DAMI34 Objavljeno Julij 21 Opozori Objavljeno Julij 21 pred 56 minutami, mladen pravi: Prjatlu reci naj se prijavi na forum pa naj vprasa sam. povej mu, da so pomotoma KTMjevo vgradili
object Objavljeno Julij 21 Opozori Objavljeno Julij 21 pred 10 urami, Luka66 pravi: Jp, varnostni menedžment+... me drugim izdajam in potrjujem tudi dovoljenja z vožnje v kabini lok.....zato vem....postalo je noro, pred leti kak "vojaški" vlak na cca. dve leti s spremstvom enega ali dveh vojakov, sedaj pa kompozicije tedensko in po 16 speciacev na vlaku, v kabini seveda max 4, osatli po vagonih..... NATO sicer odlično plačana odlično.....vendar to ni dobro slab občutek, kam drvi svet.... Luka.... eno dobro idejo imam. Napiši si dovolilnico in pridi enkrat z mano na furo... bova rekla kako plodno.... Ostalo pa na ZS.... LP
DESMODUE Objavljeno Julij 21 Opozori Objavljeno Julij 21 Ni slab rezultat iz včerajšnje dirke. Čakam še na današnje. Pa še ena lepa današnja izkušnja. Malo primerjave v živo in v vožnji. MiNa, DAMI34, kp-kp in 1 other 4
mladen Objavljeno Julij 21 Opozori Objavljeno Julij 21 Pocasi nabiram kilometre na Kove 800x pro. Moram priznat da mi postaja vedno bolj vseč. Pa še pot domov po cesti postaja zanimiva….. kp-kp, DESMODUE, krucymucy in 1 other 3 1
kp-kp Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 pred 19 urami, DESMODUE pravi: Pa še ena lepa današnja izkušnja. Malo primerjave v živo in v vožnji. In kakšni so zaključki oz. povzetek primerjave?
DAMI34 Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 Vero test offroad della 800x con tanto di caduta https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t53/1/16/1f605.png In offroad sconsiglio la mappa sport, molto meglio girare in ECO, riduce un po' l'on/off e mi raccomando di ammorbidire le sospensioni frontali in quanto alla fine del giro l'unica cosa distrutta ero io prevod kot ga chat gpt prevede: "Pravi preizkus offroada z modelom 800x, vključno s padcem 😅 Pri offroadu odsvetujem športni način, veliko bolje je voziti v ECO načinu, ki nekoliko zmanjša vklop/izklop in priporočam, da zmehčate sprednje vzmetenje, saj sem bil na koncu vožnje edina stvar, ki je bila uničena, jaz."
DESMODUE Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 pred 3 urami, kp-kp pravi: In kakšni so zaključki oz. povzetek primerjave? Subjektivni seveda. To mora vsak sam presoditi. Moji povzetki zaključkov ponavadi niso dobro sprejeti, umesti se jih pod rubriko pravljice.😉 pik1 1
DESMODUE Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 pred 1 uro, DAMI34 pravi: Vero test offroad della 800x con tanto di caduta https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t53/1/16/1f605.png In offroad sconsiglio la mappa sport, molto meglio girare in ECO, riduce un po' l'on/off e mi raccomando di ammorbidire le sospensioni frontali in quanto alla fine del giro l'unica cosa distrutta ero io prevod kot ga chat gpt prevede: "Pravi preizkus offroada z modelom 800x, vključno s padcem 😅 Pri offroadu odsvetujem športni način, veliko bolje je voziti v ECO načinu, ki nekoliko zmanjša vklop/izklop in priporočam, da zmehčate sprednje vzmetenje, saj sem bil na koncu vožnje edina stvar, ki je bila uničena, jaz." Tebi gre Italijanščina? Kaj pravi tale gospod,me zanima. Ni ravno offroader, ampak se mi zdi en tak tipičen asfaltni pohajaček.
