Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, Snečer pravi:

https://www.honda-as.com/izdelek/crf300l/

na oko 250km doseg, nosilec za kovček, rollbag zvezat gor

res bi rabil kaj več? :)

Zanimiv motor. Premium cena za popolnoma neuporabno vzmetenje. Več se ne rabi-ccm. Da pa moraš zamenjat vzmetenje, da je vozno, pri tej znamki... jest ne prebavim.

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 minutami, skalar36 pravi:

Zanimiv motor. Premium cena za popolnoma neuporabno vzmetenje. Več se ne rabi-ccm. Da pa moraš zamenjat vzmetenje, da je vozno, pri tej znamki... jest ne prebavim.

kaj je narobe z vzmetenjem? prvič slišim :)

Objavljeno
4 minutes ago, Snečer said:

https://www.honda-as.com/izdelek/crf300l/

na oko 250km doseg, nosilec za kovček, rollbag zvezat gor

res bi rabil kaj več? :)

kolega  300tko pimpa do nezavesti. 2022 letnik se mi zdi. Flešan ecu, dimnik joško, povecan acerbisov tank, Andreani kartuše in ce se ne motim hyperpro zadnji amortizer, valda lepa belanca in najhusejsi bashplate. Ce ga kej poznam, in enmalo ga, bo naropotal  3 kroge okrog bajte, enkat po makadamu do BIH, prslo domov in slo v oglasnik. Najkasnej spomladi ‘26.  Ti javim, ce te bo zanimala. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

kolega  300tko pimpa do nezavesti. 2022 letnik se mi zdi. Flešan ecu, dimnik joško, povecan acerbisov tank, Andreani kartuše in ce se ne motim hyperpro zadnji amortizer, valda lepa belanca in najhusejsi bashplate. Ce ga kej poznam, in enmalo ga, bo naropotal  3 kroge okrog bajte, enkat po makadamu do BIH, prslo domov in slo v oglasnik. Najkasnej spomladi ‘26.  Ti javim, ce te bo zanimala. 

nikoli paden :)

  • Haha 1
Objavljeno
3 minutes ago, Snečer said:

nikoli paden :)

Ce bo zvrnjen, bo nezno in v solzah groze polozen na tla. Dec ni hormonaln mladec, ampak upokojenec, pozer 1A kategorije.  Za stvari skrbi vsaj tako kot ti hehe. Sivo oranzna je. Lustna. 

Objavljeno
pred 24 minutami, Snečer pravi:

kaj je narobe z vzmetenjem? prvič slišim :)

Živa gugalnica na dveh kolesih. Samo z roko se naslonim na njega in počepne za par cm. Kaj ti nuca večji hod če ga je pol neuporabnega? 🤣. Še versys bolj efektivno izkoristi tisti hod k ga ima.

Objavljeno (popravljeno)
pred 28 minutami, Snečer pravi:

kaj je narobe z vzmetenjem? prvič slišim :)

Zadnji amortizer je premehak. Ampak reeees premehak. Vecina, ki hoče ta motor imet daljše obdobje to zamenja. Ampak potem postane motor precej visok. Pogledal ogromno marerijala na YT na to temo, in ga ni bilo cloveka, da se ne bi obregnil ob vzmetenje.

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 5 minutami, skalar36 pravi:

Zadnji amortizer je premehak. Ampak reeees premehak. Vecina, ki hoče ta motor imet daljše obdobje to zamenja. Ampak potem postane motor precej visok. Pogledal ogromno marerijala na YT na to temo, in ga ni bilo cloveka, da se ne bi obregnil ob vzmetenje.

Pusti Hondo...se.preprican da je tema na crf300 odprta.

Raje mi povej,kaj pricakujes od kove350?

Objavljeno
pred 14 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Raje mi povej,kaj pricakujes od kove350?

Vmesni med 510 in 450. Cestno legalni. Lahki ADV

Objavljeno
pred 10 urami, Snečer pravi:

https://www.honda-as.com/izdelek/crf300l/

na oko 250km doseg, nosilec za kovček, rollbag zvezat gor

res bi rabil kaj več? :)

S 7 litri na "terenu" ne prideš prav daleč. Ko "navesiš" vso potrebno (in nepotrebno) kramo, ti "odpove" vzmetenje (ki je že v štartu slabo) .

