DAMI34 Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 Men je smešno, kjer je prvi in glavni pogoj poreklo. Mislim, a so skeptiki že slišali za globalizacijo? Nadalje, ko se kaj kupuje bi bilo prej pomembno, dimenzije in parametri, ki jih kupec hoče. Zelo pomembno je, kje je servis in sama kvaliteta servisa. Na servisih lahko izgubiš en kup denarja. Nato se opravi test, preveri ceno in kupi/nekupi. simpl ko keks. skalar36, miran985 in Kugelschreiber 2 1
Fadil Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 pred 2 urami, miran985 pravi: Potem pri 130kmh odneha 😉. Nikjer ne piše da moraš z njim na teren. Eni imajo tudi samo za na cesto. Pač omogoča oboje. V tvojem primeru pa priporočam Kove 510x. So servisi na razumnih 6000km. Pa še ceneje. Motor pa itak kot pri cb500 ali "nx500"... Dosega večje hitrosti (če jih rabiš) pa ni tipičnih vibracij. Pa že preizkušen od 2017. Če hočeš zihr motor je to definitivno to to. Če te moti China potem pa go with Honda.. Ker Honda je.......zakon 😉 Razilka v ceni med Kove 510x in Hondo NX500 je pa kakšna? Cca. 500€? Kaj bi v tem primeru izbral?
Snečer Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 pred 1 minuto, Fadil pravi: Razilka v ceni med Kove 510x in Hondo NX500 je pa kakšna? Cca. 500€? Kaj bi v tem primeru izbral? kaj imaš raje, xiaomi al sony? pik1 1
Fadil Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 pred 2 urami, DAMI34 pravi: predvidevam, da pišeš o 800x? al 450rally? Namreč, ja oba sta zlo zmogljiva za teren, sam 800x je pa lahko 100% zgolj in samo za cesto. Obuješ ga v primerne cestne gume in to je to. Nič drugače kot vsi KTMji 790, 890, vsi CFji 800MT in podobne zadeve. Komot, mala poraba, primerna drža, zlo podobni agregati...ne morš verjet lahko tudi in samo za cesto Tudi KTM ni ravno sinonim za zanesljiv motor + poprodajne aktivnosti naj bi bile v kurtzu (po vašem pisanju). Pa še KTM firma je praktično v banani. Pravkar, Snečer pravi: kaj imaš raje, xiaomi al sony? za TV in Hi-Fi ziher Sony. Telefon pa imam Xiaomi.
ADVENTURETIM Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 pred 3 minutami, Fadil pravi: Razilka v ceni med Kove 510x in Hondo NX500 je pa kakšna? Cca. 500€? Kaj bi v tem primeru izbral? 1200 eur razlike pri modelnem letu 2025. Če na Hondo dodaš še opremo,ki jo ima Kove510x serijsko,si na prek 1700eur razlike. Ampak,kot že stokrat rečeno,vsak se odloča po svoje in ima svoje prioritete.pri nakupu. Fadil 1
Fadil Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 Tile kitajci me nekako spominjajo na Moto Guzzi, ki je meni zelo všečen motor, Posebej TT85. Ampak, malce mi gre na živce, da priporočajo da tankaš 98 oktanov, da motor ne cinglja. Pa vročina mu preveč ne paše. Pa kakšne kaplje olja se najdejo pod motorjem itd, itd... Vse to mene precej moti in ker nisem mazohist, ne želim problemov. Tudi fotografije nekih gredi in ostalih sestavnih delov, ne delujejo name preveč vzpodbudno. pred 6 minutami, ADVENTURETIM pravi: 1200 eur razlike pri modelnem letu 2025. Če na Hondo dodaš še opremo,ki jo ima Kove510x serijsko,si na prek 1700eur razlike. Ampak,kot že stokrat rečeno,vsak se odloča po svoje in ima svoje prioritete.pri nakupu. Se bom 1x oglasil in si ogledal KOVE. pik1 1
