Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, ADVENTURETIM said:

Zakaj iz Civitaveccie? Zaradi trajektne povezave. Trajekt je odrinil ob 17.00 popoldne,v Tunis prispel ob 12.30. Vsaj en dan sem.prihranil s tem, ker sem zjutraj startal ob 7.00, isti dan vkrcal, naslednji vecr sem.bil ze.globoko v sahari.

Iz Genove to ne gre.

Si mi dal mislit…morda je tud trajekt v palermo bol smiseln s civitaveccie kot iz livorna. :hmm: 

Objavljeno
pred 3 urami, ProdriveR pravi:

A tole je vse za slo trg?

v slo je ze tolko kovetov, da tezko ne srecas kakega na furi.

 

danes na poti proti kocevju dve 450ki parkirani pred gostilno

 

kar pa mene zanima je ce bodo ukinili kove 510x, ko pride novi adventure, ki bo imel baje 150 kil.

bom verjetno kupil tega novega adventurja ampak mi bo tudi zanimivo brati razglabljana kao je 510x se vedno super motor, zelo dober offroad etc.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 5 minutami, Ragezor pravi:

v slo je ze tolko kovetov, da tezko ne srecas kakega na furi.

 

danes na poti proti kocevju dve 450ki parkirani pred gostilno

 

kar pa mene zanima je ce bodo ukinili kove 510x, ko pride novi adventure, ki bo imel baje 150 kil.

bom verjetno kupil tega novega adventurja ampak mi bo tudi zanimivo brati razglabljana kao je 510x se vedno super motor, zelo dober offroad etc.

510x ostaja v ponudbi. Dlje kot ga voziš,raje ga imaš. Ko hočem narediti sproščen celodnevni izlet,brez cilja, je zagotovo moja prva izbira v garaži.

Pač moraš peljati, da razumeš. 

Je kar nekaj voznikov pri nas, ki si, ali pa so si lastili več Kove modelov,pa vseeno postavljajo 500ko na vrh.

Pride pa adventurjev še več, tako da se bo res za vsakega nekaj našlo. Se bom pa tako kot sem se do sedaj, še naprej maksimalno trudil, da bo stranka izbrala pravi motor zase, za maksimalne užitke na željenih poteh.

To je tako,kot moto oprema. Izbereš enodelni usnjen kombinezon za , voziš pa čoperja...ali pa si umirjen popotnik,pa si izbereš motocross opremo.

Ne ustvarjajmo si mnenj vnaprej. Veliko lepega lahko v življenju zamudimo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

jaz imam pa samo za dodati eno zanimivo nedeljsko izkušnjo (ki nima in ima veze s to temo).

Sem se v nedeljo ustavila na kratko v Gamsu (Slo. Bistrica), ker je bil motoristični piknik za dan mladosti. Sem bila edina s Kove tam, in sicer nisem cel čas stala pri motorju, ampak sem pa videla kar nekaj ljudi, ki so pogledovali proti motorju. Ne vem, a zato, ker sem ženska na relativno visokem motorju, al ker niso vedeli, kaj je to za en motor. No, tudi ko me ni bilo zraven, se je par ljudi ustavilo in so modrovali. Ko bi le lahko bila muha takrat :D

(Sem pa prvič v živo videla CFMoto 800... kaj naj rečem? 🤔 Motor naj bi imel istega kot Kove... samo glas?... glasa nima pa nobenega 😱... pa tudi dizajnersko ni glih nek presežek.... 🙈)

Ampak, preden sem zaključila dnevno furo, sem se ustavila v MB v Draš centru. Gre za hotel in športni kompleks, kamor hodijo tuje reprezentance na priprave (Odbojka, badminton, basket, itd...). Se pripeljem, stopim iz motorja in takoj dobim enega kitajca zraven. Verjetno kak trener, ker je bilo ogromno Kitajcev naokoli), ki si ogleduje motor. Mu rečem - to je Kove, kitajski motor... Je samo kimal in govoril oooo-oooooo-oooo 🤣 Čist je bil impresioniran nad Kitajcem sredi Maribora 🤣🤣

  • Haha 6
  • Zmeden 1
  • Srček 1
Objavljeno

Sej jaz sem tut vedno "impresioniran" ko vidim Kitajca v Mariboru, al pa črnca :P

 

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 46 minutami, pupa pravi:

Sem bila edina s Kove tam, in sicer nisem cel čas stala pri motorju, ampak sem pa videla kar nekaj ljudi, ki so pogledovali proti motorju...

