Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

napiši mal vtisov o motorju (če se ti da)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, DAMI34 said:

napiši mal vtisov o motorju (če se ti da)

Kaj te tocno zanima?

lahko ga primerjam proti 701 ali bivsi Tenere 700. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, mladen pravi:

Kaj te tocno zanima?

lahko ga primerjam proti 701 ali bivsi Tenere 700. 

Primerjave niti niso tako pomembe, bolj so občutki, agregat, vzmetenje, kako se počutiš itd..ok, gume so bolj tak tak. :P 

Vsaka informacija je dobrodošla. Nekaj zapisov je že, dva sta že podala svoj vtis, pa še kakšen ne škodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, mladen said:

Kaj te tocno zanima?

lahko ga primerjam proti 701 ali bivsi Tenere 700. 

Njega za zares ne zanima. Zanima pa mene. 

Lahko kar primerjavo med tenere in 800x. 
Tudi ce das se 701 zraven, ker sem kar nekaj prevozil s 690 2022. 

Bolj me zanima primerjava s T7, da vidim ce se bo pik1 vzgal. :D

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, krucymucy pravi:

Njega za zares ne zanima. Zanima pa mene. 

Lahko kar primerjavo med tenere in 800x. 
Tudi ce das se 701 zraven, ker sem kar nekaj prevozil s 690 2022. 

Bolj me zanima primerjava s T7, da vidim ce se bo pik1 vzgal. :D

Jaz priporočam da se opišejo občutki glede vožnje, pač vse okol tega in se ga NE primerja z nekim motorjem. Ker VEDNO so potem užiganja. 

Obratno se lahko primerja, Kove proti drugim je pa greh očitno.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, mladen pravi:

Meni pa se zdi najboljše da se motor primerja s konkurenco, da se potem ve o katerem cenovnem razredu in namembnosti govorimo, pa še lastnikom motorjev ki so v primerjavi je mogoče v pomoč.

Primerjava s Tenere 700

Prednosti KOVE 800X pro:

Boljše se pelje po cesti in po terenu. Izdelava je boljša, ima tudi boljše komponente. Prednje zavore so na enakem nivoju, zadnja je na Kove boljša. Vzmetenje je neprimerno boljše. Eden redkih motorjev če ne kar edini kjer ne čutim potrebe po predelavi vzmetenja za uporabo ki mu jo namenjam. Kar še dodatno zmanjša strošek nakupa motorja. Kove je lažji kot Tenere in ima nižje težišče, kar se opazi. Lepa sta mi oba, mogoče v pravi barvni kombinaciji Tenere malo bolj.

Prednosti Tenere 700

Mašina se lepše odziva pri zares nizkih obratih. Dela kot elektro motor. Kove potrebuje malo več obratov da linearno teče. Mene to ne moti ker sem vajen držat vedno en prst na sklopki in mi posledično teče motor vedno linearno.

Za Yamaho vemo da je "BulletProof" in da poprodaja štima. Kove mora to še dokazat, zaenkrat kaže dobro.

Tenere je že legenda.

Tenere ima Pola Tarresa

 

Primerjava s Husqvarno 701

Kove se pričakovano po cesti pelje precej boljše. Sicer vožnje po cesti ne obvladam, zato tega komentarja ne vzet preveč resno; po jadranski magistrali je sel iz ovinka v ovinek res dobro, tako da sem videl nekaj smisla tudi v vožnji po cesti skozi ovinke. Na avtocesti je pri moji višini 187cm vizir za 5cm prenizek da bi potoval res udobno, vendar se da peljat 140 in več brez problema. 

Husqvarna 701 se na terenu pelje boljše, še posebej v zahtevnem terenu. KOVE je še vedno dvocilindraš. Ko mu pade količina goriva na 1/3, približno 6 litrov, postane res lahek in igriv, ker se ta količina goriva nahaja pod sedežem. Ko je tank poln 20l se to čuti, vendar je vseeno Husqvarna vedno lahkotnejša. Husqvarna ima boljšo geometrijo za vožnjo po terenu, naprimer raven sedež, bolj primerna platišča, plastike itd.... Na mestu sicer ko jih premikaš med nogami levo desno se zdi Kove mogoče celo malo lahkotnejši (husqvarna ima tower montiran), ma ko se zapelješ na teren je Husqvarna lažja in bolj precizna.

