Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

pred 1 minuto, boris1970 pravi:

Iz tvojih zapisov bi rekel da je Kove svetlobna leta pred ostalimi znamkami.

Tako si razlagajo eni trije tukaj ja, seveda niso alfa pa omega so pa izjemni. Sploh če govorimo da so kitajci. Proti poplavi motorjev so nekaj drugačnega zagotovo.

Bodi eden izmed njih, dvomi, sprašuj se,zaničuj, kot nazadnje bognedaj da probaš sam. To je zgleda greh.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, miran985 pravi:

Tako si razlagajo eni trije tukaj ja, seveda niso alfa pa omega so pa izjemni. Sploh če govorimo da so kitajci. Proti poplavi motorjev so nekaj drugačnega zagotovo.

Bodi eden izmed njih, dvomi, sprašuj se,zaničuj, kot nazadnje bognedaj da probaš sam. To je zgleda greh.

 

NE,tako ti razlagaš!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, miran985 pravi:

Ni tle pravljice sory. Jaz sem opisal kar se je dalo o motorju in razlike in prakso. So pa ljudje ki dvomijo, jaz to razumem. 

Nazadnje je dvomil kupec 500tke...sedaj nič več 😉. Samo probat moraš pa celega v detajle pogledat.

Ampak ja 135-tič, ti tega ne boš izkusil. Sicer zakaj bi, motor imaš, zadovoljuje ti.

Ne rabiš Koveta. Rabiš pa hranit svoj veliki ego.

Normalno da smo vsi lačni, eni hranite ego eni pa moramo zdej nekaj za večerjo nardit bemtiš k ženske ni domov še 🙈😅.

Poanto si zgrešil. Pravim, da je Kove 500x verjetno eden bolj smiselnih in uporabnih motorjev, cena ok, kvaliteta ok.

Osebno bi mi zadoščal za moje vožnje in izlete.

Problem je v reklami, kake tu pišeta o teži, težišču, nadkvalieti, off road superiornosti, izvirnosti itd.

Tu pa se skoraj moram oglasit, da se streznita.

Ni Kove problem, vidva sta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

Poanto si zgrešil. Pravim, da je Kove 500x verjetno eden bolj smiselnih in uporabnih motorjev, cena ok, kvaliteta ok.

Osebno bi mi zadoščal za moje vožnje in izlete.

Problem je v reklami, kake tu pišeta o teži, težišču, nadkvalieti, off road superiornosti, izvirnosti itd.

Tu pa se skoraj moram oglasit, da se streznita.

Ni Kove problem, vidva sta :)

Zanimivo, Kove ni problem. 

Ja dobr pol. 

Veš, tisti ljudje ki so ponavadi skregani z celo vasjo govorijo ravno isto. On je problem,tist je problem, pa tist je Tut problem. Sam sebe ne vidi.

 

Tukaj jasno večina ve da si ti problem MS foruma. Že leeeeeeta. Upam da imaš medaljo doma za najboljše nabijanje na vseh temah tega foruma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Snečer pravi:

Poanto si zgrešil. Pravim, da je Kove 500x verjetno eden bolj smiselnih in uporabnih motorjev, cena ok, kvaliteta ok.

Osebno bi mi zadoščal za moje vožnje in izlete.

Problem je v reklami, kake tu pišeta o teži, težišču, nadkvalieti, off road superiornosti, izvirnosti itd.

Tu pa se skoraj moram oglasit, da se streznita.

Ni Kove problem, vidva sta :)

.

... žal bosta poanto tega tvojega zapisa onadva res težko razumela :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kove dor,Kove dol,kove kitajski jajček,kove superlativ...nima veze.

Posledica prisotnosti Kove v Sloveniji je živahna debata na MS in pa ogromno zadovoljnih lastnikov Kove.

To je pa vse kar šteje in moj glavni cilj.

Ravno danes dobil obisk stranke,ki se je vrnila iz treninga na vranskem. Tudi inštruktor je bil začuden nad sposobnostmi 500x pri zaviranju in izogibanju oviram.

In ja..stranka uživa,je maksimalno zadovoljna. Cilj dosežen.

Praksa kaže svoje, akademske razprave se pa odvijajo tukaj.

