Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Satao pravi:

caki...a nimamo enga Podgurca, ki fura K-

kove(biti podgurc je privlegij),.....vem, da obstajas ;) , lahk bi me povabil na testno voznjo....

Misliš mene? Jaz sem podgurc 😉. Furam Kove med prvimi v Sloveniji ja, pa ne samo enega 😉

Objavljeno
40 minutes ago, miran985 said:

Misliš mene? Jaz sem podgurc 😉. Furam Kove med prvimi v Sloveniji ja, pa ne samo enega 😉

in zakaj nisem tvoj frend? Aja, najprej reklama potem ..🤦🏻🤦🏻😂

Objavljeno
pred 5 urami, Satao pravi:

in zakaj nisem tvoj frend? Aja, najprej reklama potem ..🤦🏻🤦🏻😂

Ne vem zakaj. Povabil sem tukaj večkrat marsikoga naj se oglasi. Reklama? Ne razumem kaj je smešno 🤔.

Imaš kontakt pa me klikneš, simpl. 

Objavljeno
pred 13 urami, Satao pravi:

caki...a nimamo enga Podgurca, ki fura K-

kove(biti podgurc je privlegij),.....vem, da obstajas ;) , lahk bi me povabil na testno voznjo....

@miran985raj ne. Vse ti bo uniču 🤣

  • Haha 2
Objavljeno
pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

@miran985raj ne. Vse ti bo uniču 🤣

Noben problem. Če se kaj uniči se plača, kot pri vsakem testnem motorju.

Za Kove me ni strah, bolj me je za voznike da ne pride do kakih poškodb.

  • Haha 1
Objavljeno
pred 12 urami, ADVENTURETIM pravi:

Če ne kupuješ, zakaj test?

Because you can!

Zastonj,brez obveznosti,prek 10 različnih modelov...kje še lahko dobiš kaj takega?

To se prelepo sliši :) da, nikjer drugje tega ni v takšnem obsegu, najbrž je nek razlog?

V neki normalni Sloveniji oziroma pri normalnih potrošnikih je test logičen, pri nas pa baje obstajajo vikend drajveri, ki se hodijo malo na free vozit. 

Kako je urejeno v primeru defekta ali padca? Jaz zelo nerad posojam ali si sposodim, nikoli ne veš...

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 urami, Snečer pravi:

To se prelepo sliši :) da, nikjer drugje tega ni v takšnem obsegu, najbrž je nek razlog?

V neki normalni Sloveniji oziroma pri normalnih potrošnikih je test logičen, pri nas pa baje obstajajo vikend drajveri, ki se hodijo malo na free vozit. 

Kako je urejeno v primeru defekta ali padca? Jaz zelo nerad posojam ali si sposodim, nikoli ne veš...

 

Sliši se kot pravljica ja....so me.že večkrat primerjali s pravljičarjem. 😉

Gre za to da sem drugačen..črna ovca...hočem določene stvari spremeniti in spremenim jih lahko v svetu,ki ga odlično poznam in ga imam rad.

V primeru padca je tako kot s svojim motorjem, plačaš škodo..zaenkrat jo ni plačal še nihče.

V primeru defekta? Ej..govorimo o Kove. Če bo defekt ga z največjim veseljem plačam sam.😅

  • Všeč mi je 5
Objavljeno

svoj motor imas naceloma zavarovan ali pa ce je lepotna skoda se lahko odlocis ne popravljat

bi pricakoval da so testni motorji zavarovani?

Objavljeno
pred eno uro, Ragezor pravi:

svoj motor imas naceloma zavarovan ali pa ce je lepotna skoda se lahko odlocis ne popravljat

bi pricakoval da so testni motorji zavarovani?

Seveda so zavarovani.

Objavljeno

Sicer ne vem kako je tukaj, ampak dostikrat za testne vožnje piše, da če ni nesreča lahko prodajalec zahteva od voznika da pokrije stroške popravila.

V stilu če narediš neumnost ali nisi pazljiv si lahko odgovoroen za nastalo škodo.

Objavljeno
pred 54 minutami, smasher pravi:

Sicer ne vem kako je tukaj, ampak dostikrat za testne vožnje piše, da če ni nesreča lahko prodajalec zahteva od voznika da pokrije stroške popravila.

V stilu če narediš neumnost ali nisi pazljiv si lahko odgovoroen za nastalo škodo.

Vožnja je v vsakem primeru NA LASTNO ODGOVORNOST. 