Kvaliteta izdelave je pri Husqvarni boljša, komponente so tudi boljše. Zavore so naprimer boljše pri Husqvarni ne zaradi moči zaviranja, te ima Kove dovolj, ampak zaradi občutka na ročici zavore. Husqvarna ima tudi zelo dobra elektronska pomagala. 

Vzmetenje, čeprav na Husqvarni predelano (WP 6500 kartuše spredaj) mi je na Kove bolj prijetno, razen pri res velikih hitrostih je mogoče pri Husqvarni bolj stabilno.

 

 

Če povem še svoje mnenje o motorju:

Motor sem kupil na podlagi specifikacij in detajlnih slik ki sem jih dobil iz Eicme Novembra 2023. TETi se mi odmikajo vedno bolj daleč, zato potrebujem dvocilindraša da pridem do njih in nazaj. Ker večinoma furam sam, potrebujem čim lažji motor. To je bil razlog za nakup.

Ob prevzemu, ko sem ga videl prvič, sem vseeno ostal pozitivno presenečen ker je zgledal lepše kot na slikah in zelo dobro sestavljen skupaj. Doma sem razdrl sprednji in zadnji konec. Vse je zelo lično sestavljeno in po principu KTMa se vse razdre z minimalno količino orodja. Kabli so mehki, konektorji so vsi pritrjeni (ne visijo v zraku). 

 

Kar me osebno moti na KOVE 800X pro (nekomu drugemu bo tole mogoče PLUS) in bo model Rallye ki je moj cilj odpravil je sledeče:

- širina platišč

- tubeless platišča

- dvonadstropni sedež

- čaša belega vina na balanci za prednjo zavoro

- dva zavorna diska spredaj

- nima slajderja za verigo

Kar bo ostalo moteče tudi na Rallye

- šus plata je pritrjena na mašino

- prenizek sedež

- nima zaščit za roke

- verjetno tudi Rallye ne bo imel zavor na nivoju KTMa

 

Še nekaj glede ergonomije. Sede mi je sedež prenizek, stoje mi je pa drža točna. Nosilce balance sem obrnil na drugo stran (bolj oddaljena balanca) in balanco nastavil v nevtralen položaj - oznaka 0. Visok sem 187cm.

Motor ima kljub zelo nizkem sedežu zelo veliko oddaljenost od tal do šus plate - enako kot Husqvarna 701 kar je pohvalno in dobrodošlo na terenu. Rallye bo imel zaradi daljšega hoda vzmetenja še večjo oddaljenost.

Danes sem fural tri ure okoliške terene ki jih dobro poznam. Super je bilo. Tudi v grdem je težišče in teža motorja še prebavljiva da ne postane pretežak. Veliko stezic je bilo še mokrih. Zadnji amortizer zelo dobro požira manjše ovire (kamenje, korenike) da guma ohranja trakcijo. Čepar na terenu ni tako dober kot 701, je še vedno zelo zabaven. Tukaj je potrebno omenit še ceno motorja ki je zelo ugodna. Motor ima tudi že serijsko ALU bočne zaščite in ALU prtljažnik kar naprimer Tenere nima in pa vsaj za moje potrebe dovolj dobro serijsko vzmetenje da ne bo potrebno posegov.

Izkušnje na podlagi opravljenih 1300Km.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zanimiv opis. Vem da je priporočljivo primerjat. Samo omenil sem da ene to neznansko moti.

Jaz se bom nekak držal opisa med modeli Kove. Razlike. 

Kaj več pa kasneje (po večih km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, mladen pravi:

Meni pa se zdi najboljše da se motor primerja s konkurenco, da se potem ve o katerem cenovnem razredu in namembnosti govorimo, pa še lastnikom motorjev ki so v primerjavi je mogoče v pomoč.

Primerjava s Tenere 700

Prednosti KOVE 800X pro:

Boljše se pelje po cesti in po terenu. Izdelava je boljša, ima tudi boljše komponente. Prednje zavore so na enakem nivoju, zadnja je na Kove boljša. Vzmetenje je neprimerno boljše. Eden redkih motorjev če ne kar edini kjer ne čutim potrebe po predelavi vzmetenja za uporabo ki mu jo namenjam. Kar še dodatno zmanjša strošek nakupa motorja. Kove je lažji kot Tenere in ima nižje težišče, kar se opazi. Lepa sta mi oba, mogoče v pravi barvni kombinaciji Tenere malo bolj.

