Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

29 minutes ago, DESMODUE said:

Nikjer ni omenil,da mu je 800 bolj vsec kot 500. Bo povedal po par 1000km,kateri mu bolj paše.

Mislim,da svojega mnenja o 500 ni spremenil

Vse verjamem. Na besedo. Ceprav se je  Nadstroj prodal predno je znucal komplet gum, je to nekaj najbol univerzalnega in nepremagljivega na trgu. 🤷🏼‍♂️

IMG_4577.png.3763c3e726c10920019d153757ceb56c.png

 

Moj taljanski garež ima 17 let, letos je ene 4x zapustil garazo, pa je naredil vec kot tale celo dobo lastnistva. Res skoda, da se vsi ti pravljicni veceri dogajajo poleti. 
 

sej pravim, verjamem na besedo, ker dejanja so drugacna. Cakam, kako vas bo na rit zmetal  kove 1000. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

No, kaj je ciklistika za začetek.

Operirata z nekimi izrazi, da se sliši zadeva bolj otmeno, pa nimajo ti izrazi nobenega pomena.

Hvala za povabilo, a zakaj bi se vozil preizkušat nek motor na drug konec Slovenije? zato ker mi vidva pravita, da 200kg ni 200kg.

Peljal sem hondo 500cb al kaj je že, da bi 500 kove bila kaj bistveno drugačna pa dvomim.

Dajta normalno pisat, brez pravljičnih primesi pa se sploh ne bom oglasil :)

Tu se tudi raje drži malarije, pa pusti motociklizem pri miru, če že gremo na ta bolani osebni nivo.

Veš, teža na papirju pa potem na motorju ni vedno ista. Ko narod premakne samo iz tačke vidi koliko je ura kaj šele če ga položis na tla. En izi primer, sodelavec ima xt660z ( na papirju lažji) v praksi? Občutek da ima xtjka vsaj 30kg več že pri blagem nagibu motorja. Pomembno je kam je pozicionirana teža na motorju. Eni jo imajo bolj naprej eni bolj nazaj eni višje pa naprej pa tako dalje.

Kove ima center in dol. Tukaj je bistvena razlika ki daje znamki eno lepo prednost.

Ampak jasno ti tega ne razumeš in niti nikol ne boš razumel. 

Razlika med nama je da ti se skrivaš in lapaš brez podlage jaz pa se ne skrivam in povem zadevo direkt iz prakse in lahko stojim za tem. Ti pa stoj v svoji pisarni za svoj Nickom in veselo lapaj naprej. Namreč daješ lepo vodo na mlin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Vse verjamem. Na besedo. Ceprav se je  Nadstroj prodal predno je znucal komplet gum, je to nekaj najbol univerzalnega in nepremagljivega na trgu. 🤷🏼‍♂️

IMG_4577.png.3763c3e726c10920019d153757ceb56c.png

 

Moj taljanski garež ima 17 let, letos je ene 4x zapustil garazo, pa je naredil vec kot tale celo dobo lastnistva. Res skoda, da se vsi ti pravljicni veceri dogajajo poleti. 
 

sej pravim, verjamem na besedo, ker dejanja so drugacna. Cakam, kako vas bo na rit zmetal  kove 1000. 

Je drugi set gum gor,ne boj se.

Pa dokazano že pri drugem rabljenem kove500x,da se prodajo takoj,z minimalno izgubo cene,kljub pesimističnim napovedim nekaterih tukaj.

Kove 1000 ne bo nikoli izdelan,brez skrbi😉

Dejanja so pa točno taka,kot so bila obljubljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

Vse verjamem. Na besedo. Ceprav se je  Nadstroj prodal predno je znucal komplet gum, je to nekaj najbol univerzalnega in nepremagljivega na trgu. 🤷🏼‍♂️

IMG_4577.png.3763c3e726c10920019d153757ceb56c.png

 

Moj taljanski garež ima 17 let, letos je ene 4x zapustil garazo, pa je naredil vec kot tale celo dobo lastnistva. Res skoda, da se vsi ti pravljicni veceri dogajajo poleti. 
 

sej pravim, verjamem na besedo, ker dejanja so drugacna. Cakam, kako vas bo na rit zmetal  kove 1000. 

Jaz večkrat naredim po malo km. Redko naredim 500-1000km v kosu.

