Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, skalar36 pravi:

Se pravi, da so Kitajci uspešno združili kapitalizem z komuzizmom. Še v Eu bi blo treba našim psihopatim objasnit, da kapitalizem za bogate, in komunizem za ostale ne bo dolgo uspešno delovalo.

Občutek imam,da na zahodu pravega srednjega sloja sploh ni več. Navzgor ni omejitve,razlike med minimalno in povprečno plačo absurdne. Da ne govorim o neživljenjskih razmerah bruto/neto.

Želja elite je taka,da ima večina ravno toliko,da še držijo glavo nad vodo,da se še ne prutožujejo naglas,ampak bolj šepetajo o nezadovoljstvu. Medtem se kapital steka drugam.

Imam pa občutek,da prihajajo velike spremembe.

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pregled po 20.000km garaške vožnje.

Odmične imajo barve kot pri novi, ni sledi pregrevanja. Kanali se vidi da so spremenjeni za mazanje, tako kot je bilo rečeno. Normalne sledi uporabe vrtečih komponent. Kar se mene tiče je to to.

Samo še tovarniške in izmerjene tolerance bi morali objavit tile na videu..

 

Dajmo počakat 100..200K bodo rekli 😆.

Potem lahko isto velja za vse motorje ne samo za Kove. Ampak ker so dvojna merila mora Kove zdržat več kot neka uveljavljena znamka 👈🙌

Objavljeno
pred 16 urami, krucymucy pravi:

Vsakic ko tega Koveta razstavljam, sem presenecen kako dobro je zlozen skupaj. 

Nisem se imel takega mopeda v garazi. 

 

Tole je pa tudi prvovrstna roba. Ni poceni, je kar nekje cenovno primerljivo z Barkbuster, ampak bolj premium. 

20241210_s-wolf.jpg.df23f64369d21757dafe0a29e03bf086.jpg

Tole tudi presenetljivo kvalitetno deluje, sploh glede na ceno slabih 50€. 

20241210_vodilo_verige.jpg.efadd0ff27744cbd09b9ee652750ed97.jpg

Zadnjih tack ne potrebujem. 

20241210_dimnik.jpg.fab7be338959d25aea78de5ae4424711.jpg

Neka premium roba ravno ne izgleda......obdelava ščitnikov rok in zvari na crasih, niso lih dolgo gledat, ne dvomim pa, da je pa funkcionalno 👍

Sl1.jpg.f9112befa15c4ea900cb9a68bed7ed55.jpg

 

 

 

Objavljeno
pred 35 minutami, Luka66 pravi:

Neka premium roba ravno ne izgleda......obdelava ščitnikov rok in zvari na crasih, niso lih dolgo gledat, ne dvomim pa, da je pa funkcionalno 👍

Sl1.jpg.f9112befa15c4ea900cb9a68bed7ed55.jpg

 

 

 

Crashguard je iz aluminija in ni iz kovine kot so tipični crashguardi 😉. Aluminij je bolj zahteven za varjenje, sej to veš.

Vprašaj yamaho, Kawasaki,Hondo...zakaj lepse ne varijo aluminija??

Zaščite za ročke so aftermarket, nima veze z Kovetom. 

Objavljeno
pred 17 minutami, miran985 pravi:

Crashguard je iz aluminija in ni iz kovine kot so tipični crashguardi 😉. Aluminij je bolj zahteven za varjenje, sej to veš.

Vprašaj yamaho, Kawasaki,Hondo...zakaj lepse ne varijo aluminija??

Zaščite za ročke so aftermarket, nima veze z Kovetom. 

Aluminij ni kovina? :) 

Malo heca. Verjetno razlog v tem, ker se alu ročno vari in je od roke odvisno?

 

Objavljeno

Pri tem varu na krešbaru se lepo vidi, da predpriprava cevi za varjenje na pritrdilni kos ni bila korektno izvedena in so špranjo zalivali z varom...

