Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

Ob 27. 6. 2024 ob 12:04, miran985 pravi:

NA POSNETKU KI GA GLEDAŠ NI ISTA KAKOVOST KOT JE NA DEJANSKIH MOTORJIH 800X KI SO PRIŠLI K NAM.

Golfi iz TAS-a se niso nikoli prodajali na zahodnem trgu. Menda nam je to jasno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to, povejte mir PIR naj spijem prvi? Preden se potolčete a je Kitajc za kej al ni???😝IMG_20240701_174917.jpg.2d234253c3f08f2d01b7984b80338b33.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, Snečer said:

V drugem jeziku nisem našel.

Kak sta torej Kove mojstra ciklistiko ugotovila? z instrumenti, ki jih nimata? še zvagala nista :)

al po občutku ...

@krucymucy bo vedel

Upravljivost dvokotačnih vozila osim o masi, težištu i gumama uvelike ovisi o
geometriji građe vozila koju još nazivamo i ciklistika.
 Ciklistika se bitno mijenja npr.kada se produlji ili skrati vilica, promjeni nagib vilice, promjene trokuti vilice, smanji dimenzija prednjeg kotača ili pak samo promjenom stražnje gume poveća njen promjer. Sve navedeno mijenja geometriju dvokotačnog vozila i odražava se na upravljivosti pa onda i na kočenju vozila. Predtrag dvokotačnih vozila je ciklistički najvažnija dimenzija i pri konstrukciji i rekonstrukciji vozila mu se daje poseban značaj. To je razmak između točke u kojoj zamišljena os upravljačke glave probija horizontalnu.
Predtrag treba uvijek promatrati u relaciji sp međuosovinskim razmakom jer za mali međuosovinski razmak uz isti predtrag je izražajnija upravljivost nego za veliki međuosovinski razmak.

O lej, snecer me omenja. 
Da, jaz to vem. Zato dvigujem mopede zadaj ponavadi. KTM nisem, ker ni bilo potrebe, tracerja pa sem. 

Efekt je sicer skoraj enak kot da ga spustis spredaj v vilicah, ampak vsaj jaz tega ne bi delal nikoli. 

Se pa ne strinjam s teboj da so to nianse. Ze majhne spremembe predteka so med voznjo zelo poznajo. 
Seveda subjektivno. Razlike v vodljivosti je tezko meriti. V bistvu ne poznam nacina za merjenje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, krucymucy pravi:

O lej, snecer me omenja. 
Da, jaz to vem. Zato dvigujem mopede zadaj ponavadi. KTM nisem, ker ni bilo potrebe, tracerja pa sem. 

Efekt je sicer skoraj enak kot da ga spustis spredaj v vilicah, ampak vsaj jaz tega ne bi delal nikoli. 

Se pa ne strinjam s teboj da so to nianse. Ze majhne spremembe predteka so med voznjo zelo poznajo. 
Seveda subjektivno. Razlike v vodljivosti je tezko meriti. V bistvu ne poznam nacina za merjenje. 

Če imaš nekaj občutka in izkušenj za sabo, opaziš vsako malenkost. Eni pač ne. Vsaka minimalna sprememba se pozna. En klik na amortizerju bodisi predpovratka ali kompresije se zelo pozna. Jaz to premikam glede na vrsto vožnje tist dan. Eni imajo pa gumb pa naredi to elektronika. To je to. Vsak po svoje štela glede na dano situacijo. Eni pa ne morejo ne eno ne drugo. Roko na srce večina sploh ne rabi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, MiNa said:

Pa še to, povejte mir PIR naj spijem prvi? Preden se potolčete a je Kitajc za kej al ni???😝IMG_20240701_174917.jpg.2d234253c3f08f2d01b7984b80338b33.jpg

Joj, upam da nisi cakal odgovora, ker so zdaj ze tople…

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, DAMI34 said:

 

Torej, da je sklopka pri Kove modelih na zajlo, jim štejem samo v plus. 

 

 

 

800 ima zajlo zato, ker je od KTM agregat. To predelavati je nepotreben strosek. 
Zakaj ima pa 690 hidravlicno in 790 zajlo je pa drugo. 
Pri 690 je zaradi same zasnove agregata smiselno uporabiti hidravlicno, ceprav je drazja izvedba. 
790 ima pa zajlo zaradi drugega razloga. Cene. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je tema namenjena Kove:

800x PRO

Objavim še SVOJE prve vtise. Lahko da se razlikujejo od ostalih uporabnikov in tistih,ki bodo motor preizkusili.

