ADVENTURETIM Objavljeno včeraj ob 10:17 Objavljeno včeraj ob 10:17 pred 45 minutami, skalar36 pravi: Mene predvsem zanima 350 kako kej kaže, kdaj bo. Kakšn podatek vec... Pa če lahko pričakujemo kak 125 ccm enduro motor, podoben Aprillia RX, Yamaha 350 pricakujemo v 2026, skupaj z rally300. 125ccm ni v planu,pravkar pa pijem kavo in tole gledam pred sabo. 2
Ragezor Objavljeno včeraj ob 10:30 Objavljeno včeraj ob 10:30 pred 13 urami, ADVENTURETIM pravi: Na Eicmi v Milanu bo uradno predstavljeno 6 novih modelov za evropski trg. cakamo konkurenco v segmentu honda crf300l in cfmoto 450/ktm 390 adventure/bmw f450gs
ADVENTURETIM Objavljeno pred 22 urami Objavljeno pred 22 urami pred 2 urami, Ragezor pravi: cakamo konkurenco v segmentu honda crf300l in cfmoto 450/ktm 390 adventure/bmw f450gs Vseh teh? Pri naštetih so enovaljniki in dvovaljniki,mase med 140 in 195kg. Dva kove modela spadata v ta razpon. Prihajata pa kot rečeno,350adv z 2 valjema in rally300 z enovaljnikom.
MiNa Objavljeno pred 22 urami Avtor Objavljeno pred 22 urami Konkurenca ne spi... In tudi izdatno se testira ... Kdor čaka dočaka, sam se pa ne vozi...
franc Objavljeno pred 21 urami Objavljeno pred 21 urami pred 3 urami, ADVENTURETIM pravi: tole gledam pred sabo. In kaj je to?
Ragezor Objavljeno pred 21 urami Objavljeno pred 21 urami pred 39 minutami, ADVENTURETIM pravi: Vseh teh? Pri naštetih so enovaljniki in dvovaljniki,mase med 140 in 195kg. Dva kove modela spadata v ta razpon. Prihajata pa kot rečeno,350adv z 2 valjema in rally300 z enovaljnikom. crf300l je 140 kg dual sport z dolgim servisnim intervalom. (alternativa klx in mogoce prihajajoci suzuki dr4s). tukaj v bistvu kitajci morajo ponuditi samo boljse komponente. nizanje teze, zvisevanje konjev dobrodoslo ampak ni kriticno po mojem mnenju. to je en segment drug segment so tile adventure motorji, ki sem jih nastel. to da ma ktm 1 cilinder in bmw 2 ne igra bistvene vloge. oba motorja sta ~175kg in ~45 konjev. cfmoto 450 sem dal zraven ker spada nekako v to kategorijo ampak je implementacija slaba (pretezek). v tem segmentu pricakujem, da kitajci ponudijo motor, ki ne sledi A2 regulacijam in posledicno ponudi se nizjo tezo. v bistvu zdaj ko razmisljam bi potem tudi tile adventure motorji ze skoraj sli v prvi segment, ker bi se teza znizala. torej ce preoblikujem vprasanje a bomo dobili ~150kg (z gorivom) adventure motor ali sub 140kg dual sport motor z dolgim servisnim intervalom. 1
Ragezor Objavljeno pred 21 urami Objavljeno pred 21 urami pred 59 minutami, MiNa pravi: Konkurenca ne spi... Moje osebno mnenje je, da Voge napada crf300l na podlagi cene (ima visjo tezo, manj konjev). Sam bi si pa zelel boljsi izdelek pa naj cena ostane enaka oz. za zelo dobre izdelek je lahko tudi malo visja.
pupa Objavljeno pred 18 urami Objavljeno pred 18 urami Ta post ni namen pljuvanja, želim le določene uporabnike spomniti, da do napak prihaja pri vseh proizvajalcih (se mi zdi, da eni pozabljajo)
miran985 Objavljeno pred 18 urami Objavljeno pred 18 urami pred 3 urami, franc pravi: In kaj je to? MALAGUTI XTM 125 1
franc Objavljeno pred 18 urami Objavljeno pred 18 urami pred 1 minuto, miran985 pravi: MALAGUTI XTM 125 Kaj podobnega v 250-300 kategoriji?
