Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Še en teden do prihoda kontejnerja z zelo zanimivo vsebino.😉

Danes.pa za ogrevanje sestavil res zanimiv motor..pravi mali časovni stroj.

Screenshot_20250517_212406_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212456_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212443_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212435_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212423_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212355_Gallery.jpg

  • Všeč mi je 4
Objavljeno
pred 11 urami, ADVENTURETIM pravi:

Še en teden do prihoda kontejnerja z zelo zanimivo vsebino.😉

Danes.pa za ogrevanje sestavil res zanimiv motor..pravi mali časovni stroj.

Screenshot_20250517_212406_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212456_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212443_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212435_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212423_Gallery.jpg

Screenshot_20250517_212355_Gallery.jpg

Kolikšna je kaj kubikaža? Kolega išče nekaj podobnega v razredu  125ccm. Ima Kove kaj v tej kategoriji. Za neko ležerno vožnjo...morda tudi daljšo...Balkan in okolica.

Objavljeno
pred 12 minutami, BIF pravi:

Kolikšna je kaj kubikaža? Kolega išče nekaj podobnega v razredu  125ccm. Ima Kove kaj v tej kategoriji. Za neko ležerno vožnjo...morda tudi daljšo...Balkan in okolica.

125 je tole.

Kove zaenkrat brez predstavnika v 125 razredu.

  • Hvala 1
Objavljeno

Tudi za evropske kupce.

KOVE LANCER 625

V twin agregat, 45KW 

2 posodi za gorivo,večja je locirana nizko pod sedežem.

Yuan vzmetenje in TAISKO zavore.

Mokra masa 192Kg, kar je spet svojevrsten rekord, KOVE inženirji obljubljajo vozne lastnosti na ravni naked motociklov.

Posebnost tudi popolnoma nastavljiva ergonomija vozniškega trikotnika, tako da bo primeren tako za nizke,kot visoke voznike/voznice.

https://www.facebook.com/share/v/158XXs1jjL/

  • Všeč mi je 1
  • Srček 1
Objavljeno

Testna vožnja. Super motor. To je to kar človek rabi za koristno prezivljanje prostega časa. Hvala @ADVENTURETIM

 

IMG_20250521_122548.jpg

  • Všeč mi je 9
Objavljeno (popravljeno)
Ob 18. 5. 2025 ob 9:20, ADVENTURETIM pravi:

KOVE inženirji obljubljajo vozne lastnosti na ravni naked motociklov.

Torej nekaj takega kot npr. tale Aprilia my 2022

aprilia-tuono-660-14.webp.6019bef04dd56c2a7f4742b206ba8265.webp

Moderatorjem predlagam, da odprejo v tej temi, podnaslov: Alan Ford˛& Grunf the best off 😉

 

Popravljeno . Popravil Luka66
  • Haha 1
Objavljeno
pred 3 urami, Luka66 pravi:

Torej nekaj takega kot npr. tale Aprilia my 2022

aprilia-tuono-660-14.webp.6019bef04dd56c2a7f4742b206ba8265.webp

Moderatorjem predlagam, da odprejo v tej temi, podnaslov: Alan Ford˛& Grunf the best off 😉

 

Ko pride, bomo naredili en primerjalni test.

Samo zate bom nabavil enega nakeda in bomo preverili primerjavo zaviranja, hitrega slaloma,počasnega slaloma l, stabipnost v temenu zavoja, pri vstopu in izstopu,pa še kako lastnost,ki spada v poglavje voznih lastnosti.

Si za?

Morda boš pa lahko dokazal,da imaš upravičeno status preroka.😉

  • Haha 1
Objavljeno

Včeraj smo bili izjemno pridni.

Hitri in dobro organizirani pri sestavljanju obstoječih modelov,kljub dejstvu, da smo si pri parih novostih res vzeli čas za ogled detajlov.

 

 

IMG-aea1282b7c38d1d0b804185c1600bfb1-V.jpg

IMG-1b5f644bca151b7900513f3c4b38fae7-V.jpg

Screenshot_20250524_070418_Gallery.jpg

Screenshot_20250524_070425_Gallery.jpg

Screenshot_20250524_070431_Gallery.jpg

Screenshot_20250524_070436_Gallery.jpg

Screenshot_20250524_070440_Gallery.jpg

Screenshot_20250524_070447_Gallery.jpg

  • Všeč mi je 9
Objavljeno

Nekaj lepega ! In se kmalu vidimo.

