Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kakšno razsvetljenje neki. In kar na enkrat je razsvetljenje doživelo na tisoče motoristov po vsem svetu. Japajade.

Jaz pa temu pravim moda. Dandanes pač nisi đek, če na FB ali forumu ne objaviš vtisa z dnevne vožnje, v katerem ni slike vsaj iz makadama, še bolje pa slike motorja, ki je zakalan v nekem blatu.

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Joker pravi:

Kakšno razsvetljenje neki. In kar na enkrat je razsvetljenje doživelo na tisoče motoristov po vsem svetu. Japajade.

Jaz pa temu pravim moda. Dandanes pač nisi đek, če na FB ali forumu ne objaviš vtisa z dnevne vožnje, v katerem ni slike vsaj iz makadama, še bolje pa slike motorja, ki je zakalan v nekem blatu.

To da je motor zakalan v blatu je muka...pogosto produkt neprimernega znanja, ali napačne izbire motorja.

Jaz sem se po naključju znašel 12 let nazaj v Tuniziji. 

Prej zagovornik cestne vožnje,polaganja ovinkov...od takrat naprej sem spoznal širino,ki jo nudi terensko naravnan motocikel. Lahko izjemno adrenalinsko,lahko ležerno raziskujoče 

Slik pa ne objavljam prav rad,ker štejejo samo spomini v glavi.

In prav na avanturah sem doživel mnogo mnogo več lepih spominov in doživetij,kot prej na cesti.

Zame to zagotovo ni modna muha,ampak način dojemanja sveta in občutkov,ki ti jih lahko motocikel nudi. 

Poskusi enkrat...boš videl,ali je kaj na tem ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 minutami, DESMODUE pravi:

Poskusi enkrat...boš videl,ali je kaj na tem ali ne.

Zelo očitno me ne poznaš sploh. :smoke: Pa bi ti bilo marsikaj jasno že, če bi samo pogledal moj avatar, brez da greš iskat moje objave. Je pa res, da se z avanturističnimi podvigi nisem ravno veliko hvalil na forumu. Še manj na FB, ker ga nimam in odkrito povem, da preziram socialna omrežja. Žal jim tudi MS postaja vse bolj podoben.

Se pa že vse življenje deklariram za offroaderja.  Cesta je prišla zraven bolj zaradi moje drage, ki se pač raje vozi po asfaltu. Pa tudi ona je dostikrat primorana v kakšno jebino, ki se je ne bi sramoval marsikateri mačo tule gor.

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Joker pravi:

Zelo očitno me ne poznaš sploh. :smoke: Pa bi ti bilo marsikaj jasno že, če bi samo pogledal moj avatar, brez da greš iskat moje objave. Je pa res, da se z avanturističnimi podvigi nisem ravno veliko hvalil na forumu. Še manj na FB, ker ga nimam in odkrito povem, da preziram socialna omrežja. Žal jim tudi MS postaja vse bolj podoben.

Se pa že vse življenje deklariram za offroaderja.  Cesta je prišla zraven bolj zaradi moje drage, ki se pač raje vozi po asfaltu. Pa tudi ona je dostikrat primorana v kakšno jebino, ki se je ne bi sramoval marsikateri mačo tule gor.

Seveda te ne poznam, še manj me ima da bi brskal za tem,kdo si. 

Morda pa se kdaj spoznava v živo,ker tudi sam najbolj uživam na terenu vseh vrst.

Vem,na kaj si ciljal glede offroada in socialnih medijev ja.

Bolj sem se jaz prej fokusiral na dejstvo,da ogromno ljudi v offroadu odkrije tisto,kar jim je manjkalo,pa čeprav niso vedeli,kaj jim manjka. Vsaj z mano je bilo tako...in z mnogimi pred in za mano,ne glede na starost in spol. 

Če pa gledam danes na objave z motorji zakajlanimi v blato,nekje bogu za hrbtom,ali pa tistimi,ki se na planinske ride pripeljejo zaradi fotografije,ali pa pobrano gumo z jadranske magistrale, jih pa vse lahko pospravim v isti koš.

