Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Facebook sux...

Priporočene objave

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

sem prebral, kar si že prej napisal in sem tudi zapisal, da mi ni všeč, da se gredo dve kvaliteti, ker slejkoprej (in to dodam) se bo zgodilo, da se kje kaj (namerno ali nenamerno) zameša. 

Me pa taki posnetki dejansko ne ganejo preveč, ker to je edini posnetek, ki sem ga dosedaj videl o šlampariji, vsi ostali posnetki EU in USA itd kupcev so drugačni. Mislim, da sem pogledal kar nekaj posnetkov iz Itaije, kjer pohvalijo kvaliteto oziroma jo z lahkoto primerjajo s tem kar pride iz EU, GB ali Japonske. Prav tako sem zapisal, da poznam kar nekaj Slo lastnikov in pooblaščenega mehanika in bo o kvaliteti in zanesljivosti dovolj informacij, vsaj v prvi vrsti si sedaj ne bi delal skrbi s tem.

Mercator pika. :P

 

 

Tudi, se strinjam. KTM iz Grosupljega potihem dila tudi Moto morini. Sicer je pa pol sestavnih delov pri eu znamkah itak "čajna" porekla al pa jih tam celo sestavljajo.

2 kvaliteti?🤔 ne mesaj prototipa s koncnim.izdelkom. glede tega vudea je bilo ze vse razjasneno na kove510x/800x dan pagu.

Se je tudi folk ustrasil,kaj bo dobil.

Ni.a ta.motor veze ne z evropskimi,ne kitajskimi serijskimi modeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, miran985 pravi:

Je skeptika normalno, vendar način govora pa ni takšen. Bodisi FB ali tukaj ali yt itd...

Normalno da bo kaj se uničilo, bo pa strošek menjave cenejši tudi 😉

Kar se tiče pa Morinija je pa vse dostavljeno s strani Kitajcev (lastnik seveda Kitajec).

Sestava pa poteka v Italiji.

Problem Morinija je teža, vse ostalo prav lepo deluje. Ampak to spada v drugo temo.

Evo, trenutno je znano dejstvo, da so kosi poceni. Zelo pomembno dejstvo je to, ker kot si zapisal, določene zadeve bodo tudi poškodovane, upam, da čimmanj pokvarjene, določene zadeve bo potrebno upgrejdat (kot vsak motor itak) in točno vemo koliko en upgrejd stane pri EU znamkah, namreč vsak piškav dongl je že 50-100€.

Recimo pri kove 450rally pa menjaš airbox (cene teh zadev pri ktmju so 300-400€) in ecu pa je vse skupaj, popravi me če se ne motim okrog 150€.

Ajd, recimo 450ki je potrebno dodati še zaščito rok (ampak pri ostalih motorjih jo pa večinoma menjamo, saj je originalna plastična), zamenjati ogledala (kot pri drugih motorjih) in tega stroška ne računam. Mogoče bi dodal zadnji verižnik cca 30-40€

Tak vidim zadevo jaz iz mojega zornega kota. In pa seveda, če se odločiš za tak tip motorja ni druge kot redna/pogosta menjava olja in filtra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DESMODUE pravi:

2 kvaliteti?🤔 ne mesaj prototipa s koncnim.izdelkom. glede tega vudea je bilo ze vse razjasneno na kove510x/800x dan pagu.

Se je tudi folk ustrasil,kaj bo dobil.

Ni.a ta.motor veze ne z evropskimi,ne kitajskimi serijskimi modeli.

ja, lej povzel sem Miranov zapis. 

Sem pa tudi že povedal in pojasnil, da me zelo malo sekira..no skoraj nič. Sem videl tudi tvoje slike, poznam nekaj bodočih lastnikov, prebral sem mnenje @Ni3ousoziroma njegov test, tak da nič ne dvomim.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Evo, trenutno je znano dejstvo, da so kosi poceni. Zelo pomembno dejstvo je to, ker kot si zapisal, določene zadeve bodo tudi poškodovane, upam, da čimmanj pokvarjene, določene zadeve bo potrebno upgrejdat (kot vsak motor itak) in točno vemo koliko en upgrejd stane pri EU znamkah, namreč vsak piškav dongl je že 50-100€.