Prednosti Tenere 700

Mašina se lepše odziva pri zares nizkih obratih. Dela kot elektro motor. Kove potrebuje malo več obratov da linearno teče. Mene to ne moti ker sem vajen držat vedno en prst na sklopki in mi posledično teče motor vedno linearno.

Za Yamaho vemo da je "BulletProof" in da poprodaja štima. Kove mora to še dokazat, zaenkrat kaže dobro.

Tenere je že legenda.

Tenere ima Pola Tarresa

 

Primerjava s Husqvarno 701

Kove se pričakovano po cesti pelje precej boljše. Sicer vožnje po cesti ne obvladam, zato tega komentarja ne vzet preveč resno; po jadranski magistrali je sel iz ovinka v ovinek res dobro, tako da sem videl nekaj smisla tudi v vožnji po cesti skozi ovinke. Na avtocesti je pri moji višini 187cm vizir za 5cm prenizek da bi potoval res udobno, vendar se da peljat 140 in več brez problema. 

Husqvarna 701 se na terenu pelje boljše, še posebej v zahtevnem terenu. KOVE je še vedno dvocilindraš. Ko mu pade količina goriva na 1/3, približno 6 litrov, postane res lahek in igriv, ker se ta količina goriva nahaja pod sedežem. Ko je tank poln 20l se to čuti, vendar je vseeno Husqvarna vedno lahkotnejša. Husqvarna ima boljšo geometrijo za vožnjo po terenu, naprimer raven sedež, bolj primerna platišča, plastike itd.... Na mestu sicer ko jih premikaš med nogami levo desno se zdi Kove mogoče celo malo lahkotnejši (husqvarna ima tower montiran), ma ko se zapelješ na teren je Husqvarna lažja in bolj precizna.

Kvaliteta izdelave je pri Husqvarni boljša, komponente so tudi boljše. Zavore so naprimer boljše pri Husqvarni ne zaradi moči zaviranja, te ima Kove dovolj, ampak zaradi občutka na ročici zavore. Husqvarna ima tudi zelo dobra elektronska pomagala. 

Vzmetenje, čeprav na Husqvarni predelano (WP 6500 kartuše spredaj) mi je na Kove bolj prijetno, razen pri res velikih hitrostih je mogoče pri Husqvarni bolj stabilno.

 

 

Če povem še svoje mnenje o motorju:

Motor sem kupil na podlagi specifikacij in detajlnih slik ki sem jih dobil iz Eicme Novembra 2023. TETi se mi odmikajo vedno bolj daleč, zato potrebujem dvocilindraša da pridem do njih in nazaj. Ker večinoma furam sam, potrebujem čim lažji motor. To je bil razlog za nakup.

Ob prevzemu, ko sem ga videl prvič, sem vseeno ostal pozitivno presenečen ker je zgledal lepše kot na slikah in zelo dobro sestavljen skupaj. Doma sem razdrl sprednji in zadnji konec. Vse je zelo lično sestavljeno in po principu KTMa se vse razdre z minimalno količino orodja. Kabli so mehki, konektorji so vsi pritrjeni (ne visijo v zraku). 

 

Kar me osebno moti na KOVE 800X pro (nekomu drugemu bo tole mogoče PLUS) in bo model Rallye ki je moj cilj odpravil je sledeče:

- širina platišč

- tubeless platišča

- dvonadstropni sedež

- čaša belega vina na balanci za prednjo zavoro

- dva zavorna diska spredaj

- nima slajderja za verigo

Kar bo ostalo moteče tudi na Rallye

- šus plata je pritrjena na mašino

- prenizek sedež

- nima zaščit za roke

- verjetno tudi Rallye ne bo imel zavor na nivoju KTMa

 

Še nekaj glede ergonomije. Sede mi je sedež prenizek, stoje mi je pa drža točna. Nosilce balance sem obrnil na drugo stran (bolj oddaljena balanca) in balanco nastavil v nevtralen položaj - oznaka 0. Visok sem 187cm.

Motor ima kljub zelo nizkem sedežu zelo veliko oddaljenost od tal do šus plate - enako kot Husqvarna 701 kar je pohvalno in dobrodošlo na terenu. Rallye bo imel zaradi daljšega hoda vzmetenja še večjo oddaljenost.