Je Kove 500x najboljsi za vse voznike? NI!

je 450 rally najboljsi za vse voznike? NI!

Je 800x najboljsi za vse voznike? NI

Kako ugotovis?

Enostavno...probaš.

Kdor ceni dinamiko vožnje,preciznost,lahkotnost,enostavnost,nenapornost,bo na Kove užival. Izjemen poudarek je na voznih lastnostih.

Kogar zanima predvsem udobje,elektronika,prestiž ali pomen znamke same, si bo pač izbral drug motor in na njem užival bolj kot na Kove. 

Simple!

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 6. 2024 ob 10:09, DESMODUE pravi:

Prvi vtisi:💯

Ko sedeš na motor in ga dvigneš pokonci iz stranskega stojala je prvo presenečenje kako zelo lažji je motor od pričakovanj. Res lahek motor z nizkim težiščem. Drugo veliko presenečenje sledi, ko stisneš sklopko. Precej mehkejša od pričakovanj, čeprav sem navajen hidravličnih sklopk je Kove kljub temu da nima hidravlične sklopke nekako uspel narediti ročico sklopke mehkejšo od hidravličnih verzij na drugih ADV motociklih. 
Na pogled lep motor, nič polovičarskega. Finiš izdelave je na vsakem koraku brez pardona, tako kar se tiče agregata kot tudi plastike, vari,  spoji... motocikel je cel nekoliko manjši, krajši in ožji od vseh ostalih twin ADV motociklov.

Pozitivno izkušnjo sem doživel tudi z LCD zaslonom. Je enostaven in meniji so jasni. Pohvale tudi opciji da lahko ABS in TC izklopiš samo enkratno ali pa dolgoročno, tako da ti ni treba vedno znova ob vsakem zagonu popravljati nastavitev. Bravo za to.
V meniju si lahko nastaviš alarm za tlak in temperaturo gum in nastaviš celo razpon po katerem naj se vklopi alarm za prenizek oz. previsok tlak.

Vzmetenje ima zaradi nizke teže lažje delo kot ostali twin ADV motorji in če temu dodamo še kakih dodatnih 20 mm hoda spredaj in zadaj, dobimo kar solidno serijsko vzmetenje tudi za dinamično vožnjo. 

 

Sicer ne spremljam redno to najbolj popularno temo, vendar.....ali je ta moto tehnološki biser s Kitajske prišel v podalpsko deželico šele sedaj?? Imel sem to nepričakovano, kot izgleda srečo, da sem ga peljal po poligonu konec aprila v Misanu, tri kroge cca. 3km različnih podlag, ker so imeli tam tudi moto opremo "na posodo" za pelljat se...... zagotovo pramalo, ze neko konkretno oceno....in tudi nisem nek hud moto tester in strokovnjak, kot večina tukaj....vendar pa za prvi občutek povprečnega motorista, kot je zgoraj napisano....malo preveč nerealnih hvalospevov.....lep?? 🤪 Nebi komentiral.....Finiš izdelave, tudi nebi, o režah med plastikami, se na daleč vidi na slikah, itd.....LCD zaslon ja, je enostavno trenutno grafično zastarel...zavore nič posebnega in drugega presenečenja, ko sem stisnil skopko :( nisem zanal, tudi prvega ne :( tega čudežnega občutka lahkotnosti, motor in zvok ni, da ti dvigne kocine in še bi se dalo razpravljat.....in finiš izdelave na vsakem koraku brez pardona 😂...... ne pretiravajmo fantje, kanček realnosti nebi škodilo.....tako, da nobenih čudežev nisem zazanal, kot najbolj običajen bajker, kar tudi nisem pričakoval....lahko pa, da bo dober nakup, ker bo relativno nizka cena, poceni vzdrževanje, deli in bodo kupci veliko dobili za vložen denar.....pa privoščim dobro prodajo, samo nekoliko več realnosti nebi škodilo.