Recimo pri kove 450rally pa menjaš airbox (cene teh zadev pri ktmju so 300-400€) in ecu pa je vse skupaj, popravi me če se ne motim okrog 150€.

Ajd, recimo 450ki je potrebno dodati še zaščito rok (ampak pri ostalih motorjih jo pa večinoma menjamo, saj je originalna plastična), zamenjati ogledala (kot pri drugih motorjih) in tega stroška ne računam. Mogoče bi dodal zadnji verižnik cca 30-40€

Tak vidim zadevo jaz iz mojega zornega kota. In pa seveda, če se odločiš za tak tip motorja ni druge kot redna/pogosta menjava olja in filtra.

Si vse zadel ja.

En dongl piškav 50-100eur. To so nas navadili da tako je. Nabavne cene teh donglov so pa adijo pamet. Ubistvu nabavne cene so prave realne vrednosti kosov. Vsak pa bi rad svoj kos pogače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj bi dodal:

meni je osebno čisto ok, da se je posnetek o katerem je govora znašel na tejle strani. Nekaj malega smo čvekali, ampak zadeve so se razjasnile. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, bearded said:

Se mi je zdelo da je to ena izmed prvih serij če ne celo prva, pridem drug teden na ogled, obstaja kakšna možnost da bo motor dostavljen pred 9.8 😂?

V grciji naj bi bil 25.7. sele. 

Tam pa pretovarjanje verjetno. Ker tale ladja ne gre direktno k nam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kvalitete izdelave in sestave modela 800X vabim vse tri hejterje na tej strani k meni domov. Bomo lepo pregledali zadevo, odstranili plastike, in primerjali z EU konkurenco v moji garazi. 
 

Do takrat pa se raje vzdržite komentarjev na to temo ker se enostavno smešite v nedogled. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, krucymucy pravi:

V grciji naj bi bil 25.7. sele. 

Tam pa pretovarjanje verjetno. Ker tale ladja ne gre direktno k nam. 

Lej dvakrat gremo spat, mal na morje pa bodo motorji tukaj tik tak. 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes uspel naredit krajšo vožnjo z 800x Pro. Prvi filing je da je ubistvu lažji res od 500x to je zagotovo. V ovinek pada lahkotno da bolj lažje že ne gre. Mašina ima zanimiv surov zvok, kar glasen in zamik 285 stopinjske gredi se sliši da zadeva igra drugače. Sicer peljal samo do 5 k obratov, ampak do tukaj je že dovolj za normalno hitro tekočo vožnjo.

Kako bo naprej bomo videli ko se motor uteče. Vzmetenje konkretno, na udobni strani, ko ga zabremzas pa počepne zelo na "stif" z stabilnim povratkom in tam ostane. Nobenga guncanja. Agregat od začetka sune brez oklevanja in cukanja. 

Kakšna je pa razlika med Pro in mojim regular verzijo pa povem po prvi daljši vožnji. (3cm krajši hod). Za mojo višino 175cm bolj primeren čeprav z višjim dosežem do tal. 

Izredna igrača, bolj vozna kot sem si predstavljal.

  • Zmeden 2
  • Srček 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, miran985 said:

Danes uspel naredit krajšo vožnjo z 800x Pro. Prvi filing je da je ubistvu lažji res od 500x to je zagotovo. V ovinek pada lahkotno da bolj lažje že ne gre. Mašina ima zanimiv surov zvok, kar glasen in zamik 285 stopinjske gredi se sliši da zadeva igra drugače. Sicer peljal samo do 5 k obratov, ampak do tukaj je že dovolj za normalno hitro tekočo vožnjo.