Danes sem fural tri ure okoliške terene ki jih dobro poznam. Super je bilo. Tudi v grdem je težišče in teža motorja še prebavljiva da ne postane pretežak. Veliko stezic je bilo še mokrih. Zadnji amortizer zelo dobro požira manjše ovire (kamenje, korenike) da guma ohranja trakcijo. Čepar na terenu ni tako dober kot 701, je še vedno zelo zabaven. Tukaj je potrebno omenit še ceno motorja ki je zelo ugodna. Motor ima tudi že serijsko ALU bočne zaščite in ALU prtljažnik kar naprimer Tenere nima in pa vsaj za moje potrebe dovolj dobro serijsko vzmetenje da ne bo potrebno posegov.

Izkušnje na podlagi opravljenih 1300Km.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si se potrudil pri opisu..pohvalno!

Si morda gume že zamenjal, ali si ostal na pirelli str? Moja izkušnja je,da pravi set gum na offroadu poda pravo sliko obnašanja motocikla samega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DESMODUE said:

Si se potrudil pri opisu..pohvalno!

Si morda gume že zamenjal, ali si ostal na pirelli str? Moja izkušnja je,da pravi set gum na offroadu poda pravo sliko obnašanja motocikla samega.

Nisem menjal gum. Vem kaj doprinesejo terenske gume. Predvsem zaradi tega čakam Rallye različico da bom lahko sam doma montiral prave terenske gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, mladen pravi:

 

Tenere je že legenda.

Tenere ima Pola Tarresa

 

.

... lepa misel 👍

... Kruci, a si prebral ??? 😝

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, pik1 pravi:

.

... lepa misel 👍

... Kruci, a si prebral ??? 😝

Kove 800x bo mel pa Krucimucija :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, pik1 pravi:

.

... lepa misel 👍

... Kruci, a si prebral ??? 😝

Pol Tarres ima Tenere

Tenere Pol Tarresa je krepko predelana

Pol Tarres v ozadju vozi 450 rally

Vsi mislijo da so Pol Tarres.

Nekak tko...😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam post iz motoristov,kjer si je gospod res vzel čas in strnil,ter objavil svoje vtise obiska pri nama.

 

