Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, XTR pravi:

 

 

Ni pošlihtan. Kitajski dimnik pa Akrapovič nalepka. To ne gre skupaj.  

gre, a nis vidu na sliki? :P

 

pred 4 minutami, XTR pravi:

Nič, nič. Nekateri pač rabite več podobnih motorjev, da vam ne zmanjka vsebine za objavljanje na forumih. :):P 

 

 

 

448950547_122152400078184635_3527597874618121233_n.jpg

Objavljeno
41 minutes ago, DAMI34 said:

DA in je kaj narobe s tem?

Mislim, zdej pa že mal pretiravamo. Miran je imel svoje mnenje, potem ga je mal spremenil in je šel še na boljše. torej 2 motorja :D

Bom pojasnil: moški ima en šampon za vse. Za lase, za rit in za avto. In ta šampon je res dober, ker opere vse.  Počasi pa ugotovi, da je mogoče bolje met 1 šampon za telo, pa enga specifičnega za avto. Pišem o sebi, da ne bo dvomov. In res je bolje.

Po mojem je najbolje če bi zapisali:

@miran985srečno vožnjo, pa čimveč slikc. Naj ti služi.

 

 

Nic ni narobe, nic. Po dveh letih nabijanja, da je tocno dolocen all-in-one sampon za lase, rit, posodo in avto, dalec najboljsi in edini smiselen sampon na svetu, pa i šire, sem zvedel, od istih, da u resnici to niti prblizno ne drzi, ampak je se vedno res.  V tem svetu je to super normalno. In prav. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DESMODUE pravi:

No,tukaj si ponovno zgrešil na celi črti.

Tisto kar ti misliš in tisto kar je res, sta dva nasprotna polja v tem primeru.

Imel kupca za 500x,ki je pred kove preizkusil nc750x

Po njegovih besedah Kove mnogo lažji,mnogo bolj vodljiv, še enostavnejši za vožnjo.

Ampak ti veš bolje in več a?😉

 

 

Pozdravljen

Dolgo že spremljam tole temo.Imam eno preprosto vprašanje,a ti res misliš da so kitajski motorji

ki so na trgu par let res boljši od vse ostale konkurence ki so na trgu že 100 let.

Lep pozdrav

Objavljeno
pred 9 minutami, boris1970 pravi:

Pozdravljen

Dolgo že spremljam tole temo.Imam eno preprosto vprašanje,a ti res misliš da so kitajski motorji

ki so na trgu par let res boljši od vse ostale konkurence ki so na trgu že 100 let.

Lep pozdrav

.

.... ja :huh:

Objavljeno
pred 3 urami, DESMODUE pravi:

No,tukaj si ponovno zgrešil na celi črti.

Tisto kar ti misliš in tisto kar je res, sta dva nasprotna polja v tem primeru.

Imel kupca za 500x,ki je pred kove preizkusil nc750x

Po njegovih besedah Kove mnogo lažji,mnogo bolj vodljiv, še enostavnejši za vožnjo.

Ampak ti veš bolje in več a?😉

 

 

tako ja, po občutku ni 200kg+, ampak mnogo manj...

verjamem, da folk, ki pride iz 200ps, 300kg, 1300ccm na kitajskih 500 dobi nove občutke in uvidi kaj pomeni teža...

dajta začet objektivno tu pisat in ne več po občutkih, ker tole je farsa

Objavljeno
pred 25 minutami, boris1970 pravi:

Pozdravljen

Dolgo že spremljam tole temo.Imam eno preprosto vprašanje,a ti res misliš da so kitajski motorji

ki so na trgu par let res boljši od vse ostale konkurence ki so na trgu že 100 let.

Lep pozdrav

Svet gre naprej, Kitajci so pred nam toliko da si mislit ne moreš. Že lep čas tudi seveda delajo vse možne dele za vse te naše "boljše" znamke ki mislis da so še kar na istem nivoju. Pa niso več kar so bili. Tako pa tudi Kitajci niso več kar so bili desetletja nazaj. Samo malo odpri oči pa poglej kaj vse počnejo v zadnjih letih. Razvoj pri nas enostavno ne more konkurirat proti njim.