7.jpg.9459d707cd80c7124beb7d8b49a724f6.jpg

2.jpg.1166b60b815ac748d1c080bec8f369cf.jpg

6.jpg.211c41bc2bf00e977e8902097e2fc0d5.jpg

4.jpg.dbc2f68035fbceebd04453b4b2c445c3.jpg

1.jpg.8038cb4235d32c86d8494322df4d46d8.jpg

SREČNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Luka66 pravi:

Sicer ne spremljam redno to najbolj popularno temo, vendar.....ali je ta moto tehnološki biser s Kitajske prišel v podalpsko deželico šele sedaj?? Imel sem to nepričakovano, kot izgleda srečo, da sem ga peljal po poligonu konec aprila v Misanu, tri kroge cca. 3km različnih podlag, ker so imeli tam tudi moto opremo "na posodo" za pelljat se...... zagotovo pramalo, ze neko konkretno oceno....in tudi nisem nek hud moto tester in strokovnjak, kot večina tukaj....vendar pa za prvi občutek povprečnega motorista, kot je zgoraj napisano....malo preveč nerealnih hvalospevov.....lep?? 🤪 Nebi komentiral.....Finiš izdelave, tudi nebi, o režah med plastikami, se na daleč vidi na slikah, itd.....LCD zaslon ja, je enostavno trenutno grafično zastarel...zavore nič posebnega in drugega presenečenja, ko sem stisnil skopko :( nisem zanal, tudi prvega ne :( tega čudežnega občutka lahkotnosti, motor in zvok ni, da ti dvigne kocine in še bi se dalo razpravljat.....in finiš izdelave na vsakem koraku brez pardona 😂...... ne pretiravajmo fantje, kanček realnosti nebi škodilo.....tako, da nobenih čudežev nisem zazanal, kot najbolj običajen bajker, kar tudi nisem pričakoval....lahko pa, da bo dober nakup, ker bo relativno nizka cena, poceni vzdrževanje, deli in bodo kupci veliko dobili za vložen denar.....pa privoščim dobro prodajo, samo nekoliko več realnosti nebi škodilo.

7.jpg.9459d707cd80c7124beb7d8b49a724f6.jpg

2.jpg.1166b60b815ac748d1c080bec8f369cf.jpg

6.jpg.211c41bc2bf00e977e8902097e2fc0d5.jpg

4.jpg.dbc2f68035fbceebd04453b4b2c445c3.jpg

1.jpg.8038cb4235d32c86d8494322df4d46d8.jpg

SREČNO

O regah smo imeli govora zakaj je tako. Motor imaš v parih minutah vse stran. Glede na to da ima pod levo zgornjo bočnico akumulator je zadnje kar si želiš da bi šraufal na veliko.

Ekran grafika- vse in preveč kar rabiš ima gor. Delajo tako da je motor simpl,zato je celota simpl. Ni to fensi motor z vso elektroniko. Pa hvala bogu ima ZAJLE. jaz vsemu temu dajem prednost. Za nekoga verjamem da ni.

Kdor bi rad Uber vse elektroniš si naj vzame nekega novega BMW ja,ali kaj podobnega. Ker za razkazovanje Kove NI.

Je pa super za uporabo za katero je motor narejen. Če je recimo 450 rally terenski, ne vem zakaj so mu dal gor LCD. Ampak ok. Je vsaj osnoven. 

Glede na 21 col spredaj na 800x pa se izredno lahkotno vsaj po prvih krajših zavijanjij ostro levo desno. Na mestu,hitreje. Namreč narod ima veliko za povedat da 21 col pa ni dobr za na cesti. Kao.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa ta reklama je isto, kot Herta Kosmina v zdravstvu. Če ne kupiš Kove, boš umru bolan in neveden, kaj je dober motor s katermo se lahko najbolše voziš povsod. Če kupite v naslednje pol ure, so tablete proti glavobolu zastonj.😇😁🫣😂🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Luka66 pravi:

Sicer ne spremljam redno to najbolj popularno temo, vendar.....ali je ta moto tehnološki biser s Kitajske prišel v podalpsko deželico šele sedaj?? Imel sem to nepričakovano, kot izgleda srečo, da sem ga peljal po poligonu konec aprila v Misanu, tri kroge cca. 3km različnih podlag, ker so imeli tam tudi moto opremo "na posodo" za pelljat se...... zagotovo pramalo, ze neko konkretno oceno....in tudi nisem nek hud moto tester in strokovnjak, kot večina tukaj....vendar pa za prvi občutek povprečnega motorista, kot je zgoraj napisano....malo preveč nerealnih hvalospevov.....lep?? 🤪 Nebi komentiral.....Finiš izdelave, tudi nebi, o režah med plastikami, se na daleč vidi na slikah, itd.....LCD zaslon ja, je enostavno trenutno grafično zastarel...zavore nič posebnega in drugega presenečenja, ko sem stisnil skopko :( nisem zanal, tudi prvega ne :( tega čudežnega občutka lahkotnosti, motor in zvok ni, da ti dvigne kocine in še bi se dalo razpravljat.....in finiš izdelave na vsakem koraku brez pardona 😂...... ne pretiravajmo fantje, kanček realnosti nebi škodilo.....tako, da nobenih čudežev nisem zazanal, kot najbolj običajen bajker, kar tudi nisem pričakoval....lahko pa, da bo dober nakup, ker bo relativno nizka cena, poceni vzdrževanje, deli in bodo kupci veliko dobili za vložen denar.....pa privoščim dobro prodajo, samo nekoliko več realnosti nebi škodilo.

7.jpg.9459d707cd80c7124beb7d8b49a724f6.jpg

2.jpg.1166b60b815ac748d1c080bec8f369cf.jpg

6.jpg.211c41bc2bf00e977e8902097e2fc0d5.jpg

4.jpg.dbc2f68035fbceebd04453b4b2c445c3.jpg

1.jpg.8038cb4235d32c86d8494322df4d46d8.jpg

SREČNO

Si že objavil novico,da si vozil ja.

In občutke tudi.

Kot sem napisal v prejšnji objavi,tudi 800x ni za vsakega in vsak ocenjuje parametre po svoje.

V petek naprimer, se je pri meni oglasil možak,ki je prišel prevzet 450 rally. Sicer vozi africo twin. On je recimo zelo pohvalil tisto,kar tebe ni navdušilo.

V soboto pa je Nemec,ki je sicer dirkač rallyjev,ki je prav tako prišel po svojega 450 rally preizkusil 800x pro in jo še isti dan narocil,kot zamenjavo za svojo t7.

Smo si različni pri ocenjevanju stvari. Ni vsaka stvar najboljša ali najlepša v absolutnem smislu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, miran985 said:

Pa hvala bogu ima ZAJLE. jaz vsemu temu dajem prednost. Za nekoga verjamem da ni.

Kaksno prednost ima zajla? Kmalu bo 30 let ko vozim motorje, in po nakljucju, so cisto vsi moji bajki imeli hidravlicno sklopko. U bistvu me zanima, kaj zamujam, ker nism mel zajl? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Kaksno prednost ima zajla? Kmalu bo 30 let ko vozim motorje, in po nakljucju, so cisto vsi moji bajki imeli hidravlicno sklopko. U bistvu me zanima, kaj zamujam, ker nism mel zajl? 

Če odpove potenciometer ali pa zajla nekje, kaj boš lažje hitreje rešil? 

Kove nima hidravlične sklopke ampak samo zajla. Vsak k je probal je mislil da je hidravlična. Stisneš jo z enim prstom....ne vidim potem Pointa zakaj bi jo rabil. 

Eni hočejo vse elektronsko. Vredu, nič narobe. Se strinjam. Nismo vsi za vse.

Vsak ima svoje potrebe. Jaz iščem uporabnost pa enostavnost poleg seveda dobrih voznih lastnostih.

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zajla ima prednost na terenu.

Če je motor treba potegnit iz kake grape, ti prav pride... če moraš posušit mokro perilo, potegneš zajlo med drevesi, pa obesiš gor... če rabiš koga pošlepat...in še in še...  :P 

 

Poglej v kako KTM temo, kjer se kar naprej pritožujejo čez hidravlične sklopke... odzračevanje...itd..itd...

...meni osebno se mi zdi lepše "dodajanje- popuščanje" sklopke, kot na hidravliki.... bolj "direkten občutek"

Sicer pa tisti, ki misli, da je sklopka mehkejška zaradi hidravlike, se moti. Tako pri mehanskem, kot pri hidravličnem prenosu veljajo enaki zakoni, kjer vse pogojujeta dva dejavnika :dolžina ročice in pa sila na ročico (sistem ročičevja) ... pri hidravliki pa razlika v premerih (površinah) hidravličnih cilindrčkov. 