ERGONOMIJA:

Z obema nogama na tleh,kljub 275mm oddaljenosti od tal. Razdalja med sedežem in stopalkami je manjša kot na t7 naprimer,vendar v vožnji v sede absolutno nemoteča. Krmilo primerno široko in nezakrivljeno nazaj. Med spreminjanjem pozicije islz sedečega v stoječi položaj, se občuti,da je razdalja prevelika. Za svojih 187cm,bi si sedež zvišal za kake 4 cm.

VZMETENJE:

prvi vtis je mehkoben,nekako 8cm hida,potem precej progresivno otrdi. Nastavitev še nisem delal,bom pustil,da se vzmetenje še unese,potem prednapetost povečam. Zadnje je trše kot sprednje. Ni težava v prilagajanju delovanja,saj sta oba konca polno nastavljiva. Vetrna zaščita pričakovano povprečna,130kmh ne predstavlja težav, za višje hitrosti je integralna čelada boljša izbira,morda povišek vizirja

AGREGAT:

prosti tek na 1600 vrtljajih,polno vleče v nožjih prestavah od 2000 vrtljajev na gor. Če prestavljaš pri nekih 5000 obratih si že hitrejši od večine prometa. Zavrti se gladko,vibracije so nemoteče. Test desne serpentine navzgor v 3 prestavi brez dotikanja sklopke opravi z odliko. Zelo radi in hitro se zavrti proti rfldečemu polju,prirastek moči in navora je linearen. Četrta prestava recimo je uporabna med 50 in 165km/h. Speljevanje z drugo prestavo je enostavno, sklopka je zelo mehka in daje super povratno informacijo,je protizdrsna.

KONČNA OBDELAVA:

ni istrih robov,zvari so lepo narejeni,tako na jeklu,kot aluminiju,plastike se lepo zvijajo,eloksacija je lepa,vsi vijaki so torx,vse komande nastavljive,dostop in lokacija zračnega filtra super. Zelo dobro berljiv zaslon,tudi v močnem soncu. Barvanje je brez pripomb,stiki spoji prav tako. Lep detajl so kotni ventilčki na platiščih. Tubeless. Izjemno enostaven motocikel za razdiranje in sestavljanje.

VOZNE LASTNOSTI:

zelo lahkoten,igriv,intuitivno se vrže v ovinek,nagibi so lahko zelo globoki,stabilnost je vrhunska. Zavore sledijo tempu,so lepo progresivne. Zelo lahkoten in zabaven motor,med zavoji spominja na supermoto,moja največja bojazen je bil uporaba 21 col kolesa,vendar sem že pri vožnji 450tke ugotovil,da je strah odveč. Zvoka agregata je zanimiv,ne preglasen,ne pretih,pravi zvok velikega v twina. Prehitevanja so otročja igra.

Na offroadu je še večji občutek lahkotnosti,vzmetenje pri počasni vožnji prek ovir ne deluje najbolje,nastavitve so nujne. Bo čas za to. Ko povečaš tempo,začne vzmetenje bolje sodelovati,občutek varnosti pri hitri vožnji je super. Kljub izklopljenemu tcs agregat lepo natančno podaja moč in sam izbiraš med oprijemom in adrenalinskimi drifti. Kar me zmoti na offroadu je,kot omenjena razdalja med sedečim.in stoječim položajem za mojo višino.

POVZETEK:

zelo zabaven,pristen motocikel,z veliko povratnimi informacijami,nikoli dolgočasen,adrenalinski,daje super občutek kontrole in varnosti. Zelo nenaporen za vožnjo.

Kmalu poročam še o pravih offroad zmogljivostih,vožnji v dvoje,avtocestni uporabnosti.

Bodite lepo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, miran985 pravi:

Če imaš nekaj občutka in izkušenj za sabo, opaziš vsako malenkost. Eni pač ne. Vsaka minimalna sprememba se pozna. En klik na amortizerju bodisi predpovratka ali kompresije se zelo pozna. Jaz to premikam glede na vrsto vožnje tist dan. Eni imajo pa gumb pa naredi to elektronika. To je to. Vsak po svoje štela glede na dano situacijo. Eni pa ne morejo ne eno ne drugo. Roko na srce večina sploh ne rabi.