Objavljeno

Rahlo osvežen tudi model 510x

Bogatejši in z novo grafiko opremljeni TFT zaslon

TCS

Izboljšana ergonomija ( višji sedež,možnost nastavljanja odmika krmila, upravljanje menijev s stikalom na levi armaturi, osvetljena stikala, kotni ventilčki na platiščih,merilniki tlaka in temperature gum )

Prenovljen, večji agregat z več navora.

Kar pa ostaja enako, je pa tisto,s čimer ta model osvaja že osmo leto:

Okvir,vzmetenje,vozne lastnosti, enostavnost in lahkotnost vožnje na cesti in izven nje ),nizka poraba,zanesljivost,domet,zelo širok spekter uporabe.

 

IMG-b25e282cce9d63a2e911bee53c64570f-V.jpg

IMG-151ffa2bd13e9f3c304ea019a82a57a9-V.jpg

IMG-cd8ca6aa264fd7e1b2ede3d634506122-V.jpg

IMG-53eb283b0797f83f696d544012ee04f4-V.jpg

IMG-575e4c3c45b1ea7ddc1e1e923d2522f5-V.jpg

IMG-14f85890fd3650795cba2abe58eb10eb-V.jpg

IMG-c96a5bbe938b79daddd92811b2b9cfa9-V.jpg

IMG-2a151545fc54d08b622b6f3e7f299911-V.jpg

IMG-657f3a89f28b8a8026b88ff551cf61ad-V.jpg

IMG-40234a03acc5c3361f2a123acb55a2b7-V.jpg

IMG-146a8e440139e2222ef628ebef4bac85-V.jpg

IMG-84b27908e1b23ba77407c594f941c491-V.jpg

IMG-45fb9219dfebca3c444c229402d6a0c3-V.jpg

IMG-373194fc84ff7669b77b7a19c2bac221-V.jpg

IMG-5693b69a568725faf240d572393f2838-V.jpg

IMG-a04f0581c865d48976229b189cdd66eb-V.jpg

IMG-d36ff80f5641a409b16222cebd3abc17-V.jpg

IMG-849042c16e239dd050a7a9f737dabe39-V.jpg

IMG-bd43e246cf6b90c07fe51b82d6e07a9d-V.jpg

  • Všeč mi je 3
  • Srček 1
Objavljeno

Pismu.... razmišljam da bi 800x prodal pa si vzel enega 510x. Vedno znova me impresionira kako dober paket motorja je to. 

Večina (90%) preživim na 450 rally kar tudi nekaj pove.

 

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, miran985 pravi:

Pismu.... razmišljam da bi 800x prodal pa si vzel enega 510x. Vedno znova me impresionira kako dober paket motorja je to. 

Večina (90%) preživim na 450 rally kar tudi nekaj pove.

 

Logična izbira...saj to jaz stalno ponavljam. Kdor ima dva motorja res ni smiselno, da si izbere oba podobna. Za teren je pomembna teža za cesto ne in za teren je vsekakor 450 boljši, za cesto je pa verjetno res boljši 500, ...hondin agregat, udobnejša vožnja. Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂

 

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
pred 50 minutami, vandrovec pravi:

. Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂

 

....kar je zelo pomembno, kajti le mi ostajamo mladi....😉

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 uro, vandrovec pravi:

Logična izbira...saj to jaz stalno ponavljam. Kdor ima dva motorja res ni smiselno, da si izbere oba podobna. Za teren je pomembna teža za cesto ne in za teren je vsekakor 450 boljši, za cesto je pa verjetno res boljši 500, ...hondin agregat, udobnejša vožnja. Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂

 

Ni čist tako, 800x je na cesti boljši kot 500x, v prid moči in lahkotnosti. Konc koncev sem vozil eno leto 500x in tudi 800 tako da bom malo bolje vedel. Je pa 500 bolj udoben za daljše poti in res prijeten. 800x mu lahko pripišemo "ready to race".

  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Logična izbira...saj to jaz stalno ponavljam. Kdor ima dva motorja res ni smiselno, da si izbere oba podobna. Za teren je pomembna teža za cesto ne in za teren je vsekakor 450 boljši, za cesto je pa verjetno res boljši 500, ...hondin agregat, udobnejša vožnja. Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂

 

Za cesto je teža še kako pomembna, razlika v voznih lastnostih je ogromna ( zaviranje,zavoji,pospeševanja...). Na dolgih ravnih relacijah je pa večja masa lahko tudi prednost ja...

