ADVENTURETIM Objavljeno Maj 17 Objavljeno Maj 17 Še en teden do prihoda kontejnerja z zelo zanimivo vsebino.😉 Danes.pa za ogrevanje sestavil res zanimiv motor..pravi mali časovni stroj. 4
BIF Objavljeno Maj 18 Objavljeno Maj 18 pred 11 urami, ADVENTURETIM pravi: Še en teden do prihoda kontejnerja z zelo zanimivo vsebino.😉 Danes.pa za ogrevanje sestavil res zanimiv motor..pravi mali časovni stroj. Kolikšna je kaj kubikaža? Kolega išče nekaj podobnega v razredu 125ccm. Ima Kove kaj v tej kategoriji. Za neko ležerno vožnjo...morda tudi daljšo...Balkan in okolica.
ADVENTURETIM Objavljeno Maj 18 Objavljeno Maj 18 pred 12 minutami, BIF pravi: Kolikšna je kaj kubikaža? Kolega išče nekaj podobnega v razredu 125ccm. Ima Kove kaj v tej kategoriji. Za neko ležerno vožnjo...morda tudi daljšo...Balkan in okolica. 125 je tole. Kove zaenkrat brez predstavnika v 125 razredu. 1
ADVENTURETIM Objavljeno Maj 18 Objavljeno Maj 18 Tudi za evropske kupce. KOVE LANCER 625 V twin agregat, 45KW 2 posodi za gorivo,večja je locirana nizko pod sedežem. Yuan vzmetenje in TAISKO zavore. Mokra masa 192Kg, kar je spet svojevrsten rekord, KOVE inženirji obljubljajo vozne lastnosti na ravni naked motociklov. Posebnost tudi popolnoma nastavljiva ergonomija vozniškega trikotnika, tako da bo primeren tako za nizke,kot visoke voznike/voznice. https://www.facebook.com/share/v/158XXs1jjL/ 1 1
skalar36 Objavljeno sredo ob 16:54 Objavljeno sredo ob 16:54 Testna vožnja. Super motor. To je to kar človek rabi za koristno prezivljanje prostega časa. Hvala @ADVENTURETIM 9
Luka66 Objavljeno četrtek ob 14:06 Objavljeno četrtek ob 14:06 (popravljeno) Ob 18. 5. 2025 ob 9:20, ADVENTURETIM pravi: KOVE inženirji obljubljajo vozne lastnosti na ravni naked motociklov. Torej nekaj takega kot npr. tale Aprilia my 2022 Moderatorjem predlagam, da odprejo v tej temi, podnaslov: Alan Ford˛& Grunf the best off 😉 Popravljeno četrtek ob 14:11. Popravil Luka66 1
ADVENTURETIM Objavljeno četrtek ob 17:49 Objavljeno četrtek ob 17:49 pred 3 urami, Luka66 pravi: Torej nekaj takega kot npr. tale Aprilia my 2022 Moderatorjem predlagam, da odprejo v tej temi, podnaslov: Alan Ford˛& Grunf the best off 😉 Ko pride, bomo naredili en primerjalni test. Samo zate bom nabavil enega nakeda in bomo preverili primerjavo zaviranja, hitrega slaloma,počasnega slaloma l, stabipnost v temenu zavoja, pri vstopu in izstopu,pa še kako lastnost,ki spada v poglavje voznih lastnosti. Si za? Morda boš pa lahko dokazal,da imaš upravičeno status preroka.😉 1
Popularna objava ADVENTURETIM Objavljeno četrtek ob 17:52 Popularna objava Objavljeno četrtek ob 17:52 No...tokrat kontejner po zaslugi res odličnega dela carine pri nas predčasno! V kontejner so uspeli spraviti 47 motociklov. 3 modeli so popolnoma novi. 12
ADVENTURETIM Objavljeno včeraj ob 05:07 Objavljeno včeraj ob 05:07 Včeraj smo bili izjemno pridni. Hitri in dobro organizirani pri sestavljanju obstoječih modelov,kljub dejstvu, da smo si pri parih novostih res vzeli čas za ogled detajlov. 9