Večkrat sem v celem dnevu raziskovanja naredil tudi po 50km terena samo. Ali morda 100. Sem pa doživel mnogo več kot ti v tiščanju 1000km naravnost po glavnih cestah 😉. Vsaj tako opisujes da si 4x šel pa naredil 8K km. To mi vse pove. Jaz ima drugačen stil potovanja ti pa drugačen. Kilometri niso merilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, miran985 pravi:

Veš, teža na papirju pa potem na motorju ni vedno ista. Ko narod premakne samo iz tačke vidi koliko je ura kaj šele če ga položis na tla. En izi primer, sodelavec ima xt660z ( na papirju lažji) v praksi? Občutek da ima xtjka vsaj 30kg več že pri blagem nagibu motorja. Pomembno je kam je pozicionirana teža na motorju. Eni jo imajo bolj naprej eni bolj nazaj eni višje pa naprej pa tako dalje.

Kove ima center in dol. Tukaj je bistvena razlika ki daje znamki eno lepo prednost.

Ampak jasno ti tega ne razumeš in niti nikol ne boš razumel. 

Razlika med nama je da ti se skrivaš in lapaš brez podlage jaz pa se ne skrivam in povem zadevo direkt iz prakse in lahko stojim za tem. Ti pa stoj v svoji pisarni za svoj Nickom in veselo lapaj naprej. Namreč daješ lepo vodo na mlin.

Skopirana honda 500cb, vkljucno z agregatom, a povsem drug motor... ne kupim take pravljice

Na Nc700 sedi, boš videl nizko težišce ležecega motorja in rezervoar v ogrodju...

Nič od tega Kove nima, klasicna zasnova in porazdelitev teže, z rezervoarjem zgoraj.

Pa 200kg po terenu, kjerkoli so te kile, no go.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kugelschreiber pravi:

Vse verjamem. Na besedo. Ceprav se je  Nadstroj prodal predno je znucal komplet gum, je to nekaj najbol univerzalnega in nepremagljivega na trgu. 🤷🏼‍♂️

IMG_4577.png.3763c3e726c10920019d153757ceb56c.png

 

Moj taljanski garež ima 17 let, letos je ene 4x zapustil garazo, pa je naredil vec kot tale celo dobo lastnistva. Res skoda, da se vsi ti pravljicni veceri dogajajo poleti. 
 

sej pravim, verjamem na besedo, ker dejanja so drugacna. Cakam, kako vas bo na rit zmetal  kove 1000. 

čak sam mal, zakaj ne bi prodal oziroma šel na boljše? Saj je napisal , da gre na boljše. Več moči (ki je ne rabi) boljše vzmetenje (rabi, sploh za dva na potovanju), nižjo težo (rabimo vsi).

Jaz včasih tudi menjam po enem letu, včasih kasnej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, miran985 said:

Jaz večkrat naredim po malo km. Redko naredim 500-1000km v kosu.

Večkrat sem v celem dnevu raziskovanja naredil tudi po 50km terena samo. Ali morda 100. Sem pa doživel mnogo več kot ti v tiščanju 1000km naravnost po glavnih cestah 😉. Vsaj tako opisujes da si 4x šel pa naredil 8K km. To mi vse pove. Jaz ima drugačen stil potovanja ti pa drugačen. Kilometri niso merilo.

Ce hoces kaj povedat o stroju, stejejo samo kilometri. O dozivetjih in avanturah je brezpredmetno. Ker to o motorju (spet) ne pove nic. Do Mosta na Soci in Paklenice sem u dvoje drsal tud s pegasotom 650. da bi se z njim odpravil na tedenski trip? Ne. Pac ne. In ni blo treba 1000km de to ugotovim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

Skopirana honda 500cb, vkljucno z agregatom, a povsem drug motor... ne kupim take pravljice

Na Nc700 sedi, boš videl nizko težišce ležecega motorja in rezervoar v ogrodju...

Nič od tega Kove nima, klasicna zasnova in porazdelitev teže, z rezervoarjem zgoraj.

Pa 200kg po terenu, kjerkoli so te kile, no go.

 

No,tukaj si ponovno zgrešil na celi črti.

Tisto kar ti misliš in tisto kar je res, sta dva nasprotna polja v tem primeru.

Imel kupca za 500x,ki je pred kove preizkusil nc750x

Po njegovih besedah Kove mnogo lažji,mnogo bolj vodljiv, še enostavnejši za vožnjo.

Ampak ti veš bolje in več a?😉

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

čak sam mal, zakaj ne bi prodal oziroma šel na boljše? Saj je napisal , da gre na boljše. Več moči (ki je ne rabi) boljše vzmetenje (rabi, sploh za dva na potovanju), nižjo težo (rabimo vsi).

Jaz včasih tudi menjam po enem letu, včasih kasnej.