Posrednik sile je pri zajli zajla, pri hidravliki pa hidravlična tekočina. Upori se pojavljajo tako pri mehanskem ročičevju, če niso dobro uležajeni in podmazani, kot pri hidravliki (sicer malo manj).

Skratka, pri motornih kolesih dam prednost zajli ( imel sem dva motorja s hidravliko, da ne bost mislili, da nisem probal...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hejterji so bili in bodo. Kdo to so že vem.

Tisti ki so jezni na cel svet 

Nevoščljivci 

Tisti ki prisegajo na stare Japonske motorje

Pa sem pa tja kakšen osamljen v življenju.

Pa tisti ki se vsakemu postu smejejo tukaj gor 😆😉.

Skratka na eno roko preštejemo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, miran985 said:

Jaz večkrat naredim po malo km. Redko naredim 500-1000km v kosu.

Večkrat sem v celem dnevu raziskovanja naredil tudi po 50km terena samo. Ali morda 100. Sem pa doživel mnogo več kot ti v tiščanju 1000km naravnost po glavnih cestah 😉. Vsaj tako opisujes da si 4x šel pa naredil 8K km. To mi vse pove. Jaz ima drugačen stil potovanja ti pa drugačen. Kilometri niso merilo.

 

25 minutes ago, miran985 said:

Če odpove potenciometer ali pa zajla nekje, kaj boš lažje hitreje rešil? 

Kove nima hidravlične sklopke ampak samo zajla. Vsak k je probal je mislil da je hidravlična. Stisneš jo z enim prstom....ne vidim potem Pointa zakaj bi jo rabil. 

Eni hočejo vse elektronsko. Vredu, nič narobe. Se strinjam. Nismo vsi za vse.

Vsak ima svoje potrebe. Jaz iščem uporabnost pa enostavnost poleg seveda dobrih voznih lastnostih.


Sam kolk demagogije. Kaj bom naredil? Nič. Ker je moje znanje mehanikarije hudo omejeno. S polno delavnico še lahko kaj povijačim, z orodjem pod stolom se pač ne lotim. Kličem asistenco. In glede na tvoj post, na tvoj način uporabe motorja…še sreča da lahko popraviš zajlo na 50km furi…Pravljice o moznosti popravila sred pragozda ali puscave so jako privlacne. Ampak se je treba zavedat, da so to PRAVLJICE. 

 

moje izkusnje s hidravlicno sklopko so pa take. Kot sem napisal. Od 1997 imam motorje s hidravlicno sklopko. 2x kawi, 1x honda, 1x aprilia. 5-7x sem menjal zavorno tekocino. Thats it.
 

ps:skoraj vse menjave so na Apriliji, in sklopka se mi niti pod razno ne zdi mehka. 🤷🏼‍♂️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Kugelschreiber pravi:

 


Sam kolk demagogije. Kaj bom naredil? Nič. Ker je moje znanje mehanikarije hudo omejeno. S polno delavnico še lahko kaj povijačim, z orodjem pod stolom se pač ne lotim. Kličem asistenco. In glede na tvoj post, na tvoj način uporabe motorja…še sreča da lahko popraviš zajlo na 50km furi…Pravljice o moznosti popravila sred pragozda ali puscave so jako privlacne. Ampak se je treba zavedat, da so to PRAVLJICE. 

 

moje izkusnje s hidravlicno sklopko so pa take. Kot sem napisal. Od 1997 imam motorje s hidravlicno sklopko. 2x kawi, 1x honda, 1x aprilia. 5-7x sem menjal zavorno tekocino. Thats it.
 

ps:skoraj vse menjave so na Apriliji, in sklopka se mi niti pod razno ne zdi mehka. 🤷🏼‍♂️

... lej... pol pa tak motor sploh ni zate.

50km terena je lahko primerljivo s 500km asfalta ( to sem bleknil na pamet) ... lahko tudi 1000km asfalta, odvisno od zahtevnosti terena.