Zdej al so bolšji ali ne pravijo nekateri da počakajmo 10let. Poglej si po svetu kdo vse kje vse vozijo dotično znamko in kakšni so opisi, komentarji. 

Lahko ti je kmalu jasno da so korak naprej. Ne bom pa za sveto trdil kot ene dva tukaj da je najjačji. So pa izredno dobri. Smiselno narejeni, dobri materiali,dobra vidljivost, pa smiselna cena konec koncev. 

Ključno pa je pri vsej tej zgodbi da se greš prepričat sam k uvozniku, ga pregledas v detajle in probaš. Poslušat ene par tukaj ki niti blizu tej znamki ne upajo ti ne pomaga nič. 

Ko vidiš da svetovni riderji pridejo z T7ko probat motor ki ga obvladajo in po enem testnem krogu naročijo 800x in naenkrat je T7 odstavljen potem veš koliko je ura. To sem doživel včeraj v živo.

 

Objavljeno

Super,vsak ima lahko svoje mnenje.To hvaljenje če je upravičeno (govoriva o motorjih Kove)

se bo pokazalo čez 4-5-6 let,saj verjamem da niso tako slabi da ne bi šli vsaj  10-20 Kkm.

To da pa en menja T7 za Kove 800 pa ne pomeni nič!

Osebno nimam nič proti Kove motorjem so lično narejeni vendar sem vseeno skleptičen  glede kvalitete.

Kitajski delavci niso več tako slabo plačani,surovine so po celem svetu borzne tako da ne vem kje je potem ta velika razlika v ceni!?

Objavljeno
pred 1 minuto, boris1970 pravi:

Super,vsak ima lahko svoje mnenje.To hvaljenje če je upravičeno (govoriva o motorjih Kove)

se bo pokazalo čez 4-5-6 let,saj verjamem da niso tako slabi da ne bi šli vsaj  10-20 Kkm.

To da pa en menja T7 za Kove 800 pa ne pomeni nič!

Osebno nimam nič proti Kove motorjem so lično narejeni vendar sem vseeno skleptičen  glede kvalitete.

Kitajski delavci niso več tako slabo plačani,surovine so po celem svetu borzne tako da ne vem kje je potem ta velika razlika v ceni!?

Ni prvi ki je menjal T7 in razne podobne motorje. 10-20k km??

To ni nič. 500tke po svetu imajo lagano 80k+ pa je vse na mestu samo redna vzdrževanja.

450rally se je tudi izkazal za vzdržljivega.

Itak je znano da terajo po raznih dirkah nove prototipe pa čez čas dajo na trg.

Ko pride pa "nov" model Honde na trg je naenkrat zanesljiv? Čeprav izda nov agregat? Zanimivo a?

Kitajc ne sme crknit, Honda lahko ker je Honda 😆😉.

Dvojna merila.....

Verjamem da si skeptičen. Zato pa sem predlagal osebni obisk pri uvozniku pa boš spoznal njegov odnos in motorje. Pa boš si lahko ustvaril svojo sliko. Kakršno koli slabo ali dobro. 

Objavljeno
pred 2 urami, boris1970 pravi:

 

se bo pokazalo čez 4-5-6 let 

Kitajski delavci niso več tako slabo plačani,surovine so po celem svetu borzne tako da ne vem kje je potem ta velika razlika v ceni!?

.

... prvič, ne bo treba čakat pet ali šest let :eek: ... ampak bo več kot dovolj leto ali dve ... da bodo vsi prvi "poskusni zajčki" dali svoj nakup in izkušnjo s temi kitajčki čez :dry:

... drugo pa je res ... da ima vedno vse tudi svoje ozadje ... torej ... močno dvomim, da so glih "teli" kitajčki tolk inteligentni, ter hkrati vsi ostali proizvajalci tolk trdi, da zna Kove narest tolk dobro, če ne še boljšo kvaliteto, za pol cene vseh ostalih dolgoletnih proizvajalcev :eek:

... no, kakorkoli že ... čakamo poročilo najbolj verodostojnih moto carjev tle gor ... pol bomo pa tud vsi "ostali nevedni" vedeli kako in kaj :huh:

 

 

ps.

