigurni, da se najde nekdo, ki to bere in se tudi slučajno ne strinja s tem.....

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Tam, ko se bodo vozili, je itak odvzem vozila edina razumna kazen.

Drugače pa če menjal ecu, airbox in podobne zadeve, ni to nič takega, saj tega se ne gleda na tehničnem ali pa miličnik.

Večji problem je, če te kje ustavijo in izvedejo meritve hrupa in plinov. Ampak kot sem rekel, tele ko bodo ustavljali, bo itak vedno prikolica odpeljala.

Uvoznik hoče povedat, da je motor veliko boljši brez omejite Evropske komisije.

In prav ima.

Malo mi je nenavadno edino, da je ecu cenejši od fleša :) Kove je res posebna zadeva.

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno
pred 36 minutami, Gricko pravi:

se pravi, izpuha, smernikov, dišeče smrekice se ne da menjati brez homo lomo, tukaj pa boste homologirano zadevo predelali na nekaj, kar ni skladno s stanjem niti s predpisi .

Vse to pišete tukaj gor ( air box , nov ecu z  drugačno EURO normo kot je homologirano - neizpravno vozilo!!), kjer bo ostalo za "vedno" in to celo "uradni" zastopnik 💪🐂

 

dobri ste, ne se čudit, ko vas bodo izločevali iz prometa....

 

Pa da kdo ne bo razumel, da vam to privoščlim oz da se strinjam z kreteni iz......na žalost vsepovsod, ampak take objave in tako pisanje po spletu, ki je dostopen vsem je kretenizem, da večjega ni!! in direktno izzivanje, ker bodite sigurni, da se najde nekdo, ki to bere in se tudi slučajno ne strinja s tem.....

O tej spremembi iz eu5 norme kako pa kaj se naredi piše cel svet ne samo naš uvoznik. Cel svet. 

Objavljeno
pred 6 minutami, Snečer pravi:

Tam, ko se bodo vozili, je itak odvzem vozila edina razumna kazen.

Drugače pa če menjal ecu, airbox in podobne zadeve, ni to nič takega, saj tega se ne gleda na tehničnem ali pa miličnik.

Večji problem je, če te kje ustavijo in izvedejo meritve hrupa in plinov. Ampak kot sem rekel, tele ko bodo ustavljali, bo itak vedno prikolica odpeljala.

Uvoznik hoče povedat, da je motor veliko boljši brez omejite Evropske komisije.

In prav ima.

Malo mi je nenavadno edino, da je ecu cenejši od fleša :) Kove je res posebna zadeva.

Marsikaj pri Kove je tako poceni da ti bo vsakič nenavadno. Narod pri nas in širom europe smo navajeni lepih marž.

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Marsikaj pri Kove je tako poceni da ti bo vsakič nenavadno. Narod pri nas in širom europe smo navajeni lepih marž.

cena za ecu je torej kolko? 

Objavljeno
pred 41 minutami, Gricko pravi:

se pravi, izpuha, smernikov, dišeče smrekice se ne da menjati brez homo lomo, tukaj pa boste homologirano zadevo predelali na nekaj, kar ni skladno s stanjem niti s predpisi .

Vse to pišete tukaj gor ( air box , nov ecu z  drugačno EURO normo kot je homologirano - neizpravno vozilo!!), kjer bo ostalo za "vedno" in to celo "uradni" zastopnik 💪🐂

 

dobri ste, ne se čudit, ko vas bodo izločevali iz prometa....

 

Pa da kdo ne bo razumel, da vam to privoščlim oz da se strinjam z kreteni iz......na žalost vsepovsod, ampak take objave in tako pisanje po spletu, ki je dostopen vsem je kretenizem, da večjega ni!! in direktno izzivanje, ker bodite sigurni, da se najde nekdo, ki to bere in se tudi slučajno ne strinja s tem.....

Neizpravno vozilo? Optimizirano vozilo. Meritev glasnosti na izpuhu bo enaka. Izgorevanje bo pravilnejše. Z lahkoto ga nazaj zadušiš,če je želja taka.

Izločanje iz prometa? Zakaj že? Ne gre za menjavo homologiranega izpuha z nehomologiranim.

