Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 26 minutami, Snečer pravi:

Zame je Kove bolj zanimiv (uporaben) kot GSka, zato zavzeto spremljam to temo.

Kar se pa tiče GS fahrerjev ... tudi je nekaj na tem.

še ločimo makadam od brezpotja? = off road

Makadam od brezpotja? Seveda..tole je makadam naprimer.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 minutami, DESMODUE pravi:

Makadam od brezpotja? Seveda..tole je makadam naprimer.

 

nope, to ni makadam, je pa pot

Objavljeno

Me je "Šneci" prehitel. Makadam je poseben način utrjevanja cest poimenovan po "avtorju" tega načina.

Tole je bolj kolovoz ali neutrjena pot (me bo kakšen bolj strokoven popravil) .

V principu pa se je udomačil izraz "offroad" za vse kar ni asfaltirano.

lp

Objavljeno

KOVE 450R

slečena različica modela 450rr..4 valjnik z 70 konjički, 160kg mase s polno posodo goriva. 

Screenshot_20240924_095252_Viber.jpg

Objavljeno
pred 21 minutami, mato295 pravi:

Kdaj se pričakuje prva dobava?

V sredini marca

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tale se v eni srajci vozi in ga isto moti kot tebe. Plin oz. doziranje plina. 

Ga pa moti se nekaj, kar pa tudi mene. Saga ne morem nastavit tako kot je treba.

Spredaj so za mojo tezo ocitno premocne vzmeti, zadaj lahko nastavim sag, se pravi je vzmet ok, ampak se res malo "gunca". 

Za to kar ga jaz rabim ni nic narobe sicer, spredaj bi pa bilo vredno poizkusiti z drugimi vzmetmi. 

 

Objavljeno (popravljeno)

Vzmetenje nastaviti je kar umetnost,vendar pa,ce sledis postopkom,in ce pravilno izmeris staticni in dinamicni posed,je to ze prvi korak.

Guncanje je ponavadi povezan z reboundom. Ves kaj poskusi: rebound zadaj najprej zapri do konca, in z rokama pritisni na sedez,ter opazuja,kako vzmet vraca zadnji del nazaj gor. Potem ga do konca odpri in ponovi.

Mislim,da se je Mladen precej posvetil nastavitvam vzmetenja,morda ti bo dal kak namig,kako se motocikel odziva. Seveda ne bodo enake nastavitve ker imata precej razlike v masi.

Popravljeno . Popravil DESMODUE
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Se igram z nastavitvami, je ze precej bolje. 

Vsaj nastaviti se da, na tenerejki je edina resitev da odmontiras komplet vzmetenje in peljes na dinos.

Zadaj je v redu, se spredaj moram urediti zadevo. Se ravnokar odpravljam na ogled skode v gozdu :)

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)

Morgen

IMG_20240928_095420.jpg.36088eb57a77b452f3914369a7289460.jpg

IMG_20240928_103102.jpg.043555152085b0cd0c5b87fa389bc291.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 9 minutami, krucymucy pravi:

Morgen

IMG_20240928_095420.jpg.36088eb57a77b452f3914369a7289460.jpg

IMG_20240928_103102.jpg.043555152085b0cd0c5b87fa389bc291.jpg

Testiranje nastavitev vzmetenja?

Objavljeno
3 hours ago, DESMODUE said:

Testiranje nastavitev vzmetenja?

Tudi. Pa se nekaj km prevozit, ker je lep dan. 

998km ima, sedaj pa pod tus pa na mizo. :)

Objavljeno
pred 16 urami, krucymucy pravi:

Tale se v eni srajci vozi in ga isto moti kot tebe. Plin oz. doziranje plina. 

Ga pa moti se nekaj, kar pa tudi mene. Saga ne morem nastavit tako kot je treba.

Spredaj so za mojo tezo ocitno premocne vzmeti, zadaj lahko nastavim sag, se pravi je vzmet ok, ampak se res malo "gunca". 

Za to kar ga jaz rabim ni nic narobe sicer, spredaj bi pa bilo vredno poizkusiti z drugimi vzmetmi. 

 

mogoče material že začel popuščat?

Objavljeno
pred 4 urami, Zivnorc pravi:

...je ni stvari na svetu, ki  ne bi začela enkrat popuščat...

...razen tebe.

.

... ja, sam mal hitr je nastopilo tole "popuščanje" :eek:

... pri 998 prevoženih kilometrih je že potreba po raznih menjavah ??? :eek: 

Objavljeno

Sem vedu, da se boš oglasu.

Bom popravu:

pred 4 urami, Zivnorc pravi:

...je ni stvari na svetu, ki  ne bi začela enkrat popuščat...

...razen tebe.

...in tebe...