Stari celo leto berem de bolsga in bol optimalnega od kove 500 ni, in da manj je vec! Zdej pa tako…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

 

Jaz včasih tudi menjam po enem letu, včasih kasnej.

Faq, an. Jest sm se CF že naveličal. 5 mescov sam. Rabm , nucam več ccm, vec KM, boljse vzmetenje. Se mi zdi, da bo telo umru dusa pa izpuhtela, ce si nam kupu SA 1300.

Drgac pa res mal mnj pretiravanja v tej temi. Realnost je lepa čednost 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Stari celo leto berem de bolsga in bol optimalnega od kove 500 ni, in da manj je vec! Zdej pa tako…

ja, saj to je res, sam pol najdeš še boljšega od trenutno hvaljenega in je potem 500 drugi najboljši. Roko na srce nič novega, nič pretresljivega in če realno pogledamo 500x vs 800 kaj bi rekel?

GS1150, 1200, 1250, 1300...tako to gre.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ce hoces kaj povedat o stroju, stejejo samo kilometri. O dozivetjih in avanturah je brezpredmetno. Ker to o motorju (spet) ne pove nic. Do Mosta na Soci in Paklenice sem u dvoje drsal tud s pegasotom 650. da bi se z njim odpravil na tedenski trip? Ne. Pac ne. In ni blo treba 1000km de to ugotovim. 

Niso samo km,ampak uporaba. Jaz sem s kove500x drgnil stopalke po ovinkih,v dvoje naredil 470km pot po alpskih prelazih v enem dnevu,po pešpoti priplezal na Nanos,osvojil slovenski TET,naredil 3200km dolgo pot globoko v tunizijske sipine. To ni enako,kot bi drajsal od Kranja do Zadra in nazaj vsak vikend.

Se strinjaš?

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Stari celo leto berem de bolsga in bol optimalnega od kove 500 ni, in da manj je vec! Zdej pa tako…

Kaj tako? 500 ostaja v ponudbi. 800 je druga klasa. Marsikomu bo 500 bolj pisan na kožo kot 800,verjemi. Ni mi cilj samo prodaja motorjev,ampaknto,da kupec glede na svoj značaj,želje,uporabo,pride do pravega motorja zase 

Ki se ga ne bo naveličal po 6 mesecih uporabe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Stari celo leto berem de bolsga in bol optimalnega od kove 500 ni, in da manj je vec! Zdej pa tako…

Normalno so boljši ali slabši. 500x je v svojem segmentu top. Tukaj ni debate.

Kako se govori (kopija cb500x) ne ni. Motor ja, okvir in vse ostalo pa ne. Zato je drugačen. Pustimo gsarski facelift.

Dolge vožnje so me minevale že pred Kovetom. Rad raziskujem. Ne nisem se peljal zaradi tega počasi. Je bil dan na 10k obratih non-stop je bil dan 1-2 prestava. Dan z ženo itd itd...

Vse opcije sm probal. Tako da je kar verodostojno. Teh 8K sem počel vsemogoče in niti malo šparal zadevo. Od novega je bil tudi tak namen. Aleš pa je seveda naredil še dosti več (puščava... Pa mnogo več offroada). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Džizas fakin krajst.

Taka je realnost ja. Dzisas fakin krajst..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, DESMODUE pravi:

Niso samo km,ampak uporaba. Jaz sem s kove500x drgnil stopalke po ovinkih,v dvoje naredil 470km pot po alpskih prelazih v enem dnevu,po pešpoti priplezal na Nanos,osvojil slovenski TET,naredil 3200km dolgo pot globoko v tunizijske sipine. To ni enako,kot bi drajsal od Kranja do Zadra in nazaj vsak vikend.

Se strinjaš?

Kaj tako? 500 ostaja v ponudbi. 800 je druga klasa. Marsikomu bo 500 bolj pisan na kožo kot 800,verjemi. Ni mi cilj samo prodaja motorjev,ampaknto,da kupec glede na svoj značaj,želje,uporabo,pride do pravega motorja zase 

Ki se ga ne bo naveličal po 6 mesecih uporabe.

.

.... ja ampak realnost je vseeno zgleda mal drugačna ... ljudje že sedaj prodajajo te kitajčke po avtonetu ... in to po borih nekaj mesecih uporabe ... tko da ... očitno je resnica nekje drugje :eek:

 

 

ps.

.... al pa so ti, ki to kitajsko robo že prodajajo, mal čudni ... :dry:

... zgleda sene zastopijo v "kvaliteto" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, pik1 pravi:

.