Kot uradnemu zastopniku se mi gre, da bodo tako vozniki,kot tudi motorji kar najbolj zadovoljni. Za motor vam povem, da bo bolj zadovoljen. Predstavljajte si celo življenje preživeti z anti-covid masko na ustih in nosu. Niso vse omejitve,ki jih postavi nek organ,ki sploh ne vem več,čemu služi upravičene. Določene mejijo na skrajni idiotizem. In če se jim bomo uklanjali na vseh področjih, bo kmalu zmanjkalo veselja in svobode v življenju.

Torej....dihajmo in pustimo dihati

 

pred 3 minutami, Snečer pravi:

cena za ecu je torej kolko? 

75 eur

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

cena za ecu je torej kolko? 

Točno ne vem, ti pa bo @DESMODUE točno povedal.

Objavljeno
48 minutes ago, DESMODUE said:

Neizpravno vozilo? Optimizirano vozilo. Meritev glasnosti na izpuhu bo enaka. Izgorevanje bo pravilnejše. Z lahkoto ga nazaj zadušiš,če je želja taka.

Izločanje iz prometa? Zakaj že? Ne gre za menjavo homologiranega izpuha z nehomologiranim.

Kot uradnemu zastopniku se mi gre, da bodo tako vozniki,kot tudi motorji kar najbolj zadovoljni. Za motor vam povem, da bo bolj zadovoljen. Predstavljajte si celo življenje preživeti z anti-covid masko na ustih in nosu. Niso vse omejitve,ki jih postavi nek organ,ki sploh ne vem več,čemu služi upravičene. Določene mejijo na skrajni idiotizem. In če se jim bomo uklanjali na vseh področjih, bo kmalu zmanjkalo veselja in svobode v življenju.

Torej....dihajmo in pustimo dihati

V teh navedbah zastopnik kitajske firme spodbuja izogibanje evropskim direktivam o izpuhih. Po mojem mnenju takšna praksa predstavlja obliko nelojalne konkurence, ki postavlja druge zastopnike, ki spoštujejo regulative, v nepravičen položaj, saj se ti zavedajo potencialnih kazni zaradi morebitnih prekrškov in se odločajo ravnati zakonito, kar bi moralo biti spoštovano.

Razumem, da nekateri kupci prilagajajo svoje motorje, kar lahko pomeni kršitev zakonodaje, vendar menim, da ni primerno, da zastopnik spodbuja takšno prakso. Zastopnik bi moral delovati profesionalno in spodbujati zakonito ter etično ravnanje, s tem pa vzdrževati visoke standarde v industriji.

Vzpostavitev reda in spoštovanje predpisov sta ključna za zdravo delovanje trga. Upam, da bodo vsi zastopniki prepoznali pomen spoštovanja regulativ in tako prispevali k ustvarjanju poštenih konkurenčnih pogojev ter varovanju ugleda celotne industrije.

Objavljeno
pred 12 minutami, Loba pravi:

V teh navedbah zastopnik kitajske firme spodbuja izogibanje evropskim direktivam o izpuhih. Po mojem mnenju takšna praksa predstavlja obliko nelojalne konkurence, ki postavlja druge zastopnike, ki spoštujejo regulative, v nepravičen položaj, saj se ti zavedajo potencialnih kazni zaradi morebitnih prekrškov in se odločajo ravnati zakonito, kar bi moralo biti spoštovano.

Razumem, da nekateri kupci prilagajajo svoje motorje, kar lahko pomeni kršitev zakonodaje, vendar menim, da ni primerno, da zastopnik spodbuja takšno prakso. Zastopnik bi moral delovati profesionalno in spodbujati zakonito ter etično ravnanje, s tem pa vzdrževati visoke standarde v industriji.

Vzpostavitev reda in spoštovanje predpisov sta ključna za zdravo delovanje trga. Upam, da bodo vsi zastopniki prepoznali pomen spoštovanja regulativ in tako prispevali k ustvarjanju poštenih konkurenčnih pogojev ter varovanju ugleda celotne industrije.

Izogibanje evropskim direktivam o izpuhih? Sem morda napisal,da proporocam menjavo izpuha z odprtim,brez katalizatorja?

Gre za boljse delovanje agregata, enako je na marsikaterem evropskem in japonskem motociklu. Nickoliko primerov lahko nastejem. 

Optimizacijo svetujem zaradi zadostnega zajema zraka. Ce se to izvede, je potreben tudi drugacen ecu,v nasprotnem primeru lahko pride do poskodb agregata samega.

Take razlicice s spuzvastim zracnim filtrom se prodajajo v ZDA, Veliki Britaniji, Aziji, Rusiji, Afriki.