 

na avtu, ko se pelješ, tudi štelaš amortizerje vsak dan? al maš aktivno vzmetenje...

ne ga lomit, to so kaprice, folk tako komplicira pri vsaki stvari, da še na wc ne gre kot običajno

isto pri motorjih, kaj vse eni delajo, probefahren, potrditve stroke, vse navesit kot v mx ali gp, na koncu pa v garaži obstane :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

na avtu, ko se pelješ, tudi štelaš amortizerje vsak dan? al maš aktivno vzmetenje...

ne ga lomit, to so kaprice, folk tako komplicira pri vsaki stvari, da še na wc ne gre kot običajno

isto pri motorjih, kaj vse eni delajo, probefahren, potrditve stroke, vse navesit kot v mx ali gp, na koncu pa v garaži obstane :)

 

Motor pa avto sta dve različne zgodbe.

Ne mešaj bučk.

Če bi kompliciral bi vzel gsa z vso možno elektroniko. Čeprav je ne rabim.

Kove je precej mehanski. Kompliciram?

Morda se znam nekje za odtenek bolj vozit in takrat človek zna najdt nianse ki mu v vožnji pomenijo nekaj. 

Veliko furam MTB bo hujših terenih. Vem kaj se pravi prava nastavitev in neka tretja labava...

Nismo pa vsi za vse. Tebe to ne zanima tako kot mene. In pusti človeka da uživa po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

na avtu, ko se pelješ, tudi štelaš amortizerje vsak dan? al maš aktivno vzmetenje...

ne ga lomit, to so kaprice, folk tako komplicira pri vsaki stvari, da še na wc ne gre kot običajno

isto pri motorjih, kaj vse eni delajo, probefahren, potrditve stroke, vse navesit kot v mx ali gp, na koncu pa v garaži obstane :)

 

Če ti ne občutiš razlik,še ne pomeni da jih ostali ne. Daj za spremembo spoštuj mnenje,ki je drugačno od tvojega. Ne napadaj in ne udrihaj takoj. Sem že vozil razštelan motor in isti motor s pravilno nastavljenimi amortizerji. Noč in dan. Je pa res, da versys nima nastavljivega vzmetenja in je pač tak kot je. Se navadiš in prilagodiš. Pa je hitro dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DESMODUE pravi:

Če ti ne občutiš razlik,še ne pomeni da jih ostali ne. Daj za spremembo spoštuj mnenje,ki je drugačno od tvojega. Ne napadaj in ne udrihaj takoj. Sem že vozil razštelan motor in isti motor s pravilno nastavljenimi amortizerji. Noč in dan. Je pa res, da versys nima nastavljivega vzmetenja in je pač tak kot je. Se navadiš in prilagodiš. Pa je hitro dobro.

Na mojem versysu je nastavljivo vzmetenje (Wilbers) :) tudi na originalu je bilo. Nastavil sem zadaj 13x + vzmet na primerno težo. Pelje se kot po maslu.

Ko se pelješ na izlet in se ne peteliniš za gostilno, potem motogp nastavitve ne pridejo v poštev. 

Zato pa vprašam, koliko od vas si nastavlja fedre in amortizerje na avtu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

Na mojem versysu je nastavljivo vzmetenje (Wilbers) :) tudi na originalu je bilo. Nastavil sem zadaj 13x + vzmet na primerno težo. Pelje se kot po maslu.

Ko se pelješ na izlet in se ne peteliniš za gostilno, potem motogp nastavitve ne pridejo v poštev. 

Zato pa vprašam, koliko od vas si nastavlja fedre in amortizerje na avtu...

In potem sem jaz pravljičar😅😅😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, Snečer said:

Zato pa vprašam, koliko od vas si nastavlja fedre in amortizerje na avtu...

Jaz sem jih vcasih na svojem. 
Sedaj pa itak nimam svojega avta ze slabo desetletje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz kje je pa elektronika za 800x (traction control, abs)? A je ista kot na KTMu, al majo svojo al kako je s tem? TC pri teh velikih motorjih zelo razlicen koliko berem. KTMov baje zelo dober, Hondin na transalpu baje precej slab.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Ragezor pravi:

Iz kje je pa elektronika za 800x (traction control, abs)? A je ista kot na KTMu, al majo svojo al kako je s tem? TC pri teh velikih motorjih zelo razlicen koliko berem. KTMov baje zelo dober, Hondin na transalpu baje precej slab.

Boscheva elektronika. 

Glede na to da nima potenciometra na gasu zato posledično je delovanje tractiona na način on-off bolj. Reši te da ne zdrsne, ni pa ultra precizen kot je lahko recimo pri Ktmu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok. Pomoje ste dost nabijal. Se mi ne da vsega prebrat. 