... sam da ne bojo prej vsi na Avtonetu :kva2:

Objavljeno
pred eno uro, pik1 pravi:

.

... prvič, ne bo treba čakat pet ali šest let :eek: ... ampak bo več kot dovolj leto ali dve ... da bodo vsi prvi "poskusni zajčki" dali svoj nakup in izkušnjo s temi kitajčki čez :dry:

... drugo pa je res ... da ima vedno vse tudi svoje ozadje ... torej ... močno dvomim, da so glih "teli" kitajčki tolk inteligentni, ter hkrati vsi ostali proizvajalci tolk trdi, da zna Kove narest tolk dobro, če ne še boljšo kvaliteto, za pol cene vseh ostalih dolgoletnih proizvajalcev :eek:

... no, kakorkoli že ... čakamo poročilo najbolj verodostojnih moto carjev tle gor ... pol bomo pa tud vsi "ostali nevedni" vedeli kako in kaj :huh:

 

 

ps.

... sam da ne bojo prej vsi na Avtonetu :kva2:

Dvomim to dvomim uno dvomim tretje, sklepam to sklepam drugo, čakamo....ne znaš povedat tut 5 posto ne. Politiki so taki 😆.

Prav dosadan si.

Ampak po drugi strani te pa rabimo za reklamo, tako da ostani tak kot si 😅👍, dosadan.

Naj ti snečer strokovno prevede to besedo.

 

 

Objavljeno (popravljeno)

V drugem jeziku nisem našel.

Kak sta torej Kove mojstra ciklistiko ugotovila? z instrumenti, ki jih nimata? še zvagala nista :)

al po občutku ...

@krucymucy bo vedel

Upravljivost dvokotačnih vozila osim o masi, težištu i gumama uvelike ovisi o
geometriji građe vozila koju još nazivamo i ciklistika.
 Ciklistika se bitno mijenja npr.kada se produlji ili skrati vilica, promjeni nagib vilice, promjene trokuti vilice, smanji dimenzija prednjeg kotača ili pak samo promjenom stražnje gume poveća njen promjer. Sve navedeno mijenja geometriju dvokotačnog vozila i odražava se na upravljivosti pa onda i na kočenju vozila. Predtrag dvokotačnih vozila je ciklistički najvažnija dimenzija i pri konstrukciji i rekonstrukciji vozila mu se daje poseban značaj. To je razmak između točke u kojoj zamišljena os upravljačke glave probija horizontalnu.
Predtrag treba uvijek promatrati u relaciji sp međuosovinskim razmakom jer za mali međuosovinski razmak uz isti predtrag je izražajnija upravljivost nego za veliki međuosovinski razmak.

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno
pred 7 minutami, Snečer pravi:

V drugem jeziku nisem našel.

Kak sta torej Kove mojstra ciklistiko ugotovila? z instrumenti, ki jih nimata? še zvagala nista :)

al po občutku ...

@krucymucy bo vedel

Upravljivost dvokotačnih vozila osim o masi, težištu i gumama uvelike ovisi o
geometriji građe vozila koju još nazivamo i ciklistika.
 Ciklistika se bitno mijenja npr.kada se produlji ili skrati vilica, promjeni nagib vilice, promjene trokuti vilice, smanji dimenzija prednjeg kotača ili pak samo promjenom stražnje gume poveća njen promjer. Sve navedeno mijenja geometriju dvokotačnog vozila i odražava se na upravljivosti pa onda i na kočenju vozila. Predtrag dvokotačnih vozila je ciklistički najvažnija dimenzija i pri konstrukciji i rekonstrukciji vozila mu se daje poseban značaj. To je razmak između točke u kojoj zamišljena os upravljačke glave probija horizontalnu.
Predtrag treba uvijek promatrati u relaciji sp međuosovinskim razmakom jer za mali međuosovinski razmak uz isti predtrag je izražajnija upravljivost nego za veliki međuosovinski razmak.