Ni se slo za izpuh,ampak za 1 decibel preglasen zajem zraka. Obstajao že aftermarket filtri, ki ohranijo enako obliko,znizajo pa raven hrupa za dober decibel.

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, DESMODUE said:

Izogibanje evropskim direktivam o izpuhih? Sem morda napisal,da proporocam menjavo izpuha z odprtim,brez katalizatorja?

Gre za boljse delovanje agregata, enako je na marsikaterem evropskem in japonskem motociklu. Nickoliko primerov lahko nastejem. 

Optimizacijo svetujem zaradi zadostnega zajema zraka. Ce se to izvede, je potreben tudi drugacen ecu,v nasprotnem primeru lahko pride do poskodb agregata samega.

Take razlicice s spuzvastim zracnim filtrom se prodajajo v ZDA, Veliki Britaniji, Aziji, Rusiji, Afriki.

Ni se slo za izpuh,ampak za 1 decibel preglasen zajem zraka. Obstajao že aftermarket filtri, ki ohranijo enako obliko,znizajo pa raven hrupa za dober decibel.

 

 

Hvala za napisano, vendar ne najdem dovolj argumentov v vašem pojasnilu, glede na to, da ste izrazili sledeče:      "Niso vse omejitve,ki jih postavi nek organ,ki sploh ne vem več,čemu služi upravičene. Določene mejijo na skrajni idiotizem. In če se jim bomo uklanjali na vseh področjih, bo kmalu zmanjkalo veselja in svobode v življenju" 

Popravljeno . Popravil Loba
Objavljeno
pred 4 minutami, Loba pravi:

Hvala za pojasnila.

Obstaja tudi kompleten izpuh iz titana, ampak je jasno povedano, da je nehomologiran in ni za uporabo v cestnem prometu,je namenjen tekmovalni uporabi.

Kupec ga lahko naroci,na to kje se bo vozil z njim,pa zal nimam vpliva.

Objavljeno

uf, vcasih grem preko ceste kjer ni prehoda za pesce pa se bojim da me Loba ustavi in poduci, da sem nelojalna konkurenca Woltovcem, ki morajo 100% spostovat predpise.

 

zanima me tudi kaksno je mnenje gospoda Lobe o na stotinah prodanih, za cestno nelegalnih, motokros motorjev? a so nelojalna konkurenca motorjem, ki so legalni za cesto? srcno upam, da uvoznik spremlja vsak prodan motor, da se slucajno kdaj ne zapelje na cesto ali bognedaj v gozd. kaj pa motorji, ki gredo hitreje od 130 kilometrov na uro? kako so lahko uvozniki tako neeticni, da spodbujajo krsenje cpp predpisov?

Objavljeno
pred 1 uro, DESMODUE pravi:

Neizpravno vozilo? Optimizirano vozilo. Meritev glasnosti na izpuhu bo enaka. Izgorevanje bo pravilnejše. Z lahkoto ga nazaj zadušiš,če je želja taka.

Izločanje iz prometa? Zakaj že? Ne gre za menjavo homologiranega izpuha z nehomologiranim.

Kot uradnemu zastopniku se mi gre, da bodo tako vozniki,kot tudi motorji kar najbolj zadovoljni. Za motor vam povem, da bo bolj zadovoljen. Predstavljajte si celo življenje preživeti z anti-covid masko na ustih in nosu. Niso vse omejitve,ki jih postavi nek organ,ki sploh ne vem več,čemu služi upravičene. Določene mejijo na skrajni idiotizem. In če se jim bomo uklanjali na vseh področjih, bo kmalu zmanjkalo veselja in svobode v življenju.

Torej....dihajmo in pustimo dihati

 

 

ne??? za kaj pa gre, goljufanje države, v homologaciji imaš zapisano, kam paše vozilo, ti pa ga predelaš.... lahko vendar je to potrebno potem urediti tudi papirno ( večji davki, določene omejitve), to kar pa ti narediš pa je ornk kršitev.

Če bi to vsaj "potiho " delal, ne pa da se tu hvališ!! kako goljufaš državo!!

