Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 45 minutami, skalar36 pravi:

Mene predvsem zanima 350 kako kej kaže, kdaj bo. Kakšn podatek vec...

Pa če lahko pričakujemo kak 125 ccm enduro motor, podoben Aprillia RX, Yamaha 

350 pricakujemo v 2026, skupaj z  rally300.

125ccm ni v planu,pravkar pa pijem kavo in tole gledam pred sabo.

Screenshot_20250513_121440_Gallery.jpg

Screenshot_20250513_121447_Gallery.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, ADVENTURETIM pravi:

Na Eicmi v Milanu bo uradno predstavljeno 6 novih modelov za evropski trg.

 

cakamo konkurenco v segmentu honda crf300l in cfmoto 450/ktm 390 adventure/bmw f450gs

Objavljeno
pred 2 urami, Ragezor pravi:

 

cakamo konkurenco v segmentu honda crf300l in cfmoto 450/ktm 390 adventure/bmw f450gs

Vseh teh? Pri naštetih so enovaljniki in dvovaljniki,mase med 140 in 195kg.

Dva kove modela spadata v ta razpon.

Prihajata pa kot rečeno,350adv z 2 valjema in rally300 z enovaljnikom.

Objavljeno

Konkurenca ne spi...

In tudi izdatno se testira ...

Kdor čaka dočaka, sam se pa ne vozi...

Objavljeno
pred 3 urami, ADVENTURETIM pravi:

tole gledam pred sabo.

 

In kaj je to?

Objavljeno
pred 39 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Vseh teh? Pri naštetih so enovaljniki in dvovaljniki,mase med 140 in 195kg.

Dva kove modela spadata v ta razpon.

Prihajata pa kot rečeno,350adv z 2 valjema in rally300 z enovaljnikom.

crf300l je 140 kg dual sport z dolgim servisnim intervalom. (alternativa klx in mogoce prihajajoci suzuki dr4s). tukaj v bistvu kitajci morajo ponuditi samo boljse komponente. nizanje teze, zvisevanje konjev dobrodoslo ampak ni kriticno po mojem mnenju.

to je en segment

drug segment so tile adventure motorji, ki sem jih nastel. to da ma ktm 1 cilinder in bmw 2 ne igra bistvene vloge. oba motorja sta ~175kg in ~45 konjev. cfmoto 450 sem dal zraven ker spada nekako v to kategorijo ampak je implementacija slaba (pretezek). v tem segmentu pricakujem, da kitajci ponudijo motor, ki ne sledi A2 regulacijam in posledicno ponudi se nizjo tezo.

v bistvu zdaj ko razmisljam bi potem tudi tile adventure motorji ze skoraj sli v prvi segment, ker bi se teza znizala. 

 

torej ce preoblikujem vprasanje a bomo dobili ~150kg (z gorivom) adventure motor ali sub 140kg dual sport motor z dolgim servisnim intervalom.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 59 minutami, MiNa pravi:

Konkurenca ne spi...

Moje osebno mnenje je, da Voge napada crf300l na podlagi cene (ima visjo tezo, manj konjev). Sam bi si pa zelel boljsi izdelek pa naj cena ostane enaka oz. za zelo dobre izdelek je lahko tudi malo visja.

Objavljeno

Ta post ni namen pljuvanja, želim le določene uporabnike spomniti, da do napak prihaja pri vseh proizvajalcih (se mi zdi, da eni pozabljajo)

Screenshot_2025-05-13-19-09-34-92_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Objavljeno
pred 3 urami, franc pravi:

In kaj je to?

MALAGUTI XTM 125

  • Hvala 1
Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

MALAGUTI XTM 125

Kaj podobnega v 250-300 kategoriji?