Ko ti crkne..polomi... nekaj v eni grapi, pa če ne znaš pošravfat in nimaš orodja, oz. rabiš celo delavnico z diagnostičnim računalnikom, če ne znaš kaj improvizirat, je v najboljšem primeru fajn, da imaš v kufru hiking - tekaško opremo, da z mobitelom v roki laufaš na najbližji najvišji hrib, da pokličeš asistenco...no in pol te oni vprašajo, kam pridejo, in ti jim znaš ful natančno povedat po katerih kolovozih se da priti do tebe.... malo tamo... malo vamo, pa so tam..  :D  ...al pa spet laufaš do motorja... stisneš GPS koordinate...pa spet laufaš na hrib, da jim pošlješ SMS...    :P 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Zivnorc said:

... lej... pol pa tak motor sploh ni zate.

50km terena je lahko primerljivo s 500km asfalta ( to sem bleknil na pamet) ... lahko tudi 1000km asfalta, odvisno od zahtevnosti terena.

Ko ti crkne..polomi... nekaj v eni grapi, pa če ne znaš pošravfat in nimaš orodja, oz. rabiš celo delavnico z diagnostičnim računalnikom, če ne znaš kaj improvizirat, je v najboljšem primeru fajn, da imaš v kufru hiking - tekaško opremo, da z mobitelom v roki laufaš na najbližji najvišji hrib, da pokličeš asistenco...no in pol te oni vprašajo, kam pridejo, in ti jim znaš ful natančno povedat po katerih kolovozih se da priti do tebe.... malo tamo... malo vamo, pa so tam..  :D  ...al pa spet laufaš do motorja... stisneš GPS koordinate...pa spet laufaš na hrib, da jim pošlješ SMS...    :P 

 

Stari, ce se jez znajdem v grapi s polomlenim motorjem…mam ful hud problem. In ga bodo verjetno resevali gasilci, bolnicarji in zdravniki. V zadnji fazi še zajla. Z vitla na avtovleki. 
 

ne vem, vcasih mam obcutek da motorje kupujejo izkljucno naglusni audiofili in rekreativni potujoci mehaniki. Mal da ne mcgyverji. Ampak mormo vedet da je mcgyver pravlicni junak. 

14 minutes ago, Zivnorc said:

pol pa tak motor sploh ni zate.

Cak cak. Kove 500/510 je najbols in najbol univerzalen motor v osoncju in bliznji okolici. Torej tudi zame. 800 je pa cist drugacn, v vsem bolsi. Ceprav je 500/510 sevedno najbols in najbol univerzalen motor v osoncju in bliznji okolici. Torej tudi zame. … …. Ad infinitum 😂

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, boris1970 pravi:

Iz tvojih zapisov bi rekel da je Kove svetlobna leta pred ostalimi znamkami.

no vidiš, zato sem omenil "selekcijo" pri branju in razumevanju določenih zapisov  avtorjev, ki so fani določene blagovne znamke. Ni nujno, da majo vse prav, niti ni nujno, da majo vse narobe. Sem enako zapisal kot ti v tej temi (že zdavnaj), pa vendar ščasoma dojel, da ni potrebno, da vse verjamem ali posvojim zapisano kot edino in pravo resnico. Predvsem pa, da se ne sekiram preveč okrog tega. :D

Miran je tehnično res podkovan okrog podatkov vozil Kove. Ampak Miran ima tudi res rad Kove. Bi mu zameril? Jaz ne. Njemu je lahko 500x sveti gral, meni pač ni. 

 

Če se bomo vsi mal umirili (benti vročino) bo mogoče še kak drug lastnik vozila Kove kaj zapisal. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DESMODUE pravi:

Si že objavil novico,da si vozil ja.

In občutke tudi.

Kot sem napisal v prejšnji objavi,tudi 800x ni za vsakega in vsak ocenjuje parametre po svoje.

V petek naprimer, se je pri meni oglasil možak,ki je prišel prevzet 450 rally. Sicer vozi africo twin. On je recimo zelo pohvalil tisto,kar tebe ni navdušilo.

