Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 54 minutami, Snečer pravi:

Aprilia650Pagaso971.jpg.bddb6e9d94add3c533edc47c37e9ab77.jpg

175 kg wet :) 

-30 let

.

... najbrž titan krivine :kva2:

Objavljeno (popravljeno)

Tale pik se vedno bolj pogosto obnasa kot da mu kromosom manjka. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

pa še to vzemte v obzir, da ko popiješ 2x kavico in vodo zravn, je to 0,22 kg več. :P Jaz vode ne bi pil :D

 

Moj KTM 790adv, ma kar dobrih 220kg. 

Vse kar je okrog 200 kg in manj je super za ta razred.

 

 

Zate ne vem, ampak ko jaz popijem 2 x kavico (sploh zjutraj) je eno kilo manj. 

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, Zivnorc said:

... to je klackalica od šivalnega stroja PFAFF iz leta 1871...

Pismo, nism vedu. Jez sm se kr vozu z njim, pol pa razrezal in dal prevarit u hardtail čoperja s springercami. 

IMG_5032.jpeg

 

Pisalo ze je 1994. Mladost, ludost. Eno je ostalo. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

 Mladost, ludost. Eno je ostalo. 

...pr men je tut sam ena od teh dveh stvari ostala...

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 21 minutami, kp-kp pravi:

Po sedežu sodeč in imenu prodajalca mi deluje, da se "lutka sa naslovne strane" že prodaja. Ni3ous kaj je razlog prodaje po le par tisoč km?

Kove 800X PRO, letnik:2024,8240 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

je že napisal v tej temi, novi 800x szi visokim blatnikom pa "rali" gor piše , še lažji od prodajanega :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

je že napisal v tej temi, novi 800x szi visokim blatnikom pa "rali" gor piše , še lažji od prodajanega :P

 

Točno...pa ga je res naročil ja..tako je bil nezadovoljen,da je še enega vzel. Kakšen čuden svet...

Objavljeno
pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

je že napisal v tej temi, novi 800x szi visokim blatnikom pa "rali" gor piše , še lažji od prodajanega :P

 

Se splača za par kil manj in visok blatnik jebat s flikanjem zračnic? Glede teže in praktičnosti mousa ali tublissa in posledično žiroskopskega učinka sem malo skeptičen z namenom "dualsport" uporabe. Dirka je drugo.

Objavljeno
pred 10 minutami, kp-kp pravi:

Se splača za par kil manj in visok blatnik jebat s flikanjem zračnic? Glede teže in praktičnosti mousa ali tublissa in posledično žiroskopskega učinka sem malo skeptičen z namenom "dualsport" uporabe. Dirka je drugo.

ni samo ta razlika, sicer pa vsak ve zase zakaj. Jaz bi rad vidu, da bi vsi člani lahko vsako leto menjal moped (če bi hoteli) :D

 

Objavljeno
pred 41 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Točno...pa ga je res naročil ja..tako je bil nezadovoljen,da je še enega vzel. Kakšen čuden svet...

.

... še enega ... ??? ker sta oba tok fajn ??? :eek:

... al drugega ??? ... ker ta prvi ni glih neki ???  :eek:

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ni samo ta razlika, sicer pa vsak ve zase zakaj. Jaz bi rad vidu, da bi vsi člani lahko vsako leto menjal moped (če bi hoteli) :D

 

Imaš prav. Če odmislimo ostalo dobiš za več denarja en disk manj... :fredyjecar:

  • Haha 2
Objavljeno
10 minutes ago, pik1 said:

.

... še enega ... ??? ker sta oba tok fajn ??? :eek:

... al drugega ??? ... ker ta prvi ni glih neki ???  :eek:

A 1200 GS ni bil lih neki, pa si enga 1250 uzel? Paprejsna jamaha tu ni bla dober bajk, pa si iz razocaranja t7 uzel? 
 

Cmo’n. 

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 20 minutami, kp-kp pravi:

Imaš prav. Če odmislimo ostalo dobiš za več denarja en disk manj... :fredyjecar:

Dobis en disk manj,vec kot 10kg manj, 1 prostor na sedezu manj,tudi prtljaznika nimas.

Dobis pa popolnoma drug tip vzmetenja in geometrijo.

Za popolno razumevnje smiselnosti 800rally, si je treba predstavljati krizanca med podvozjem 450 rally in agregatom 800x.

Boljsi od 450? Boljsi od 800x? Kakor za koga. Odvisno od znanja,tipa voznje in izbire terenov.

pred 30 minutami, pik1 pravi:

.

... še enega ... ??? ker sta oba tok fajn ??? :eek:

... al drugega ??? ... ker ta prvi ni glih neki ???  :eek:

Sledi temi,pa bos razumel😉

Objavljeno
pred 2 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Dobis en disk manj,vec kot 10kg manj, 1 prostor na sedezu manj,tudi prtljaznika nimas.