ADVENTURETIM Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami pred 15 urami, Ragezor pravi: crf300l je 140 kg dual sport z dolgim servisnim intervalom. (alternativa klx in mogoce prihajajoci suzuki dr4s). tukaj v bistvu kitajci morajo ponuditi samo boljse komponente. nizanje teze, zvisevanje konjev dobrodoslo ampak ni kriticno po mojem mnenju. to je en segment drug segment so tile adventure motorji, ki sem jih nastel. to da ma ktm 1 cilinder in bmw 2 ne igra bistvene vloge. oba motorja sta ~175kg in ~45 konjev. cfmoto 450 sem dal zraven ker spada nekako v to kategorijo ampak je implementacija slaba (pretezek). v tem segmentu pricakujem, da kitajci ponudijo motor, ki ne sledi A2 regulacijam in posledicno ponudi se nizjo tezo. v bistvu zdaj ko razmisljam bi potem tudi tile adventure motorji ze skoraj sli v prvi segment, ker bi se teza znizala. torej ce preoblikujem vprasanje a bomo dobili ~150kg (z gorivom) adventure motor ali sub 140kg dual sport motor z dolgim servisnim intervalom. S strani Kove dobimo oboje, 350ccm 2 cilindrični adv motor z maso 150kg in 300ccm enocilindrični rally motor s 125kg. Kot vsi Kove ( razen dirkalnikov ) z dolgimi servisnimi intervali. pred 12 urami, franc pravi: Kaj podobnega v 250-300 kategoriji? Kove 300 rally naslednje leto
ADVENTURETIM Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami pred 12 urami, pupa pravi: Ta post ni namen pljuvanja, želim le določene uporabnike spomniti, da do napak prihaja pri vseh proizvajalcih (se mi zdi, da eni pozabljajo) Določenim znamkam se odpušča vse, od vpoklicev,visoke cene,slabih komponent..ker so zakon! Določene so pa pod drobnogledom, na njih se bodo v prvi plan postavljali minusi,na pluse se bo pozabilo...ali skrajšano: bo čas pokazal 2
franc Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami pred 16 minutami, ADVENTURETIM pravi: S strani Kove dobimo oboje, 350ccm 2 cilindrični adv motor z maso 150kg in 300ccm enocilindrični rally motor s 125kg. Kot vsi Kove ( razen dirkalnikov ) z dolgimi servisnimi intervali. Kove 300 rally naslednje leto Rally ni ravno "podoben" tistemu na sliki (verjetno bo nekaj kot 450). "Rally" je meni čisto odveč. lp
pupa Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami pred 24 minutami, ADVENTURETIM pravi: Določenim znamkam se odpušča vse, od vpoklicev,visoke cene,slabih komponent..ker so zakon! Določene so pa pod drobnogledom, na njih se bodo v prvi plan postavljali minusi,na pluse se bo pozabilo...ali skrajšano: bo čas pokazal na žalost res. Pa ne samo to.... verjetno noben od teh ni šel na to stran, ki sem jo že v preteklosti posredovala, da vidijo, kaj za eni motorji se pojavljajo.... Bemtiš, te kar malo stisne, ko gledaš tiste sezname.... sam jaaa... tega ne bomo gledali.... 😱🤷♀️ 1
ADVENTURETIM Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami pred 33 minutami, franc pravi: Rally ni ravno "podoben" tistemu na sliki (verjetno bo nekaj kot 450). "Rally" je meni čisto odveč. lp Misliš da je odveč imeti malenkost večjo rezervoar in vsaj malo vetrne zaščite? S tem da imaš mnogo manjšo maso in boljše vzmetenje.
skalar36 Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami pred eno uro, ADVENTURETIM pravi: S strani Kove dobimo oboje, 350ccm 2 cilindrični adv motor z maso 150kg in 300ccm enocilindrični rally motor s 125kg. Kot vsi Kove ( razen dirkalnikov ) z dolgimi servisnimi intervali. Kove 300 rally naslednje leto Komaj čakam...
