ADVENTURETIM Objavljeno ponedeljek ob 15:08 Objavljeno ponedeljek ob 15:08 pred 5 minutami, DAMI34 pravi: e to!! Torej 2 si ti zasledil, Miran zihr tut ve, se posipam s pepelom. Miran 2 Kar je pljunek v morje in z lahkoto trdim, da nima problemov kot KTM 790 (kjer so cifre v tisočih primerih). žal pa paranoja pri kupcih obstaja, tega ne moremo zanikati, mar ne. kar mojo objavo preberi, pa Adventurtimovo. A te dve objavi si mislil? Si me zmedel,ko si napisal "crknili". Obe odmični na objavah vstavljeni nazaj v ležišča in voženi naprej.
Kugelschreiber Objavljeno ponedeljek ob 15:32 Objavljeno ponedeljek ob 15:32 48 minutes ago, ADVENTURETIM said: Pa še vedno trdim, da nimajo vsi KTM problemov. Nekdo je objavil cifro 0,5%. Probleme naj bi imelo pol procenta vseh 790/890. Kaj je res kaj ne, jaz ne vem. Pa dejmo cifro ×2, pa je 1 od 100 s problemi. A je to malo? je, pa ni. Definitivno ni tako velk probem kot se dela. Vseeno, o odmičnih včasih ni blo debat. Bile so tam, se vrtele in odpirale ventile. End of story. Danes se potihem pogovarja o 4valnih BMW in ful na glas paralelnih KTM&Co. IMO se o odmičnih v civil motorjih ne bi smeli pogovarjat, tudi če so samo 15€. To je samo moj pogled na stvar. 5 1
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 15:53 Objavljeno ponedeljek ob 15:53 pred 51 minutami, miran985 pravi: @DAMI34 ne verjameš ceni odmičnih? Odpri si tole https://unclewang.net/products/kove-800x-camshaft To je cena za splošno publiko z vključeno poštnino in davki direkt do tvojih vrat. Od strica wanga, ki ima malenkost večje cene. Aleš lahko proda ceneje ker jih dobavi direktno od njih. Stric Wang je posrednik. Se pravi 300eur končna cena za oba kosa če bi ti sedaj kliknil pa vzel. Toliko da veš.. verjamem, je pa dražje od "gudwil pri ktm" Ni štos v menjavi, ampak, kje je vrag uzel šalo Nadalje, smatram da tiste 2 komada problemov pri kove al pa 10 ali 20 še zdaleč ni ranga ktm, kjer so cifre skoraj v tisočicah. Ampak prosim, ne bit tok fanatičen okrog znamke, pliis
ADVENTURETIM Objavljeno ponedeljek ob 16:09 Objavljeno ponedeljek ob 16:09 pred 5 minutami, DAMI34 pravi: verjamem, je pa dražje od "gudwil pri ktm" Ni štos v menjavi, ampak, kje je vrag uzel šalo Nadalje, smatram da tiste 2 komada problemov pri kove al pa 10 ali 20 še zdaleč ni ranga ktm, kjer so cifre skoraj v tisočicah. Ampak prosim, ne bit tok fanatičen okrog znamke, pliis 2 komada problemov? Mislim da je v tem težava. Je problem,ali ni problem. Pri Motorradu so imeli super langstrek teste, ko so motor prevzeli nov,beležili sfroške, na koncu kompletnega razdrli,pregledali, pomerili in primerjali s tovarniškimi specifikacijami. Lep primer je tukaj: https://www.motorradonline.de/enduro/dauertest-abschlussbilanz-yamaha-xt-1200-z-super-tenere-die-reise-enduro-von-yamaha-nach-50-000-km/ Ravno ta test je povzročil mnoge debate okrog obrabe materiala na supertenere1200. Upravičeno ali ne? Se bodo bati menjali po 50000km,ali se pri civilnih verzijah o tem ne bi smeli pogovarjati? Sem si jo lastil, primerek z 75000km, tako da odgovor poznam😉
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 16:15 Objavljeno ponedeljek ob 16:15 o menjavi batov pri civilnih verzijah se nimamo kaj pogovarjat, mar ne. Vse ostalo sem pa že zapisal, dejansko ni problem, je pa psihološki problem v kolikor se bodo pojavljali razni dvomi, čveki, posnetki okrog problema.