Seveda se da, samo to ni to za potovanja (če zamenjaš vse kar je potrebno, si pa že v drugem cenovnem rangu) .

690 je "avion" v primerjavi s tem (11 litrov (pa je doseg na "terenu" pod 200 km) , drastično boljše vzmetenje ipd) , pa ko ga naložiš, "počepne" . Razen, če si peresne kategorije.

Seveda pa se lahko voziš po asfaltu in lepem makadamu, ko pa prideš do "lukenj" in razdrapane ceste, je konec veselja.

lp

Objavljeno

Že dalj časa ugotavljam v čem zdej tak naval na te 350-500ccm in in blazno reklamiranje nizke teže ko pa je 690ka že 15 let na sceni z odličnimi komponentami, močnim motorjem in prav tako nizko težo.  

Cena ali? 

Pa ne pravim da Kove ni dober, ne vem, ne poznam ampak kar na 1x je vsem pomembna nizka teža a kljub temu, da je že leta dobavljiva na trgu pa jih je tu na forumu videti zelo malo. 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 1 minuto, Nightmare pravi:

Že dalj časa ugotavljam v čem zdej tak naval na te 350-500ccm in in blazno reklamiranje nizke teže ko pa je 690ka že 15 let na sceni z odličnimi komponentami, močnim motorjem in prav tako nizko težo.  

Cena ali? 

Pa ne pravim da Kove ni dober, ne vem, ne poznam ampak kar na 1x je vsem pomembna nizka teža a kljub temu, da je že leta dobavljiva na trgu pa jih je tu na forumu videti zelo malo. 

 

Lp, Samo

500 oziroma 510 ni konkurent 690-ki. Konkurent 690-ki je kove 450 rally.

Zakaj toliko govora o masi in težišču? Ker narod počasi ugotavlja,da to niso zgolj motocikli za začetnike,ampak enostavno omogočajo več veselja,večjo zabavo,manj utrujanja.

So v tehničnih podatkih poleg prostornine in moči še skriti podatki,ki se jih do preizkusa v praksi težko razloži.

Poglejva primer Kove 800x. Če gledaš samo prostornino in konje, mu ob bok lahko postaviš CF moto800mt,KTM790,,voge 900dsx,tenere 700,suzuki v strom800, transalp 750. 

Kaj je v praksi?

Se 20kg pozna? Se razlika v vzmetenju pozna? Primerjava v praksi pove vse.

Enako velja za ostale modele.

Ne glejte z očmi. Probajte,vozite!

Zato imamo vse modele Kove na voljo za preizkus.

Ne  bodo vsem všeč,jasno. Dobi pa človek malo jasnejšo predstavo o vsem.

 

Objavljeno
pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Že dalj časa ugotavljam v čem zdej tak naval na te 350-500ccm in in blazno reklamiranje nizke teže ko pa je 690ka že 15 let na sceni z odličnimi komponentami, močnim motorjem in prav tako nizko težo.  

Cena ali? 

Pa ne pravim da Kove ni dober, ne vem, ne poznam ampak kar na 1x je vsem pomembna nizka teža a kljub temu, da je že leta dobavljiva na trgu pa jih je tu na forumu videti zelo malo. 

 

Lp, Samo

Zame osebno, namen uporabe. Za moje potrebe je 701 cisti owerkill. Pa še zelo jo je visoka. Imam 173 ccm. Pa sm z nozicami res na konicah prstov. Tanovi suzuki bo tud zelo visok. En minus zame. Sem jo vozil, 701, pa skoz želi iti na zadnje kolo. Rabim motor, da mi ni treba kupit elektro kolesa. Za max 100km okrog doma. Mogoce enktat na leto, delcek kakega TET. Drugac pa cist neki tazga, da v kratkih hlacah vržem celado gor pa grem poleti zvečer na kaksno lepo razgledno točko tukaj okrog mojega doma, pa spijem en pir, pa dam. Namesto skuterja, sam skuter ni za po makedamu. Namesto mopeda. 