Objavljeno
pred 15 urami, Ragezor pravi:

crf300l je 140 kg dual sport z dolgim servisnim intervalom. (alternativa klx in mogoce prihajajoci suzuki dr4s). tukaj v bistvu kitajci morajo ponuditi samo boljse komponente. nizanje teze, zvisevanje konjev dobrodoslo ampak ni kriticno po mojem mnenju.

to je en segment

drug segment so tile adventure motorji, ki sem jih nastel. to da ma ktm 1 cilinder in bmw 2 ne igra bistvene vloge. oba motorja sta ~175kg in ~45 konjev. cfmoto 450 sem dal zraven ker spada nekako v to kategorijo ampak je implementacija slaba (pretezek). v tem segmentu pricakujem, da kitajci ponudijo motor, ki ne sledi A2 regulacijam in posledicno ponudi se nizjo tezo.

v bistvu zdaj ko razmisljam bi potem tudi tile adventure motorji ze skoraj sli v prvi segment, ker bi se teza znizala. 

 

torej ce preoblikujem vprasanje a bomo dobili ~150kg (z gorivom) adventure motor ali sub 140kg dual sport motor z dolgim servisnim intervalom.

S strani Kove dobimo oboje, 350ccm 2 cilindrični adv motor z maso 150kg in 300ccm enocilindrični rally motor s 125kg.

Kot vsi Kove ( razen dirkalnikov ) z dolgimi servisnimi intervali.

pred 12 urami, franc pravi:

Kaj podobnega v 250-300 kategoriji?

Kove 300 rally naslednje leto

Objavljeno
pred 12 urami, pupa pravi:

Ta post ni namen pljuvanja, želim le določene uporabnike spomniti, da do napak prihaja pri vseh proizvajalcih (se mi zdi, da eni pozabljajo)

Screenshot_2025-05-13-19-09-34-92_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Določenim znamkam se odpušča vse, od vpoklicev,visoke cene,slabih komponent..ker so zakon!

Določene so pa pod drobnogledom, na njih se bodo v prvi plan postavljali minusi,na pluse se bo pozabilo...ali skrajšano:  bo čas pokazal

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, ADVENTURETIM pravi:

S strani Kove dobimo oboje, 350ccm 2 cilindrični adv motor z maso 150kg in 300ccm enocilindrični rally motor s 125kg.

Kot vsi Kove ( razen dirkalnikov ) z dolgimi servisnimi intervali.

Kove 300 rally naslednje leto

Rally ni ravno "podoben" tistemu na sliki (verjetno bo nekaj kot 450). "Rally" je meni čisto odveč.

lp

Objavljeno
pred 24 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Določenim znamkam se odpušča vse, od vpoklicev,visoke cene,slabih komponent..ker so zakon!

Določene so pa pod drobnogledom, na njih se bodo v prvi plan postavljali minusi,na pluse se bo pozabilo...ali skrajšano:  bo čas pokazal

na žalost res.

Pa ne samo to.... verjetno noben od teh ni šel na to stran, ki sem jo že v preteklosti posredovala, da vidijo, kaj za eni motorji se pojavljajo.... Bemtiš, te kar malo stisne, ko gledaš tiste sezname.... sam jaaa... tega ne bomo gledali.... 😱🤷‍♀️

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 33 minutami, franc pravi:

Rally ni ravno "podoben" tistemu na sliki (verjetno bo nekaj kot 450). "Rally" je meni čisto odveč.

lp

Misliš da je odveč imeti malenkost večjo rezervoar in vsaj malo vetrne zaščite? S tem da imaš mnogo manjšo maso in boljše vzmetenje.

 

Objavljeno
pred eno uro, ADVENTURETIM pravi:

S strani Kove dobimo oboje, 350ccm 2 cilindrični adv motor z maso 150kg in 300ccm enocilindrični rally motor s 125kg.

Kot vsi Kove ( razen dirkalnikov ) z dolgimi servisnimi intervali.

Kove 300 rally naslednje leto

Komaj čakam... 

Objavljeno

rally je ponavadi odvec ja. se posebej ko pades in zlomis tower.