Fadil Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 Tole sem prebral na srbskem moto forumu za Kove 510X Što se tiče motora... seo sam na njega sa 450MT, i hladan tuš. Motor je na 1050km +-, znači taman razradjen. Izgleda odlično, smestio sam se super (183 sam pa to uglavnom nije problem), koči odlično, menjač odličan,kvačilo malo tvrdje. Vešanje najbolje u klasi (nisam probao još samo Voge 525 ali ne verujem da je tu bolji), sve upija odlično a nije premekano. Zaštita od vetra slaba, ceo taj prednji deo je dosta nizak ali to mi nije presudno. Nije težak, osećaj je taman izmedju 450MT i ovih teškaša (TRK, QJ). Nije toliko upravljiv kao MT, za nijansu "napadnije" se sedi, ali nikakve zamerke. Zašto hladan tuš - agregat. Kad je @Gliganapisao utisak sa vožnje, kontao sam da će taman da bude "smooth" na nižim obrtajima, pa da lepo povuče kad se zavrti, ali.. Ispod 5000 ga bukvalno nema. Nisam vozio baš nešto previše motora, ali nigde nisam naišao na ovako nešto. Ne bi ni to možda bio toliki problem da on ne urliče već preko 4000, i kreću baš ozbiljne vibracije, pogotovo na sedištu, kao da ima masažu. Za iole upotrebljivu vožnju bi morao uvek da je dobrano preko 5000, a meni lično to nikako nije leglo zbog buke i vibracija. Na ispod toga nisam imao hrabrosti ni da menjam trake izmedju automobila. Povlači odlično kad se zavrti, ali meni baš ne godi tako da vozim, zato i gledam ovu klasu i dvocilindraše. 450MT koji ima 50cc i 6 konja manje se neuporedivo lepše ponaša na manjim obrtajima, nigde nije skroz mrtav, a nije neprijatan za vožnju ni na 7000+. Očekivao sam da agregat bude jedan od najvećih pluseva Kovea (uz vešanje), ali je sasvim suprotno i meni je skroz otpao kao opcija za kupovinu, iako je bio prvi pik do juče. Ne znam jel do moje vožnje i navike, ali mi baš nije legao. pik1 1
ADVENTURETIM Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 pred 4 minutami, Fadil pravi: Tole sem prebral na srbskem moto forumu za Kove 510X Što se tiče motora... seo sam na njega sa 450MT, i hladan tuš. Motor je na 1050km +-, znači taman razradjen. Izgleda odlično, smestio sam se super (183 sam pa to uglavnom nije problem), koči odlično, menjač odličan,kvačilo malo tvrdje. Vešanje najbolje u klasi (nisam probao još samo Voge 525 ali ne verujem da je tu bolji), sve upija odlično a nije premekano. Zaštita od vetra slaba, ceo taj prednji deo je dosta nizak ali to mi nije presudno. Nije težak, osećaj je taman izmedju 450MT i ovih teškaša (TRK, QJ). Nije toliko upravljiv kao MT, za nijansu "napadnije" se sedi, ali nikakve zamerke. Zašto hladan tuš - agregat. Kad je @Gliganapisao utisak sa vožnje, kontao sam da će taman da bude "smooth" na nižim obrtajima, pa da lepo povuče kad se zavrti, ali.. Ispod 5000 ga bukvalno nema. Nisam vozio baš nešto previše motora, ali nigde nisam naišao na ovako nešto. Ne bi ni to možda bio toliki problem da on ne urliče već preko 4000, i kreću baš ozbiljne vibracije, pogotovo na sedištu, kao da ima masažu. Za iole upotrebljivu vožnju bi morao uvek da je dobrano preko 5000, a meni lično to nikako nije leglo zbog buke i vibracija. Na ispod toga nisam imao hrabrosti ni da menjam trake izmedju automobila. Povlači odlično kad se zavrti, ali meni baš ne godi tako da vozim, zato i gledam ovu klasu i dvocilindraše. 450MT koji ima 50cc i 6 konja manje se neuporedivo lepše ponaša na manjim obrtajima, nigde nije skroz mrtav, a nije neprijatan za vožnju ni na 7000+. Očekivao sam da agregat bude jedan od najvećih pluseva Kovea (uz vešanje), ali je sasvim suprotno i meni je skroz otpao kao opcija za kupovinu, iako je bio prvi pik do juče. Ne znam jel do moje vožnje i navike, ali mi baš nije legao. Je lepo napisal...ali je z agregatom kaj narobe, ali pa ga ni navajen vozit. Smo že večkrat razložili da ima Kove 180° gred,kar močno vpliva na agregat. Je tak,kot na Hondi. CF moto450 ima 270° gred in je obnašanje spet drugačno. Lastniki cb500x vedo,o čem govorim. Kove 510x ima tudi zelo dolga prestavna razmerja, gre super ko ga zavrtiš nad 5000 obratov,nima pa presežka oziroma udarca navora spodaj.Preizkusil sem eno 500tko s 5 zobi več na zadnjem zobniku in je zadeva čisto drugačna.