Ker že en teden od vzmenirjenja ne spim sem se odločil spisati povzetek ali dva o srečanju z Boža Ankerst  in Alešem iz KOVE MOTO Slovenija  ter seveda s konjički, ki jih krasijo logotipi znamke Kove...
Z Alešem sva se spoznala pred dvema letoma, ko me je začel zanimati segment adventure, dual sport, nisem vedel pravzaprav kaj, kaj želim in kaj iščem. 
Vse do pred nekaj dnevi, ko sem se končno odločil da obiščem Božo in Aleša. Že na začetku sem dobil občutek, katerega pogrešam pri večini ostalih trgovcev. Prijazno, sproščeno, nasmejano mi je Aleš segel v roko z besedami "no končno"...🤣... 
Beseda ali dve, pa mi je pozornost že ušla na eno in dvovaljne lipicance... Ker že nekaj časa spremljam Kove motorje, mi je nekaj bilo znanega. Osebno mi je nabolj zanimiv Kove 450 Rally, na katerega se takoj usedem. Zadeva da poseben občutek, vse je precizno in premišljeno izdelano, motor je lahek, vse je na svojem mestu. Seveda mi je Aleš takoj ponudil, da odpeljem en krog, česar pa nisem mogel zavrniti. Po 200 metrih zavijem na makedam, prvih nekaj 100 m previdno, po enem kilometru sem imel občutek, kot da sva z motorjem prijatelja že dalj časa, od takrat naprej pa je zadnje kolo v ovinkih šlo po svoje. Driftam, pospešujem, se borim z luknjami v makedamu, vse z lahkoto, motor se pelje kot nekoč moj mali BMX, s katerim smo se mulci podili po gozdu, čez korenine in skale. Mislim....... Kaj te to je??? Pod čelado se smejim na ves glas in ko odpeljem nekaj kilometerski krog se tresem od adrenalina... Kaj si ti ja nor, kaj si ti ja nor.... 
Ko se vrnem, se še ogret usedem na Kove 800x... Ha ha, sej ne morem verjet, kako ergonomičen motor, ne premajhen, ne prevelik, lep, natančno izdelan, materiali on otip kvalitetni, na prvi pogled lahko povem, da so se pri Kove zares posvetili izdelkom. Takoj ko odpeljem, na motorju vstanem, sej ne morem verjeti. Na vseh motorjih do sedaj sem iskal dobro pozicijo zase, problem reševal s poviški, spreminjanjem kota krmila, nižanjem stopalk in še in še, na Kove 800x pa kot da bi bil narejen zame po meri. Super. Stoje se odpeljem čez vas do glavne ceste in prav tako naredim nekaj kilometerski krog. Agregat bomba, ergonomija super, materiali top, resnično brez pripomb. Motor lahek in agilen, kot bi vozil 300 kubično Hondo. Zelo sem presenečen. Takoj sem v glavi začel razmišljat in kalkulirat, kakšne so opcije da imam v garaži kar oba...🤣... 
No če sta mi že vrgla kost za glodat, pa bi še preizkusil Kove 500... Motor lep, ob pregledu opazim, da je vse na najvišjem nivoju, ne šparajo z materiali. Seveda se odpeljem po isti poti skozi vas proti glavni cesti in že takoj zaključim, da je to po moje najboljši motor za začetnika ali nekoga, ki ne potrebuje 95+ konjev. Motor se pelje lahkotno kot ne vem kaj, ne najdem primerjave in je niti ne iščem, ker ni potrebno... Kove je res razred zase, so že dokazali in še bodo. 
Alešu vrnem motor in sledi debata, seveda tudi mojih milijon vprašanj, ogled se zavleče na skoraj dve urci.
Sedaj pa iskreno mislim, da se bodo morali velikani motoindustrije krepko zamisliti, če se že niso. 
Tako, zdaj se bo pa treba odločiti. Mislim, da je Kove 450 Rally motor, katerega sem iskal, kateri mi nudi dovolj svobode, možnost nadgradnje znanja offroada, mirno cruzanje ali hard ožemanje. To je to... Ni druge...
Aleš naroči prosim, samo barvo še izberem.
Boža, Aleš, še enkrat najlepša hvala za prijaznost in gostoljubje, ter za vso pomoč in prijeten klepet.

💪🍻

Če ste trenutno v fazi nakupa motorjev iz tega segmenta, vam iz srca priporočam ogled in test.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DESMODUE pravi:

Prilagam post iz motoristov

 

Ker že en teden od vzmenirjenja ne spim sem se odločil spisati povzetek ali dva o srečanju z Boža Ankerst  in Alešem iz KOVE MOTO Slovenija

.

.... glede na to, da sem že iz ene dveh koncev slišal, da si ok dec ... verjamem v del napisanega o tebi (vama)

.... ampak vse ostalo se mi zdi pa tko, kot da ti je Herta spisala za top shop prodajo :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, pik1 pravi:

.

.... glede na to, da sem že iz ene dveh koncev slišal, da si ok dec ... verjamem v del napisanega o tebi (vama)

.... ampak vse ostalo se mi zdi pa tko, kot da ti je Herta spisala za top shop prodajo :kva2:

nepodpisano pismo :)

motor se pelje kot bmx... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, pik1 pravi:

.

.... glede na to, da sem že iz ene dveh koncev slišal, da si ok dec ... verjamem v del napisanega o tebi (vama)

.... ampak vse ostalo se mi zdi pa tko, kot da ti je Herta spisala za top shop prodajo :kva2:

Ni moj zapis...samo prilepil sem. Nimam vpliva na to kaj kdo objavi

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, pik1 pravi:

 

.... ampak vse ostalo se mi zdi pa tko, kot da ti je Herta spisala za top shop prodajo :kva2:

res je, sam Herta piše isto o GSu...že nekaj let. Vsako tele ma svoje vesele. :PNekatere Herte redno masturbirajo na določen tip motorja, pa je za to kriv uvoznik in prodajalec? Najbrž ni, Herta pač rada masturbira in ko ji pride, izlije vsa čustva online. Ni dovolj samo posnetek, tresenje ob orgazmu, pa žličkanje po sexu. Potrebno je orgazem podaljšat :P

 

in ne, nimam Kove, znam pa brat med vrsticami.

Jaz osebno bi se tut pohvalil, če me kdo "entuziastično" pohvali.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!