Samo za par stvar se gre pri motorizmu: užitek,nasmeh,sreča. Vseeno s čim,ali kje jih najdeš. Važno je,da si pri iskanju tega nikoli ne zapreš vrat,in si v glavi ne postavljaš omejitev. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DESMODUE pravi:

Prej zagovornik cestne vožnje,polaganja ovinkov...od takrat naprej sem spoznal širino,ki jo nudi terensko naravnan motocikel. Lahko izjemno adrenalinsko,lahko ležerno raziskujoče 

Nismo vsi šli po enaki poti, sam sem vedno na endurah, vmes nekaj potovalnih, začel pa na kros 50 in 125 ccm...to je bilo za po travnikih, Tenere že ni bila več. Vidim pa več takih, ko šele na stara leta odkrijejo, kateri motorji so bolj zanimivi. Tudi pred leti je bilo po cestah večino športnih motorjev, sedaj se le še redki....folk je rabil precej časa, da se je spametoval 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, vandrovec pravi:

Nismo vsi šli po enaki poti, sam sem vedno na endurah, vmes nekaj potovalnih, začel pa na kros 50 in 125 ccm...to je bilo za po travnikih, Tenere že ni bila več. Vidim pa več takih, ko šele na stara leta odkrijejo, kateri motorji so bolj zanimivi. Tudi pred leti je bilo po cestah večino športnih motorjev, sedaj se le še redki....folk je rabil precej časa, da se je spametoval 🙂

Mladih motoristov praktično ni več. Posledično tudi ne cestnih sportakov. Ostali smo samo stara garda in temu primeren tip motorja. Čez 15 let bodo v modi verjetno trikolesniki, motoristi pa isti fantje kot izpred 60, 70 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, kp-kp pravi:

Mladih motoristov praktično ni več. Posledično tudi ne cestnih sportakov. Ostali smo samo stara garda in temu primeren tip motorja. Čez 15 let bodo v modi verjetno trikolesniki, motoristi pa isti fantje kot izpred 60, 70 let.

E, tle se pa ne strinjam. Sine in klapa okoli njega šteje 9 mladih motoristov in motoristk letnik 02 ali pa tam okoli. 

Na žalost so mladi tudi po pameti, ker če ne gre vsaj 180, sploh ni omembe vredno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Buschi pravi:

E, tle se pa ne strinjam. Sine in klapa okoli njega šteje 9 mladih motoristov in motoristk letnik 02 ali pa tam okoli. 

Na žalost so mladi tudi po pameti, ker če ne gre vsaj 180, sploh ni omembe vredno.

Vsak prelaz ali kafiči ob jadranki so polni "sivih panterjev", tu pa tam mladenič ali mladenka. Mogoče pa ima mladina svoje place. Si pa upam trditi, da je sivolascev proti mlajšim od 30 let 10:1. Izjeme so pa povsod.

Sine pri 25 letih od svojega 5 leta rekreativno in hudo dobro vozi kros. Tudi kakšno crosscountry dirko ima že za sabo. Ga pa ne briga niti koda 125, še manj kat A. Druge prioritete pač.

Popravljeno . Popravil kp-kp
dodano
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj taka drama okrog advenčr turizma. Za nas sivoglavce (ali čelose) je odkrivanje neokrnjene narave, jugijagi po ne asfaltiranih vrsticah čisti balzam. Asfaltna Cesta in gneča nas počasi mori.da ne bom offtopic, nikol nisem užival na adv motorjih, ko pa sem mal prešaltal, sem odkril novo dimenzijo udobja, predvsem pa užitkarske vožnje po neasfaltni podlagi. Včasih sem po takih potkah ubijal cestake s hypersport pnevmatikami. Pa nisem edini? Ki je na zrela leta mal prešaltal. Zato mislim, da je Kove izbral pravi segment. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ne vem zakaj taka drama okrog advenčr turizma. Za nas sivoglavce (ali čelose) je odkrivanje neokrnjene narave, jugijagi po ne asfaltiranih vrsticah čisti balzam. Asfaltna Cesta in gneča nas počasi mori.da ne bom offtopic, nikol nisem užival na adv motorjih, ko pa sem mal prešaltal, sem odkril novo dimenzijo udobja, predvsem pa užitkarske vožnje po neasfaltni podlagi. Včasih sem po takih potkah ubijal cestake s hypersport pnevmatikami. Pa nisem edini? Ki je na zrela leta mal prešaltal. Zato mislim, da je Kove izbral pravi segment. 

Ej...to smo pa mi...čelosi🤣🤣🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ne vem zakaj taka drama okrog advenčr turizma. Za nas sivoglavce (ali čelose) je odkrivanje neokrnjene narave, jugijagi po ne asfaltiranih vrsticah čisti balzam. Asfaltna Cesta in gneča nas počasi mori.da ne bom offtopic, nikol nisem užival na adv motorjih, ko pa sem mal prešaltal, sem odkril novo dimenzijo udobja, predvsem pa užitkarske vožnje po neasfaltni podlagi. Včasih sem po takih potkah ubijal cestake s hypersport pnevmatikami. Pa nisem edini? Ki je na zrela leta mal prešaltal. Zato mislim, da je Kove izbral pravi segment. 