Daj prosim v slovenščino vse to. 

Objavljeno
pred 5 urami, boris1970 pravi:

Pozdravljen

Dolgo že spremljam tole temo.Imam eno preprosto vprašanje,a ti res misliš da so kitajski motorji

ki so na trgu par let res boljši od vse ostale konkurence ki so na trgu že 100 let.

Lep pozdrav

saj ni bistvo kaj on verjame :P

Bistvo je kaj ti in kaj bodoči kupec verjame.

Mislim, da vsaj 90% kupcev zna izluščit s poplave tržišča kaj je ok, sprejemljivo, v redu, ali bi rekli BMWjaši nebeško.

Da nekdo, ki nekaj prodaja, nekdo, ki si nekaj lasti v to verjame in je fan tega ni pač nič posebnega. Mene razne floskule tipa: je ohinsploh najboljše ne ganejo, in tu ni pomembna blagovna znamka mopeda (na bmw gs se tut poščijem, ampak kljub mojemu zapisu imaš popolne fane, pa take ki vedo kaj in zakaj kupijo), verjetno je podobno pri nakupu, in vsaj tule pri Kove trenutno govorimo o "offroad" programu, motorja, ki ga bom:

metal po tleh

vozil izven asfalta

mora biti lahek

mora imeti dobro ciklistiko

mora biti relativno poceni

mora imeti enostavno (ali kvalitetno) elektroniko

kosi za popravilo morajo biti poceni

servisna mreža tudi ni zanemarljiva.

 

Pišem popolnoma nevtralno, kajti odločitev za moj naslednji moped, oziroma dva bom menjal, je precej pogojena s tem, kaj bi rad vozil, kako, kje in za kak denar.

Je velika razlika med pljuniti 5 k€ ali 10k€ za neko povprečno znanje "šodranja". Vsaj meni osebno je gladko kaj napiše fan in entuziast o motorju, ker o določenem modelu je možno v informacijski dobi pridobiti nebroj informacij o: ciklistiki, poprodajni podpori, ceni kosov, problemih itd...

 

 

Vsekakor bi bilo in to sem že večkrat prosil v tej temi, dajte/dajmo se obesit na določen model konkretno. Samo čvekanje o kitajčkih je v drugi temi, ker Kove ni edini "kitajček"

Potem bodo informacije bolj jasne, pa nabijanja bo manj. Na zadnji strani je bilo govora o 800x.

Torej konkretno, skeptiki svoje informacije, loverji svoje. Simpl. Ker počasi me čvekanje o "kitajčkih" dolgočasi.

 

Objavljeno

Uf,si se raspisal.

Mislim da še vedno ne dojameš bistva.

Lep pozdrav

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Original

cb500x_13331_grbgrand_prix_red_with_black_trim_front.jpg.f286d869fcebded2a0f0b393e84ad10e.jpg

In "kopija"

2.jpg.0a5652542ced9d2d298fbeaab24d1878.jpg

Popolnoma drugačna geometrija :) a kove nižje težišče pri enakem vpetju motorja in enakem motorju, tank isto zgoraj...

Dajta se malo zbrat fanta.

Jaz takih zgodb preprosto ne kupim kot jih vidva tu gor pišeta...

 

Objavljeno
Pravkar, boris1970 pravi:

Uf,si se raspisal.

Mislim da še vedno ne dojameš bistva.

Lep pozdrav

zakaj bi ga pa moral jaz? Kupil bom kar bom hotel, pa lahko kdorkol o nekem modelu (tule je pač Kove) napiše karkol hoče.

 

Objavljeno

... mene sam zanima, kolk ste teli hejterji tule gor plačani, da delate tako reklamo za tele motorje....

... jebenti, da sem edini neumen tlele gor, da moram klobaso prnest, da jih pol lohka hvalim...