 

ja, verjamem, da bo motor bolj vesel, tudi  dizel motor z euro 3 je bolj vesel kot z euro 6 in več , če pa se boš z njim zaprl v garažo pa ti lahko povem, katerega boš ti bolj vesel, enako je z bencinskimi, je pa druga stran, da "bolj" onesnažuje in bolj škoduje ljudem....jeb..i ga, to je dokazano

 

In ja, se strinjam, da je marsikatera omejitev debilna ampak  na našo žalost ( ali pa veselje) živimo v centru EU, kjer so določene omejitve, direktive.... ki se jih moramo držati

 

in glede tvojega "uklanjanja".... zopet, jeb.i. ga, tu živimo in imamo določene direktive, ki jih je potrebno spoštovati, ker če bi vsi delali, kot ti govoriš, potem bi bila povsod sama anarhija, nobenega reda, nič!!

 

In še enkrat ( bolj berem, bolj vidim, da si "trd" - neprilagodljiv oz težko sprejmeš drugo mnenje, ki ni enako tvojemu), večina tu gor in tudi drugje, se ne držimo vseh neumnosti, poiskusimo kaj "prilagoditi" v  svoj prid ampak fora je, da tega NE objavljaš na netu!!

In to ti govorim, pa nisi dojel, s tvojimi nepremišlenimi objavami si boš sam nakopal probleme!!

 

@miran985 "O tej spremembi iz eu5 norme kako pa kaj se naredi piše cel svet ne samo naš uvoznik. Cel svet.  "

 

in to ti daje pravico, da goljufaš tudi ti??

Se pravi, če živim med "zbiralci kovin" mi to daje pravico, da jih zbiram na enak način kot oni tudi jaz??

 

 

dajta se oba malo zamisliti, kakšne streljata, sama sebi inKovetu delata škodo!!

 

In seveda, vse to bosta spet sprejela kot napad na vaju, kljub temu, da vama hoče marsikdo pomagati oz vama pakazati, da delata napake z svojo retoriko !

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
pred 54 minutami, Gricko pravi:

ne??? za kaj pa gre, goljufanje države, v homologaciji imaš zapisano, kam paše vozilo, ti pa ga predelaš.... lahko vendar je to potrebno potem urediti tudi papirno ( večji davki, določene omejitve), to kar pa ti narediš pa je ornk kršitev.

Če bi to vsaj "potiho " delal, ne pa da se tu hvališ!! kako goljufaš državo!!

 

ja, verjamem, da bo motor bolj vesel, tudi  dizel motor z euro 3 je bolj vesel kot z euro 6 in več , če pa se boš z njim zaprl v garažo pa ti lahko povem, katerega boš ti bolj vesel, enako je z bencinskimi, je pa druga stran, da "bolj" onesnažuje in bolj škoduje ljudem....jeb..i ga, to je dokazano

 

In ja, se strinjam, da je marsikatera omejitev debilna ampak  na našo žalost ( ali pa veselje) živimo v centru EU, kjer so določene omejitve, direktive.... ki se jih moramo držati

 

in glede tvojega "uklanjanja".... zopet, jeb.i. ga, tu živimo in imamo določene direktive, ki jih je potrebno spoštovati, ker če bi vsi delali, kot ti govoriš, potem bi bila povsod sama anarhija, nobenega reda, nič!!

 

In še enkrat ( bolj berem, bolj vidim, da si "trd" - neprilagodljiv oz težko sprejmeš drugo mnenje, ki ni enako tvojemu), večina tu gor in tudi drugje, se ne držimo vseh neumnosti, poiskusimo kaj "prilagoditi" v  svoj prid ampak fora je, da tega NE objavljaš na netu!!

In to ti govorim, pa nisi dojel, s tvojimi nepremišlenimi objavami si boš sam nakopal probleme!!

 

@miran985 "O tej spremembi iz eu5 norme kako pa kaj se naredi piše cel svet ne samo naš uvoznik. Cel svet.  "

 

in to ti daje pravico, da goljufaš tudi ti??

Se pravi, če živim med "zbiralci kovin" mi to daje pravico, da jih zbiram na enak način kot oni tudi jaz??

 

 

dajta se oba malo zamisliti, kakšne streljata, sama sebi inKovetu delata škodo!!

 

In seveda, vse to bosta spet sprejela kot napad na vaju, kljub temu, da vama hoče marsikdo pomagati oz vama pakazati, da delata napake z svojo retoriko !

Napad na naju? Ali na zdrav razum?

Daj si se enkrat preberi,kaj sem napisal.

Bi te še razumel, če bi ljudi napeljeval k nečemu,kar komurkoli škoduje ali spravlja v nevarnost.