vandrovec Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 pred eno uro, DESMODUE pravi: Tebi gre Italijanščina? Kaj pravi tale gospod,me zanima. Ni ravno offroader, ampak se mi zdi en tak tipičen asfaltni pohajaček. ...slovenski podnapisi 🙂
DESMODUE Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 pred 14 minutami, vandrovec pravi: ...slovenski podnapisi 🙂 O mater...hvala! 😅 da ne fehtam prevodov
DAMI34 Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 pred eno uro, DESMODUE pravi: Tebi gre Italijanščina? Kaj pravi tale gospod,me zanima. Ni ravno offroader, ampak se mi zdi en tak tipičen asfaltni pohajaček. Kitajski potni list, evropska kvaliteta. Potem pa vklopiš podnapise izbereš angleščino pa je. Če izbereš slovenščino, bo težko razumeti. Mal je dolg posnetek, v osnovi nič novega, nekaj osebnih primerjav s tenere 700,pa primerjav med 800x modeli, ma nič kaj pretirano pomembnega. Zapelje se sicer povsod, kjer se bo zapeljal povprečen uporabnik. V osnovi, mu je kar všeč. Pravzaprav na koncu izjavi, da je impresioniran z motorjem. aja pa zvagal so ga, poln rezervoar 192kg. ps. ta video je sicer že nekje objavljen v tej temi, al pa sem ga jaz videl, ker se spomnim, da so vagali.
3nity Objavljeno Julij 23 Opozori Objavljeno Julij 23 VID_50020311_191551_257.mp4 DAMI34, mladench, pik1 in 4 others 1 6
DESMODUE Objavljeno Julij 23 Opozori Objavljeno Julij 23 pred 51 minutami, 3nity pravi: VID_50020311_191551_257.mp4 9.05 MB · 0 downloads No,zato obstaja low verzija 450tke ja😅😅 pik1, Zivnorc, DAMI34 in 1 other 3 1
DESMODUE Objavljeno Julij 23 Opozori Objavljeno Julij 23 pred 1 uro, ProdriveR pravi: Ena kost za glodat Nič posebnega...sivo povprečje pač.
mladen Objavljeno Julij 24 Opozori Objavljeno Julij 24 Glede na zvagano tezo v MCN testu 196,5 kg, ki je za priblizno 5kg visja kot so ostale meritve pokazale do sedaj, sem se danes odpravil zvagat tudi mojega. v tanku sem imel 11l goriva kot je razvidno iz merilnika kolicine goriva ki je na sliki. 185kg z 11l goriva. Ce dodamo se 9l goriva, kar znasa 6,75 kg pride skupna teza s polnim tankom 191,75kg. To je masa ki so jo tudi ostali zmerili. Na Eicmi so za 800X Pro obljubljali suho tezo 167kg. 185 - gorivo (11l) 8,25kg - olje (3,2l) 3kg - hladilna tekocina ? Ne vem koliko je ima dejmo rect 1,5kg - baterija 1,3kg (sem zmeril baterijo doma) znese suha teza 170,9 kg. Lahko recem da so me nategnili za 3,9kg pri suhi tezi. Lahko pa tudi recem da je euro 5 dodal okrog 3 kg. Morda je na kitajskem lazji za 3kg. Mavti, Zivnorc, DAMI34 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Julij 24 Opozori Objavljeno Julij 24 pred 39 minutami, mladen pravi: Glede na zvagano tezo v MCN testu 196,5 kg, ki je za priblizno 5kg visja kot so ostale meritve pokazale do sedaj, sem se danes odpravil zvagat tudi mojega. v tanku sem imel 11l goriva kot je razvidno iz merilnika kolicine goriva ki je na sliki. 185kg z 11l goriva. Ce dodamo se 9l goriva, kar znasa 6,75 kg pride skupna teza s polnim tankom 191,75kg. To je masa ki so jo tudi ostali zmerili. Na Eicmi so za 800X Pro obljubljali suho tezo 167kg. 185 - gorivo (11l) 8,25kg - olje (3,2l) 3kg - hladilna tekocina ? Ne vem koliko je ima dejmo rect 1,5kg - baterija 1,3kg (sem zmeril baterijo doma) znese suha teza 170,9 kg. Lahko recem da so me nategnili za 3,9kg pri suhi tezi. Lahko pa tudi recem da je euro 5 dodal okrog 3 kg. Morda je na kitajskem lazji za 3kg. no to, bravo, tako se meri, z ozirom na Italijanski video, ki sem ga za silo prevedel, je teža 192 kg s polnim rezervarjem. Sem tudi povedal v tej temi, da ma ktm 790 s polnim rezervarjem in mal dodanimi zadevami skoraj 220kg. Ps. pa ga z lahkoto poberem. Na koncu itak velja, prvič ga poberem ok, drugič, tretjič ok..pol se pa počas začne (ma koji kurac...) če že prvič ne škripne v hrbtenici