Zanima me kako je naštelano k se peljes 50, 60 km/h. Moj CF je rahlo cukajoč. Sm našponal verigo, pa ni čisto miren. Morš krndelat z gasom, da ga "umiris". Glede na to da so isti agregati, so mape iste?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, skalar36 pravi:

Ok. Pomoje ste dost nabijal. Se mi ne da vsega prebrat. 

Zanima me kako je naštelano k se peljes 50, 60 km/h. Moj CF je rahlo cukajoč. Sm našponal verigo, pa ni čisto miren. Morš krndelat z gasom, da ga "umiris". Glede na to da so isti agregati, so mape iste?

100krat že povedano da agregat ni isti.

Osnova ja, drobovina ne. Gred,glava,vbrizg...pa še...

Nasploh je Kove flota znana po gladkosti.

500x lahko z 6 voziš z 50kmh brez bilokakega skakanja in obotavljanja.

Podoben karakter ima 450 in 800 sedaj. Linearna pospeševanja brez nekega skakanja oziroma cukanja.

Spet to lahko potrdim ker sem probal.

Vse 3 modele.

Ko slišiš agregat 800tke in ko slišiš agregat 800mt od cfmoto slišiš takoj da je druga pesem v agregatu.

Nabijam?

Dobrodošel k meni.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob vsej tej skrbi za okvare hidravlične sklopke, potrgane cevi in ne vem kaj še me čudi, da nimate zajle tudi na zavorah in po možnosti še bobnov... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povzetek, kar se mojega mnenja tiče:

@Kugelschreiber... tisto, ko sem napisal, da Kove ni zate... je bilo malo v štosu, malo za res..  :P   ... JE moped zate, samo ti ne paše po namembnosti, za kar je narejen za tvoj stil in namen vožnje. Če se voziš po cesti, kupiš motor, ki ti odgovarja za tvoj stil vožnje in namen... po moji laični oceni, je to kak zmogljivejši "SUV", ker, kolikor znam oceniti tvojo "maso" :P in višino, skupaj s tvojo najdražjo, + vsa navlaka, zna kaka kobilica kar hitro počepniti, konjički pa bi se tudi hitro utrudili....   zato mora biti to vse skupaj zadeva kar konkretno korektna. Ker ne znaš popraviti, če kaj crkne, polomi...izgubi (karkoli drugega), pokličeš asistenco, počakaš, da ti zrihtajo, ali pa te odpeljejo domov, če se ne da zrihtati na terenu. V tem primeru si lahko privoščiš HI-TECH motor, bilokatere znamke, najverjetneje te ne bo pustil na cedilu, ker se boš lepo vozil po cesti...

... no, zdaj gremo pa v "vukojebine", kjer je za mnogokratnik več možnosti, da gre kaj narobe. Ni treba, da se "usuješ... razlepiš...razkantaš...itd", dovolj je, da "zahaklaš" kako korenino, suho odlomljeno vejo, da ti utrga kako zajlo, hidravlično lajtungo... utrga kako špico, prebode gumo, zapiga balanco...itd..itd. .... no tu pa pride v poštev preprostost in špartanskost... po domače KISS (keep it stupid simple), da lahko na najhitrejši način, z najmanj truda in s pomočjo improvizacije, sam ali s prijatlom zrihtaš zadevo do te mere, da lahko nadaljuješ pot. Tisti, ki bo hotel vse novodobne elektronske bombončke na takem motorju, jih pač ne bo dobil, ker za ta namen in ciljne kupce, ki so kupili z namenom tak motor, vsi ti bombočki niso namenjeni, ker so nepotrebni, oz. odveč. Torej , če ti je KOVE (ker smo ravno v KOVE TEMI) vizualno všeč, ga boš kupil, čeprav nima bombočkov.... če pa si si zaželel bombončke..in ker jih nima, ali boš to prebolel, ali pa kupil kaj drugega.

... zdej ta post sem naslovil nate, ker sva bila pač v "debati"... drugače pa je ta post mišljen "na splošno".  :P 

 

... no med tem časom, ko sem v presledkih "pesnil" ta post, se je nabralo že 10 postov.... in upam, da nisem kaj "mimo pihnil", če je kdo v tem času kaj podobnega napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa dovolj o sklopkah in dolžini tičev v vukojebinah. Res dovolj!!!

 

vse o sklopkah

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:


kove je prsu na otok. 

... po vodi?  :huh: 

 

... sem reku, da je dober... :smoke:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • dejcii
    • mladen
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!