ADVENTURETIM Objavljeno ponedeljek ob 16:21 Objavljeno ponedeljek ob 16:21 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: o menjavi batov pri civilnih verzijah se nimamo kaj pogovarjat, mar ne. Vse ostalo sem pa že zapisal, dejansko ni problem, je pa psihološki problem v kolikor se bodo pojavljali razni dvomi, čveki, posnetki okrog problema. Zato sem prilepil ĉlanek iz motorrada. Lep primer psiholoskih problemov je nastal po objavi. Takrat je namreč izgledalo da se agregati na supertenere ne bodo dočakali 100.000km. Se pa teh problemov v zvezi s prekomerno obrabo odmičnih gredi na lc8 agregatih zavedamo, spremljamo zadeve na forumih, v stikih smo s tovarno,kjer nas obveščajo o svojih izkušnjah. 1
miran985 Objavljeno ponedeljek ob 16:32 Objavljeno ponedeljek ob 16:32 pred 9 minutami, ADVENTURETIM pravi: Zato sem prilepil ĉlanek iz motorrada. Lep primer psiholoskih problemov je nastal po objavi. Takrat je namreč izgledalo da se agregati na supertenere ne bodo dočakali 100.000km. Se pa teh problemov v zvezi s prekomerno obrabo odmičnih gredi na lc8 agregatih zavedamo, spremljamo zadeve na forumih, v stikih smo s tovarno,kjer nas obveščajo o svojih izkušnjah. Ja naj omenim da je meni SuperTenere pri 200K zaribala..kaj je bilo narobe ne vem, vem da je imela nenormalne vibracije pred tem. Našel rabljen cel agregat, zamenjal...teral dalje... srečni lastnik se vozi nekje v naših koncih...pa je tega že kar let.
Gricko Objavljeno ponedeljek ob 19:35 Objavljeno ponedeljek ob 19:35 pred 5 urami, ADVENTURETIM pravi: Verjetno ja..je pa še ena spregledana zadeva. Par odmičnih za Kove 800x naprimer, stane 210eur. Kar je precejšnja razlika od zneskov,ki so jih plačevali nekateri nesrečni lastniki kake druge znamke. je sicer ceneje, ni pa ravno "za en burek" kot je bilo nakazano - kar je seveda tudi logično....ma pusti odmične....klackalice/rocker arm/odmiklači so tisti, ki so pri "drugih" znamkah dragi....en sam nit ne a je štos, da jih je 16 ( na 4 cilindrašu) oz 8 (na 2 cilidrašu),kar je tu spet + 😁 tudi sam sem pregledal, prebral marsikaj, pa na koncu so vse to samo zgodbice, realno pojma nimam kje tiči vzrok ( pri drugi znamki naj bi bil slab material oz obdelava klackalic....BAJE??) Dejansko pa ne vem, kaj je fora, da so to notri tlačili ( govorim o klackalicah - razumem pri performance motorjih, ne razumem pa pri "klasikah", kjer se ne lovi HPjev in RPMjev) Včasih so imeli motorji "inverted bucket" pa so delali in delali.....sedaj pa za par HP+ dodaten gibljivi del, ki je samo ena stvar več, ki lahko odpove...in očitno je to kar bolezen pri "vseh" proizvajalcih 2
skalar36 Objavljeno včeraj ob 11:26 Objavljeno včeraj ob 11:26 Pomoje je na odmicnih problem, k se ljudje prepočas vozjo. Oziroma premalo vrtljajev motorja. Z visanjem obtatov se viša tudi pritisk v agregatu, če se ne motim. Moj definitivno tega problema nima 4
Zivnorc Objavljeno včeraj ob 16:52 Objavljeno včeraj ob 16:52 pred 5 urami, skalar36 pravi: Pomoje je na odmicnih problem, k se ljudje prepočas vozjo. Oziroma premalo vrtljajev motorja. Z visanjem obtatov se viša tudi pritisk v agregatu, če se ne motim. Moj definitivno tega problema nima ...ko ga teraš v blokado, je za motor še bolš.... vžig ti prekine, da motor preskoči takte...oljna pumpa pa še zmeri maže...torej si v plusu z mazanjem napram delovnim taktom...😁💪 6
ftp Objavljeno včeraj ob 17:25 Objavljeno včeraj ob 17:25 pred 5 urami, skalar36 pravi: Pomoje je na odmicnih problem, k se ljudje prepočas vozjo. Oziroma premalo vrtljajev motorja. Z visanjem obtatov se viša tudi pritisk v agregatu, če se ne motim. Moj definitivno tega problema nima Ne! če bi bilo tako, bi vsi na semaforjih crkavali. Kot je že nekdo napisal, nekateri motorji niti ne vžgejo, dokler z verglanjem olje ne doseže primernega tlaka, pa je verglanje globoko pod minimalnimi obrati. BTW, tudi prevelik tlak olja škoduje.