Kugelschreiber Objavljeno December 16 Opozori Objavljeno December 16 59 minutes ago, Fadil said: Tole sem prebral na srbskem moto forumu za Kove 510X Što se tiče motora... seo sam na njega sa 450MT, i hladan tuš. Motor je na 1050km +-, znači taman razradjen. Izgleda odlično, smestio sam se super (183 sam pa to uglavnom nije problem), koči odlično, menjač odličan,kvačilo malo tvrdje. Vešanje najbolje u klasi (nisam probao još samo Voge 525 ali ne verujem da je tu bolji), sve upija odlično a nije premekano. Zaštita od vetra slaba, ceo taj prednji deo je dosta nizak ali to mi nije presudno. Nije težak, osećaj je taman izmedju 450MT i ovih teškaša (TRK, QJ). Nije toliko upravljiv kao MT, za nijansu "napadnije" se sedi, ali nikakve zamerke. Zašto hladan tuš - agregat. Kad je @Gliganapisao utisak sa vožnje, kontao sam da će taman da bude "smooth" na nižim obrtajima, pa da lepo povuče kad se zavrti, ali.. Ispod 5000 ga bukvalno nema. Nisam vozio baš nešto previše motora, ali nigde nisam naišao na ovako nešto. Ne bi ni to možda bio toliki problem da on ne urliče već preko 4000, i kreću baš ozbiljne vibracije, pogotovo na sedištu, kao da ima masažu. Za iole upotrebljivu vožnju bi morao uvek da je dobrano preko 5000, a meni lično to nikako nije leglo zbog buke i vibracija. Na ispod toga nisam imao hrabrosti ni da menjam trake izmedju automobila. Povlači odlično kad se zavrti, ali meni baš ne godi tako da vozim, zato i gledam ovu klasu i dvocilindraše. 450MT koji ima 50cc i 6 konja manje se neuporedivo lepše ponaša na manjim obrtajima, nigde nije skroz mrtav, a nije neprijatan za vožnju ni na 7000+. Očekivao sam da agregat bude jedan od najvećih pluseva Kovea (uz vešanje), ali je sasvim suprotno i meni je skroz otpao kao opcija za kupovinu, iako je bio prvi pik do juče. Ne znam jel do moje vožnje i navike, ali mi baš nije legao. To je bluz. Sori, to je NJEGOV bluz. Ce ne probas, ne ves. In se ko probas, ni nujno da ves/znas. Jaz bi tud brez dileme sedel na NX500, ampak ne zarad takih prostih spisov. Taljani so na primerjalnem testu rekli da se kove 510 raj vrti, voge525 je bol poskocn spodaj. Zdej pa kar ti sede. Mene bol motijo kratke brzine kot da je spodaj malo len. definitivno pa nimam pojma kako je to v reali. Ker si nek zamislis, pol pa ugotovis, damn, prebrano in napisano si predstavljam cist drugac. Recimo, internet je sklepcen da se caponordu spredaj montira =1 zob. Nujno. Vsi navduseni. Ob nabavi je mel to urejeno. Sred sezone nism hotel vec vozit, motor je bil naprodaj. Da ne ponujam s slabo verigo, in ce se najavi kupec z denarjem, da pelje brezhiben motor, narocim in zmontiram nov set s tovarniskim razmerjem. Grem na furo do Pule, fuck. Se danes ne morm cist