V soboto pa je Nemec,ki je sicer dirkač rallyjev,ki je prav tako prišel po svojega 450 rally preizkusil 800x pro in jo še isti dan narocil,kot zamenjavo za svojo t7.

Smo si različni pri ocenjevanju stvari. Ni vsaka stvar najboljša ali najlepša v absolutnem smislu.

Ne gre za to kaj je "naj" na tem svetu, niti ni pomembno...... kot je omenil že @Snečer gre za realno podajanje informacij in primerjave......nihče nima nič proti znamki ali tem motorjem, še manj proti prodajalcem.....se absolutno strinjam, da ima vsak svoj pogled, želje, potrebe, možnosti in "vsake oči svojega malarja".... nekoga motijo neenakomerni spoji plastik, za dugega je finiš izdelave na vsakem koraku brez pardona, enemu je ta LCD dolgočasen, drugemu daje vse potrebne info, itd.....super je, če je to bajk samo pozitivnih presenečenj, tudi, če so subjektivna, vsaj eden, od redkih v današnjih časih...... 450 rally in H-AT, sta povsem "različna" bajka, tudi osnovni namen......800X je tehnično gledano korekten bajk, nekatere "stvari" tudi bojše, kot pri katerem bajku tega razreda, že uveljavljenih znamkah, odvisno seveda od cenovnega razreda in meril..... čas bo pa pokazal, kako bodo kupci zadovoljni, ne le z delovanjem bajka, tudi z vsemi poprodajnimi aktivnostmi, želim mu srečo 👍                                         Vsem bajkerjem pa

SREČNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, miran985 pravi:

O regah smo imeli govora zakaj je tako. Motor imaš v parih minutah vse stran. Glede na to da ima pod levo zgornjo bočnico akumulator je zadnje kar si želiš da bi šraufal na veliko.

Ekran grafika- vse in preveč kar rabiš ima gor. Delajo tako da je motor simpl,zato je celota simpl. Ni to fensi motor z vso elektroniko. Pa hvala bogu ima ZAJLE. jaz vsemu temu dajem prednost. Za nekoga verjamem da ni.

Kdor bi rad Uber vse elektroniš si naj vzame nekega novega BMW ja,ali kaj podobnega. Ker za razkazovanje Kove NI.

Je pa super za uporabo za katero je motor narejen. Če je recimo 450 rally terenski, ne vem zakaj so mu dal gor LCD. Ampak ok. Je vsaj osnoven. 

Glede na 21 col spredaj na 800x pa se izredno lahkotno vsaj po prvih krajših zavijanjij ostro levo desno. Na mestu,hitreje. Namreč narod ima veliko za povedat da 21 col pa ni dobr za na cesti. Kao...

So še kaki drugi bajki na tem svetu, tudi enduro, ki imajo reže med plastikami BP, če so nenatančne reže med plastikami, je to znak nekvaliteten izdelave, ne pa namensko zaradi lažje de-montaže,  mnenje pa    " finiša izdelave na vsakem koraku brez pardona". Nič slabonamernega, pač tako je, ni ze pretiravat v ocenah in treba bit realen. Zanimivo, da ima tako visoko acc, ker je ta običajno realtivno težak, potem tank, ki gre pod sedež nima prave učinkovitosti glede težišča, kar niti ni bilo čutiti......kot vedno so potrebni kompromisi, kako oblikovati tank, kam air box s filtorm, ker je pri adv bajku zaradi terena vožnje potrebn pogostejše čiščenje in kam acc .....zajle, ali hidraulika, vseeno, pomembno, da dela.....za pravo avanturo mora bit simpl in vzdržjivo, brez ne-potrebne elektronske navlake, ter možnost popravila bogu za hrbtom..... edino kar sem pogosto gledal med vožnjo po Uzbekistanski puščavi je tempertaura hladilne tekočine in range, pa poslušal agregat in vzmetenje kako diha.....21 col spredaj je itak za teren, se pa lahko odlično pelje tudi po asfaltirani cesti, ne pa tako kot 17 col spredaj, to je dejstvo, če v primerjavi izločimo skilse voznika....torej SREČNO z zvrhano mero realnosti 😉👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Luka66 pravi:

