Popularna objava Ni3ous Objavljeno Junij 7, 2024 Popularna objava Objavljeno Junij 7, 2024 Ob 5. 6. 2024 ob 13:33, DAMI34 pravi: če 500 zamenjaš za vsaj 700ccm smo mogoče malce blizu, s predpogojem, da šofer zna in zmore. 500 je le podhranjeno in ne vem, kako drugi občutite, ma zame je premal (mešan cikel in velik asfalta, ter transferji ali ovinki). med 700 in 800 praktično enakima motorjema se občuti razlika. Vem, ker si ju lastim. dodajmo še nekaj preveč teže, ki jo vsi navlečemo in je to kar je... Praktično enako sem vozil 1300ccm, kot vozim 900ccm...pred prehitevanjem (ali ovinkom) dve dol in gas Tule debatiramo mal na pamet, sam to hočem povedati. Se strinjam da 500ccm na sportbajku in zavitih ovinkih zmore podobno kot 1000ccm, ki jih ne moreš izkoristiti. Da je na terenu vse odvisno od teže (no saj tudi na asfaltu) pa znanja šoferja. Ma če vzamemo povprečnega voznika motorja, je jurja in na gor blagodejno zaradi navora. Zaradi vseh kufrov in boljše polovice. Sem marsikaj prevozil na sfrizirani 600tici...pa točno vem o čem govorim. Za solo ride ni problem, ko pa nakrcaš vse gor...ajoooj boga mati. Da ne govorim o drugih komponentah, kot je vzmetenje, zavore in elektronske pritikline, ki so običajno v prid večjim kubaturam. Ker je vse kar pišem precej splošno, se obesim raje na Kove, na najin pogovor pred časom, ko sem sam mel v mislih da bo 450 rally (še vedno zame najbulši moped ) glavni v prodaji in tvoji izjavi, da ga zna 800x posekati. Pa sem potem mal premislil, zakaj: 800x ima več moči, še vedno nizko težo, dobro ciklistiko, prekleto dobro vzmetenje in je dvoživka, ki zmore velike razdalje udobno. Tudi v dvoje, če je treba. In, ja kot vidim, bo folk kupoval najbolj prodajan segment, ki je nek kompromis med "supersport" terena in superadventure. Je 800x boljši na terenu kot 450 rally, ja ni. Se da z njim marsikaj prevoziti terenskega: ja, sploh če voznik obvlada, ampak ali je boljši za mešano vožnjo, dolge razdalje, nudi več komoditete kot 450 rally? Odgovor je spet ja. Je slabši od 690ktm, 701 huse? Ma niti ne tolko, da bi bilo omembe vredno...in pol smo tam. Pri vaganju kaj bi zakaj bi, kak se bom vozil , kje se bom vozil, kaka bo podlaga, kaj želim od motorja.... In spet vprašanje, ko si 800x zrihtam za teren, ter premagujem asfaltne podlage, a je boljši od nekega jurja ccm adv mopeda? Ni, se pa z njim da... sami kompromisi so vedno. In podobno (spet splošno) je z nekimi 600 ali 700 RR mašinami. Saj so ok, ma na pisti, če ni zrihtana kot se zagre, od vzmetenja, do poliestrov, žal ni za oboje. Cesta je eno, pista drugo. Dva osebka, oba člana ms @Ni3ous in @krucymucy (oba spoštujem po znanju vožnje in sami kvaliteti le te) za katera bi prisegel, da štartata na 450 rally, sta izbrala 800x pro (če se ne motim) Downsizing? Malomorgen. En je že napisal zakaj gre na kompromis, drug pa tudi gre s 690 na 800.... Več lahko sama povesta. Po vseh debatah tule....še vedno... da se vam sploh da. O tem kako izjemna je 500tka. Bom še začel razmišljat ali sem se narobe odločil. Morda moram namesto 800x naročit 500? Ko testiram kak motocikel vedno opozorim, da bom napisal, kar si res mislim, čeprav kdaj kaj takega lahko zaboli kakega uvoznika. Po drugi strani pa s tem ohranjam verodostojnost/kredibilnost, kar mi je bolj pomembno. Tak pogled imam že od nekdaj. K sreči se ne živim od motorjev in nisem odvisen od nobenega uvoznika. Vedno bom na strani uporabnika in zagovarjal stvari/ali pa podal minuse kot jih vidim z namero podajanja koristnih informacij