O kaksnih davkih govoris in dajatvah? Napisal sem,da se ne menja izpusnega sistema,ne odstranjuje katalizatorja,ne izklaplja lambd in podobno. Gre za uskladitev in optimizacijo goriva in zraka.

Ce si na agregatu opremljenem z vplinjacem pozimi zamenjal glavno šobo je bilo pa ok? Ali pa če se voziš na višjih nadmorskih višinah.

VSI enduro motorji s holologacijo imajo ze is strani tovarne odstranjene omejitve. V prometni 9KW, na kolesu 30KW. 

Polovica dizlov v Sloveniji je optimiziranih na elektroniki. In to uradno izvajajo specializirana podjetja.

Hrupa iz izpusnega sistema motor ne presega, preprican sem,da je izgorevanje boljse. 

Plačam uvozne dajatve, plačam carino,plačam dmv,plačam homologacijo,plačam davek na dobiček pravnih oseb.

Goljufanje države? Resno???

Ti se seveda držiš črke zakona in predpisov do potankosti. Ne pljuvaš po tleh,skrbno ločuješ odpadke,nikoli ne zamujaš s plačili položnic,strinjaš se z vsako odločitvijo vlade,ne kršiš cestnoprometnih predpisov.

Si pač vzoren državljan,jaz v mnogočem nisem. Zato ne kažem s prstom na nekoga,ki prazno cesto prečka pol metra stran od prehoda za pešce.

Objavljeno
pred 6 urami, Gricko pravi:

ne??? za kaj pa gre, goljufanje države, v homologaciji imaš zapisano, kam paše vozilo, ti pa ga predelaš.... lahko vendar je to potrebno potem urediti tudi papirno ( večji davki, določene omejitve), to kar pa ti narediš pa je ornk kršitev.

Če bi to vsaj "potiho " delal, ne pa da se tu hvališ!! kako goljufaš državo!!

 

ja, verjamem, da bo motor bolj vesel, tudi  dizel motor z euro 3 je bolj vesel kot z euro 6 in več , če pa se boš z njim zaprl v garažo pa ti lahko povem, katerega boš ti bolj vesel, enako je z bencinskimi, je pa druga stran, da "bolj" onesnažuje in bolj škoduje ljudem....jeb..i ga, to je dokazano

 

In ja, se strinjam, da je marsikatera omejitev debilna ampak  na našo žalost ( ali pa veselje) živimo v centru EU, kjer so določene omejitve, direktive.... ki se jih moramo držati

 

in glede tvojega "uklanjanja".... zopet, jeb.i. ga, tu živimo in imamo določene direktive, ki jih je potrebno spoštovati, ker če bi vsi delali, kot ti govoriš, potem bi bila povsod sama anarhija, nobenega reda, nič!!

 

In še enkrat ( bolj berem, bolj vidim, da si "trd" - neprilagodljiv oz težko sprejmeš drugo mnenje, ki ni enako tvojemu), večina tu gor in tudi drugje, se ne držimo vseh neumnosti, poiskusimo kaj "prilagoditi" v  svoj prid ampak fora je, da tega NE objavljaš na netu!!

In to ti govorim, pa nisi dojel, s tvojimi nepremišlenimi objavami si boš sam nakopal probleme!!

 

@miran985 "O tej spremembi iz eu5 norme kako pa kaj se naredi piše cel svet ne samo naš uvoznik. Cel svet.  "

 

in to ti daje pravico, da goljufaš tudi ti??

Se pravi, če živim med "zbiralci kovin" mi to daje pravico, da jih zbiram na enak način kot oni tudi jaz??

 

 

dajta se oba malo zamisliti, kakšne streljata, sama sebi inKovetu delata škodo!!

 

In seveda, vse to bosta spet sprejela kot napad na vaju, kljub temu, da vama hoče marsikdo pomagati oz vama pakazati, da delata napake z svojo retoriko !

Se pravi, da povzamem. Imaš motor doma in na njemu NIČESAR ne spreminjaš? Poznam in vidim (javno) kako narod menja filtre za športnega pri raznoraznih uglajenih športturerjih itd...potem so tu powercommanderji...

Pol države navija na avtomobilih (dizlih sploh) konje za dodatnih 30-40konjev. Temu rečem glede na prometno krepko preseganje. Ja?

In? Kaj sedaj? V jok pa na drevo a?

