Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 45 minutami, skalar36 pravi:

Mene predvsem zanima 350 kako kej kaže, kdaj bo. Kakšn podatek vec...

Pa če lahko pričakujemo kak 125 ccm enduro motor, podoben Aprillia RX, Yamaha 

350 pricakujemo v 2026, skupaj z  rally300.

125ccm ni v planu,pravkar pa pijem kavo in tole gledam pred sabo.

Screenshot_20250513_121440_Gallery.jpg

Screenshot_20250513_121447_Gallery.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, ADVENTURETIM pravi:

Na Eicmi v Milanu bo uradno predstavljeno 6 novih modelov za evropski trg.

 

cakamo konkurenco v segmentu honda crf300l in cfmoto 450/ktm 390 adventure/bmw f450gs

Objavljeno
pred 2 urami, Ragezor pravi:

 

cakamo konkurenco v segmentu honda crf300l in cfmoto 450/ktm 390 adventure/bmw f450gs

Vseh teh? Pri naštetih so enovaljniki in dvovaljniki,mase med 140 in 195kg.

Dva kove modela spadata v ta razpon.

Prihajata pa kot rečeno,350adv z 2 valjema in rally300 z enovaljnikom.

Objavljeno

Konkurenca ne spi...

In tudi izdatno se testira ...

Kdor čaka dočaka, sam se pa ne vozi...

Objavljeno
pred 3 urami, ADVENTURETIM pravi:

tole gledam pred sabo.

 

In kaj je to?

Objavljeno
pred 39 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Vseh teh? Pri naštetih so enovaljniki in dvovaljniki,mase med 140 in 195kg.

Dva kove modela spadata v ta razpon.

Prihajata pa kot rečeno,350adv z 2 valjema in rally300 z enovaljnikom.

crf300l je 140 kg dual sport z dolgim servisnim intervalom. (alternativa klx in mogoce prihajajoci suzuki dr4s). tukaj v bistvu kitajci morajo ponuditi samo boljse komponente. nizanje teze, zvisevanje konjev dobrodoslo ampak ni kriticno po mojem mnenju.

to je en segment

drug segment so tile adventure motorji, ki sem jih nastel. to da ma ktm 1 cilinder in bmw 2 ne igra bistvene vloge. oba motorja sta ~175kg in ~45 konjev. cfmoto 450 sem dal zraven ker spada nekako v to kategorijo ampak je implementacija slaba (pretezek). v tem segmentu pricakujem, da kitajci ponudijo motor, ki ne sledi A2 regulacijam in posledicno ponudi se nizjo tezo.

v bistvu zdaj ko razmisljam bi potem tudi tile adventure motorji ze skoraj sli v prvi segment, ker bi se teza znizala. 

 

torej ce preoblikujem vprasanje a bomo dobili ~150kg (z gorivom) adventure motor ali sub 140kg dual sport motor z dolgim servisnim intervalom.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 59 minutami, MiNa pravi:

Konkurenca ne spi...

Moje osebno mnenje je, da Voge napada crf300l na podlagi cene (ima visjo tezo, manj konjev). Sam bi si pa zelel boljsi izdelek pa naj cena ostane enaka oz. za zelo dobre izdelek je lahko tudi malo visja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Gricko
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!