uporabniku. Tut js sem bil enkrat na začetku in iskal kredibilne info, ki jih je pa pri vsem balastu in fanatizmu težko filtrirat. Kakorkoli obračamo Kove 500, jaz ga še vedno vidim kot nek vstopni motocikel tako po gaberitih, agregatu in izbiri tehnike in materialih. Honda CB500, ki jo smatram nekje v istem segmentu je morda manj primerna za makadame kot Kove500x, ker Kove že ima napere, malenkost več hoda na vzmetenju in par kil manj. Par komponent je boljših ker nova, še ne toliko uveljavljena znamka na trgu pač mora dati malo več, za malo manj denarja, če hoče prodreti na trg. Ampak govorit kako je Kove 500X hud motor za teren je pretirano. Še vedno je to težak motor, še vedno ima čist premal hoda vzmetenja, še vedno ima premajhna kolesa, ki pri terenskem motorju morajo bit 21/18 col... Za mal tipat makadamčke pa vseeno je in tudi primernejša kot marsikateri tako oklicani v marketingu težko kategorni ADV motor. Če bi se pa rad peljal hitro po zahtevnem terenu, pa je brez dvoma hitro konec veselja. Jaz sem naročil 800X ker mi v štalci manjka twin... podrobneje o tem se se že razpisal v preteklosti zakaj in kake so prednosti. Kove 450 Rally je izjemno veliko motorja za razumen denar. Tukaj so našli nišo in karkoli podobnega stane precej več. Moja 701 ima precej več kil kot 450Kove, kupit novo 701 pa jo še opremit v nekaj kar je primerljivo po funkcionalnosti s KOVE 450 stane tko vsaj 5 000€ več. Jaz sem na mojo 701 zmetal še kakih 7k €, da je taka kot je... precej dražja varianta od Kove 450. V marsičemu še vedno boljša kot Kove450 Rally. Zame. Ne dojema pa vsak motorja enako. Nekomu je bolj pomembno da ima tistih 15 kil razlike v teži in da prišpara 5k€. Temu je potem boljša izbira Kove 450Rally, sploh če nima potrebe po brutalni moči. NPR Honda 300Rally je en resen polizdelek tako po materialih, vzmetenju, moči, da ne govorimo o tem kako pretirano preveč kil ima za to kar naj bi bil. Če dodaš par jurjev dobimo bistveno boljši motor v vseh pogledih pri Kove 450Rally. 5 9
DESMODUE Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 Vsak ima svoje mnenje in prav je tako. Teža mnenja temelji na vozniški izkušnji. Jaz ne bi 500x koval v zvezde,če ne bi z njim naredil 15000km, prečkal puščavske sipine,blato TET-a in marsikaj takega,kar si marsikdo tudi v sanjah ne predstavlja Ker moje ime ne pomeni praktično nič, so bolj zgovorni rezultati dirk maxi trail motociklov. Dve leti zapored..naključje? Morda. Ja,v ponudbi ima kove tudi 450ko,800ko kmalu tudi 800 rally Boljsi na terenu? Skoraj zagotovo. Zakaj opevam 500tko? Ker sem jo dodobra spoznal in ji dal možnost,da dokaže,česa je sposobna. Spodaj tabeli uvrstitev,ki povedo več kot moje besede. 2
u-r-o-s Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 Hudo me mika tale zadeva - 800 x, pa me zanima Za koliko se da sedaj "odpeljati" 800 x v svojo garažo? 1
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred eno uro, Ni3ous pravi: Po vseh debatah tule....še vedno... da se vam sploh da. O tem kako izjemna je 500tka. Bom še začel razmišljat ali sem se narobe odločil. Morda moram namesto 800x naročit 500? Ko testiram kak motocikel vedno opozorim, da bom napisal, kar si res mislim, čeprav kdaj kaj takega lahko zaboli kakega uvoznika. Po drugi strani pa s tem ohranjam verodostojnost/kredibilnost, kar mi je bolj pomembno. Tak pogled imam že od nekdaj. K sreči se ne živim od motorjev in nisem odvisen od nobenega uvoznika. Vedno bom na strani uporabnika in zagovarjal stvari/ali pa podal minuse kot jih vidim z namero