Isto se zgodilo ženi na srečanju motoristk v Lublani. Edina s Kinderjajčkom tam in vsaka tretja jo je spraševala: A je BMW?

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Buschi pravi:

Isto se zgodilo ženi na srečanju motoristk v Lublani. Edina s Kinderjajčkom tam in vsaka tretja jo je spraševala: A je BMW?

vidiš, če bi hodila na take zadeve, bi bile dve :D Ampak tako je meni hard pass.... sploh pa, da bi lezla v LJ 🤷‍♀️ 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, čredni nagon je pri naši familiji precej velik...sicer letos ne toliko...drgač smo pa na vsakem jebenem moto žegnu.

Na srečanje motoristk pa hodi odkar ma moped ! Pač pizdovje na kupu...

  • Haha 5
Objavljeno
pred eno uro, Buschi pravi:

Isto se zgodilo ženi na srečanju motoristk v Lublani. Edina s Kinderjajčkom tam in vsaka tretja jo je spraševala: A je BMW?

Da bi bil Kinderjajček, nebi folk spraševal če je BMW. Ja?

  • Hvala 1
Objavljeno
Ob 22. 5. 2025 ob 19:49, ADVENTURETIM pravi:

Ko pride, bomo naredili en primerjalni test.

Samo zate bom nabavil enega nakeda in bomo preverili primerjavo zaviranja, hitrega slaloma,počasnega slaloma l, stabipnost v temenu zavoja, pri vstopu in izstopu,pa še kako lastnost,ki spada v poglavje voznih lastnosti.

Si za?

Morda boš pa lahko dokazal,da imaš upravičeno status preroka.😉

Mi je škoda časa, ga je vseskozi premalo ☹️   je pa iz tehničnih podatkov in slik mogoče tudi nekaj razbrati..... razen seveda, če niso kitajski KW čudežni v primerjavi z evropskimi  😉   torej kitajskih 45KW = 70KW npr. te taljanke in en kitajski disk spredaj enko efektiven kot dva, ter neka oblika naked-čoper, z enakimi performansami voznimi lastnostmi kot npr. ta nekaj let star tajanski šport naked   👋

Objavljeno
pred 2 minutami, Luka66 pravi:

 .... razen seveda, če niso kitajski KW čudežni v primerjavi z evropskimi  😉   torej kitajskih 45KW = 70KW 

.

... so :kva2:

Objavljeno

95 kitajskih konjev+170kg kitajske teže mopeda+80kg voznik (ni nujno kitajc) = 140 evropskih ali japonskih konjev+240kg eu ali jap moped + 120kg šofer.

Evo vam matematike :P

 

V tej temi smo res mal zašli :fight1:

 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 uro, Luka66 pravi:

Mi je škoda časa, ga je vseskozi premalo ☹️   je pa iz tehničnih podatkov in slik mogoče tudi nekaj razbrati..... razen seveda, če niso kitajski KW čudežni v primerjavi z evropskimi  😉   torej kitajskih 45KW = 70KW npr. te taljanke in en kitajski disk spredaj enko efektiven kot dva, ter neka oblika naked-čoper, z enakimi performansami voznimi lastnostmi kot npr. ta nekaj let star tajanski šport naked   👋

Aha...vozne lastnosti so povezane s KW? Moč zaviranja s številim diskov?

Evo...živ dokaz da je vsak,ki ti pride na pot tvoj učitelj in te lahko kaj novega nauči.