😘

Objavljeno
pred 11 minutami, pik1 pravi:

.

... ja, sam mal hitr je nastopilo tole "popuščanje" :eek:

... pri 998 prevoženih kilometrih je že potreba po raznih menjavah ??? :eek: 

Menjavo česa in kakšno popuščanje po 998km? Boš razložil o čem govoriš prosim?

Objavljeno

.

... eden od trenutnih fenov teh mopedov se je izgleda malo spozabil, in pisal o nekih težavah na vzmetenju :eek:

.... ampak, najbrž itak ne bo kakšne večje težave, saj je ja govora o kitajski kvaliteti :sleep2:

  • Haha 1
Objavljeno
pred 36 minutami, pik1 pravi:

.

... eden od trenutnih fenov teh mopedov se je izgleda malo spozabil, in pisal o nekih težavah na vzmetenju :eek:

.... ampak, najbrž itak ne bo kakšne večje težave, saj je ja govora o kitajski kvaliteti :sleep2:

Otroško provociranje in obračanje besed s tvoje strani...

Čudi me, da sem o tebi slišal par finih pohval, obraz,ki ga kažeš tule,pa govori drugačno zgodbo.

Poskusi najti drug poligon za izlivanje svojih frustracij. Ker si ti tisti,ki zavaja in potvarja zadeve.

 

 

Objavljeno
54 minutes ago, pik1 said:

.

... eden od trenutnih fenov teh mopedov se je izgleda malo spozabil, in pisal o nekih težavah na vzmetenju :eek:

.... ampak, najbrž itak ne bo kakšne večje težave, saj je ja govora o kitajski kvaliteti :sleep2:

Dej no. Pac na pol si prebral in na polno ustrelil. Kozel je mrtev. 

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, pik1 said:

.

... ja, sam mal hitr je nastopilo tole "popuščanje" :eek:

... pri 998 prevoženih kilometrih je že potreba po raznih menjavah ??? :eek: 

O kakšnih menjavah je govora mojster? 

Jaz osebno sem moral menjati vzmetenje komplet na 1200GS, ker je bilo originalno slabo. Nadomestil sem ga s komplet Wilbersom. 

Se slabse je bilo na Yamahi in je slo v smeti. Nadomestil ga je Öhlins. 

Ce potegnem crto.
Na KTM-u 690 je bilo sprejemljivo, sem menjal samo vzmeti. 
Na Duke 890R je bilo vrhunsko, na tistem brez R je isto zanic. 
Na Kawasakijih in Hondah nisem menjal, sem raje objavil oglas na avto_pika_net.

Skratka na Kovetu je povsem spodobno vzmetenje in dovolj pametno izbrane vzmeti, da zajame potrebe vecine voznikov. 

Lp
 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 1 uro, krucymucy pravi:

O kakšnih menjavah je govora mojster? 

Jaz osebno sem moral menjati vzmetenje komplet na 1200GS, ker je bilo originalno slabo. Nadomestil sem ga s komplet Wilbersom. 

Se slabse je bilo na Yamahi in je slo v smeti. Nadomestil ga je Öhlins. 

Ce potegnem crto.
Na KTM-u 690 je bilo sprejemljivo, sem menjal samo vzmeti. 
Na Duke 890R je bilo vrhunsko, na tistem brez R je isto zanic. 
Na Kawasakijih in Hondah nisem menjal, sem raje objavil oglas na avto_pika_net.

Skratka na Kovetu je povsem spodobno vzmetenje in dovolj pametno izbrane vzmeti, da zajame potrebe vecine voznikov. 

Lp
 

Jah..napisal si,da vzmetenje popušča. In ker je kitajsko,je to nekaj normalnega in pričakovanega.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, krucymucy pravi:

O kakšnih menjavah je govora mojster? 

Jaz osebno sem moral menjati vzmetenje komplet na 1200GS, ker je bilo originalno slabo. Nadomestil sem ga s komplet Wilbersom. 

Se slabse je bilo na Yamahi in je slo v smeti. Nadomestil ga je Öhlins. 

Ce potegnem crto.
Na KTM-u 690 je bilo sprejemljivo, sem menjal samo vzmeti. 
Na Duke 890R je bilo vrhunsko, na tistem brez R je isto zanic. 
Na Kawasakijih in Hondah nisem menjal, sem raje objavil oglas na avto_pika_net.

Skratka na Kovetu je povsem spodobno vzmetenje in dovolj pametno izbrane vzmeti, da zajame potrebe vecine voznikov. 

Lp
 

KYB ima Kove, japonsko, torej lepo deluje. 

Kako se je peljal kawasaki 230, ni bil nič lažji? :) 

Popravljeno . Popravil Snečer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • ADVENTURETIM
    • kasti
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!