... bom raje pljuval po teh mopedih, da dobim kak narezek, ko pridem spet na obisk...

:D

 

Objavljeno
pred 28 minutami, Snečer pravi:

Original

cb500x_13331_grbgrand_prix_red_with_black_trim_front.jpg.f286d869fcebded2a0f0b393e84ad10e.jpg

In "kopija"

2.jpg.0a5652542ced9d2d298fbeaab24d1878.jpg

Popolnoma drugačna geometrija :) a kove nižje težišče pri enakem vpetju motorja in enakem motorju, tank isto zgoraj...

Dajta se malo zbrat fanta.

Jaz takih zgodb preprosto ne kupim kot jih vidva tu gor pišeta...

 

Na prvi pogled vidiš da je isto pa ni. Poglej si kot vilic, ni isti. Okvir imajo svoj, plus drugačen material. Tank je zgoraj ampak je spet fora kako zgoraj. Kove je z vsem naborom lažji od cb500 ki je bosa kot noga brez čevlja. Nihajka druga, agregat spremenjen. Skupno imata samo in izključno osnovo agregata. 

Center ima res na sredini in spodaj.

Honda je manjša, to tudi pove vsak ki je videl koveta v živo in ki pozna cb500. 

Nikakor ne gre za isti motor overall.

To sem napisal za narod ki bere, zate če pišem ali ne ne boš verjel nikoli nikdar v tej tvoji odvetniški glavi.

Pričaj svoje 365 dni na leto. Jaz poznam oba motorja in vem kako pa kaj.

Ti NE poznaš oba motorja Pika amen.

 

 

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 28 minutami, miran985 pravi:

Na prvi pogled vidiš da je isto pa ni. Poglej si kot vilic, ni isti. Okvir imajo svoj, plus drugačen material. Tank je zgoraj ampak je spet fora kako zgoraj. Kove je z vsem naborom lažji od cb500 ki je bosa kot noga brez čevlja. Nihajka druga, agregat spremenjen. Skupno imata samo in izključno osnovo agregata. 

Center ima res na sredini in spodaj.

Honda je manjša, to tudi pove vsak ki je videl koveta v živo in ki pozna cb500. 

Nikakor ne gre za isti motor overall.

To sem napisal za narod ki bere, zate če pišem ali ne ne boš verjel nikoli nikdar v tej tvoji odvetniški glavi.

Pričaj svoje 365 dni na leto. Jaz poznam oba motorja in vem kako pa kaj.

Ti NE poznaš oba motorja Pika amen.

 

 

To so nianse, nihajka zgleda zelo podobno, komponente pa je Kove itak nakupil, jih ni sam razvil...

To je zelo enak motor, dimenzije, gume spredaj premer, zadaj podobno.

Honda dolga 2155mm, medosna 1445mm

Kove dolg 2150mm, medosna 1460mm

15mm razlike je 1,5cm... ti to z očmi takoj vidiš, bravo, kapo dol.

Pri dolžini pa 5mm razlike vidiš.

Bolj kot sta si ta dva motorja enaka si ni z nobenim drugim.

Ti na pamet, jaz številke, ampak jaz se motim :)

In kaj si ti po izobrazbi ali poklic, da še ob vsakem postu tudi to omenim, ker te očitno napenja.

Al mi bo že zdaj vsak gozdar pamet solil :) 

 

 

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

To so nianse, nihajka zgleda zelo podobno, komponente pa je Kove itak nakupil, jih ni sam razvil...

To je zelo enak motor, dimenzije, gume spredaj premer, zadaj podobno.

Honda dolga 2155mm, medosna 1445mm

Kove dolg 2150mm, medosna 1460mm

15mm razlike je 1,5cm... ti to z očmi takoj vidiš, bravo, kapo dol.

Pri dolžini pa 5mm razlike vidiš.

Bolj kot sta si ta dva motorja enaka si ni z nobenim drugim.

Ti na pamet, jaz številke, ampak jaz se motim :)

In kaj si ti po izobrazbi ali poklic, da še ob vsakem postu tudi to omenim, ker te očitno napenja.

