Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 urami, DESMODUE pravi:

Kultni motocikel...samo za člane kulta

Screenshot_20240603_201604_Facebook.jpg

pa še lep je :D Všeč mi je tako po dizajnu in možnostjo lišpanja, četudi sam makedamčk voziš na izi. Računaj name naslednje leto (ta nizkega) pol pa dam delat en dizajn Sida iz Ice ega :D

 

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

pa še lep je :D Všeč mi je tako po dizajnu in možnostjo lišpanja, četudi sam makedamčk voziš na izi. Računaj name naslednje leto (ta nizkega) pol pa dam delat en dizajn Sida iz Ice ega :D

 

Ej...tale model na levi in desni bočnici a?

Screenshot_20240604_122837_Google.jpg

Objavljeno
pred 5 minutami, DESMODUE pravi:

Ej...tale model na levi in desni bočnici a?

Screenshot_20240604_122837_Google.jpg

e točno.

Objavljeno
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

e točno.

Luštn, mogoče bi še jaz dal na svojo 450ko tole 😅

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Luštn, mogoče bi še jaz dal na svojo 450ko tole 😅

ne me kopirat, moj bo Sid :P

ps. tale tut paše gor:

 

Donkey_(Shrek).png

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

ne me kopirat, moj bo Sid :P

ps. tale tut paše gor:

 

Donkey_(Shrek).png

Niti ne...preozko ima oči narazen 😅

Objavljeno
pred 4 minutami, miran985 pravi:

Niti ne...preozko ima oči narazen 😅

bolj sem mislil na karakter: delovno živinče s kančkom humorja

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

bolj sem mislil na karakter: delovno živinče s kančkom humorja

Karakter od motorja ali mene?

Objavljeno
Pravkar, miran985 pravi:

Karakter od motorja ali mene?

motorja, sicer pa tut karater tega oslička ni slab, komot ga meni pripišeš :P

 

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

motorja, sicer pa tut karater tega oslička ni slab, komot ga meni pripišeš :P

 

Sva že dva 😅. Važn da se mamo fajn, Tut če smo mal hojladri 🤣

Objavljeno

Tako se zacne, vsi frendly in ful face…🤣

 

 

IMG_4685.jpeg

Objavljeno
pred 26 minutami, Kugelschreiber pravi:

Tako se zacne, vsi frendly in ful face…🤣

 

 

IMG_4685.jpeg

nkol nauš zastopu :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 uro, rdecasenca pravi:

12 let sem vozil Varadere, dobrih 200tkm, pri sedemdeseti pristal na Kove 500 x Adventure. Komentar: če je ponaredek, je dober ponaredek, po 11tkm, samo kapo dol za tega Kitajčka z lahkotno, udobno in igrivo ciklistiko ki je seveda za moja leta, moje potrebe odlična izbira. pa vsem srečno vožnjo.

Kroži urbana legenda, da te družinski član komaj dohaja z motociklom s skoraj trojno prostornino😉

Objavljeno

Kak je to zabavno čitat. Prej so te gostilničarji pri belem dnevu skor odrli, če si vozil manj kot 1000ccm, in ultra težke krave.

Zdaj pa tako razodetje :) ko sedejo na 200kg+ podhranjen motor

Al so pa tu že leta, ko bo treba papirje vrnit...

Poleg tega pa še kitajc...

Kapo dol Kove

  • Haha 3
Objavljeno
4 hours ago, rdecasenca said:

pri sedemdeseti pristal na Kove 500

starost zna bit res kruta.... /joke. kapo dol, da se pt 70 še vedno veseliš motorja in si bil pripravljen downsizat.  

Objavljeno
pred 31 minutami, Kugelschreiber pravi:

starost zna bit res kruta.... /joke. kapo dol, da se pt 70 še vedno veseliš motorja in si bil pripravljen downsizat.  

eni downsizajo, poznam pa enga strica,ki je že nekaj čez 70let, pa gre iz 890 na 1290 🙃

Objavljeno
pred 1 uro, Hytech pravi:

eni downsizajo, poznam pa enga strica,ki je že nekaj čez 70let, pa gre iz 890 na 1290 🙃

.

... a to so mu penzijo dvignl iz 890 na 1290 ??? :kva2:

Objavljeno
pred 9 urami, DESMODUE pravi:

Jaz jih nimam 70..niti 60..niti 50.

Dirkal na Grobniku,mladost preživljal na Cagivi Mito 125.

Spoznal vožnjo po puščavi pri 180km/h.

Risal črne črte na Jadranki pri 160km/h

Se vozil po zadnjem kolesu s preko 200km/h

Spoznal čare triala,supersporta,supermota,hard endur,nakedov...ni da ni v 35 letih.