podajanja koristnih informacij uporabniku. Tut js sem bil enkrat na začetku in iskal kredibilne info, ki jih je pa pri vsem balastu in fanatizmu težko filtrirat. Kakorkoli obračamo Kove 500, jaz ga še vedno vidim kot nek vstopni motocikel tako po gaberitih, agregatu in izbiri tehnike in materialih. Honda CB500, ki jo smatram nekje v istem segmentu je morda manj primerna za makadame kot Kove500x, ker Kove že ima napere, malenkost več hoda na vzmetenju in par kil manj. Par komponent je boljših ker nova, še ne toliko uveljavljena znamka na trgu pač mora dati malo več, za malo manj denarja, če hoče prodreti na trg. Ampak govorit kako je Kove 500X hud motor za teren je pretirano. Še vedno je to težak motor, še vedno ima čist premal hoda vzmetenja, še vedno ima premajhna kolesa, ki pri terenskem motorju morajo bit 21/18 col... Za mal tipat makadamčke pa vseeno je in tudi primernejša kot marsikateri tako oklicani v marketingu težko kategorni ADV motor. Če bi se pa rad peljal hitro po zahtevnem terenu, pa je brez dvoma hitro konec veselja. Jaz sem naročil 800X ker mi v štalci manjka twin... podrobneje o tem se se že razpisal v preteklosti zakaj in kake so prednosti. Kove 450 Rally je izjemno veliko motorja za razumen denar. Tukaj so našli nišo in karkoli podobnega stane precej več. Moja 701 ima precej več kil kot 450Kove, kupit novo 701 pa jo še opremit v nekaj kar je primerljivo po funkcionalnosti s KOVE 450 stane tko vsaj 5 000€ več. Jaz sem na mojo 701 zmetal še kakih 7k €, da je taka kot je... precej dražja varianta od Kove 450. V marsičemu še vedno boljša kot Kove450 Rally. Zame. Ne dojema pa vsak motorja enako. Nekomu je bolj pomembno da ima tistih 15 kil razlike v teži in da prišpara 5k€. Temu je potem boljša izbira Kove 450Rally, sploh če nima potrebe po brutalni moči. NPR Honda 300Rally je en resen polizdelek tako po materialih, vzmetenju, moči, da ne govorimo o tem kako pretirano preveč kil ima za to kar naj bi bil. Če dodaš par jurjev dobimo bistveno boljši motor v vseh pogledih pri Kove 450Rally. V neki meri se čisto strinjam s tabo. 800x bo bolj primeren zate. Bi pa samo nekaj malega pripomnil. Škoda ker niste na kampu obravnavali 500x...ampak samo 450ko. Na pogled vam motor ni potegnil in ste ga malo zapostavili tam. Škoda. Res da je razlika hitre vožnje po res slabem terenu med 500 in 450 logično. Vendar premaga marsikaj ko si noben ne misli. Ne hvalim v tri krasne. Normalno da nekje je pač meja, ampak 500ka ima mejo višje. Predlagam da na drugem kampu (tega se žal ne morem udeležit) probajte. Nobenemu nebo škodilo da ga proba izmed vaše ekipe. pred 18 minutami, u-r-o-s pravi: Hudo me mika tale zadeva - 800 x, pa me zanima Za koliko se da sedaj "odpeljati" 800 x v svojo garažo? 9290eur v PRO verziji.
DAMI34 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 10 minutami, miran985 pravi: V neki meri se čisto strinjam s tabo. 800x bo bolj primeren zate. Bi pa samo nekaj malega pripomnil. Škoda ker niste na kampu obravnavali 500x...ampak samo 450ko. Na pogled vam motor ni potegnil in ste ga malo zapostavili tam. Škoda. Res da je razlika hitre vožnje po res slabem terenu med 500 in 450 logično. Vendar premaga marsikaj ko si noben ne misli. Ne hvalim v tri krasne. Normalno da nekje je pač meja, ampak 500ka ima mejo višje. Predlagam da na drugem kampu (tega se žal ne morem udeležit) probajte. Nobenemu nebo škodilo da ga proba izmed vaše ekipe. 9290eur v PRO verziji. Misliš da je glavni problem "na pogled"? Motiš se...sam povem. Na pogled je čisto kul..