Če si ljubitelj zavojev,prelazov,vzponov,spustov,serpentin,in če ne maraš prehitre utrujenosti, se nikoli ne vrneš na večjo maso motorja. 

Lep primer sem izkusil nedolgo nazaj, ko sem po enaki poti zapeljal Brixtona 1200 in 500. 90% časa, se mi je 500tka mnogo bolj dopadla. Na prvo žogo, bi pa večina zaradi številke same izbrala 1200.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, ADVENTURETIM pravi:

Za cesto je teža še kako pomembna, razlika v voznih lastnostih je ogromna ( zaviranje,zavoji,pospeševanja...). Na dolgih ravnih relacijah je pa večja masa lahko tudi prednost ja...

Če si ljubitelj zavojev,prelazov,vzponov,spustov,serpentin,in če ne maraš prehitre utrujenosti, se nikoli ne vrneš na večjo maso motorja. 

Lep primer sem izkusil nedolgo nazaj, ko sem po enaki poti zapeljal Brixtona 1200 in 500. 90% časa, se mi je 500tka mnogo bolj dopadla. Na prvo žogo, bi pa večina zaradi številke same izbrala 1200.

Saj to sem želel povedati, Kove 450 je boljši kot Kove 800 za kar sta narejena, ker tudi 800 ni pravi potovalnik. Če bi med tema dvema izbiral ne bi kolebal. Potovanje je ponavadi večdnevno s prtlago, recimo Romunija in Transalpina, Transfagarašan ...nekaj ovinkov je vmes je pa tudi celodnevna vožnja po avtocesti skozi Bolgarijo, večinoma ravne ceste, ...tu lahki nimajo prednosti.

Objavljeno
pred 7 urami, miran985 pravi:

 Je pa 500 bolj udoben za daljše poti in res prijeten. 

.

 :eek: ... a v tem primeru so mišljene "daljše poti" Ljubljana -Grosuplje ??? :kva2:

Objavljeno
pred 3 urami, vandrovec pravi:

Saj to sem želel povedati, Kove 450 je boljši kot Kove 800 za kar sta narejena, ker tudi 800 ni pravi potovalnik. Če bi med tema dvema izbiral ne bi kolebal. Potovanje je ponavadi večdnevno s prtlago, recimo Romunija in Transalpina, Transfagarašan ...nekaj ovinkov je vmes je pa tudi celodnevna vožnja po avtocesti skozi Bolgarijo, večinoma ravne ceste, ...tu lahki nimajo prednosti.

Teža nima nobene veze. Položaj sedenja in vibracije, ostalo je, kot je napisal @MiNa "smetanje dlake" .

Lp

Objavljeno
pred 3 urami, vandrovec pravi:

Saj to sem želel povedati, Kove 450 je boljši kot Kove 800 za kar sta narejena, ker tudi 800 ni pravi potovalnik. Če bi med tema dvema izbiral ne bi kolebal. Potovanje je ponavadi večdnevno s prtlago, recimo Romunija in Transalpina, Transfagarašan ...nekaj ovinkov je vmes je pa tudi celodnevna vožnja po avtocesti skozi Bolgarijo, večinoma ravne ceste, ...tu lahki nimajo prednosti.

Lahki imajo prednost praktično povsod. Na dolgih potovanjih so pomembni vetrna zaščita,vibracije,ergonomija,domet...ne glede na maso. Tisto debato o masi in sunkih bočnega vetra na jadranski magistrali bom preskočil.

En primer moje poti leto dni nazaj:

Ac Kranj-Rim 800km , trajekt do Tunisa, Tunis-douz 550km asfalta vseh vrst, potem cca 600km vožnje po centralni in južni Tuniziji ( makadami,sipinske piste,fesh fesh, kamnite puščave,sipinski prehodi...) In nazaj domov. 

Cca 3300km vožnje z motorjem in 1200km z ladjo. V 8 dneh.

Če bi pot ponovil,bi brez pomisleka izbral enak motor,kot sem ga prvič.

Da bi se pa vozil po 1500km na dan po AC, mi pa na misel na pade. Boljše avanture,razglede,ljudi,spoznam mnogo bližje in dostopneje.

 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • BIF
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!