Objavljeno

Spet gremo v neko dlakocepljenje. Število diskov ne igra nobene vloge, kot ne jgra širina gume. Spet "ignoriramo" fiziko in podobna "sranja". 

Tudi meni napihovanje Kove, ni bilo in mi ni všeč, ampak dejmo o dejstvih.

Lp

Objavljeno
pred 18 urami, ADVENTURETIM pravi:

Aha...vozne lastnosti so povezane s KW? Moč zaviranja s številim diskov?

Evo...živ dokaz da je vsak,ki ti pride na pot tvoj učitelj in te lahko kaj novega nauči.

Jp, smo se že "naučili", da za kitajca ne veljajo fizikalni zakoni in mednarodno veljavne merske enote....torej moč agregata, pospševanje in učinek zaviranja, pojemka, nimata vpliva na vozne lastnosti 🙃   zakaj nimajo potem vsi proizajalci neglede na moč motorja en en disk spredaj, je kar nekaj +   manjši strošek, manjše rotirajoče mase,...... učinek pa enak 🤔.... Gigi tudi razmišlja o tem, ker jim superiornost pada  😂

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 7 minutami, Luka66 pravi:

Jp, smo se že "naučili", da za kitajca ne veljajo fizikalni zakoni in mednarodno veljavne merske enote....torej moč agregata, pospševanje in učinek zaviranja, pojemka, nimata vpliva na vozne lastnosti 🙃   zakaj nimajo potem vsi proizajalci neglede na moč motorja en en disk spredaj, je kar nekaj +   manjši strošek, manjše rotirajoče mase,...... učinek pa enak 🤔.... Gigi tudi razmišlja o tem, ker jim superiornost pada  😂

Nismo se tega naučili, to je le tvoje mnenje, na katerega dam veliko. Si bil edini, ki je ugotovil,da ima Kove 800x premehko vzmetenje recimo. Taka tankočutnost pri zaznavi je izjemna...in redka.

Škoda,da si tako kratek s časom, bi se bilo zanimivo pogovarjati s tabo o fizikalnih lastnostih vožnje enoslednih vozil in potrjevanja teorije v praksi.

Objavljeno

Tudi moj 690 Duke R je imel spredaj samo en disk. Osnovni model osnovno Brembo čeljust, R pa monoblock kot jo imajo večji, resnejši motorji. Pa s težo motorja  150kg nisem imel nikoli občutka, da je zavornega učinka premalo. Motor narejen za na cesto tako, da ne vem zakaj bi bilo za terenski motor to tako narobe. 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 2 urami, ADVENTURETIM pravi:

 Si bil edini, ki je ugotovil,da ima Kove 800x premehko vzmetenje recimo. 

 

sem slučajno sedel na 800x (motor od Mladena, takoj ko se je vrnil z Grčije) pri mojmu/tvojmu mehaniku. 

Sem takoj vprašal, če je vzmetenje kaj razštelano :P , ker je bil cigu migu. Potem sem si pa mislil, da sem mogoče sam kriv, ker mam precej trše nastavljeno na obeh mojih, pa seveda krajši hod in zato primerjava izvira s točke mojega zaznavanja. Verjamem, da definitivno 800x bolje požre vse, kot pa moj 790. Ampak ja, občutek je bil da je premehak. Ker ni bil moj motor in ker se z vzmetenjem nisem igral, si potem mnenja nisem niti ustvarjal.

Lahko pa pohvalim držo (seveda za mojo višino). Sem bil takoj doma.

Kar pa se zavornega diska ali dve tiče:

na terenu je en vrh glave, na cesti je logično da sta dva absolutno boljša, sploh v prvem pojemku.

Objavljeno
pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

sem slučajno sedel na 800x (motor od Mladena, takoj ko se je vrnil z Grčije) pri mojmu/tvojmu mehaniku. 