Downsizing?

Pogosto se človeku s tem odpre nek nov svet, ne glede na izkušnje ali leta.

V garaži imam trenutno 6 motociklov in glej ga zlomka...ko si zaželim celodnevne izkušnje brez stresa in omejitev, s svojim tempom, iz hleva potegnem ven kove 500x.

Kdor razume, razume..vem pa, da par let nazaj tudi jaz ne bi razumel.

Ko nehaš biti obremenjen z egom in predsodki je življenje lepše

 

 

 

Nimam toliko izkušenj kot ti ampak hvala bogu sem prej prišel do tega zaključka.

Prišel sem iz 1200 na 500.

Sedaj sem bolj suveren in se peljem povprečno hitreje in marsikje ko se prej nisem. 

Drugače pa ja, glava - ego je problem.

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 30 minutami, miran985 pravi:

Nimam toliko izkušenj kot ti ampak hvala bogu sem prej prišel do tega zaključka.

Prišel sem iz 1200 na 500.

Sedaj sem bolj suveren in se peljem povprečno hitreje in marsikje ko se prej nisem. 

Drugače pa ja, glava - ego je problem.

 

 

 

Iz 1200 na 500? Torej si, ali začetnik,ženska ali pa 70+😅

Objavljeno

ah, mal smo zašli. Ni nujno, da se gre ali gremo na downsizing, bolj je štos v racionalnih nakupih, ali pa nakupih motorja glede potrebe. 

500ccm za asfalt mi je premalo, za teren vrh glave.

Z ozirom da je verjetno najbolj prodajan razred med 700 in 900, bo verjetno pomenilo, da največ dobiš iz tega motorja za vse potrebe. 

Vsekakor bi raje imel 5 motorjev od električnega, pa 300ccm, pa 500ccm, pa 1000 in 1400...žal ne gre, potem pa vzameš nekaj kar je čimbolj optimalno tvoji uporabi.

Nenazadnje je tudi razred med 700 in 900 nekje najbolj "zanesljiv"(beri malce manj naloudan), nekoliko manj nabite cene kot pri premium segmentu in to se seveda pozna v naših denarnicah. Še vedno pa vleče solidno, večina modelov zmore 2 osebe..

Objavljeno
pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

ah, mal smo zašli. Ni nujno, da se gre ali gremo na downsizing, bolj je štos v racionalnih nakupih, ali pa nakupih motorja glede potrebe. 

500ccm za asfalt mi je premalo, za teren vrh glave.

Z ozirom da je verjetno najbolj prodajan razred med 700 in 900, bo verjetno pomenilo, da največ dobiš iz tega motorja za vse potrebe. 

Vsekakor bi raje imel 5 motorjev od električnega, pa 300ccm, pa 500ccm, pa 1000 in 1400...žal ne gre, potem pa vzameš nekaj kar je čimbolj optimalno tvoji uporabi.

Nenazadnje je tudi razred med 700 in 900 nekje najbolj "zanesljiv"(beri malce manj naloudan), nekoliko manj nabite cene kot pri premium segmentu in to se seveda pozna v naših denarnicah. Še vedno pa vleče solidno, večina modelov zmore 2 osebe..

Tudi res ja 👍

pred 34 minutami, DESMODUE pravi:

Iz 1200 na 500? Torej si, ali začetnik,ženska ali pa 70+😅

Nič od tega 😅

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, miran985 pravi:

Prišel sem iz 1200 na 500.

Sedaj sem bolj suveren in se peljem povprečno hitreje in marsikje ko se prej nisem. 

Ja, tudi s TDM sem bil hitrejši kot s 1200, pa marsikateri 600-tak je veliko hitrejši. Meni se ne gre za hitrost, ker ne dirkam...zvok je pomirjujoč, to mi je všeč, dovolj navora, da ne jamra ali tuli v nizkih prestavah in udobje ki ga nek lahek in manjši motor nima. Nisem več v mladih letih, ko je bil pomemben adrenalin, veliko obratov...rad se peljem umirjeno in varno. Ni samo ego tisti, ki kupuje velike krave...

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Ja, tudi s TDM sem bil hitrejši kot s 1200, pa marsikateri 600-tak je veliko hitrejši. Meni se ne gre za hitrost, ker ne dirkam...zvok je pomirjujoč, to mi je všeč, dovolj navora, da ne jamra ali tuli v nizkih prestavah in udobje ki ga nek lahek in manjši motor nima. Nisem več v mladih letih, ko je bil pomemben adrenalin, veliko obratov...rad se peljem umirjeno in varno. Ni samo ego tisti, ki kupuje velike krave...

Avto s klimo... sedaj poleti fantazija. Ti rečem.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!