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 (popravljeno) pred 10 minutami, DAMI34 pravi: Misliš da je glavni problem "na pogled"? Motiš se...sam povem. Na pogled je čisto kul.. O vem da je kul, v živo bolje kot na sliki. Sm vseeno tako folk reagira. Doživljam to v praksi ko se vozim naokoli. Češ "s tem boš šel". No na koncu dneva ni več vprašanja "s tem" ampak samo "kdaj spet gremo?" Popravljeno Junij 7, 2024. Popravil miran985 1
DAMI34 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred eno uro, miran985 pravi: O vem da je kul, v živo bolje kot na sliki. Sm vseeno tako folk reagira. Doživljam to v praksi ko se vozim naokoli. Češ "s tem boš šel". No na koncu dneva ni več vprašanja "s tem" ampak samo "kdaj spet gremo?" Ja. To pa definitivno velja. Boli te qita kak izgleda, kake so performanse, kok stane. Sam da greš ko greš in je mozak na off... 1
Ni3ous Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 (popravljeno) pred 2 urami, miran985 pravi: V neki meri se čisto strinjam s tabo. 800x bo bolj primeren zate. Bi pa samo nekaj malega pripomnil. Škoda ker niste na kampu obravnavali 500x...ampak samo 450ko. Na pogled vam motor ni potegnil in ste ga malo zapostavili tam. Škoda. Res da je razlika hitre vožnje po res slabem terenu med 500 in 450 logično. Vendar premaga marsikaj ko si noben ne misli. Ne hvalim v tri krasne. Normalno da nekje je pač meja, ampak 500ka ima mejo višje. Predlagam da na drugem kampu (tega se žal ne morem udeležit) probajte. Nobenemu nebo škodilo da ga proba izmed vaše ekipe. 9290eur v PRO verziji. Mejo ima višje od česa? Od Honde CB500 ima. Pa še od marsikoga v istem segmentu. Morda celo od Honde 300 Rally. Ne pa od Kove Rally 450, 701ke ipd.... tukaj je gap preprosto tako velik, da nima smisla. To bi bil hud downgrade izven asvalta glede na to kaj vozim običajno. Zato je neupravičeno poveličevati kako vsestransko zmogljiv motor je 500ka izven asvalta, ker je veliko boljših. Pa ne rečem da je 500ka slab. Dober in boljši je le v svojem segmentu od marsičesa ostalega na trgu. Lahko ga še tako probavam in testiram, še zmeraj bo imel hod vzmetenja kot ga ima, še zmeraj bo imel premajhna kolesa za pravi offroad in še zmeraj bo pretežak...za tisto kar jaz počnem in za tisto kar jaz hočem od motorja. Popravljeno Junij 7, 2024. Popravil Ni3ous 4
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred eno uro, Ni3ous pravi: Mejo ima višje od česa? Od Honde CB500 ima. Pa še od marsikoga v istem segmentu. Morda celo od Honde 300 Rally. Ne pa od Kove Rally 450, 701ke ipd.... tukaj je gap preprosto tako velik, da nima smisla. To bi bil hud downgrade izven asvalta glede na to kaj vozim običajno. Zato je neupravičeno poveličevati kako vsestransko zmogljiv motor je 500ka izven asvalta, ker je veliko boljših. Pa ne rečem da je 500ka slab. Dober in boljši je le v svojem segmentu od marsičesa ostalega na trgu. Lahko ga še tako probavam in testiram, še zmeraj bo imel hod vzmetenja kot ga ima, še zmeraj bo imel premajhna kolesa za pravi offroad in še zmeraj bo pretežak...za tisto kar jaz počnem in za tisto kar jaz hočem od motorja. Mejo ima višje od svoje klase ja, sej to dopovedujem. Povedal sem da z 450 se nikakor ne more primerjat seveda. Nisem rekel da gre ob bok k 450ki. Nekje si nekaj morda narobe razumel. Definitivno pa ima sposobnosti offroada marsikje. To me ne bo noben prepričal da ne. Jaz sem uporabnik, nekdo ki ni ne ve. Ej bomo jutri rekli kakšno 😉
DAMI34 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 1 uro, miran985 pravi: Mejo ima višje od svoje klase ja, sej to dopovedujem. Povedal sem da z 450 se nikakor ne more primerjat seveda. Nisem rekel da gre ob bok k 450ki. Nekje si nekaj morda narobe razumel. Definitivno pa ima sposobnosti offroada marsikje. To me ne bo noben prepričal da ne. Jaz sem uporabnik, nekdo ki ni ne ve. Ej bomo jutri rekli kakšno 😉 mejo postavi sam hod in samo vzmetenje, oblika(okvir, višina izpuha) in dimenzija pnevmatik (ter kvaliteta felten). Že to je meja. Naslednjo mejo postavijo elektronske pritikline.