Pa še nekaj ti povem..ko po makedamu odpres na polno iz ovinka v ovinek,s konstantnim driftanje...s hrbta in glave streseš dol 20 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DESMODUE pravi:

Pa še nekaj ti povem..ko po makedamu odpres na polno iz ovinka v ovinek,s konstantnim driftanje...s hrbta in glave streseš dol 20 let.

To si pa dobro zapisal. 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, DAMI34 said:

. Za nas sivoglavce (ali čelose) je odkrivanje neokrnjene narave, jugijagi po ne asfaltiranih vrsticah čisti balzam.

Kislu grwzdje. 

 

14 hours ago, DESMODUE said:

Pa še nekaj ti povem..ko po makedamu odpres na polno iz ovinka v ovinek,s konstantnim driftanje...s hrbta in glave streseš dol 20 let.

Zase govori. :D Tak eksperimernt končam v Soči in na openwheeled tesli monoposto. Če mam srečo.  

 

simpl je. Če po asfaltu preguraš do kjer ti seže domišlija, postane brezvezno. Čim se pozimi sprašuješ KAM bi šel, ne KAKO bom tja pelal, si u kurcu. Za pisto si prestar/preposran, motor maš še vedno zelo rad, poiščeš zasilne rešitve in se z njimi identificiraš. Ker se na makadamu ne znajdem, gre moje tuhtanje  proti e biciklom. Vem de bo super fajn, ma nit prbližno ko z motorjem s kliponi na fertik do marije magdalene, ker nič nikoli več ne bo tako fajn. Ker se staram(o).

 

Ps: vem da bo padalo tud o življenskih okoliščinah, ampak koncept drži. Za sive glave/čelose je offroad makadamkanje zasilni izhod. Izjeme so redke u pm. Mord poznam enega od ducata ljudi s prašnimi motorji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Kugelschreiber pravi:

Kislu grwzdje. 

 

Zase govori. :D Tak eksperimernt končam v Soči in na openwheeled tesli monoposto. Če mam srečo.  

 

simpl je. Če po asfaltu preguraš do kjer ti seže domišlija, postane brezvezno. Čim se pozimi sprašuješ KAM bi šel, ne KAKO bom tja pelal, si u kurcu. Za pisto si prestar/preposran, motor maš še vedno zelo rad, poiščeš zasilne rešitve in se z njimi identificiraš. Ker se na makadamu ne znajdem, gre moje tuhtanje  proti e biciklom. Vem de bo super fajn, ma nit prbližno ko z motorjem s kliponi na fertik do marije magdalene, ker nič nikoli več ne bo tako fajn. Ker se staram(o).

 

Ps: vem da bo padalo tud o življenskih okoliščinah, ampak koncept drži. Za sive glave/čelose je offroad makadamkanje zasilni izhod. Izjeme so redke u pm. Mord poznam enega od ducata ljudi s prašnimi motorji. 

Glede na tvoje izkusnje,mislim da takega eksperimenta ne bi koncal v Soči, ampak z velikim nasmeskom. Videno pri ljudeh v parih letih že neštetokrat. Pa so bili tudi mnenja, da se ne bo dobro koncalo. Par pravih nasvetov in pravo orodje,pa gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

. Za sive glave/čelose je offroad makadamkanje zasilni izhod. Izjeme so redke u pm. Mord poznam enega od ducata ljudi s prašnimi motorji. 

... a pol sem jest to stanje že preskoču...k se zadnje cajte največ s Tomosom okol fijakam...  po makadamih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

... a pol sem jest to stanje že preskoču...k se zadnje cajte največ s Tomosom okol fijakam...  po makadamih...

...tisto ne šteje, če pogledaš naslov teme je od 450 ccm naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...eh... za eno decimalko sem zajebu...  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se en zanimiv test...

Podnapisi na voljo😉

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MCN opisuje ta on-off gas 800ki, kar mene osebno izjemno moti, a še kdo to opaža?

Pa še par stvari sem opazil, vse glede 800ke navadne.

Nima vodila verige, a ga ne rabi, a fedri niti nimajo toliko hoda?

A se vidi prednja guma če stojiš na motorju, a je treba bolj telovadit?

Pa lenkerdemfer serijsko. Sliši se fajn, ampak običajno se tako daje potuho živčnim motorjem pa hitra rešitev večjega problema. Ker če hočeš okretnost, je tudi živčen.

A kak kvikšifter je kaj v planu, to je ena redkih elektronskih stvari, ki je res fajn.

Pa če lahko kdo potrdi, da je sklopka slip-assist. Se pravi ne samo protizdrsna, ampak tudi assist, ko ima pol manj fedrov na košari, zato pa je tako mehka ročka.

