Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 56 minutami, mladen pravi:

Prjatlu reci naj se prijavi na forum pa naj vprasa sam. 

povej mu, da so pomotoma KTMjevo vgradili :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Luka66 pravi:

Jp, varnostni menedžment+... me drugim izdajam in potrjujem tudi dovoljenja z vožnje v kabini lok.....zato vem....postalo je noro, pred leti kak "vojaški" vlak na cca. dve leti s spremstvom enega ali dveh vojakov, sedaj pa kompozicije tedensko in po 16 speciacev na vlaku, v kabini seveda max 4, osatli po vagonih..... NATO sicer odlično plačana odlično.....vendar to ni dobro :(  slab občutek, kam drvi svet....

Luka.... eno dobro idejo imam. Napiši si dovolilnico in pridi enkrat z mano na furo... bova rekla kako plodno.... 

Ostalo pa na ZS....

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slab rezultat iz včerajšnje dirke.

Čakam še na današnje.

Screenshot_20240721_172147_Facebook.jpg

Pa še ena lepa današnja izkušnja. Malo primerjave v živo in v vožnji.

20240721_160740.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pocasi nabiram kilometre na Kove 800x pro. Moram priznat da mi postaja vedno bolj vseč. Pa še pot domov po cesti postaja zanimiva…..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, DESMODUE pravi:

Pa še ena lepa današnja izkušnja. Malo primerjave v živo in v vožnji.

 

20240721_160740.jpg

In kakšni so zaključki oz. povzetek primerjave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Vero test offroad della 800x con tanto di caduta https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t53/1/16/1f605.png
In offroad sconsiglio la mappa sport, molto meglio girare in ECO, riduce un po' l'on/off e mi raccomando di ammorbidire le sospensioni frontali in quanto alla fine del giro l'unica cosa distrutta ero io
prevod kot ga chat gpt prevede:
"Pravi preizkus offroada z modelom 800x, vključno s padcem 😅 Pri offroadu odsvetujem športni način, veliko bolje je voziti v ECO načinu, ki nekoliko zmanjša vklop/izklop in priporočam, da zmehčate sprednje vzmetenje, saj sem bil na koncu vožnje edina stvar, ki je bila uničena, jaz."
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, kp-kp pravi:

In kakšni so zaključki oz. povzetek primerjave?

Subjektivni seveda. To mora vsak sam presoditi. Moji povzetki zaključkov ponavadi niso dobro sprejeti, umesti se jih pod rubriko pravljice.😉

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

 

Vero test offroad della 800x con tanto di caduta https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t53/1/16/1f605.png
In offroad sconsiglio la mappa sport, molto meglio girare in ECO, riduce un po' l'on/off e mi raccomando di ammorbidire le sospensioni frontali in quanto alla fine del giro l'unica cosa distrutta ero io
prevod kot ga chat gpt prevede:
"Pravi preizkus offroada z modelom 800x, vključno s padcem 😅 Pri offroadu odsvetujem športni način, veliko bolje je voziti v ECO načinu, ki nekoliko zmanjša vklop/izklop in priporočam, da zmehčate sprednje vzmetenje, saj sem bil na koncu vožnje edina stvar, ki je bila uničena, jaz."

Tebi gre Italijanščina? 

Kaj pravi tale gospod,me zanima. Ni ravno offroader, ampak se mi zdi en tak tipičen asfaltni pohajaček.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DESMODUE pravi:

Tebi gre Italijanščina? 

Kaj pravi tale gospod,me zanima. Ni ravno offroader, ampak se mi zdi en tak tipičen asfaltni pohajaček.Ashampoo_Snap_2024_07.22_17h19m39s_002_.png.08d1ba33fd42c9a8a819802ea0196ea2.png

...slovenski podnapisi 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, vandrovec pravi:

...slovenski podnapisi 🙂

O mater...hvala! 😅 da ne fehtam prevodov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DESMODUE pravi:

Tebi gre Italijanščina? 

Kaj pravi tale gospod,me zanima. Ni ravno offroader, ampak se mi zdi en tak tipičen asfaltni pohajaček.

 

Kitajski potni list, evropska kvaliteta.

Potem pa vklopiš podnapise izbereš angleščino pa je. Če izbereš slovenščino, bo težko razumeti.

Mal je dolg posnetek, v osnovi nič novega, nekaj osebnih primerjav s tenere 700,pa primerjav med 800x modeli, ma nič kaj pretirano pomembnega. Zapelje se sicer povsod, kjer se bo zapeljal povprečen uporabnik. V osnovi, mu je kar všeč. Pravzaprav na koncu izjavi, da je impresioniran z motorjem.

aja pa zvagal so ga, poln rezervoar 192kg.

ps. ta video je sicer že nekje objavljen v tej temi, al pa sem ga jaz videl, ker se spomnim, da so vagali.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ProdriveR pravi:

Ena kost za glodat :)

 

 

 

Nič posebnega...sivo povprečje pač.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na zvagano tezo v MCN testu 196,5 kg, ki je za priblizno 5kg visja kot so ostale meritve pokazale do sedaj, sem se danes odpravil zvagat tudi mojega. 
 

v tanku sem imel 11l goriva kot je razvidno iz merilnika kolicine goriva ki je na sliki. 185kg z 11l goriva. Ce dodamo se 9l goriva, kar znasa 6,75 kg pride skupna teza s polnim tankom 191,75kg. To je masa ki so jo tudi ostali zmerili. 
 