Joker Objavljeno včeraj ob 19:16 Objavljeno včeraj ob 19:16 (popravljeno) Ob 11. 12. 2024 ob 20:11, ADVENTURETIM pravi: Naslednji izziv bo nastop Matea Bottinija na Africa eco race,v sedlu kove800 rally in pa seveda dakarski rally,kjer bo kove prisoten z 12 modeli Kove 450 EX. Končni rezultati Africa ECO race Saj sem vedel že ob nakupu, ampak vseeno imam že drugo leto zapored potrditev, da sem se odločil prav... Popravljeno včeraj ob 19:18. Popravil Joker 4 1 1
ADVENTURETIM Objavljeno včeraj ob 19:27 Objavljeno včeraj ob 19:27 pred 10 minutami, Joker pravi: Končni rezultati Africa ECO race Saj sem vedel že ob nakupu, ampak vseeno imam že drugo leto zapored potrditev, da sem se odločil prav... Seveda si se prav odločil. Če uživaš v vožnji, si izbral pravi motocikel zase. 2 1
Kugelschreiber Objavljeno včeraj ob 20:16 Objavljeno včeraj ob 20:16 59 minutes ago, Joker said: Končni rezultati Africa ECO race Saj sem vedel že ob nakupu, ampak vseeno imam že drugo leto zapored potrditev, da sem se odločil prav... a ni sla na avtonet?
Joker Objavljeno včeraj ob 21:06 Objavljeno včeraj ob 21:06 Že davno tega sem imel preblisk (beri rebalans moto proračuna) a sem se premislil. Je res dober motor, sploh pa sedaj, ko je dobila nove nalepke. Zadnje čase si jo tudi moja draga nekam pogosto izposoja. Pravi da zato, ker je taka igračka. Meni se pa zdi da bolj zato, ker se na bavarcu kilometri nekam hitro nabirajo... 1
siks Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami ADVENTURETIM zakaj na morinijevi web strani še ni zastopnika in serviserja za Slovenijo? Kdaj bo?
ADVENTURETIM Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 3 minutami, siks pravi: ADVENTURETIM zakaj na morinijevi web strani še ni zastopnika in serviserja za Slovenijo? Kdaj bo? Bo treba povprašati pri Moriniju. Nobene informacije nimam o tem.
siks Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 22 minutami, ADVENTURETIM pravi: Bo treba povprašati pri Moriniju. Nobene informacije nimam o tem. Sem mislil, da imaš kaj "notranjih" informacij glede tega....🙃...v bistvu me zanimajo informacije glede x cape 1200...
ADVENTURETIM Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 5 minutami, siks pravi: Sem mislil, da imaš kaj "notranjih" informacij glede tega....🙃...v bistvu me zanimajo informacije glede x cape 1200... Mislim da vem toliko kot ti. No,dejansko poznam agregat sam. Modernizirana "corsa corta" je,kar je odlično.
siks Objavljeno pred 2 urami Objavljeno pred 2 urami pred 20 minutami, ADVENTURETIM pravi: Mislim da vem toliko kot ti. No,dejansko poznam agregat sam. Modernizirana "corsa corta" je,kar je odlično. Sori, sem hotel #desmodue vprašat...mislim, da ima on neke info o morinijih...
ADVENTURETIM Objavljeno pred 2 urami Objavljeno pred 2 urami Pravkar, siks pravi: Sori, sem hotel #desmodue vprašat...mislim, da ima on neke info o morinijih... Moj drugi nickname...( ne sprasuj🤦) Nimamo več zastopstva za Morinije od septembra lanskega leta.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se