So še kaki drugi bajki na tem svetu, tudi enduro, ki imajo reže med plastikami BP, če so nenatančne reže med plastikami, je to znak nekvaliteten izdelave, ne pa namensko zaradi lažje de-montaže,  mnenje pa    " finiša izdelave na vsakem koraku brez pardona". Nič slabonamernega, pač tako je, ni ze pretiravat v ocenah in treba bit realen. Zanimivo, da ima tako visoko acc, ker je ta običajno realtivno težak, potem tank, ki gre pod sedež nima prave učinkovitosti glede težišča, kar niti ni bilo čutiti......kot vedno so potrebni kompromisi, kako oblikovati tank, kam air box s filtorm, ker je pri adv bajku zaradi terena vožnje potrebn pogostejše čiščenje in kam acc .....zajle, ali hidraulika, vseeno, pomembno, da dela.....za pravo avanturo mora bit simpl in vzdržjivo, brez ne-potrebne elektronske navlake, ter možnost popravila bogu za hrbtom..... edino kar sem pogosto gledal med vožnjo po Uzbekistanski puščavi je tempertaura hladilne tekočine in range, pa poslušal agregat in vzmetenje kako diha.....21 col spredaj je itak za teren, se pa lahko odlično pelje tudi po asfaltirani cesti, ne pa tako kot 17 col spredaj, to je dejstvo, če v primerjavi izločimo skilse voznika....torej SREČNO z zvrhano mero realnosti 😉👍

Glede akumulatorja....litijonski je. Veš kako je lahek? Manjši je in izredno lahek. Ni primerjave z navadnimi. Zračni filter ima zgoraj kartušo pred tankom in samo z vrha potegneš navpično in imaš filter v roki. Nobenega vijacenja tanka dol in ostalih zadev kot imajo to urejeno slični motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, miran985 pravi:

Glede akumulatorja....litijonski je. Veš kako je lahek? Manjši je in izredno lahek. Ni primerjave z navadnimi. Zračni filter ima zgoraj kartušo pred tankom in samo z vrha potegneš navpično in imaš filter v roki. Nobenega vijacenja tanka dol in ostalih zadev kot imajo to urejeno slični motorji.

Super, če je dober litij acc v osnovni ceni, pri ostalih, ga je treba ob nakupu doplačat.....tak lahek je skoraj nuja, če je postavljen tako visoko......kar se tiče pa lokacij zračnega filtra dobra in kar potrebna tehnična rešitev za ta segment bajkov, imajo tudi nekateri drugi proizvjalci podobne rešitve, enostavno in hitro za menjavo ali čiščenje.....človeka mine, da je potrebno "podret pol motorja" in demonirat tank, da prideš do začnega filtra pri nekih kao adv bajkih..... je pa mogoče s pre-filtrom rešiti to nevšečnost, saj praktično pobere vso svinjarijo in pootem ni porebe po pogosti menjavi ali čiščenju glavnega filtra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Kaksno prednost ima zajla? Kmalu bo 30 let ko vozim motorje, in po nakljucju, so cisto vsi moji bajki imeli hidravlicno sklopko. U bistvu me zanima, kaj zamujam, ker nism mel zajl? 

Če bi se kdaj zapeljal v vukojebine bi videl kaj je razlika ko crkne lajtunga, hidravlični cilinder itd ali ko crkne zajla. 

Drugače nič ne zamujaš.😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... imam vedno nadomestno zajlo pod zicem... pa imam cestaka-sportaka.

...enkrat, ko mi je crknila (strgala) zajla na sklopki (BTW.. .narejena pri mojstru ...in ne vem, če sem naredil z njo 5000km)... so se ustavili neki nemci na GSjih, ko so videli, da neki šravfam in mi ponudili pomoč... in so vun oke :eek: vrgli, ko sem izpod zica potegnil nadomestno zajlo in jo zamenjal v naslednjih nekaj minutah... malo manj kot čestitali so mi....

Vzrok za pretrganje zajle pa je bil preprost. Premalo mazan "bolcen" v ročki sklopke in je zajlo lomilo, namesto da bi se "bolcen" obračal v ročki.

Dobro da ste me spomnili... danes grem podmazat...   :D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • dolenc100
    • miran985
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!