Zadeva pri Kove pa je da je izpušni sistem popolnoma stock. In kje vidiš potem težavo? 

Aja vidiš, razumem..moraš jo vidit da se probaš spotaknit ob vsak milimeter glede Koveta. 

Upam da živis po predpisih do potankostih v državi. 

Sprejemam tvoj komentar, razumem te. Vendar premisli malo za kako banalno zadevo se gre.

 

 

Objavljeno

... jest tut, če mi je ena stvar všeč, se prepričujem na 1000 načinov in iščem argumente, da tega ne kupim, ker , ali si tega ne morem privoščiti, ali pa pač tega nujno ne potrebujem... al pa se poskušam prepričati, da ta je stvar zanič in ob tem o tem  prepričujem še druge ljudi...

... marsikdaj stvari prespim, pa me napad mine... kdaj pa kdaj pa tudi kako stvar pripeljem domov..  :D

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Loba pravi:

Hvala za napisano, vendar ne najdem dovolj argumentov v vašem pojasnilu, glede na to, da ste izrazili sledeče:      "Niso vse omejitve,ki jih postavi nek organ,ki sploh ne vem več,čemu služi upravičene. Določene mejijo na skrajni idiotizem. In če se jim bomo uklanjali na vseh področjih, bo kmalu zmanjkalo veselja in svobode v življenju" 

https://www.google.com/amp/s/www.zurnal24.si/amp/slovenija/kako-je-slovenija-postala-drzava-neskoncnih-predpisov-416251

Delno ima prav uvoznik.

Pamet je nad neumnostjo. Za vsaki prdec iz EU se stresemo, a gospodarska vozila so tudi euro5 norma? npr..

nateg na celi črti

 

Popravljeno . Popravil Snečer
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 14 urami, Gricko pravi:

se pravi, izpuha, smernikov, dišeče smrekice se ne da menjati brez homo lomo, tukaj pa boste homologirano zadevo predelali na nekaj, kar ni skladno s stanjem niti s predpisi .

Vse to pišete tukaj gor ( air box , nov ecu z  drugačno EURO normo kot je homologirano - neizpravno vozilo!!), kjer bo ostalo za "vedno" in to celo "uradni" zastopnik 💪🐂

 

dobri ste, ne se čudit, ko vas bodo izločevali iz prometa....

 

Pa da kdo ne bo razumel, da vam to privoščlim oz da se strinjam z kreteni iz......na žalost vsepovsod, ampak take objave in tako pisanje po spletu, ki je dostopen vsem je kretenizem, da večjega ni!! in direktno izzivanje, ker bodite sigurni, da se najde nekdo, ki to bere in se tudi slučajno ne strinja s tem.....

Čist enostavno..ktm rotweiler airboxi ali samo vsisna plošča s predfiltri ni po homolomo. Je pa zihr bolje za motor da ne žre prahu. In ja, mašina je bolj glasna..tudi moji dve..evo sem javno napisal in gladko me BK :P

Večina 790/890 Rov menja cel airbox..zakaj le... :D

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kar se mene tiče in tu lahkobranim zastopnika ali prodajalca:

Motorje prodaja izključno po zakonu in homologirane ter napravljene po eu zakonodaji.

Kaj bo kdo z njim počel, kako in kje je stvar kupca. Pa mal smešno mi je kurčenje čez uporabne informacije, ki jih uvoznik poda. A ni fajn da ti nekdo opiše spremembe, ki jih je potrebno narediti, če si se odločil za neko spremembo? Zakaj bi guglal in iskal info po netu?

Smešno...res smešno. Še bolj smešno kot poskus zadostitve eu birokraciji če na motorju menjaš špegle 🤣

Objavljeno

Moraliziranja in kazanja s prstom? Ja, naceloma ima vsak pravico do tega.

Proizvajalci izpusnih sistemov ( seveda homologiranih ) napisejo zraven, da se zmanjsa masa izpuha naprimer za 3kg in moc poveca za 2KW. Ce tak izpuh prodas nekomu,ki ima motor s 35Kw in izpit A2,je avtomatsko v prekrsku in vreden obsojanja?

Moc se iz 35Kw ki je max za doseganje standardov za A2 kategorijo dvigne, v prometno se tega ne vpiše.

No, to je zagotovo mnogo večji greh, kot pa nekoga javno na forumu obtožiti,da je goljuf in utajevalec mar ne?

Se človek zamisli,kam gre ta svet.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • ZED
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!