verjet, vse brzine tocno tam kjer morajo bit. Prodaja preklicana, 7 sezon in 70000km kasnej se zmer zadovoln, tezko cakam pomlad. Mavti, MiNa, krucymucy in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno December 17 Opozori Objavljeno December 17 pred 14 urami, Fadil pravi: Tudi KTM ni ravno sinonim za zanesljiv motor + poprodajne aktivnosti naj bi bile v kurtzu (po vašem pisanju). Pa še KTM firma je praktično v banani. e to, počasi ugotavljaš da so eu znamke (lahko) hujši kitajci od kitajca Hkrati selijo eu znamke proizvodnje na Kitajsko v Indijo, kosi so pa že lep čas s celega sveta. Bistvo, vsaj po mojem je, kaj iščeš. Kaj hočeš od motorja. Šele nato preveriš kvaliteto in beseda kvaliteta nima veze s poreklom ampak zgolj in samo s kvaliteto. Torej, če obstaja možnost testa, greš testirat. Preveriš ceno in poprodajne aktivnosti. Sploh ko je govora o mopedu za 10kek je brezveze komplicirat, komplicira se pri 20 in več. No pravzaprav in to je pa povezano z znamko, komplicira se za vsako dlako, bolj kot je znamka "in". MiNa in skalar36 2
ADVENTURETIM Objavljeno December 17 Opozori Objavljeno December 17 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: e to, počasi ugotavljaš da so eu znamke (lahko) hujši kitajci od kitajca Hkrati selijo eu znamke proizvodnje na Kitajsko v Indijo, kosi so pa že lep čas s celega sveta. Bistvo, vsaj po mojem je, kaj iščeš. Kaj hočeš od motorja. Šele nato preveriš kvaliteto in beseda kvaliteta nima veze s poreklom ampak zgolj in samo s kvaliteto. Torej, če obstaja možnost testa, greš testirat. Preveriš ceno in poprodajne aktivnosti. Sploh ko je govora o mopedu za 10kek je brezveze komplicirat, komplicira se pri 20 in več. No pravzaprav in to je pa povezano z znamko, komplicira se za vsako dlako, bolj kot je znamka "in". Zadetek v črno
DAMI34 Objavljeno December 19 Opozori Objavljeno December 19 Contrôle des arbres à cames, et surprise avant d'ouvrir, le jeu aux soupapes est insuffisant, c'est certainement la raison de la détérioration des arbres à cames, puisque le graissage ne peut plus se faire le jeu étant insuffisant pour le dépôt du film de graissage. Moralité sur ce LC8 faut contrôler et ajuster le jeu aux premiers 4 ou 5000 km puis ensuite tous les 20000kms, normalement il n'y aura pas de soucis. ali gugl prevod: Preverjanje odmičnih gredi in presenečenje pred odpiranjem je premajhna zračnost na ventilih, zagotovo je to razlog za dotrajanost odmičnih gredi, saj mazanja ne more več potekati, ker je zračnost premajhna za nalaganje mazalnega filma. Morala na tem LC8 mora preveriti in prilagoditi razdaljo pri prvih 4 ali 5000 km, nato vsakih 20000 km, običajno ne bo težav. Koliko je resnice na tem, naj si pa vsak sam odgovori.