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 (popravljeno) pred 17 minutami, DAMI34 pravi: mejo postavi sam hod in samo vzmetenje, oblika(okvir, višina izpuha) in dimenzija pnevmatik (ter kvaliteta felten). Že to je meja. Naslednjo mejo postavijo elektronske pritikline. Auspuh se lahko dvigne z menjavo in to precej. Glede feltn so kar dobre,(če jih ima gsa iste pol?) če bi želel drugo dimenzijo bi si recimo menjal feltne. Na tistem k je dirkal na basela race je recimo to storjeno.... Elektronika (vsaj meni) pomeni natanko NIČ. Na offroadu nimaš kaj z njo. Ok cesta ja, ABS potem pa je to to vse kar rabiš. Tist k nezna plina odpirat mu tist tcs nič ne nuca in kornering pa te pičkarije. 90% sploh ne ve kaj ima. Ampak to je druga zgodba. Ima pa! 😅😅 Če sam hod deluje čez celotno območje zelo dobro potem je tukaj prednost. Namreč tile kyb so odlični. Vsak pohvali točno vzmetenje. Imaš recimo crf 300 kjer ene par cm ne dela NIČ. Mehko ko sir. Katastrofa. Se ugrezne samo da roko nasloniš na motor. Čunga Lunga. Ovira na 500x je edino za tiste ki si upajo več, skale. Zaradi odmika od tal. Nekoč mi je en gorski kolesar rekel: Veš Miran, poznam samo ene dva pri nas ki znata izkoristit dejansko 100-120mm hoda na gorcu. Večina vsak k ima 5 min cajt pa kupi kolo z vsaj 150mm hoda ker to moraš imet! To rabiš! Kurac moj.... Tukaj je pa ista zgodba. Tist k zna bo izkoristil cel hod in mu bo lahko malo. Večini pa je to preko svoje sposobnosti. Tako da za takega kot je @Ni3ous popolnoma razumem da mu je specifikacija 500ke premalo. Za publiko našo predrago pa dovolj. Oči kupujejo, ne pamet. Popravljeno Junij 7, 2024. Popravil miran985 1
DAMI34 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 ja če je pa dovolj, potem pa res ne razumem kako (sploh pa zakaj) drugi posegajo po drugačnih mopedih, z močnejšim agregatom, mal boljšimi feltnami kot ma bmw itd..sploh pa ne razumem zakaj rabjo 21 col spredi, saj je 19 dovolj ps na ofroudu lahko marsikaj nastaviš z elektroniko, ni pa nujna to je pa res, ampak recimo 790,890, 901 imajo nastavitve od slip regulation, torej reguliraš zdrs, si prilagodiš samo odzivnost ročice plina itd...kar je dobrodošlo. sploh pri močnejših agregatih. Nihče ne trdi da je 500x za nič. Pravzaprav je čist soliden moped za ugoden denar, je pa daleč da bi bil kak sveti gral (ali unicorn) ofroauda, tudi za povprečne voznike ne.
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 9 minutami, Snečer pravi: Kje pa mamo off road za motorje pri nas? Marsikje, samo treba zavit s ceste. Več je terena kot asfalta... Aja za versysa res ne 😅
Snečer Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 4 minutami, miran985 pravi: Marsikje, samo treba zavit s ceste. Več je terena kot asfalta... Aja za versysa res ne 😅 Tudi kove 500x ne vidim izven cest... pa kar nekaj hodim v hribe. V glavnem ne bluzit o off roadu pri nas... terenov za vožnjo pri nas ni.
