DESMODUE Objavljeno nedeljo ob 18:20 Deli Objavljeno nedeljo ob 18:20 pred 26 minutami, Snečer pravi: Zame je Kove bolj zanimiv (uporaben) kot GSka, zato zavzeto spremljam to temo. Kar se pa tiče GS fahrerjev ... tudi je nekaj na tem. še ločimo makadam od brezpotja? = off road Makadam od brezpotja? Seveda..tole je makadam naprimer. miran985, pik1 in dolenc100 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno nedeljo ob 18:24 Deli Objavljeno nedeljo ob 18:24 pred 3 minutami, DESMODUE pravi: Makadam od brezpotja? Seveda..tole je makadam naprimer. nope, to ni makadam, je pa pot franc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno ponedeljek ob 07:05 Deli Objavljeno ponedeljek ob 07:05 Me je "Šneci" prehitel. Makadam je poseben način utrjevanja cest poimenovan po "avtorju" tega načina. Tole je bolj kolovoz ali neutrjena pot (me bo kakšen bolj strokoven popravil) . V principu pa se je udomačil izraz "offroad" za vse kar ni asfaltirano. lp pik1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMODUE Objavljeno torek ob 14:29 Deli Objavljeno torek ob 14:29 KOVE 450R slečena različica modela 450rr..4 valjnik z 70 konjički, 160kg mase s polno posodo goriva. maxxa, GoBobi, MiNa in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMODUE Objavljeno četrtek ob 10:35 Deli Objavljeno četrtek ob 10:35 Ena fina novica na ta deževni dan. KOVE 800 RALLY je dobil zeleno luč za naročilo, dostopen z novo euro5+ normo. Par podatkov: Enosed ABS hod vzmetenja 270/240mm, na 49mm vilicah spredaj. Oddaljenost od tal: 293mm Višina sedeža: 890mm Rezervoar goriva: 20l Moč motorja: 95 KM masa z gorivom: 176 kg Cena 9.750 EUR Ni3ous, krucymucy, DAMI34 in 7 others 8 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mato295 Objavljeno četrtek ob 12:18 Deli Objavljeno četrtek ob 12:18 Kdaj se pričakuje prva dobava? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMODUE Objavljeno četrtek ob 12:39 Deli Objavljeno četrtek ob 12:39 pred 21 minutami, mato295 pravi: Kdaj se pričakuje prva dobava? V sredini marca mato295 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Ni3ous Objavljeno četrtek ob 18:31 Popularna objava Deli Objavljeno četrtek ob 18:31 Po slabih 5000 km adventure vožnje z Kove 800x PRO, lahko povem kaj več o motorju, da ne bodo o njem govorili večinoma tisti, ki ga nimajo ali pa ga niso še niti pošteno probali. Na motorju sem menjal šus plato za močnejšo, dodal povišan vizir, vgradil Coober ECU enoto, dodal chain slider, povišal sedež za 4cm in izdelal nosilce za mehke torbe. Vse skupaj me je stalo manj kot 500€. Nič od tega ni treba zares narediti, bolj osebne preference, razen nervozen gas je bil res tečen, ampak se to elegantno reši z re-flash ECU, drugim ECU ali s Coober vmesnikom. Motor je sedaj zame na pravi "sweet spot" točki. Deluje zanesljivo in natančno vse tako kot mora in nič ne kaže kakršnekoli obrabe. Vzmetenje je nadpovprečno v segmentu. Deli za Kayaba niso vprašljivi. Elektrika je na tem motorju narejena natančneje in kvalitetneje kot pri avstrijcih, vsi konektorji so nekam pripeti, nič kablov ni v klopčič zvito in samo nekam zatlačeno. Plastike so natančne izdelave in se lepo prilegajo, vse je privito s kvalitetnimi vijaki z ležišči, nič ni cigumigu niti pod plastikami. Agregat je neka evolucija KTM 790 agregatov, s tem da je spremenjena sklopka in glava, kar so bili ravno kritični deli pri trpežnosti pri KTM790. Sklopka lahko rečem da je odlična, zelo mehka in kljub zahtevni rabi, ne kaže da bi jo kaj motilo. Glava? Čas bo pokazal ampak tut te mašine niso več čist