Gricko Objavljeno December 19 Opozori Objavljeno December 19 hja....mogoče tudi, je nekaj logike...... čeprav, jaz sem slišal, da je boljše "loviti"min zračnost kot max.... in tudi če je malo v minoz malo pod min je ok. Kao, če je na minimum, potem odmične manj "tolčejo" po klakalicah, seveda ne preveč, da slučajno ventil ne ostane malenkost odprt - ga zažge Ke sem že "slišal", da če je prevelika zračnost oz če so odmične že požrte, lahko potem odmične zelo na "direkt" tolčejo po klakalicah, katere to prenašajo na ventil in če je preveč "tolčenja" lahko varnostno objemko na ventilu sname, kar posledično pomeni, da ventil pade v cilinder in si v.... Ampak to sem samo slišal, pojma nimam koliko je res, bi pa tudi mene zanimalo, če kdo bolj pozna Ker vsakega, ki ga začneš bolj natančno spraševati ali ne ve, ali noče povedati ali.....
krucymucy Objavljeno December 19 Opozori Objavljeno December 19 (popravljeno) Seveda je logično. Pogoj da se ustvari oljni film med odmično in odmikačem (klackalico), je seveda dovolj zračnosti. Druga je pa, kot si tudi napisal, da ventila ne zapre popolnoma in to vpliva na kompresijo in uniči tudi ležišča ventilov. Spodnjo mero verjetno lovijo zato, ker obstaja prepričanje da imajo ventili s časom vedno več zračnosti. V resnici je obratno, vedno manj je imajo, ker se obrabljajo ležišča ventilov in je s časom vedno bolj tesno. Me res ima da bi pogledal tole, ker ni tako veliko dela s tem. Itak je zima. Popravljeno December 19. Popravil krucymucy
BRANE Objavljeno petek ob 07:02 Opozori Objavljeno petek ob 07:02 Pri drsnih ležajih je minimalna zračnost za doseganje oljnega klina ca 0,015 mm (preizkušeno pred leti iz prve roke)- Če pa je taka zračnost med ventilom in odmikačem, dvomim, da ventili niso skurjeni. in po moje med odmično in odmikačem ni nekih pogojev za ustvarjanje oljnega klina. zato so tam tisti valjčki ponavadi. Joker, Zivnorc in MiNa 3
franc Objavljeno petek ob 07:58 Opozori Objavljeno petek ob 07:58 Samo tole (me moti) ni KLAKALICA ampak KLACKALICA. LP Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno petek ob 08:27 Opozori Objavljeno petek ob 08:27 Pri drsnih ležajih je toleranca med pušo in gredjo/osjo bistvenega pomena... ampak pri drsnih ležajih se to dogaja v 360* krogu, kjer se ustvarja oljni klin in film, ki se ga vzdržuje s tlakom in pretokom olja. ... pri odmikačih in odmični gredi, pa je tu vse odprto in je vse skup samo "podmazano" , kot je že pravilno napisal @BRANE BRANE in Joker 2
Kugelschreiber Objavljeno petek ob 09:09 Opozori Objavljeno petek ob 09:09 A ni klackalica tole? To se obstaja v modernih motorjih?!?!? Zivnorc, MiNa in Joker 3
DAMI34 Objavljeno petek ob 09:15 Opozori Objavljeno petek ob 09:15 Mene edino moti dejansko režim kontrole. Načeloma naj bi kontroliral na 30k. Da bi to zaradi varnosti moral pri agregati 800 početi vsakih 5 al 10 jurjev, mi pa ni lih kul.