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 48 minutami, DAMI34 pravi: ja če je pa dovolj, potem pa res ne razumem kako (sploh pa zakaj) drugi posegajo po drugačnih mopedih, z močnejšim agregatom, mal boljšimi feltnami kot ma bmw itd..sploh pa ne razumem zakaj rabjo 21 col spredi, saj je 19 dovolj ps na ofroudu lahko marsikaj nastaviš z elektroniko, ni pa nujna to je pa res, ampak recimo 790,890, 901 imajo nastavitve od slip regulation, torej reguliraš zdrs, si prilagodiš samo odzivnost ročice plina itd...kar je dobrodošlo. sploh pri močnejših agregatih. Nihče ne trdi da je 500x za nič. Pravzaprav je čist soliden moped za ugoden denar, je pa daleč da bi bil kak sveti gral (ali unicorn) ofroauda, tudi za povprečne voznike ne. Eni kupijo ker rabijo, eni kupijo ker nekdo reče da tako mora bit, eni pa zaradi imidža. Nekdo je rekel da samo 21 col spredaj za teren in amen. Je res tako po drugi strani pa spet odvisno. Se strinjam z obemi opcijami. Glede elektronike, narod kupi močan agregat potem pa ga omejuje z elektroniko. Bravo 😅. Vzemi si raje kako stopnico slabši agregat pa tistega izkoristi na Max. Regulacija zdrsa....jaz reguliram z rokami al pa celim telesom 😅. Če ni nekega znanja dzabe vsa elektronika in moč. Eni pa vse to rabijo seveda. Imaš čisto prav. 500x ni unicorn. To je 450 rally. 500x uvrščam med multipraktike. Ali recimo Highend entry level. Se strinjaš? Al sm spet falil? 😅 Nikol prav 🙈🙈. Hec hec 😉👍 1
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 24 minutami, Snečer pravi: Tudi kove 500x ne vidim izven cest... pa kar nekaj hodim v hribe. V glavnem ne bluzit o off roadu pri nas... terenov za vožnjo pri nas ni. Ni jih še veliko, to je eno. Drugo je da se redko kdo odpravi s 500x po terenu trenutno od kupcev. Sem med redkimi. Pa šele drugo leto teče ko je pri nas na voljo. Ne bluzim nič, terenov kolikor hočeš samo če hočeš in zmoreš. Vprašaj malo fante ki vozijo offroad. Kaj recimo Tet ni offroad? Nekaj delov je seveda makadam so pa segmenti ki so offroad ja. Samo malo se umaknes iz začrtane poti in postane hitro brezpotje. Zate pa pač ni. Pobje pravijo 21col...se pravi glih 4 cole rabiš spredaj še na versačetu pa bo 😅. Offroada pri nas ni, kera legenda res. Da si upaš to rečt. Kapo dol 🤣. Pridi na Dolenjsko greva mal v hosto po jurje 😉.
Kmet2 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 Elektronika je res fajn zadeva, če imaš podporo ko crkne. Naprimer ko na Ktm crkne nekaj osnovnega, kot je Damiju na tripu (pozabil kje smo se takrat vozili)na GT in mu je motor vrglo v save mode je to čista jeba že tu, ko smo bili okrog bajte.😊 A vseeno bi lahko rešili, saj smo bili v EU ali bivši Yugi kjer to vse imajo. Ker pa kot sem napisal nismo bili daleč smo se tako prebili počasi do doma. Ko pa si v Kirgizijstanu, Iranu itd in podobnih dafak deželah pa se lahko samo zjokaš nad vsemi temi superduper elektronskimi pritiklinami ko počepnejo. Ni problem če crkne abs ali senzorji za tlak, elektronsko vzmetenje in podobni elektronski bonbončki, problem je če crkne nekaj kar ovira ali celo prepreči nadaljne potovanje. Tam ni Ktm servisov in ni računalnikov, kjer bi to lahko rešil, samo zjokaš se lahko. Zato gledam da ima motor čim manj elektronske podpore, kar pa je danes žal skoraj nemogoče kupiti saj vsi tekmujejo kdo bo imel več teh bonbončkov. Strah me je s takšnimi motorji potovat v dežele tretjega sveta, zato sem si omislil staro AT, ki jo popravim sam, kar sem tudi že storil na poti. (Crknil regler na Cipru) Zamenjal in gremo dalje. Kove se mi zdi še vseeno motor z neko osnovno elektroniko in ni pretirano naloudan kot kakšen GS , Ktm, Ducati. Pa lahek in cenovno ugoden motor za moje tripe in valjanje po tleh pa še dosti dolgega imam, zato ni potrebe po Versysu tak simpl je to. Pa mislim, da bo ok tudi za daljše tranzite z redbullom.😁 Seveda ni moje mnenje tisto, ki ima težo, mnenje je tapravo od tistih, ki grejo enkrat v življenju malo dlje od bajte in potrebujejo za to vodiča. To so prave cure moto sveta.💪 Mislim, da bo 450 in 800 paradni konj Kove. Ostalo pa ne bo imelo ravno neke teže proti konkurenci. Sam nisem Ni3ous ki je zame profi tetenske vožnje, zato še toliko bolj spoštujem njegovo mnenje, ki je objektivno in korektno. Človek ve kaj govori. Večina tu gor ne ve kaj lapa, ve iz revij in raznih video clipov, izkušenj zero... Sam sem želel z Kove 800 v Pakistanske kanjone in Indijo, žal je za mano letos že 4 operacija in nekdo, ki rabi vodiča po EU si ga bo lahko švrknu na moje zdravje, ker to ne bo izvedljivo. Juhuhu☺️ 6 1