V primeru,da je za nesrečo kriva druga oseba/voznik, se škoda seveda pokrije iz zavarovanja. 

Če padeš po lastni krivdi,se škoda na motorju seveda poravna. Za škodo na drugih objektih/osebah/vozilih je tukaj zavarovalnica.

Kdor pričakuje polni kasko brez odbitne franšize,bo moral iskati drugje.

  • Všeč mi je 5
Objavljeno

Brez zamere vsem sodelujočim, ampak malo me čudi ta debata glede testnih motorjev.... Saj pa vam je verjetno jasno, kako te zadeve potekajo. Pri rentacaru je isto, pa karkoli, kar si sposodiš, so načeloma pravila ista.  Pri nekih avtomobilskih dirkalnikih moraš celo dati 10.000 ali več jurjev pologa.... 🤷‍♀️

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 1
Objavljeno

Pa prav kamor grem jih srečam. Slivnica, javorniki, danes pa na ljubljanski obvoznici 800tka, ampak una ta boga s sam enim diskom. Šofer pa v supergah, prekratki trenerki in Jet celada. Taprav avanturist. :D

 

Lp, Samo

Objavljeno

Utekanje novega motorja zmeraj obožujem. Za prvo menjavo olja pri Kove 450 rally je potrebno narediti 500km. Pa dajmo to naredit v enem dnevu po lokalnih zavitih cestah in izključno po asfaltu in to z motorjem za katerega pravijo da "naj nebi bil za cesto".

 

Zjutraj ob 9 natociva in akcija. Pot je sledila takole:

Naklo,trzic begunje,kranjska gora,rabeljsko jezero,sella nevea,učja,kobarid,kolovrat,tolmin,nova gorica,dornberk,divaca,postojna predjama,podkraj,col,godovic,idrija,most na soci,podbrdo,skofja loka,kranj.

 

Slikam števec na začetku in na koncu. Prilagam slike in čase ter par lokacij.

 

Motor se je premikal 8ur, povprečje vožnje celega dne tik pod 60km/h. Vrtenje agregata pa zgolj do 6.500 obratov Max. (Vrti se do 10000). pri teh obratih to pomeni cca 30konj na gredi. 

V povprečju nekje pa okoli 25konj (4-5K obratov).

Maksimalna hitrost pa 120kmh (zaradi obratov). Pa seveda na serijskih 50/50 cst gumah. Ustaviva pri dobrih 500kmh na koncu dneva.

 

Na poti sva srečevala (horde) motorjev ni da ni. Vsi opremljeni do zob in z karseda čimveč konji in kubiki. Vse ok, moti pa me sledeče, oziroma me skrbi....kam smo zašli 🤔. Niti eden ni držal tempa enovalnika z vsega 450ccm, kar nekaj jih je bilo v napoto avtomobilom ali kombijem.... vožnja po celem pasu, pred ovinkom cele drame kaj kako kje....čemu je tega treba? Zakaj folk kupuje motor na katerem je popolnoma trd in počasen. Leta leta nazaj takih prizorov ki jih dozivljam zadnje čase ni bilo toliko. Folk se je peljal tekoče, gladko, varno brez drame.

 

Zlitje motorja z človekom...tega manjka. Če tega ni, potem je nevarno. Ne mislim da se je treba peljat hitro. Konc koncev je bila 120kmh Max. Govorim o hitrostih do 100kmh. Pravilna zajemanja ovinkov, kdaj bremzat, kako, kdaj gas pa koliko. 

Čemu danes cornering abs pa traction če narod ne pride niti blizu tega (so izjeme seveda). Overall 90% danes ki sva jih dohitela in prehitela enostavno ne ve kaj počne. Omenjam vse to zgolj zaradi varnosti v prometu. Če si počasen ne pomeni da si varen.

 

Z izjemo parih motoristov bi danes lahko vzel 125ccm motor in držal tempo večine raznoraznih potovalnih adv motorjev. 

 

Kove pa......zabava na zabavo. Čisto zaupanje in kontrola. Naj še kdo reče da se s temle ne da peljat po cesti normalno kot samo okoli bajte.

A je kdo slišal že tistole:

Videz vara! 

 

Naslednjič pa 1000km v enem dnevu po lokalnih cestah.

IMG_20250607_090350.jpg

IMG_20250607_093620.jpg

IMG_20250607_104518.jpg

IMG_20250607_120559.jpg

IMG_20250607_132621.jpg

IMG_20250607_143341.jpg

IMG_20250607_184614.jpg

IMG_20250607_194724.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!