ADVENTURETIM Objavljeno petek ob 09:44 Opozori Objavljeno petek ob 09:44 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: Mene edino moti dejansko režim kontrole. Načeloma naj bi kontroliral na 30k. Da bi to zaradi varnosti moral pri agregati 800 početi vsakih 5 al 10 jurjev, mi pa ni lih kul. En kup teorij kroži že 2 leti okrog famoznih odmičnih. Vsak ima svojo. Najprej je večina podpirala teorijo o slabih materialih,uporabljenih za odmične,nato je ven prišla teorija slabe rešitve zajema zraka v agregat..nato uporaba predfiltra na oljni komori za dovod. Najbolj verjetna ( glede na to,da niso vsi odmikači prizadeti ) je oskrba z oljem ( zamaknjeni oljni utori,premajhen pritisk olja ) posledičnim pregrevanjem in prekomerno obrabo. Podobno težavo je imela v 80ih Honda z modeli VF. Ki pa so jo tudi odpravili s ponovnim razvojem agregata. Ker je zanimivo, da so nekateri odmikači obrabljeni pri 8000km, nekateri pa pri 80.000 ne. Z enakim oljem,uporabo,servisi. DAMI34, MiNa in Zivnorc 3
Zivnorc Objavljeno petek ob 09:48 Opozori Objavljeno petek ob 09:48 pred 37 minutami, Kugelschreiber pravi: A ni klackalica tole? To se obstaja v modernih motorjih?!?!? ... to je klackalica od šivalnega stroja PFAFF iz leta 1871... MiNa in nejc74 2
krucymucy Objavljeno petek ob 11:49 Opozori Objavljeno petek ob 11:49 2 hours ago, Kugelschreiber said: A ni klackalica tole? To se obstaja v modernih motorjih?!?!? Seveda obstaja. Kugelschreiber 1
skalar36 Objavljeno petek ob 12:06 Opozori Objavljeno petek ob 12:06 pred 2 urami, ADVENTURETIM pravi: Ker je zanimivo, da so nekateri odmikači obrabljeni pri 8000km, nekateri pa pri 80.000 ne. Z enakim oljem,uporabo,servisi. Tist ki ima obrabo pri 8k bi rekel, agregat ni velikokrat videl vrtljajev preko 5k. Večina motoristov vozi motor, kot bi bil dizel. No sej večina dizel agregatov tud ne vozi prav..
miran985 Objavljeno petek ob 12:26 Opozori Objavljeno petek ob 12:26 pred 17 minutami, skalar36 pravi: Tist ki ima obrabo pri 8k bi rekel, agregat ni velikokrat videl vrtljajev preko 5k. Večina motoristov vozi motor, kot bi bil dizel. No sej večina dizel agregatov tud ne vozi prav.. Jop, šparanje je velikokrat prej slabo kot pa dobro. 800tka prav kliče po navijanju obratov. Kdor tole špara,je zgrešil nakup. skalar36 1
DAMI34 Objavljeno petek ob 12:30 Opozori Objavljeno petek ob 12:30 pred 2 urami, ADVENTURETIM pravi: En kup teorij kroži že 2 leti okrog famoznih odmičnih. Vsak ima svojo. Najprej je večina podpirala teorijo o slabih materialih,uporabljenih za odmične,nato je ven prišla teorija slabe rešitve zajema zraka v agregat..nato uporaba predfiltra na oljni komori za dovod. Najbolj verjetna ( glede na to,da niso vsi odmikači prizadeti ) je oskrba z oljem ( zamaknjeni oljni utori,premajhen pritisk olja ) posledičnim pregrevanjem in prekomerno obrabo. Podobno težavo je imela v 80ih Honda z modeli VF. Ki pa so jo tudi odpravili s ponovnim razvojem agregata. Ker je zanimivo, da so nekateri odmikači obrabljeni pri 8000km, nekateri pa pri 80.000 ne. Z enakim oljem,uporabo,servisi. ja sj, pol pa bod pameten, pa deluj preventivno pred 8 minutami, miran985 pravi: Jop, šparanje je velikokrat prej slabo kot pa dobro. 800tka prav kliče po navijanju obratov. Kdor tole špara,je zgrešil nakup. kar zafukaš, zafukaš že pri vpeljavi, ko ga mučiš na max 4 jurje, to jaz že dolgo govorim. Da ni novga za šparat, pa niti ne ubijat. Ampak sej veš kako gre, v resnici, kje je problem problem, pa nihče od nas ne ve. pred 28 minutami, skalar36 pravi: Tist ki ima obrabo pri 8k bi rekel, agregat ni velikokrat videl vrtljajev preko 5k. Večina motoristov vozi motor, kot bi bil dizel. No sej večina dizel agregatov tud ne vozi prav.. in večina ga vpeljuje po "navodilih iz knjigice" kjer piše bohnedaj čez 4 k obratov. Potem ga preventivno mučijo raj na 3 skalar36 in miran985 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se