ADVENTURETIM Objavljeno pred 23 urami Objavljeno pred 23 urami Rahlo osvežen tudi model 510x Bogatejši in z novo grafiko opremljeni TFT zaslon TCS Izboljšana ergonomija ( višji sedež,možnost nastavljanja odmika krmila, upravljanje menijev s stikalom na levi armaturi, osvetljena stikala, kotni ventilčki na platiščih,merilniki tlaka in temperature gum ) Prenovljen, večji agregat z več navora. Kar pa ostaja enako, je pa tisto,s čimer ta model osvaja že osmo leto: Okvir,vzmetenje,vozne lastnosti, enostavnost in lahkotnost vožnje na cesti in izven nje ),nizka poraba,zanesljivost,domet,zelo širok spekter uporabe. 3 1
miran985 Objavljeno pred 21 urami Objavljeno pred 21 urami Pismu.... razmišljam da bi 800x prodal pa si vzel enega 510x. Vedno znova me impresionira kako dober paket motorja je to. Večina (90%) preživim na 450 rally kar tudi nekaj pove. 2
vandrovec Objavljeno pred 11 urami Objavljeno pred 11 urami (popravljeno) pred 9 urami, miran985 pravi: Pismu.... razmišljam da bi 800x prodal pa si vzel enega 510x. Vedno znova me impresionira kako dober paket motorja je to. Večina (90%) preživim na 450 rally kar tudi nekaj pove. Logična izbira...saj to jaz stalno ponavljam. Kdor ima dva motorja res ni smiselno, da si izbere oba podobna. Za teren je pomembna teža za cesto ne in za teren je vsekakor 450 boljši, za cesto je pa verjetno res boljši 500, ...hondin agregat, udobnejša vožnja. Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂 Popravljeno pred 11 urami. Popravil vandrovec
BIF Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami pred 50 minutami, vandrovec pravi: . Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂 ....kar je zelo pomembno, kajti le mi ostajamo mladi....😉 1 2
miran985 Objavljeno pred 9 urami Objavljeno pred 9 urami pred 1 uro, vandrovec pravi: Logična izbira...saj to jaz stalno ponavljam. Kdor ima dva motorja res ni smiselno, da si izbere oba podobna. Za teren je pomembna teža za cesto ne in za teren je vsekakor 450 boljši, za cesto je pa verjetno res boljši 500, ...hondin agregat, udobnejša vožnja. Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂 Ni čist tako, 800x je na cesti boljši kot 500x, v prid moči in lahkotnosti. Konc koncev sem vozil eno leto 500x in tudi 800 tako da bom malo bolje vedel. Je pa 500 bolj udoben za daljše poti in res prijeten. 800x mu lahko pripišemo "ready to race". 1
ADVENTURETIM Objavljeno pred 8 urami Objavljeno pred 8 urami pred 2 urami, vandrovec pravi: Logična izbira...saj to jaz stalno ponavljam. Kdor ima dva motorja res ni smiselno, da si izbere oba podobna. Za teren je pomembna teža za cesto ne in za teren je vsekakor 450 boljši, za cesto je pa verjetno res boljši 500, ...hondin agregat, udobnejša vožnja. Samo kaj ko te motorje tako pogosto prenavljajo, da kmalu zastarijo 🙂 Za cesto je teža še kako pomembna, razlika v voznih lastnostih je ogromna ( zaviranje,zavoji,pospeševanja...). Na dolgih ravnih relacijah je pa večja masa lahko tudi prednost ja... Če si ljubitelj zavojev,prelazov,vzponov,spustov,serpentin,in če ne maraš prehitre utrujenosti, se nikoli ne vrneš na večjo maso motorja. Lep primer sem izkusil nedolgo nazaj, ko sem po enaki poti zapeljal Brixtona 1200 in 500. 90% časa, se mi je 500tka mnogo bolj dopadla. Na prvo žogo, bi pa večina zaradi številke same izbrala 1200. 2