Ragezor Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami rally je ponavadi odvec ja. se posebej ko pades in zlomis tower.
ADVENTURETIM Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami pred 3 minutami, Ragezor pravi: rally je ponavadi odvec ja. se posebej ko pades in zlomis tower. To pa..ves koliko smo jih zamenjali na 450 rally?
franc Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 52 minutami, ADVENTURETIM pravi: Misliš da je odveč imeti malenkost večjo rezervoar in vsaj malo vetrne zaščite? S tem da imaš mnogo manjšo maso in boljše vzmetenje. Odvisno kaj hočeš in rabiš. Vetrna zaščita je običajno meni le v nadlego, ker mi zrak usmeri v čelado (nisem ravno najmanjši) , kaj veliko nimam več namena potovati in mi večji rezervoar ne pomeni nič. Kar mene (nekje srednjeročno) zanima, je "downsizing" z 690 s primerljivim vzmetenjem in morda nižjo težo (za nek "normalen" denar) . lp
miran985 Objavljeno pred 2 urami Objavljeno pred 2 urami pred 59 minutami, franc pravi: Odvisno kaj hočeš in rabiš. Vetrna zaščita je običajno meni le v nadlego, ker mi zrak usmeri v čelado (nisem ravno najmanjši) , kaj veliko nimam več namena potovati in mi večji rezervoar ne pomeni nič. Kar mene (nekje srednjeročno) zanima, je "downsizing" z 690 s primerljivim vzmetenjem in morda nižjo težo (za nek "normalen" denar) . lp Vsak ima neke svoje želje in pričakovanja, kar je popolnoma prav. Velja pa nasplošno takole: Avto-streha dol cena gor Motor- teža dol cena gor Takole zelo na kratko. Če gre razvoj v smer čimbolj lažji motor pa obenem dobre komponente, potem tukaj ni več govora o "malem denarju". Danes stane Tomos 3-4K 😆☝️.
BRANE Objavljeno pred 1 uro Objavljeno pred 1 uro Moja malenkost se vozi po offroudu z drz400 e in iz faze dual moto počasi prehajava na enduro in mogoče tudi mičkeno na extrem. In 10 litrov rezervoar je popolnoma dovolj za raznorazne fure. 200 kilometrov je kar dosti za po offroudu. Fajn mi je na suzani dolg servisni interval, pa ne kvari se spljoh, tudi fedri so zelo dobri, doogohodni. Moti me velika teža spredaj, pa dolga prva in kratka peta prestava. Pa kljub temu, da ni požrešen motorček, exc 450 ali celo 500, tisti z ajnšpricom pijejo bistveno manj, pa čeprou so rakete napram suzani. Kaj sem hotel povedat: če je kakšen kove nekje med drzjem in excjem, pa ne rabi rezervoarja cisterne pa vetrne zaščite... Bi bil pravi zame. Žal pa prihodki so manjši kot talent. Tolko.
ADVENTURETIM Objavljeno pred 43 minutami Objavljeno pred 43 minutami pred 30 minutami, BRANE pravi: Moja malenkost se vozi po offroudu z drz400 e in iz faze dual moto počasi prehajava na enduro in mogoče tudi mičkeno na extrem. In 10 litrov rezervoar je popolnoma dovolj za raznorazne fure. 200 kilometrov je kar dosti za po offroudu. Fajn mi je na suzani dolg servisni interval, pa ne kvari se spljoh, tudi fedri so zelo dobri, doogohodni. Moti me velika teža spredaj, pa dolga prva in kratka peta prestava. Pa kljub temu, da ni požrešen motorček, exc 450 ali celo 500, tisti z ajnšpricom pijejo bistveno manj, pa čeprou so rakete napram suzani. Kaj sem hotel povedat: če je kakšen kove nekje med drzjem in excjem, pa ne rabi rezervoarja cisterne pa vetrne zaščite... Bi bil pravi zame. Žal pa prihodki so manjši kot talent. Tolko. Kove 450 rally, tankas samo sprednja rezervoarja. 120km/h pri 6500 obratih, od dovoljenih 10000. Sem pa imel lepega drz400,tako da vem zakaj sem predlagal 450. 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se