DESMODUE Objavljeno September 22 Opozori Objavljeno September 22 pred 26 minutami, Snečer pravi: Zame je Kove bolj zanimiv (uporaben) kot GSka, zato zavzeto spremljam to temo. Kar se pa tiče GS fahrerjev ... tudi je nekaj na tem. še ločimo makadam od brezpotja? = off road Makadam od brezpotja? Seveda..tole je makadam naprimer. miran985, dolenc100 in pik1 3
Snečer Objavljeno September 22 Opozori Objavljeno September 22 pred 3 minutami, DESMODUE pravi: Makadam od brezpotja? Seveda..tole je makadam naprimer. nope, to ni makadam, je pa pot franc 1
franc Objavljeno September 23 Opozori Objavljeno September 23 Me je "Šneci" prehitel. Makadam je poseben način utrjevanja cest poimenovan po "avtorju" tega načina. Tole je bolj kolovoz ali neutrjena pot (me bo kakšen bolj strokoven popravil) . V principu pa se je udomačil izraz "offroad" za vse kar ni asfaltirano. lp pik1 1
DESMODUE Objavljeno September 24 Opozori Objavljeno September 24 KOVE 450R slečena različica modela 450rr..4 valjnik z 70 konjički, 160kg mase s polno posodo goriva. MiNa, GoBobi, Slash13 in 1 other 4
Popularna objava DESMODUE Objavljeno September 26 Popularna objava Opozori Objavljeno September 26 Ena fina novica na ta deževni dan. KOVE 800 RALLY je dobil zeleno luč za naročilo, dostopen z novo euro5+ normo. Par podatkov: Enosed ABS hod vzmetenja 270/240mm, na 49mm vilicah spredaj. Oddaljenost od tal: 293mm Višina sedeža: 890mm Rezervoar goriva: 20l Moč motorja: 95 KM masa z gorivom: 176 kg Cena 9.750 EUR Kugelschreiber, u-r-o-s, Zivnorc in 10 others 11 1 1
DESMODUE Objavljeno September 26 Opozori Objavljeno September 26 pred 21 minutami, mato295 pravi: Kdaj se pričakuje prva dobava? V sredini marca mato295 in dolenc100 2
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 26 Popularna objava Opozori Objavljeno September 26 Po slabih 5000 km adventure vožnje z Kove 800x PRO, lahko povem kaj več o motorju, da ne bodo o njem govorili večinoma tisti, ki ga nimajo ali pa ga niso še niti pošteno probali. Na motorju sem menjal šus plato za močnejšo, dodal povišan vizir, vgradil Coober ECU enoto, dodal chain slider, povišal sedež za 4cm in izdelal nosilce za mehke torbe. Vse skupaj me je stalo manj kot 500€. Nič od tega ni treba zares narediti, bolj osebne preference, razen nervozen gas je bil res tečen, ampak se to elegantno reši z re-flash ECU, drugim ECU ali s Coober vmesnikom. Motor je sedaj zame na pravi "sweet spot" točki. Deluje zanesljivo in natančno vse tako kot mora in nič ne kaže kakršnekoli obrabe. Vzmetenje je nadpovprečno v segmentu. Deli za Kayaba niso vprašljivi. Elektrika je na tem motorju narejena natančneje in kvalitetneje kot pri avstrijcih, vsi konektorji so nekam pripeti, nič kablov ni v klopčič zvito in samo nekam zatlačeno. Plastike so natančne izdelave in se lepo prilegajo, vse je privito s kvalitetnimi vijaki z ležišči, nič ni cigumigu niti pod plastikami. Agregat je neka evolucija KTM 790 agregatov, s tem da je spremenjena sklopka in glava, kar so bili ravno kritični deli pri trpežnosti pri KTM790. Sklopka lahko rečem da je odlična, zelo mehka in kljub zahtevni rabi, ne kaže da bi jo kaj motilo. Glava? Čas bo pokazal ampak tut te mašine niso več čist nove in tudi CF Moto jih vgrajuje, kar je zame dober pokazatelj da je agregat zanesljiv in zaenkrat ni videti enakih primerov na odmični kot pri KTM. Ampak nekako imam zaupanje da ne bo težava. Kar se delov tiče ne bi smelo biti problem, redni servis lahko narediš z naročilom delov pri KTM/HSQ, konec koncev pa tudi če Kove zapre jutri tovarno bi lahko vse dele za agregat dobil pri CF Moto. Generalno gledano so materiali kvalitetni, povsem primerljivi priznanim znamkam. Ta motocikel ni lažji od konkurence zaradi nekih bajeslovnih materialov iz mitrila, gre le zato da so sem in tja uporabili kak kos več aluminija namesto železa, kjer se je dalo in da je motor cel malo krajši, ožji in manjši, zato tudi razlika v teži. Npr samo zadek na Kove je precej krajši in manjši kot pri npr 790/890, T700. Park kil tu, par kil tam in se nabere. Težišče tega motorja je nižje kot pri 790/890 da o T700 niti ne govorimo, lepo vodljiv, okreten... Aha pa goriva v praznega ne spraviš not deklariranih 20L, morda 19 največ. Za moje potrebe je to celostno zelo dober paket za več kot razumen denar. pred 7 urami, DESMODUE pravi: Ena fina novica na ta deževni dan. KOVE 800 RALLY je dobil zeleno luč za naročilo, dostopen z novo euro5+ normo. Par podatkov: Enosed ABS hod vzmetenja 270/240mm, na 49mm vilicah spredaj. Oddaljenost od tal: 293mm Višina sedeža: 890mm Rezervoar goriva: 20l Moč motorja: 95 KM masa z gorivom: 176 kg Cena 9.750 EUR Zame kar prvega modrega prosim! mladench, Mavti, Marko P. in 11 others 13 1