Snečer Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 46 minutami, miran985 pravi: Ni jih še veliko, to je eno. Drugo je da se redko kdo odpravi s 500x po terenu trenutno od kupcev. Sem med redkimi. Pa šele drugo leto teče ko je pri nas na voljo. Ne bluzim nič, terenov kolikor hočeš samo če hočeš in zmoreš. Vprašaj malo fante ki vozijo offroad. Kaj recimo Tet ni offroad? Nekaj delov je seveda makadam so pa segmenti ki so offroad ja. Samo malo se umaknes iz začrtane poti in postane hitro brezpotje. Zate pa pač ni. Pobje pravijo 21col...se pravi glih 4 cole rabiš spredaj še na versačetu pa bo 😅. Offroada pri nas ni, kera legenda res. Da si upaš to rečt. Kapo dol 🤣. Pridi na Dolenjsko greva mal v hosto po jurje 😉. vidiš, da je težko odgovorit, kje je pri nas off road in če sploh dovoljena tam vožnja...
smasher Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 Veste kaj.. dokler FORTNINE ne naredi videa o KovE, vam nič ne vrjamem. 1
miran985 Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 37 minutami, Snečer pravi: vidiš, da je težko odgovorit, kje je pri nas off road in če sploh dovoljena tam vožnja... Ti se drži zakona do pike in pusti druge živeti ☝️. A bo šlo?
Snečer Objavljeno Junij 7, 2024 Objavljeno Junij 7, 2024 pred 1 minuto, miran985 pravi: Ti se drži zakona do pike in pusti druge živeti ☝️. A bo šlo? pravila imamo, da lahko živimo v skupnosti, sicer je anarhija, pa seveda da ohranimo naravo in živali pred objestneži in svinjanjem nakup motorja za offroad v slo, je kit nakup puške, da bi z njo streljal prosto, kjer se ti zljubi za Kove veljajo enska pravila, čeprav kinezi svinjajo planet bolj kot drugi
Kmet2 Objavljeno Junij 8, 2024 Objavljeno Junij 8, 2024 pred 9 urami, Snečer pravi: pravila imamo, da lahko živimo v skupnosti, sicer je anarhija, pa seveda da ohranimo naravo in živali pred objestneži in svinjanjem nakup motorja za offroad v slo, je kit nakup puške, da bi z njo streljal prosto, kjer se ti zljubi za Kove veljajo enska pravila, čeprav kinezi svinjajo planet bolj kot drugi Naravo bolj kot drugi uničujejo gozdni holdingi. V Kočevju je to sidg, dobesedno ropajo gozd in je razprodaja kot v ameriki na črni petek... In potem se najdeš ti moralist za tistih par motorjev, ki se podi po gozdu. Isto si moraliziral za Covid. Ti je kapnilo, da so te na suho ali si še vedno kot furmanski konj.🙂 Odpri oči in poglej malo iz drugega zornega kota na zadevo. Če je gozd državni zakaj ne, če pa je privat se strinjam s teboj! A boš kupil Kove, ker si kar veliko v tej temi, žal nekonstruktivno a si.😊 1
Snečer Objavljeno Junij 8, 2024 Objavljeno Junij 8, 2024 pred 2 minutami, Kmet2 pravi: Naravo bolj kot drugi uničujejo gozdni holdingi. V Kočevju je to sidg, dobesedno ropajo gozd in je razprodaja kot v ameriki na črni petek... In potem se najdeš ti moralist za tistih par motorjev, ki se podi po gozdu. Isto si moraliziral za Covid. Ti je kapnilo, da so te na suho ali si še vedno kot furmanski konj.🙂 Odpri oči in poglej malo iz drugega zornega kota na zadevo. Če je gozd državni zakaj ne, če pa je privat se strinjam s teboj! A boš kupil Kove, ker si kar veliko v tej temi, žal nekonstruktivno a si.😊 covid je jemal življenja, dejstvo, tudi zaradi packov motorji v gozdu so problem, takšno reklamiranje off roada v tej temi je problem so pa ceste te dni bolj varne, ker si prizemljen... hvala da si javil 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se