 

Glede teže pa terena. Vse kar je okol 200 kil je mnogo pretežko, ko se enkrat ustaviš pa kje zaglaviš, si pečen tako da z 800ko niti pod razno nebi na slepo raziskoval kakih kolovozov. Ko se pelješ je pa tako vseeno, dokler se je treba hitro ustavit na terenu, po možnosti po bregu dol.  Po drugi strani so se pa z vsemi mogočimi kravami vozili po dakarju, tako da je kot vedno 90% v vozniku.

510 je pomojem za ljudi, ki imajo tempo vožnje kot z družinskim karavanom, pelješ s prometom u izi. Pa kak makedam pelješ pa je dovolj.

Pa 450 Rally je brez meni znane konkurence. Zadnji približen model je bil KTM 640 Adventure.

 

Sicer pa ima Kove super cenovno politiko, da mogoče malo prevetri te nabite cene motorjev v tej klasi.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, simonsi pravi:

MCN opisuje ta on-off gas 800ki, kar mene osebno izjemno moti, a še kdo to opaža?

Pa še par stvari sem opazil, vse glede 800ke navadne.

Nima vodila verige, a ga ne rabi, a fedri niti nimajo toliko hoda?

A se vidi prednja guma če stojiš na motorju, a je treba bolj telovadit?

Pa lenkerdemfer serijsko. Sliši se fajn, ampak običajno se tako daje potuho živčnim motorjem pa hitra rešitev večjega problema. Ker če hočeš okretnost, je tudi živčen.

A kak kvikšifter je kaj v planu, to je ena redkih elektronskih stvari, ki je res fajn.

Pa če lahko kdo potrdi, da je sklopka slip-assist. Se pravi ne samo protizdrsna, ampak tudi assist, ko ima pol manj fedrov na košari, zato pa je tako mehka ročka.

 

Glede teže pa terena. Vse kar je okol 200 kil je mnogo pretežko, ko se enkrat ustaviš pa kje zaglaviš, si pečen tako da z 800ko niti pod razno nebi na slepo raziskoval kakih kolovozov. Ko se pelješ je pa tako vseeno, dokler se je treba hitro ustavit na terenu, po možnosti po bregu dol.  Po drugi strani so se pa z vsemi mogočimi kravami vozili po dakarju, tako da je kot vedno 90% v vozniku.

510 je pomojem za ljudi, ki imajo tempo vožnje kot z družinskim karavanom, pelješ s prometom u izi. Pa kak makedam pelješ pa je dovolj.

Pa 450 Rally je brez meni znane konkurence. Zadnji približen model je bil KTM 640 Adventure.

 

Sicer pa ima Kove super cenovno politiko, da mogoče malo prevetri te nabite cene motorjev v tej klasi.

 

 

Jaz ti lahko odgovorim,za preverjanje mojih izjav se boš moral oglasiti in preveriti,če držijo.

On off je prisoten na vseh kove800x motorjih,če ne zmanjšaš absolurdno dolgega prostega hoda pletenice plina. Zadeva se močno izboljša.za popolno gladkost,je pa avstrijski Coober GMBH razvil ecu,ki simulira olvedenje uplinjačev.

Sprednja guma se vidi.

Motor je okreten in hkrati zelo stabilen.

Sklopka je protizdrsna in ima assist ja. Upravljas jo z enim prstom.

Raziskovanje kolovozov in single trailov je z 800 enostavno. Tudi v klancu gor,ce ti gumo obrne na spolzkem se ustavis in motor preprosto obrnes. 

510x/500x je zelo nenaporen motocikel,s katerim je lahko tudi neizkusen motorist precej hiter na asfaltu in pravem terenu. Moja testna 500x se je super odrezala v rokah popolnega zacetnika na enduro kampu adv spirit. Fant je prepeljal vse,kar so prepeljali ostali na renomiranih adv motorjih.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo štelal luči na 500X?

Ker tist kar je v knjigi

20240807_215042.jpg.705dd4c86c62bd2e8583e4f05acc5bda.jpg

je čist neki drugega, kakor je v resnici

20240808_063722.jpg.d4827f92df01909f73013ed33685dd2e.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Buschi pravi:

A je kdo štelal luči na 500X?

Ker tist kar je v knjigi

20240807_215042.jpg.705dd4c86c62bd2e8583e4f05acc5bda.jpg

je čist neki drugega, kakor je v resnici

20240808_063722.jpg.d4827f92df01909f73013ed33685dd2e.jpg

 

V knjigi je postopek opisan pravilno

Vijak ( sicer križni,ampak najlazje dostopen z malo racno in nastavkom 10 )se nahaja na notranji strani armaturke,cca 15cm pod armaturko,direktno na sredini.

 

Screenshot_20240808_093856_Gallery.jpg

Screenshot_20240808_093849_Gallery.jpg

 

20240808_092927.heic 20240808_092941.heic

Popravljeno . Popravil DESMODUE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Quest
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!