mladen Objavljeno Julij 24 Opozori Objavljeno Julij 24 5 minutes ago, DAMI34 said: no to, bravo, tako se meri, z ozirom na Italijanski video, ki sem ga za silo prevedel, je teža 192 kg s polnim rezervarjem. Sem tudi povedal v tej temi, da ma ktm 790 s polnim rezervarjem in mal dodanimi zadevami skoraj 220kg. Ps. pa ga z lahkoto poberem. Na koncu itak velja, prvič ga poberem ok, drugič, tretjič ok..pol se pa počas začne (ma koji kurac...) če že prvič ne škripne v hrbtenici Kove bos pobral se cetrtic, potem smo na istem. DAMI34, Mavti in GoBobi 1 3
DAMI34 Objavljeno Julij 24 Opozori Objavljeno Julij 24 pred 1 minuto, mladen pravi: Kove bos pobral se cetrtic, potem smo na istem. potem se ti motor začne smilit
DESMODUE Objavljeno Julij 24 Opozori Objavljeno Julij 24 pred 6 urami, DAMI34 pravi: potem se ti motor začne smilit Jaz sem pa z leti dobil občutek,da se z lažjim motorjem na offroadu manjkrat pade in posledično manjkrat pobira
DAMI34 Objavljeno Julij 25 Opozori Objavljeno Julij 25 pred 12 urami, DESMODUE pravi: Jaz sem pa z leti dobil občutek,da se z lažjim motorjem na offroadu manjkrat pade in posledično manjkrat pobira bo držalo, vsaj kar sem 500exc vozil. Ampak, ker ni bil moj, sem lepo delal z njim, se pa bojim, da ker je lahek, bi bilo kmalu, ko svina v buče Pri težjih, zdej govorim 190+ in močnih, pa je vseen mal strahospoštovanja. Mogoče se pa tudi motim.
vandrovec Objavljeno Julij 25 Opozori Objavljeno Julij 25 To norenje po grapah je za mladeniče z odvečnim testosteronom 🙂 Za nas bolj v letih niso več ti Koveti. Zame je prišel prepozno...koliko časa smo čakali na T7, potem se je začel razcvet s Hondo in Ktm-i, ko bi rabil kaj takega so bili vsi na cestnih dirkalnih. Verjetno bodo tudi kitajci lansirali 1000 plus potovalnike, ker to lahko in agilno za nas bolj starejše ni več 🙂
DESMODUE Objavljeno Julij 25 Opozori Objavljeno Julij 25 pred 41 minutami, vandrovec pravi: To norenje po grapah je za mladeniče z odvečnim testosteronom 🙂 Za nas bolj v letih niso več ti Koveti. Zame je prišel prepozno...koliko časa smo čakali na T7, potem se je začel razcvet s Hondo in Ktm-i, ko bi rabil kaj takega so bili vsi na cestnih dirkalnih. Verjetno bodo tudi kitajci lansirali 1000 plus potovalnike, ker to lahko in agilno za nas bolj starejše ni več 🙂 Verjetno si to mislil satirično😉 Mislim,da ravno zrelejši in starejši vedo,kako uživati v življenju in svobodi. Ali pa je to nek slovenski fenomen. Če se ozreš preko meje,v druge države in celine,ugotoviš, da je povprečna starost t.i.adventure riderjev zelo visoka. In to nima nič opraviti z divjanjem po grapah,ampak raziskovanja neznanega,stran od ustaljenih cest in preobljudenosti. Mnogi s tem začnejo zelo pozno v življenju in nihče ne obžaluje odločitve. MiNa in DAMI34 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se