 

Objavljeno
pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Zame osebno, namen uporabe. Za moje potrebe je 701 cisti owerkill. Pa še zelo jo je visoka. Imam 173 ccm. Pa sm z nozicami res na konicah prstov. Tanovi suzuki bo tud zelo visok. En minus zame. Sem jo vozil, 701, pa skoz želi iti na zadnje kolo. Rabim motor, da mi ni treba kupit elektro kolesa. Za max 100km okrog doma. Mogoce enktat na leto, delcek kakega TET. Drugac pa cist neki tazga, da v kratkih hlacah vržem celado gor pa grem poleti zvečer na kaksno lepo razgledno točko tukaj okrog mojega doma, pa spijem en pir, pa dam. Namesto skuterja, sam skuter ni za po makedamu. Namesto mopeda. 

 

Za tako zadevo bi jaz vzel električarja, vedno več jih je pa Kove ga je tudi predstavil na Eicmi.

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

Za tako zadevo bi jaz vzel električarja, vedno več jih je pa Kove ga je tudi predstavil na Eicmi.

A veš kva... Ti s svojo mavricno woke agendo... :naughty:

K bodo motorji nehali smrdet po bencinu, bom iskal nov hobi. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Za tako zadevo bi jaz vzel električarja, vedno več jih je pa Kove ga je tudi predstavil na Eicmi.

Arctic Leopard 880

108kg

Road legal

215km dosega

37kw

 

20241028_161645.heic

20241028_161645.jpg

Popravljeno . Popravil ADVENTURETIM
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Arctic Leopard 880

108kg

Road legal

215km dosega

37kw

 

20241028_161645.heic 1.67 MB · 2 downloads

20241028_161645.jpg

absolutno, če bi iskal samo to, torej pravi hard enduro/kros, bi že zdavnaj pristal v tem segmentu, bodisi na bencin ali eletriko, ker po mojem mnenju za ukul bajte in dometom 100km, nizko težo, za trening je čist super zadeva. Pa tudi drugače, ga lahko butneš v kombi pa prepelješ na lokacijo.

 Zaenkrat sem pa še na "adventure" turizmu. Torej nimam še kros čevljev in obleke :D

(beri iščem ali zaljubljen sem v tip motorjev tipa kove450, cf450mt, ktm 390 ADV R, pa vse tja do nekih 700ccm.800ccm in s tem povezanega izletovanja okrog naše bivše yuge)

 

 

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

absolutno, če bi iskal samo to, torej pravi hard enduro/kros, bi že zdavnaj pristal v tem segmentu, bodisi na bencin ali eletriko, ker po mojem mnenju za ukul bajte in dometom 100km, nizko težo, za trening je čist super zadeva. Pa tudi drugače, ga lahko butneš v kombi pa prepelješ na lokacijo.

 Zaenkrat sem pa še na "adventure" turizmu. Torej nimam še kros čevljev in obleke :D

(beri iščem ali zaljubljen sem v tip motorjev tipa kove450, cf450mt, ktm 390 ADV R, pa vse tja do nekih 700ccm.800ccm in s tem povezanega izletovanja okrog naše bivše yuge)

 

 

Za 3 ure vsakega od njih na test

Pa izbereš tistega,ki ti da največji WOW faktor😉

Navsezadnje je to tisto,zaradi česar vozimo motorje

Objavljeno
6 minutes ago, DAMI34 said:

(beri iščem ali zaljubljen sem v tip motorjev tipa kove450, cf450mt, ktm 390 ADV R, pa vse tja do nekih 700ccm.800ccm in s tem povezanega izletovanja okrog naše bivše yuge)

ne štekam da nisi še odcolal za koveta 800. 

Objavljeno

 

 

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

ne štekam da nisi še odcolal za koveta 800. 

ni v moji izbiri, zakaj sem že napisal. Ni pa nič narobe z njim, dobra teža, dobro težišče, dober oziroma primeren agregat, nikakor pa ne požrem ride by "zajla" :P Oziroma drugače, tak rang motorja že imam, oziroma celo dva (no vsaj podobna) pa bo naslednje nekaj drugega. In tu je kove 450rally še vedno v igri. Če ne bo elektrika zmagala. Ker to se hitro spreminja.