Sem takoj vprašal, če je vzmetenje kaj razštelano :P , ker je bil cigu migu. Potem sem si pa mislil, da sem mogoče sam kriv, ker mam precej trše nastavljeno na obeh mojih, pa seveda krajši hod in zato primerjava izvira s točke mojega zaznavanja. Verjamem, da definitivno 800x bolje požre vse, kot pa moj 790. Ampak ja, občutek je bil da je premehak. Ker ni bil moj motor in ker se z vzmetenjem nisem igral, si potem mnenja nisem niti ustvarjal.

Lahko pa pohvalim držo (seveda za mojo višino). Sem bil takoj doma.

Kar pa se zavornega diska ali dve tiče:

na terenu je en vrh glave, na cesti je logično da sta dva absolutno boljša, sploh v prvem pojemku.

24cm hoda, prva tretjina je mehka,potem.progresivno postaja trše, zadnja tretjina zelo čvrsta, do bloka tudi pri večjih in daljših skokih ni prišel nihče, enako se opazi tudi pri močnih zaviranjih,ko se posede samo prva tretjina,potem pa obstane.

Mnogo strank me prosi,naj vzmetenje zmehčamo.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

No, sej tak sem mislil, moraš pa računat da moj vtis, ker prihajam "s ceste" je čisto drugačen, kot nekoga, ki je štartal s terenom. Pr meni se "trdo" bolje obnese :P

ps. saj tak mora bit, kot si zapisal. 24cm je pa tudi kar veliko hoda in je jasno, da deluje na tak način. Še vedno pa je najbrž za mojo težo (90kg) mogoče podhranjeno. Najbrž pa, četudi bi ga imel ne bi posegel po trših vzmeteh, v kolikor bi se dalo vsaj mal zregulirat. Dejansko bi se o spremembi odločal, ko bi videl obnašanje z dodantno težo, torbe pa to.

Za primerjavo, Nordenovih 220mm deluje podobno in mi je všeč, seveda sem defolt tudi kar zategnil. Še najbolj podhranjen je zadnji amortizer.

Objavljeno

Za po cesti je "premehak" kot tudi vsak z 240mm hoda. 

Za "teren" je pa vcasih "pretrd", ampak nekje je potrebno narediti kompromis. Navsezadnje vecina uporablja 800X-a za kombinacijo obeh. 

Za mojo rabo bi bile boljse linearne vzmeti, tako da je vredno premisliti tudi o tem.  

Objavljeno

Nekje sem prebral da ima 800tka polno nastavljivo pzmetenje spredaj in zadaj..prednapetost,kompresijo in povrat.

Kako izjemno se spremenijo lastnosti s pravilno nastavitvijo "saga" in pravilno usklajenostjo konpresije in povrata pa ve tisti lastnik,ki je dejansko preizkusil te možnosti,ki jih vzmetenje nudi.

Z 90kg pa 800tke niti najmanj ne spraviš iz tira.

 

Objavljeno

No sej nisem analfabet, neki že vem, sploh pa točno vem kaj občutim ko se na moped usedem. 90kg gol :P. Nisem pa niti drugega trdil, ker se nisem peljal in niti poskusil nastaviti zadeve tako, da so meni prav. Prvi vtis je bil "mehek" jebiga.

 

Objavljeno
1 hour ago, ADVENTURETIM said:

Nekje sem prebral da ima 800tka polno nastavljivo pzmetenje spredaj in zadaj..prednapetost,kompresijo in povrat.

Kako izjemno se spremenijo lastnosti s pravilno nastavitvijo "saga" in pravilno usklajenostjo konpresije in povrata pa ve tisti lastnik,ki je dejansko preizkusil te možnosti,ki jih vzmetenje nudi.

Z 90kg pa 800tke niti najmanj ne spraviš iz tira.

 

Sag je prva stvar ki jo nastavim na novem mopedu. 

kar se tice pa povratka in kompresije, sem si spredaj nastavil na default in odpiral, dokler nisem bil zadovoljen. 

spredaj sem bolj odprl kot zadaj, da se priblizno enako hitro poseda spredaj in zadaj. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!