Objavljeno
pred 3 minutami, Ragezor pravi:

rally je ponavadi odvec ja. se posebej ko pades in zlomis tower.

To pa..ves koliko smo jih zamenjali na 450 rally?

Objavljeno
pred 52 minutami, ADVENTURETIM pravi:

Misliš da je odveč imeti malenkost večjo rezervoar in vsaj malo vetrne zaščite? S tem da imaš mnogo manjšo maso in boljše vzmetenje.

 

Odvisno kaj hočeš in rabiš. Vetrna zaščita je običajno meni le v nadlego, ker mi zrak usmeri v čelado (nisem ravno najmanjši) , kaj veliko nimam več namena potovati in mi večji rezervoar ne pomeni nič.

Kar mene (nekje srednjeročno) zanima, je "downsizing" z 690 s primerljivim vzmetenjem in morda nižjo težo (za nek "normalen" denar) .

lp

Objavljeno
pred 59 minutami, franc pravi:

Odvisno kaj hočeš in rabiš. Vetrna zaščita je običajno meni le v nadlego, ker mi zrak usmeri v čelado (nisem ravno najmanjši) , kaj veliko nimam več namena potovati in mi večji rezervoar ne pomeni nič.

Kar mene (nekje srednjeročno) zanima, je "downsizing" z 690 s primerljivim vzmetenjem in morda nižjo težo (za nek "normalen" denar) .

lp

Vsak ima neke svoje želje in pričakovanja, kar je popolnoma prav.

 

Velja pa nasplošno takole:

Avto-streha dol cena gor 

Motor- teža dol cena gor 

Takole zelo na kratko. Če gre razvoj v smer čimbolj lažji motor pa obenem dobre komponente, potem tukaj ni več govora o "malem denarju".

Danes stane Tomos 3-4K 😆☝️.

 

Objavljeno

Moja malenkost se vozi po offroudu z drz400 e in iz faze dual moto počasi prehajava na enduro in mogoče tudi mičkeno na extrem. In 10 litrov rezervoar je popolnoma dovolj za raznorazne fure. 200 kilometrov je kar dosti za po offroudu. Fajn mi je na suzani dolg servisni interval, pa ne kvari se spljoh, tudi fedri so zelo dobri, doogohodni. Moti me velika teža spredaj, pa dolga prva in kratka peta prestava. Pa kljub temu, da ni požrešen motorček, exc 450 ali celo 500, tisti z ajnšpricom pijejo bistveno manj, pa čeprou so rakete napram suzani. Kaj sem hotel povedat: če je kakšen kove nekje med drzjem in excjem, pa ne rabi rezervoarja cisterne pa vetrne zaščite... Bi bil pravi zame. Žal pa prihodki so manjši kot talent. Tolko.

Objavljeno
pred 30 minutami, BRANE pravi:

Moja malenkost se vozi po offroudu z drz400 e in iz faze dual moto počasi prehajava na enduro in mogoče tudi mičkeno na extrem. In 10 litrov rezervoar je popolnoma dovolj za raznorazne fure. 200 kilometrov je kar dosti za po offroudu. Fajn mi je na suzani dolg servisni interval, pa ne kvari se spljoh, tudi fedri so zelo dobri, doogohodni. Moti me velika teža spredaj, pa dolga prva in kratka peta prestava. Pa kljub temu, da ni požrešen motorček, exc 450 ali celo 500, tisti z ajnšpricom pijejo bistveno manj, pa čeprou so rakete napram suzani. Kaj sem hotel povedat: če je kakšen kove nekje med drzjem in excjem, pa ne rabi rezervoarja cisterne pa vetrne zaščite... Bi bil pravi zame. Žal pa prihodki so manjši kot talent. Tolko.

Kove 450 rally, tankas samo sprednja rezervoarja. 120km/h pri 6500 obratih, od dovoljenih 10000. Sem pa imel lepega drz400,tako da vem zakaj sem predlagal 450.

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • BIF
    • ADVENTURETIM
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!