Objavljeno
pred 6 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Za 3 ure vsakega od njih na test

Pa izbereš tistega,ki ti da največji WOW faktor😉

Navsezadnje je to tisto,zaradi česar vozimo motorje

ob priliki, trenutno vem kaj mam, kaj vozim, kje so meje in kaj hočem več. No pravzaprav natančno vem kaj hočem, sam se mi še ne mudi. :D

 

Vsekakor so pa električarji v bližnji prihodnosti v igri. Tega je vedno več. Majo že dobro težo in dovolj dobro baterijo. Za trening ukul bajte bodo kmalu primerni.

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

ob priliki, trenutno vem kaj mam, kaj vozim, kje so meje in kaj hočem več. No pravzaprav natančno vem kaj hočem, sam se mi še ne mudi. :D

 

Vsekakor so pa električarji v bližnji prihodnosti v igri. Tega je vedno več. Majo že dobro težo in dovolj dobro baterijo. Za trening ukul bajte bodo kmalu primerni.

 

ni v moji izbiri, zakaj sem že napisal. Ni pa nič narobe z njim, dobra teža, dobro težišče, dober oziroma primeren agregat, nikakor pa ne požrem ride by "zajla" :P Oziroma drugače, tak rang motorja že imam, oziroma celo dva (no vsaj podobna) pa bo naslednje nekaj drugega. In tu je kove 450rally še vedno v igri. Če ne bo elektrika zmagala. Ker to se hitro spreminja.

So že primerni...prideš probat?😉

Objavljeno
pred 7 minutami, ADVENTURETIM pravi:

So že primerni...prideš probat?😉

slej ko prej bom tudi pri tebi, na probi. Ampak kot sem napisal, ni še čas, nisem se še odločil. 

 

Da ne bo dvoma, zaradi poporodajne in prodajne podpore, zaradi nekaterih dobrih rešitev, ki jih Kove ima, me definitivno ta znamka zanima, pravzaprav ma celo prednost pred nekaterimi drugimi saj mam servis pred nosom. To meni osebno veliko pomeni.

Ko bo čas za menjavo tega kar imam, bom pa hitro potrkal na kaka vrata :D

Do takrat se bom pa ubadal s "slkadkimi skrbmi". Baje je to najlepši del pri novem motorju...izbira in tik preden ga kupiš :P

 

 

Objavljeno

Elektrika je super.

... WOW faktor, ko to enkrat sprobaš, je sigurno...  

...drugi faktor, ki je najbolj pomemben pa je NESLIŠNOST.  ...ker ljudje (okoliški prabivalci..pohodniki...kmetje.. gozdarji...) so alergični na zvok motorjev v hosti ali drugje v naravi, pa čeprav se legalno voziš po legalnih gozdnih poteh.... tako pa, če te ne sliši, te tudi videl ne bo in vsesplošno vznemirjenje prej naštetih se precej zmanjša .... tudi ko ga srečaš  na poti, bo presenečen in ne bo imel časa niti odreagirati, seveda ob dejstvu, da zmanjšaš hitrost na "normalno", pozdraviš z roko, ali celo z besedo... ali prikimaš z glavo, ko greš počasi mimo ljudi...pa ne bo problemov.

Objavljeno
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

Elektrika je super.

... WOW faktor, ko to enkrat sprobaš, je sigurno...  

...drugi faktor, ki je najbolj pomemben pa je NESLIŠNOST.  ...ker ljudje (okoliški prabivalci..pohodniki...kmetje.. gozdarji...) so alergični na zvok motorjev v hosti ali drugje v naravi, pa čeprav se legalno voziš po legalnih gozdnih poteh.... tako pa, če te ne sliši, te tudi videl ne bo in vsesplošno vznemirjenje prej naštetih se precej zmanjša .... tudi ko ga srečaš  na poti, bo presenečen in ne bo imel časa niti odreagirati, seveda ob dejstvu, da zmanjšaš hitrost na "normalno", pozdraviš z roko, ali celo z besedo... ali prikimaš z glavo, ko greš počasi mimo ljudi...pa ne bo problemov.

Sprobano v praksi zadnjih 14 dni😉

Zadeva me je sokirala! Z vsem

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!