Na Eicmi so za 800X Pro obljubljali suho tezo 167kg. 
 

185 - gorivo (11l) 8,25kg - olje (3,2l) 3kg - hladilna tekocina ? Ne vem koliko je ima dejmo rect 1,5kg - baterija 1,3kg (sem zmeril baterijo doma) znese suha teza 170,9 kg. 
 

Lahko recem da so me nategnili za 3,9kg pri suhi tezi. 
Lahko pa tudi recem da je euro 5 dodal okrog 3 kg. Morda je na kitajskem lazji za 3kg. 
 

 

IMG_1977.jpeg

IMG_1978.jpeg

IMG_1979.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, mladen pravi:

Glede na zvagano tezo v MCN testu 196,5 kg, ki je za priblizno 5kg visja kot so ostale meritve pokazale do sedaj, sem se danes odpravil zvagat tudi mojega. 
 

v tanku sem imel 11l goriva kot je razvidno iz merilnika kolicine goriva ki je na sliki. 185kg z 11l goriva. Ce dodamo se 9l goriva, kar znasa 6,75 kg pride skupna teza s polnim tankom 191,75kg. To je masa ki so jo tudi ostali zmerili. 
 

Na Eicmi so za 800X Pro obljubljali suho tezo 167kg. 
 

185 - gorivo (11l) 8,25kg - olje (3,2l) 3kg - hladilna tekocina ? Ne vem koliko je ima dejmo rect 1,5kg - baterija 1,3kg (sem zmeril baterijo doma) znese suha teza 170,9 kg. 
 

Lahko recem da so me nategnili za 3,9kg pri suhi tezi. 
Lahko pa tudi recem da je euro 5 dodal okrog 3 kg. Morda je na kitajskem lazji za 3kg. 
 

 

IMG_1977.jpeg

IMG_1978.jpeg

IMG_1979.jpeg

no to, bravo, tako se meri, z ozirom na Italijanski video, ki sem ga za silo prevedel, je teža 192 kg s polnim rezervarjem. Sem tudi povedal v tej temi, da ma ktm 790 s polnim rezervarjem in mal dodanimi zadevami skoraj 220kg. Ps. pa ga z lahkoto poberem. Na koncu itak velja, prvič ga poberem ok, drugič, tretjič ok..pol se pa počas začne (ma koji kurac...) :P če že prvič ne škripne v hrbtenici :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, DAMI34 said:

no to, bravo, tako se meri, z ozirom na Italijanski video, ki sem ga za silo prevedel, je teža 192 kg s polnim rezervarjem. Sem tudi povedal v tej temi, da ma ktm 790 s polnim rezervarjem in mal dodanimi zadevami skoraj 220kg. Ps. pa ga z lahkoto poberem. Na koncu itak velja, prvič ga poberem ok, drugič, tretjič ok..pol se pa počas začne (ma koji kurac...) :P če že prvič ne škripne v hrbtenici :D

 

Kove bos pobral se cetrtic, potem smo na istem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, mladen pravi:

Kove bos pobral se cetrtic, potem smo na istem. 

potem se ti motor začne smilit :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

potem se ti motor začne smilit :D

 

Jaz sem pa z leti dobil občutek,da se z lažjim motorjem na offroadu manjkrat pade in posledično manjkrat pobira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, DESMODUE pravi:

Jaz sem pa z leti dobil občutek,da se z lažjim motorjem na offroadu manjkrat pade in posledično manjkrat pobira

bo držalo, vsaj kar sem 500exc vozil. Ampak, ker ni bil moj, sem lepo delal z njim, se pa bojim, da ker je lahek, bi bilo kmalu, ko svina v buče :P Pri težjih, zdej govorim 190+ in močnih, pa je vseen mal strahospoštovanja. Mogoče se pa tudi motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To norenje po grapah je za mladeniče z odvečnim testosteronom 🙂 Za nas bolj v letih niso več ti Koveti. Zame je prišel prepozno...koliko časa smo čakali na T7, potem se je začel razcvet s Hondo in Ktm-i, ko bi rabil kaj takega so bili vsi na cestnih dirkalnih. Verjetno bodo tudi kitajci lansirali 1000 plus potovalnike, ker to lahko in agilno za nas bolj starejše ni več 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, vandrovec pravi:

To norenje po grapah je za mladeniče z odvečnim testosteronom 🙂 Za nas bolj v letih niso več ti Koveti. Zame je prišel prepozno...koliko časa smo čakali na T7, potem se je začel razcvet s Hondo in Ktm-i, ko bi rabil kaj takega so bili vsi na cestnih dirkalnih. Verjetno bodo tudi kitajci lansirali 1000 plus potovalnike, ker to lahko in agilno za nas bolj starejše ni več 🙂

Verjetno si to mislil satirično😉

Mislim,da ravno zrelejši in starejši vedo,kako uživati v življenju in svobodi.

Ali pa je to nek slovenski fenomen.

Če se ozreš preko meje,v druge države in celine,ugotoviš, da je povprečna starost t.i.adventure riderjev zelo visoka.

In to nima nič opraviti z divjanjem po grapah,ampak raziskovanja neznanega,stran od ustaljenih cest in preobljudenosti.

Mnogi s tem začnejo zelo pozno v življenju in nihče ne obžaluje odločitve.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, tudi po svetu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!