vandrovec Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami pred 4 urami, ADVENTURETIM pravi: Za cesto je teža še kako pomembna, razlika v voznih lastnostih je ogromna ( zaviranje,zavoji,pospeševanja...). Na dolgih ravnih relacijah je pa večja masa lahko tudi prednost ja... Če si ljubitelj zavojev,prelazov,vzponov,spustov,serpentin,in če ne maraš prehitre utrujenosti, se nikoli ne vrneš na večjo maso motorja. Lep primer sem izkusil nedolgo nazaj, ko sem po enaki poti zapeljal Brixtona 1200 in 500. 90% časa, se mi je 500tka mnogo bolj dopadla. Na prvo žogo, bi pa večina zaradi številke same izbrala 1200. Saj to sem želel povedati, Kove 450 je boljši kot Kove 800 za kar sta narejena, ker tudi 800 ni pravi potovalnik. Če bi med tema dvema izbiral ne bi kolebal. Potovanje je ponavadi večdnevno s prtlago, recimo Romunija in Transalpina, Transfagarašan ...nekaj ovinkov je vmes je pa tudi celodnevna vožnja po avtocesti skozi Bolgarijo, večinoma ravne ceste, ...tu lahki nimajo prednosti.
pik1 Objavljeno pred 1 uro Objavljeno pred 1 uro pred 7 urami, miran985 pravi: Je pa 500 bolj udoben za daljše poti in res prijeten. . ... a v tem primeru so mišljene "daljše poti" Ljubljana -Grosuplje ???
franc Objavljeno pred 1 uro Objavljeno pred 1 uro pred 3 urami, vandrovec pravi: Saj to sem želel povedati, Kove 450 je boljši kot Kove 800 za kar sta narejena, ker tudi 800 ni pravi potovalnik. Če bi med tema dvema izbiral ne bi kolebal. Potovanje je ponavadi večdnevno s prtlago, recimo Romunija in Transalpina, Transfagarašan ...nekaj ovinkov je vmes je pa tudi celodnevna vožnja po avtocesti skozi Bolgarijo, večinoma ravne ceste, ...tu lahki nimajo prednosti. Teža nima nobene veze. Položaj sedenja in vibracije, ostalo je, kot je napisal @MiNa "smetanje dlake" . Lp
ADVENTURETIM Objavljeno pred 28 minutami Objavljeno pred 28 minutami pred 3 urami, vandrovec pravi: Saj to sem želel povedati, Kove 450 je boljši kot Kove 800 za kar sta narejena, ker tudi 800 ni pravi potovalnik. Če bi med tema dvema izbiral ne bi kolebal. Potovanje je ponavadi večdnevno s prtlago, recimo Romunija in Transalpina, Transfagarašan ...nekaj ovinkov je vmes je pa tudi celodnevna vožnja po avtocesti skozi Bolgarijo, večinoma ravne ceste, ...tu lahki nimajo prednosti. Lahki imajo prednost praktično povsod. Na dolgih potovanjih so pomembni vetrna zaščita,vibracije,ergonomija,domet...ne glede na maso. Tisto debato o masi in sunkih bočnega vetra na jadranski magistrali bom preskočil. En primer moje poti leto dni nazaj: Ac Kranj-Rim 800km , trajekt do Tunisa, Tunis-douz 550km asfalta vseh vrst, potem cca 600km vožnje po centralni in južni Tuniziji ( makadami,sipinske piste,fesh fesh, kamnite puščave,sipinski prehodi...) In nazaj domov. Cca 3300km vožnje z motorjem in 1200km z ladjo. V 8 dneh. Če bi pot ponovil,bi brez pomisleka izbral enak motor,kot sem ga prvič. Da bi se pa vozil po 1500km na dan po AC, mi pa na misel na pade. Boljše avanture,razglede,ljudi,spoznam mnogo bližje in dostopneje. 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se