Objavljeno
pred 6 minutami, Snečer pravi:

Aluminij ni kovina? :) 

Malo heca. Verjetno razlog v tem, ker se alu ročno vari in je od roke odvisno?

 

Pa mogoče odvisno od smene na šihtu 😆

Objavljeno
pred 6 minutami, raza pravi:

Pri tem varu na krešbaru se lepo vidi, da predpriprava cevi za varjenje na pritrdilni kos ni bila korektno izvedena in so špranjo zalivali z varom...

Kje vidiš da so zalivali "špranjo"? Pa druga slika zadnjega nosilca recimo. Ni ok? Nalijte si čistega vina 😉. Plus tega vsega motor stane 9K. Na motorjih 20K+ vidim skoraj slabše ponekod.

IMG_20241211_145529.jpg

IMG_20241211_145638.jpg

Objavljeno
3 hours ago, Luka66 said:

Neka premium roba ravno ne izgleda......obdelava ščitnikov rok in zvari na crasih, niso lih dolgo gledat, ne dvomim pa, da je pa funkcionalno

 

Kaj si ti videl pojma nimam. Ampak tule imas se eno fotko tega istega crash bara. 

20241211_crashbar.jpg.f54f2d85624d446499deb2ffae3b622f.jpg

Se prtljaznik ... 

20241211_trogar.jpg.1281703f3851568d226ecb99913b80ef.jpg

 

Ta dva primera pa res nista ne vem kako lepo zavarjena. 

20241211_suza.jpg.893ebc11ad0b55844a54ef49d9d6e9b4.jpg

20241211_suza1.jpg.2d5e7063982b42f3d5aec62a6a43a543.jpg

Samo ajde, tole je Suzuki, ker je ravno tule parkiran pred mizo. 

2 hours ago, raza said:

Pri tem varu na krešbaru se lepo vidi, da predpriprava cevi za varjenje na pritrdilni kos ni bila korektno izvedena in so špranjo zalivali z varom...

Daj ti malo pri svojem poglej. Ker Triumphi na splošno so pa res obupno sestavljeni. 

  • Hvala 3
Objavljeno

Teli vari so videti zelo lepo narejeni. Vizualno zelo lepi. Kaj je v notranjosti (v korenu) vara, ne zveš prej, preden ne narediš ali porušitvene ali neporušitvene kontrole (kar dvomim, da nimajo naključne kontrole v določenem odstotku zvarov). Površinskih zajed v osnovnem materialu ni, sam var je lepo konkaven, nihaji lepi, enakomerni... Varjeno v enem sloju, kar pomeni, da je osnovni material lepo pretopljen in ni nevarnosti zlepa.

Mojster ve, kaj dela.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

 

Daj ti malo pri svojem poglej. Ker Triumphi na splošno so pa res obupno sestavljeni. 

Znamka ki jo vozim ni bila na forumu nikdar obravnavana kot superlativ, dočim Kove naj bi to bil.

Sori iz prvega posnetka je videti povsem nekaj drugega.

Objavljeno
1 minute ago, raza said:

Znamka ki jo vozim ni bila na forumu nikdar obravnavana kot superlativ, dočim Kove naj bi to bil.

Ni bil nikoli superlativ. Ponuja pa za nizko ceno veliko. Na nekaterih področjih precej več kot dražja konkurenca. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prototipe fantje vozijo ...  zato to ni končni var :) 

Potem ko se pa stehtajo končni produkti in vari pod lupo pa je tisto pravo.

Objavljeno
pred 4 minutami, krucymucy pravi:

Ni bil nikoli superlativ. Ponuja pa za nizko ceno veliko. Na nekaterih področjih precej več kot dražja konkurenca. 

Lepo videt, da ni več tok šlamastike iz unih koncev. Se bo treba navadit na nov trend v motorizmu, da so kitajci cist konkurencni v kvaliteti. V ceni pa zmagajo. Čakam na prevega Koveta zame...