Kako bo naprej bomo videli ko se motor uteče. Vzmetenje konkretno, na udobni strani, ko ga zabremzas pa počepne zelo na "stif" z stabilnim povratkom in tam ostane. Nobenga guncanja. Agregat od začetka sune brez oklevanja in cukanja. 

Kakšna je pa razlika med Pro in mojim regular verzijo pa povem po prvi daljši vožnji. (3cm krajši hod). Za mojo višino 175cm bolj primeren čeprav z višjim dosežem do tal. 

Izredna igrača, bolj vozna kot sem si predstavljal.

Caki, s 500 na 800?!? a ni pravilo manj je vec? 
 

Pa srecno voznjo in uspesno prodajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kugelschreiber pravi:

Caki, s 500 na 800?!? a ni pravilo manj je vec? 
 

.

... ja pr kitajcih gre razvoj hitro naprej ... še včeraj najboljši in najlažji moped 500x je že dobil naslednika ... 800x je lažji in še hitrejši :OK:

... torej, 500-tka ni več za nikamor ??? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, pik1 pravi:

.

... ja pr kitajcih gre razvoj hitro naprej ... še včeraj najboljši in najlažji moped 500x je že dobil naslednika ... 800x je lažji in še hitrejši :OK:

... torej, 500-tka ni več za nikamor ??? :eek:

500tka je dobila naslednika 510. Spada v nizji adv razred,800tka je nova na slovenskem trgu in spada v srednji adv razred.

pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

Caki, s 500 na 800?!? a ni pravilo manj je vec? 
 

Pa srecno voznjo in uspesno prodajo. 

Razlog za prodajo je drugaven,kot si predstavljas.

500tko je pa prodal v dveh dneh po objavi oglasa. In ne za polovicno ceno😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
32 minutes ago, DESMODUE said:

 

Razlog za prodajo je drugaven,kot si predstavljas.

500tko je pa prodal v dveh dneh po objavi oglasa. In ne za polovicno ceno😉

Nic si ne predstavljam. Le prilagodljivost teh zaprmej hard core stalisc me cudi. Do predvcerajsnjim je bil 500 totalno nenadjebljiva zadeva v  vseh pogledih. Glede na doktrino, bi rekel da gre dec na 250…
 

 

IMG_4718.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Kugelschreiber pravi:

Nic si ne predstavljam. Le prilagodljivost teh zaprmej hard core stalisc me cudi. Do predvcerajsnjim je bil 500 totalno nenadjebljiva zadeva v  vseh pogledih. Glede na doktrino, bi rekel da gre dec na 250…
 

 

IMG_4718.jpeg

Normalno sem pričakoval takele odzive. 

Manj je več ja. 800 sem vzel za test da vidimo kako pa kaj. Kakšne so razlike, kje je boljši kje morda slabši. Pa da bom znal povedat prednosti in slabosti. 

500tko pa bo nadomestil 450rally. Je pa enosed in moja potem ne more z mano. Zato sm se odločil da rabim še en dvosed. V tem primeru bo 800 bolj cestne rabe. 450 pa rabe kot sem jo imel z 500tko pa še en korak bolj na offroad.

Treh pa zaenkrat ne morem imet 😉.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Kugelschreiber pravi:

Nic si ne predstavljam. Le prilagodljivost teh zaprmej hard core stalisc me cudi. Do predvcerajsnjim je bil 500 totalno nenadjebljiva zadeva v  vseh pogledih. Glede na doktrino, bi rekel da gre dec na 250…
 

 

IMG_4718.jpeg

Nikjer ni omenil,da mu je 800 bolj vsec kot 500. Bo povedal po par 1000km,kateri mu bolj paše.

Mislim,da svojega mnenja o 500 ni spremenil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Aha, 500 ni več ok, zdaj 510 oz. 800 :)

Lažje, močnejše, boljše, nestehtano, pravljično.