krucymucy Objavljeno September 27 Opozori Objavljeno September 27 Tale se v eni srajci vozi in ga isto moti kot tebe. Plin oz. doziranje plina. Ga pa moti se nekaj, kar pa tudi mene. Saga ne morem nastavit tako kot je treba. Spredaj so za mojo tezo ocitno premocne vzmeti, zadaj lahko nastavim sag, se pravi je vzmet ok, ampak se res malo "gunca". Za to kar ga jaz rabim ni nic narobe sicer, spredaj bi pa bilo vredno poizkusiti z drugimi vzmetmi. Zivnorc, pik1, miran985 in 1 other 3 1
DESMODUE Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 (popravljeno) Vzmetenje nastaviti je kar umetnost,vendar pa,ce sledis postopkom,in ce pravilno izmeris staticni in dinamicni posed,je to ze prvi korak. Guncanje je ponavadi povezan z reboundom. Ves kaj poskusi: rebound zadaj najprej zapri do konca, in z rokama pritisni na sedez,ter opazuja,kako vzmet vraca zadnji del nazaj gor. Potem ga do konca odpri in ponovi. Mislim,da se je Mladen precej posvetil nastavitvam vzmetenja,morda ti bo dal kak namig,kako se motocikel odziva. Seveda ne bodo enake nastavitve ker imata precej razlike v masi. Popravljeno September 28. Popravil DESMODUE Kugelschreiber in Zivnorc 2
krucymucy Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 (popravljeno) Se igram z nastavitvami, je ze precej bolje. Vsaj nastaviti se da, na tenerejki je edina resitev da odmontiras komplet vzmetenje in peljes na dinos. Zadaj je v redu, se spredaj moram urediti zadevo. Se ravnokar odpravljam na ogled skode v gozdu Popravljeno September 28. Popravil krucymucy Zivnorc, miran985 in pik1 2 1
krucymucy Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 (popravljeno) Morgen Popravljeno September 28. Popravil krucymucy mladench, Zivnorc, Nightmare in 3 others 6
DESMODUE Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 pred 9 minutami, krucymucy pravi: Morgen Testiranje nastavitev vzmetenja?
krucymucy Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 3 hours ago, DESMODUE said: Testiranje nastavitev vzmetenja? Tudi. Pa se nekaj km prevozit, ker je lep dan. 998km ima, sedaj pa pod tus pa na mizo.
Snečer Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 pred 16 urami, krucymucy pravi: Tale se v eni srajci vozi in ga isto moti kot tebe. Plin oz. doziranje plina. Ga pa moti se nekaj, kar pa tudi mene. Saga ne morem nastavit tako kot je treba. Spredaj so za mojo tezo ocitno premocne vzmeti, zadaj lahko nastavim sag, se pravi je vzmet ok, ampak se res malo "gunca". Za to kar ga jaz rabim ni nic narobe sicer, spredaj bi pa bilo vredno poizkusiti z drugimi vzmetmi. mogoče material že začel popuščat? pik1 1
Popularna objava Zivnorc Objavljeno September 28 Popularna objava Opozori Objavljeno September 28 pred 1 uro, Snečer pravi: mogoče material že začel popuščat? ...je ni stvari na svetu, ki ne bi začela enkrat popuščat... ...razen tebe. Mavti, GoBobi, ankh in 9 others 11 1
pik1 Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 pred 4 urami, Zivnorc pravi: ...je ni stvari na svetu, ki ne bi začela enkrat popuščat... ...razen tebe. . ... ja, sam mal hitr je nastopilo tole "popuščanje" ... pri 998 prevoženih kilometrih je že potreba po raznih menjavah ??? Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 Sem vedu, da se boš oglasu. Bom popravu: pred 4 urami, Zivnorc pravi: ...je ni stvari na svetu, ki ne bi začela enkrat popuščat... ...razen tebe. ...in tebe... 😘 pik1, GoBobi, Joker in 2 others 1 4
DESMODUE Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 pred 11 minutami, pik1 pravi: . ... ja, sam mal hitr je nastopilo tole "popuščanje" ... pri 998 prevoženih kilometrih je že potreba po raznih menjavah ??? Menjavo česa in kakšno popuščanje po 998km? Boš razložil o čem govoriš prosim?