Objavljeno
pred 10 minutami, Snečer pravi:

Prototipe fantje vozijo ...  zato to ni končni var :) 

Potem ko se pa stehtajo končni produkti in vari pod lupo pa je tisto pravo.

Prototip voziš tudi ti. Za tvojim so sledili še prototipi in bodo 😉. Vsi smo na istem.

pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Lepo videt, da ni več tok šlamastike iz unih koncev. Se bo treba navadit na nov trend v motorizmu, da so kitajci cist konkurencni v kvaliteti. V ceni pa zmagajo. Čakam na prevega Koveta zame...

Ja, glih danes razglabljali s kolegi. Miselnost v Sloveniji imamo še iz daljnega leta 1990, medtem ko so skoraj vsi okoli nas krepko napredovali. 

Recimo fraza "češko"....o ja, že dolgo so čehi pred nami medtem ko mi tavamo nekje okoli leta 2000.

  • Haha 1
Objavljeno

Hja..vedno se bodo našli ljudje,ki jim var ne izgleda ok in vedno se bodo našli tisti,ki bodo isti var ocenili za odličnega.

Tako bo vedno.

Enako velja za celoten motocikel.

Dejstvo pa je, da je Kove v 2 letih naredil ogromno. Ne samo,da dosegajo odlične športne rezultate, dokazali so tudi, da znajo narediti motorje,ki se odlično peljejo in ne kažejo nobenih otroških bolezni. 

Tudi v Sloveniji smo uspeli razbiti marsikateri predsodek glede izdelave,vožnje,servisov in rezervnih delov. 

Kove se bo maksimalno trudil še naprej,mi pa tudi.

Naslednji izziv bo nastop Matea Bottinija na Africa eco race,v sedlu kove800 rally in pa seveda dakarski rally,kjer bo kove prisoten z 12 modeli Kove 450 EX.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 59 minutami, miran985 pravi:

Prototip voziš tudi ti. Za tvojim so sledili še prototipi in bodo 😉. Vsi smo na istem.

Ja, glih danes razglabljali s kolegi. Miselnost v Sloveniji imamo še iz daljnega leta 1990, medtem ko so skoraj vsi okoli nas krepko napredovali. 

Recimo fraza "češko"....o ja, že dolgo so čehi pred nami medtem ko mi tavamo nekje okoli leta 2000.

češka tatra na dakarju :) al pa si mislil češko Jawo, ki je rebrandan Kove? :)

7_35.jpg.ca05a591d36553a450e3693148ef3611.jpg

češki kitajec :) ubitačna kombinacija

ja, kitajci so tukaj in k sreči je konkurenca in izbira med njimi ...

 

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno (popravljeno)

Spet en pravljicar. :)

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Spet en pravljicar. :)

 

pravljičar je povedal o teži, da fake, da MCN zmeril 196 , torej ni pravljična

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

pravljičar je povedal o teži, da fake, da MCN zmeril 196 , torej ni pravljična

Angleski distributer namesto li-ion baterije vgradil svinceno. Je bilo razloženo. Ostali so jim vsi namerili v povprečju 192kg.

Kakorkoli obračaš številke,je najmanj 20kg lažji od konkurence.

Največji problem v marsikateri glavi je,ker je to dosegel Kitajec. 

 

Objavljeno (popravljeno)
11 minutes ago, Snečer said:

pravljičar je povedal o teži, da fake, da MCN zmeril 196 , torej ni pravljična

Classic Snecer. 

Iz konteksta vzame kar mu ustreza in to drgne naprej. 

Jaz sem o tezi ze napisal ko sem ga dobil. Ni bilo 196kg.

Bom pa ponovil tehtanje takoj ko natocim poln rezervoar. 

Imam obcutek da je lazji s casom :)

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Haha 1
Objavljeno

Men je to pravljica, ko se ga ne da stehtat... lahko stehtajo atom, ne morejo pa Koveta :)

  • Haha 1
Objavljeno

Snečer Kristjan Anderzen....

..največji pravljičar na MS

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!