 

 

Ja 800 je res lažji. 190kg. Tudi čuti se.

Za moč me niti ne zanima. Zanima me ciklistika, kako se obnaša izven ceste. Kako je na daljše ture, sedež, koliko je konec koncev utrujajoč in še in še.

Kako je dober sedaj ne morem nič zatrdit. Moram obrnit vsaj 1000-2000km.

Ker rad raziskujem rad tudi probam zato ga imam. 500tka je pa zlata sredina tle nimaš kaj.

450 rally sem pa že vozil teren in cesta in vem kakšna je zadeva zato sem ga tudi vzel. 

Jaz te moči ki jo ima 800 ne rabim, zanima me pa vse ostalo okoli nje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, miran985 pravi:

Ja 800 je res lažji. 190kg. Tudi čuti se.

Za moč me niti ne zanima. Zanima me ciklistika, kako se obnaša izven ceste. Kako je na daljše ture, sedež, koliko je konec koncev utrujajoč in še in še.

Kako je dober sedaj ne morem nič zatrdit. Moram obrnit vsaj 1000-2000km.

Ker rad raziskujem rad tudi probam zato ga imam. 500tka je pa zlata sredina tle nimaš kaj.

450 rally sem pa že vozil teren in cesta in vem kakšna je zadeva zato sem ga tudi vzel. 

Jaz te moči ki jo ima 800 ne rabim, zanima me pa vse ostalo okoli nje.

Kaj je to ciklistika? google ne pozna tega izraza, kaj šele kakšen bolj specifičen slovar.

Torej 500 vseeno ni to, kar se tako opevalo = premočen 150kg ultra adventure :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snečer pravi:

Aha, 500 ni več ok, zdaj 510 oz. 800 :)

Lažje, močnejše, boljše, nestehtano, pravljično.

 

 

Spoštovani Snečer...ti si tako zaslepljen s to mržnjo,da se sploh ne zavedaš,kako izpadeš v javnosti.

Edina pravljica,ki obstaja,je tvoje pravljično brezpredmetno klobasanje tukaj in pa zlagan pogum,skrit za anonimnostjo.

Si bil že mnogokrat povabljen na ogled,preizkus,pa seveda nič od tega.

Miran je samo objavil prvi vtis po 10minutni vožnji,nič drugega. Ti pa planeš po njem kot jastreb.

Pridi preizkusit motor,boš lahko svoje mnenje javno napisal v temo.

In glede motorjev in glede mene.

Prezahtevno zate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Kaj je to ciklistika? google ne pozna tega izraza, kaj šele kakšen bolj specifičen slovar.

Torej 500 vseeno ni to, kar se tako opevalo = premočen 150kg ultra adventure :) 

Ojej, da se ti da res. Svaka čast. Vsi tukaj vemo kaj je ciklistika. Noben ni rekel da 500 ni kar se je "opevalo". 500 je točno tisto kar sem rekel večkrat. 

Če še nisi opazil se gre tukaj za testiranje in ne da rabim več. To je moja odločitev zaradi raziskovanja in ne potrebe. Ker sem več in več na terenu pa sem zaradi potrebe res vzel 450 ker je jasno boljša na terenu kot 500tka.

Pa še nekaj Snečer, mir s teboj.

To kar si doživel v življenju ne privoščim nobenemu in te zastopim. In ti želim da ti je ali bo v življenju dano čimveč.

Popravljeno . Popravil miran985
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Kaj je to ciklistika? google ne pozna tega izraza, kaj šele kakšen bolj specifičen slovar.

Torej 500 vseeno ni to, kar se tako opevalo = premočen 150kg ultra adventure :) 

To si spet priredil sam..in serviral,kot ti paše.

Če pa ne veš,kaj je ciklistika, ti pa svetujem, da se držis pravnega posla,motociklizem pa spreglej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   3 članov

    • motom
    • DESMODUE
    • miran985
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!