.... ja ampak realnost je vseeno zgleda mal drugačna ... ljudje že sedaj prodajajo te kitajčke po avtonetu ... in to po borih nekaj mesecih uporabe ... tko da ... očitno je resnica nekje drugje :eek:

 

 

ps.

.... al pa so ti, ki to kitajsko robo že prodajajo, mal čudni ... :dry:

... zgleda sene zastopijo v "kvaliteto" :D

Tvoje mnenje,osnovano na predvidevanjih in sovraštvu,ki ga gojis ze od zacetka.

Si se vprasal po razlogu prodaje?

Si videl po kaksnih cenah se prodajajo rabljeni kitajcki?

Si videl povprecni cas prodaje od objave do prepisa?

Seveda ne!

Enostranskost in mrznja je pac pomembnejsa.

Kar nadaljuj.

Z vsakim mesecem so zadeve jasnejse,kdo je imel prav in kdo ne😅😅😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, DESMODUE said:

Taka je realnost ja. Dzisas fakin krajst..

Tip ga je prodal, ne po pol leta, ampak po 8000km, in ker je manj vedno več, je sel s 500 na 800. Ja. Taka je realnost. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Tip ga je prodal, ne po pol leta, ampak po 8000km, in ker je manj vedno več, je sel s 500 na 800. Ja. Taka je realnost. 

Beri objave...ni sel s 500 na 800. Sel je s 500 na 450. Zakaj je to naredil,je opisal sam.

Taka je realnost. Ne obtacaj besed,ampak povzemaj,kar je bilo napisano ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DESMODUE said:

Beri objave...ni sel s 500 na 800. Sel je s 500 na 450. Zakaj je to naredil,je opisal sam.

Taka je realnost. Ne obtacaj besed,ampak povzemaj,kar je bilo napisano ok?

 

Iz enega, ki z odliko zmore prav vse, puscave, transferje, prelaze v dvoje, peš poti, rallyje, najbrz tud track daye, je sel na dva? A sm prav povzel? 
 

Na koncu zgodbe…It’s just a bike. 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Iz enega, ki z odliko zmore prav vse, puscave, transferje, prelaze v dvoje, peš poti, rallyje, najbrz tud track daye, je sel na dva? A sm prav povzel? 
 

Na koncu zgodbe…It’s just a bike. 

Ja 450 rally bo v večini v uporabi ker se večina vozim sam pa krajše potke.

Povrhu vsega sem pa še nižjo verzijo rallyja vzel 😉.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

Iz enega, ki z odliko zmore prav vse, puscave, transferje, prelaze v dvoje, peš poti, rallyje, najbrz tud track daye, je sel na dva? A sm prav povzel? 
 

 

DA in je kaj narobe s tem?

Mislim, zdej pa že mal pretiravamo. Miran je imel svoje mnenje, potem ga je mal spremenil in je šel še na boljše. torej 2 motorja :D

Bom pojasnil: moški ima en šampon za vse. Za lase, za rit in za avto. In ta šampon je res dober, ker opere vse.  Počasi pa ugotovi, da je mogoče bolje met 1 šampon za telo, pa enga specifičnega za avto. Pišem o sebi, da ne bo dvomov. In res je bolje.

Po mojem je najbolje če bi zapisali:

@miran985srečno vožnjo, pa čimveč slikc. Naj ti služi.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

DA in je kaj narobe s tem?

Mislim, zdej pa že mal pretiravamo. Miran je imel svoje mnenje, potem ga je mal spremenil in je šel še na boljše. torej 2 motorja :D

Bom pojasnil: moški ima en šampon za vse. Za lase, za rit in za avto. In ta šampon je res dober, ker opere vse.  Počasi pa ugotovi, da je mogoče bolje met 1 šampon za telo, pa enga specifičnega za avto. Pišem o sebi, da ne bo dvomov. In res je bolje.

Po mojem je najbolje če bi zapisali:

@miran985srečno vožnjo, pa čimveč slikc. Naj ti služi.

 

 

Hvala @DAMI34. Pravilna razlaga.

Enako želim.

Seveda bom kdaj pa kdaj kaj objavil pa slikal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še en lepo pošlihtan moped, ukraden s FB strani ADV spirit.

 

448961298_10161509706534855_5047145616981449132_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

DA in je kaj narobe s tem?

Nič, nič. Nekateri pač rabite več podobnih motorjev, da vam ne zmanjka vsebine za objavljanje na forumih. :):P 

 

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

pa še en lepo pošlihtan moped

Ni pošlihtan. Kitajski dimnik pa Akrapovič nalepka. To ne gre skupaj.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   4 članov

    • mladen
    • DESMODUE
    • boris1970
    • BRANE
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!