nove in tudi CF Moto jih vgrajuje, kar je zame dober pokazatelj da je agregat zanesljiv in zaenkrat ni videti enakih primerov na odmični kot pri KTM. Ampak nekako imam zaupanje da ne bo težava. Kar se delov tiče ne bi smelo biti problem, redni servis lahko narediš z naročilom delov pri KTM/HSQ, konec koncev pa tudi če Kove zapre jutri tovarno bi lahko vse dele za agregat dobil pri CF Moto. Generalno gledano so materiali kvalitetni, povsem primerljivi priznanim znamkam. Ta motocikel ni lažji od konkurence zaradi nekih bajeslovnih materialov iz mitrila, gre le zato da so sem in tja uporabili kak kos več aluminija namesto železa, kjer se je dalo in da je motor cel malo krajši, ožji in manjši, zato tudi razlika v teži. Npr samo zadek na Kove je precej krajši in manjši kot pri npr 790/890, T700. Park kil tu, par kil tam in se nabere. Težišče tega motorja je nižje kot pri 790/890 da o T700 niti ne govorimo, lepo vodljiv, okreten... Aha pa goriva v praznega ne spraviš not deklariranih 20L, morda 19 največ. Za moje potrebe je to celostno zelo dober paket za več kot razumen denar. pred 7 urami, DESMODUE pravi: Ena fina novica na ta deževni dan. KOVE 800 RALLY je dobil zeleno luč za naročilo, dostopen z novo euro5+ normo. Par podatkov: Enosed ABS hod vzmetenja 270/240mm, na 49mm vilicah spredaj. Oddaljenost od tal: 293mm Višina sedeža: 890mm Rezervoar goriva: 20l Moč motorja: 95 KM masa z gorivom: 176 kg Cena 9.750 EUR Zame kar prvega modrega prosim! skalar36, kp-kp, krucymucy in 9 others 11 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno pred 14 urami Deli Objavljeno pred 14 urami Tale se v eni srajci vozi in ga isto moti kot tebe. Plin oz. doziranje plina. Ga pa moti se nekaj, kar pa tudi mene. Saga ne morem nastavit tako kot je treba. Spredaj so za mojo tezo ocitno premocne vzmeti, zadaj lahko nastavim sag, se pravi je vzmet ok, ampak se res malo "gunca". Za to kar ga jaz rabim ni nic narobe sicer, spredaj bi pa bilo vredno poizkusiti z drugimi vzmetmi. Kugelschreiber, miran985, pik1 in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMODUE Objavljeno pred 5 urami Deli Objavljeno pred 5 urami (popravljeno) Vzmetenje nastaviti je kar umetnost,vendar pa,ce sledis postopkom,in ce pravilno izmeris staticni in dinamicni posed,je to ze prvi korak. Guncanje je ponavadi povezan z reboundom. Ves kaj poskusi: rebound zadaj najprej zapri do konca, in z rokama pritisni na sedez,ter opazuja,kako vzmet vraca zadnji del nazaj gor. Potem ga do konca odpri in ponovi. Mislim,da se je Mladen precej posvetil nastavitvam vzmetenja,morda ti bo dal kak namig,kako se motocikel odziva. Seveda ne bodo enake nastavitve ker imata precej razlike v masi. Popravljeno pred 5 urami. Popravil DESMODUE Zivnorc in Kugelschreiber 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno pred 5 urami Deli Objavljeno pred 5 urami (popravljeno) Se igram z nastavitvami, je ze precej bolje. Vsaj nastaviti se da, na tenerejki je edina resitev da odmontiras komplet vzmetenje in peljes na dinos. Zadaj je v redu, se spredaj moram urediti zadevo. Se ravnokar odpravljam na ogled skode v gozdu Popravljeno pred 5 urami. Popravil krucymucy Zivnorc, miran985 in pik1 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami (popravljeno) Morgen Popravljeno pred 2 urami. Popravil krucymucy Kugelschreiber 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMODUE Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami pred 9 minutami, krucymucy pravi: Morgen Testiranje nastavitev vzmetenja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se