Dobis pa popolnoma drug tip vzmetenja in geometrijo.

Za popolno razumevnje smiselnosti 800rally, si je treba predstavljati krizanca med podvozjem 450 rally in agregatom 800x.

Boljsi od 450? Boljsi od 800x? Kakor za koga. Odvisno od znanja,tipa voznje in izbire terenov.

Sledi temi,pa bos razumel😉

.

... v tej temi sem "vas" razumel že na drugi tretji strani začetka te legendarne teme :kva2:

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

je že napisal v tej temi, novi 800x szi visokim blatnikom pa "rali" gor piše , še lažji od prodajanega :P

 

torej pretežek :) 

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 10 minutami, pik1 pravi:

.

... v tej temi sem "vas" razumel že na drugi tretji strani začetka te legendarne teme :kva2:

Super...mi tebe še vedno ne razumemo😅

pred 1 minuto, Snečer pravi:

torej pretežek :) 

Seveda ne

Objavljeno
pred 3 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Dobis en disk manj,vec kot 10kg manj, 1 prostor na sedezu manj,tudi prtljaznika nimas.

Dobis pa popolnoma drug tip vzmetenja in geometrijo.

Za popolno razumevnje smiselnosti 800rally, si je treba predstavljati krizanca med podvozjem 450 rally in agregatom 800x.

Boljsi od 450? Boljsi od 800x? Kakor za koga. Odvisno od znanja,tipa voznje in izbire terenov.

Sledi temi,pa bos razumel😉

Popolnoma drugo vzmetenje ali le z več hoda? Mislim predvsem na način vzmetenja, ne na "podpis na cevi".

Da ima z daljšim vzmetenjem večjo medosno razdaljo je jasno. Da pa ima Rally verzija drugačno geometrijo, kot vilic je verjetno mišljen, pa nisem vedel.

Kako je na Rally verziji ABS, TCS in ostala elektronska šara?

Objavljeno
4 minutes ago, kp-kp said:

Popolnoma drugo vzmetenje ali le z več hoda? Mislim predvsem na način vzmetenja, ne na "podpis na cevi".

Da ima z daljšim vzmetenjem večjo medosno razdaljo je jasno. Da pa ima Rally verzija drugačno geometrijo, kot vilic je verjetno mišljen, pa nisem vedel.

Kako je na Rally verziji ABS, TCS in ostala elektronska šara?

Ovir je isti, spremeni se medosna in kot zaradi daljšega hoda vzmetenja. 
Vzmetenje je pa kot na 450, seveda prilagojeno na malce vecjo tezo. 

ABS, TC je isto. 

Objavljeno
pred 35 minutami, kp-kp pravi:

Zaradi nakupa 510x verjetno... je že Dami napisal,,,vsako leto nov moped...:) 

Ne, v tem primeru pa novega mopeda žal ne bo več.

 

Objavljeno (popravljeno)
55 minutes ago, krucymucy said:

Ovir je isti, spremeni se medosna in kot zaradi daljšega hoda vzmetenja. 
Vzmetenje je pa kot na 450, seveda prilagojeno na malce vecjo tezo. 

ABS, TC je isto. 

@kp-kp

Tole sem si malo izmislil.
Subframe je ALU, privijacen. Ker pri 800x in pro je varjen, kar mi sicer ni najbolj vsec, ampak tkole mamo. 
Pa pac minus en disk, lazja platisca (tube type) ... 
Me pa res zanima koliko bo teža pri serijskem EURO 5+. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

V glavnem...

Dragi ljubitelji znamke Kove. Za nami je uspešno leto, dobave motociklov so bile,razen težav in nepredvidljivosti ladijskih transporterjev zgledne,servisna mreža se je lepo razširila, prodajna mesta tudi, testnih motorjev je na razpolago dovolj.

Upam,da je tudi suport z naše strani zadovoljiv.

V letu 2025, se bomo trudili z enako,ali še večjo vnemo.

Tudi v matičnem podjetju ne počivajo.

Ves fokus usmerjen na športne rezultate na prihajajočem Africa Eco race in Dakarju.

V 2025 tudi prihod petih novih modelov.

 

pred 5 minutami, krucymucy pravi:

@kp-kp

Tole sem si malo izmislil.
Subframe je ALU, privijacen. Ker pri 800x in pro je varjen, kar mi sicer ni najbolj vsec, ampak tkole mamo. 
Pa pac minus en disk, lazja platisca (tube type) ... 
Me pa res zanima koliko bo teža pri serijskem EURO 5+. 

179kg pri euro5+

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!