pik1 Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 . ... eden od trenutnih fenov teh mopedov se je izgleda malo spozabil, in pisal o nekih težavah na vzmetenju .... ampak, najbrž itak ne bo kakšne večje težave, saj je ja govora o kitajski kvaliteti Kugelschreiber 1
DESMODUE Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 pred 36 minutami, pik1 pravi: . ... eden od trenutnih fenov teh mopedov se je izgleda malo spozabil, in pisal o nekih težavah na vzmetenju .... ampak, najbrž itak ne bo kakšne večje težave, saj je ja govora o kitajski kvaliteti Otroško provociranje in obračanje besed s tvoje strani... Čudi me, da sem o tebi slišal par finih pohval, obraz,ki ga kažeš tule,pa govori drugačno zgodbo. Poskusi najti drug poligon za izlivanje svojih frustracij. Ker si ti tisti,ki zavaja in potvarja zadeve. Zivnorc 1
Kugelschreiber Objavljeno September 28 Opozori Objavljeno September 28 54 minutes ago, pik1 said: . ... eden od trenutnih fenov teh mopedov se je izgleda malo spozabil, in pisal o nekih težavah na vzmetenju .... ampak, najbrž itak ne bo kakšne večje težave, saj je ja govora o kitajski kvaliteti Dej no. Pac na pol si prebral in na polno ustrelil. Kozel je mrtev. Zivnorc 2
krucymucy Objavljeno September 29 Opozori Objavljeno September 29 (popravljeno) 11 hours ago, pik1 said: . ... ja, sam mal hitr je nastopilo tole "popuščanje" ... pri 998 prevoženih kilometrih je že potreba po raznih menjavah ??? O kakšnih menjavah je govora mojster? Jaz osebno sem moral menjati vzmetenje komplet na 1200GS, ker je bilo originalno slabo. Nadomestil sem ga s komplet Wilbersom. Se slabse je bilo na Yamahi in je slo v smeti. Nadomestil ga je Öhlins. Ce potegnem crto. Na KTM-u 690 je bilo sprejemljivo, sem menjal samo vzmeti. Na Duke 890R je bilo vrhunsko, na tistem brez R je isto zanic. Na Kawasakijih in Hondah nisem menjal, sem raje objavil oglas na avto_pika_net. Skratka na Kovetu je povsem spodobno vzmetenje in dovolj pametno izbrane vzmeti, da zajame potrebe vecine voznikov. Lp Popravljeno September 29. Popravil krucymucy MiNa, GregorM, pik1 in 2 others 3 1 1
DESMODUE Objavljeno September 29 Opozori Objavljeno September 29 pred 1 uro, krucymucy pravi: O kakšnih menjavah je govora mojster? Jaz osebno sem moral menjati vzmetenje komplet na 1200GS, ker je bilo originalno slabo. Nadomestil sem ga s komplet Wilbersom. Se slabse je bilo na Yamahi in je slo v smeti. Nadomestil ga je Öhlins. Ce potegnem crto. Na KTM-u 690 je bilo sprejemljivo, sem menjal samo vzmeti. Na Duke 890R je bilo vrhunsko, na tistem brez R je isto zanic. Na Kawasakijih in Hondah nisem menjal, sem raje objavil oglas na avto_pika_net. Skratka na Kovetu je povsem spodobno vzmetenje in dovolj pametno izbrane vzmeti, da zajame potrebe vecine voznikov. Lp Jah..napisal si,da vzmetenje popušča. In ker je kitajsko,je to nekaj normalnega in pričakovanega. pik1 1
Snečer Objavljeno September 29 Opozori Objavljeno September 29 (popravljeno) pred 1 uro, krucymucy pravi: O kakšnih menjavah je govora mojster? Jaz osebno sem moral menjati vzmetenje komplet na 1200GS, ker je bilo originalno slabo. Nadomestil sem ga s komplet Wilbersom. Se slabse je bilo na Yamahi in je slo v smeti. Nadomestil ga je Öhlins. Ce potegnem crto. Na KTM-u 690 je bilo sprejemljivo, sem menjal samo vzmeti. Na Duke 890R je bilo vrhunsko, na tistem brez R je isto zanic. Na Kawasakijih in Hondah nisem menjal, sem raje objavil oglas na avto_pika_net. Skratka na Kovetu je povsem spodobno vzmetenje in dovolj pametno izbrane vzmeti, da zajame potrebe vecine voznikov. Lp KYB ima Kove, japonsko, torej lepo deluje. Kako se je peljal kawasaki 230, ni bil nič lažji? Popravljeno September 29. Popravil Snečer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se