Al mi bo že zdaj vsak gozdar pamet solil :) 

 

 

Nekaj so številke nekaj pa praksa. Vedno se izkaže da na papirju in v praksi je zgodba druga.

Ti gledaš številke jaz prakso.

Vemo da ima odvetnik vedno prav tudi če nima 😅.

Nisem gozdar ne, ne solim pameti. Pišem pa zadeve iz prakse in ne na pamet. Če tega ne razumeš si ti zame " vsak gozdar ki soli pamet".

P.s.

Oglašam se tebi izključno ker te rabimo, ker pomagaš znamki enormno. Zagotovo bi pri uvozniku dobil več kot ostali klienti.

Hvala ker si 😉

Objavljeno
pred 6 minutami, Snečer pravi:

To so nianse, nihajka zgleda zelo podobno, komponente pa je Kove itak nakupil, jih ni sam razvil...

To je zelo enak motor, dimenzije, gume spredaj premer, zadaj podobno.

Honda dolga 2155mm, medosna 1445mm

Kove dolg 2150mm, medosna 1460mm

15mm razlike je 1,5cm... ti to z očmi takoj vidiš, bravo, kapo dol.

Pri dolžini pa 5mm razlike vidiš.

Bolj kot sta si ta dva motorja enaka si ni z nobenim drugim.

Ti na pamet, jaz številke, ampak jaz se motim :)

In kaj si ti po izobrazbi ali poklic, da še ob vsakem postu tudi to omenim, ker te očitno napenja.

Al mi bo že zdaj vsak gozdar pamet solil :) 

 

 

Nima smisla,mi ne vemo nič o motorjih.( vozim ji že več kot 40 let)

Objavljeno
Pravkar, boris1970 pravi:

Nima smisla,mi ne vemo nič o motorjih.( vozim ji že več kot 40 let)

Noben ni rekel da ne veš nič o motorjih. Ampak o Kove pa zagotovo ne veš. 

Jaz o neki novi znamki ne pišem kar nekaj če je ne poznam. 

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Noben ni rekel da ne veš nič o motorjih. Ampak o Kove pa zagotovo ne veš. 

Jaz o neki novi znamki ne pišem kar nekaj če je ne poznam. 

Jaz sem izpostavil številke, ti praviš, da to nima veze, da so važni občutki.

Občutki te varajo, na kar kažejo številke :) 

Dajta s fantom nehat pretiravata pa normalno pisat, pa bomo morda še res kaj pametnega zvedeli.

Ko pa lansieaš tako pravljico pa je povsem normalno, da se podvomi.

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

Jaz sem izpostavil številke, ti praviš, da to nima veze, da so važni občutki.

Občutki te varajo, na kar kažejo številke :) 

Dajta s fantom nehat pretiravata pa normalno pisat, pa bomo morda še res kaj pametnega zvedeli.

Ko pa lansieaš tako pravljico pa je povsem normalno, da se podvomi.

Ni tle pravljice sory. Jaz sem opisal kar se je dalo o motorju in razlike in prakso. So pa ljudje ki dvomijo, jaz to razumem. 

Nazadnje je dvomil kupec 500tke...sedaj nič več 😉. Samo probat moraš pa celega v detajle pogledat.

Ampak ja 135-tič, ti tega ne boš izkusil. Sicer zakaj bi, motor imaš, zadovoljuje ti.

Ne rabiš Koveta. Rabiš pa hranit svoj veliki ego.

Normalno da smo vsi lačni, eni hranite ego eni pa moramo zdej nekaj za večerjo nardit bemtiš k ženske ni domov še 🙈😅.

Objavljeno
pred 17 minutami, miran985 pravi:

Noben ni rekel da ne veš nič o motorjih. Ampak o Kove pa zagotovo ne veš. 

Jaz o neki novi znamki ne pišem kar nekaj če je ne poznam. 

Iz tvojih zapisov bi rekel da je Kove svetlobna leta pred ostalimi znamkami.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • wilier
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!