miran985 Objavljeno torek ob 20:45 Objavljeno torek ob 20:45 pred 1 uro, Satao pravi: caki...a nimamo enga Podgurca, ki fura K- kove(biti podgurc je privlegij),.....vem, da obstajas , lahk bi me povabil na testno voznjo.... Misliš mene? Jaz sem podgurc 😉. Furam Kove med prvimi v Sloveniji ja, pa ne samo enega 😉
Satao Objavljeno torek ob 21:28 Objavljeno torek ob 21:28 40 minutes ago, miran985 said: Misliš mene? Jaz sem podgurc 😉. Furam Kove med prvimi v Sloveniji ja, pa ne samo enega 😉 in zakaj nisem tvoj frend? Aja, najprej reklama potem ..🤦🏻🤦🏻😂
miran985 Objavljeno sredo ob 03:12 Objavljeno sredo ob 03:12 pred 5 urami, Satao pravi: in zakaj nisem tvoj frend? Aja, najprej reklama potem ..🤦🏻🤦🏻😂 Ne vem zakaj. Povabil sem tukaj večkrat marsikoga naj se oglasi. Reklama? Ne razumem kaj je smešno 🤔. Imaš kontakt pa me klikneš, simpl.
DAMI34 Objavljeno sredo ob 08:57 Objavljeno sredo ob 08:57 pred 13 urami, Satao pravi: caki...a nimamo enga Podgurca, ki fura K- kove(biti podgurc je privlegij),.....vem, da obstajas , lahk bi me povabil na testno voznjo.... @miran985raj ne. Vse ti bo uniču 🤣 2
miran985 Objavljeno sredo ob 09:19 Objavljeno sredo ob 09:19 pred 17 minutami, DAMI34 pravi: @miran985raj ne. Vse ti bo uniču 🤣 Noben problem. Če se kaj uniči se plača, kot pri vsakem testnem motorju. Za Kove me ni strah, bolj me je za voznike da ne pride do kakih poškodb. 1
Snečer Objavljeno sredo ob 09:31 Objavljeno sredo ob 09:31 pred 12 urami, ADVENTURETIM pravi: Če ne kupuješ, zakaj test? Because you can! Zastonj,brez obveznosti,prek 10 različnih modelov...kje še lahko dobiš kaj takega? To se prelepo sliši da, nikjer drugje tega ni v takšnem obsegu, najbrž je nek razlog? V neki normalni Sloveniji oziroma pri normalnih potrošnikih je test logičen, pri nas pa baje obstajajo vikend drajveri, ki se hodijo malo na free vozit. Kako je urejeno v primeru defekta ali padca? Jaz zelo nerad posojam ali si sposodim, nikoli ne veš... 1
ADVENTURETIM Objavljeno sredo ob 14:17 Objavljeno sredo ob 14:17 pred 4 urami, Snečer pravi: To se prelepo sliši da, nikjer drugje tega ni v takšnem obsegu, najbrž je nek razlog? V neki normalni Sloveniji oziroma pri normalnih potrošnikih je test logičen, pri nas pa baje obstajajo vikend drajveri, ki se hodijo malo na free vozit. Kako je urejeno v primeru defekta ali padca? Jaz zelo nerad posojam ali si sposodim, nikoli ne veš... Sliši se kot pravljica ja....so me.že večkrat primerjali s pravljičarjem. 😉 Gre za to da sem drugačen..črna ovca...hočem določene stvari spremeniti in spremenim jih lahko v svetu,ki ga odlično poznam in ga imam rad. V primeru padca je tako kot s svojim motorjem, plačaš škodo..zaenkrat jo ni plačal še nihče. V primeru defekta? Ej..govorimo o Kove. Če bo defekt ga z največjim veseljem plačam sam.😅 5
Ragezor Objavljeno sredo ob 14:56 Objavljeno sredo ob 14:56 svoj motor imas naceloma zavarovan ali pa ce je lepotna skoda se lahko odlocis ne popravljat bi pricakoval da so testni motorji zavarovani?
ADVENTURETIM Objavljeno sredo ob 16:03 Objavljeno sredo ob 16:03 pred eno uro, Ragezor pravi: svoj motor imas naceloma zavarovan ali pa ce je lepotna skoda se lahko odlocis ne popravljat bi pricakoval da so testni motorji zavarovani? Seveda so zavarovani.
smasher Objavljeno sredo ob 16:46 Objavljeno sredo ob 16:46 Sicer ne vem kako je tukaj, ampak dostikrat za testne vožnje piše, da če ni nesreča lahko prodajalec zahteva od voznika da pokrije stroške popravila. V stilu če narediš neumnost ali nisi pazljiv si lahko odgovoroen za nastalo škodo.
ADVENTURETIM Objavljeno sredo ob 17:44 Objavljeno sredo ob 17:44 pred 54 minutami, smasher pravi: Sicer ne vem kako je tukaj, ampak dostikrat za testne vožnje piše, da če ni nesreča lahko prodajalec zahteva od voznika da pokrije stroške popravila. V stilu če narediš neumnost ali nisi pazljiv si lahko odgovoroen za nastalo škodo. Vožnja je v vsakem primeru NA LASTNO ODGOVORNOST. V primeru,da je za nesrečo kriva druga oseba/voznik, se škoda seveda pokrije iz zavarovanja. Če padeš po lastni krivdi,se škoda na motorju seveda poravna. Za škodo na drugih objektih/osebah/vozilih je tukaj zavarovalnica. Kdor pričakuje polni kasko brez odbitne franšize,bo moral iskati drugje. 5
pupa Objavljeno četrtek ob 06:15 Objavljeno četrtek ob 06:15 Brez zamere vsem sodelujočim, ampak malo me čudi ta debata glede testnih motorjev.... Saj pa vam je verjetno jasno, kako te zadeve potekajo. Pri rentacaru je isto, pa karkoli, kar si sposodiš, so načeloma pravila ista. Pri nekih avtomobilskih dirkalnikih moraš celo dati 10.000 ali več jurjev pologa.... 🤷♀️ 3 1
Nightmare Objavljeno pred 14 urami Objavljeno pred 14 urami Pa prav kamor grem jih srečam. Slivnica, javorniki, danes pa na ljubljanski obvoznici 800tka, ampak una ta boga s sam enim diskom. Šofer pa v supergah, prekratki trenerki in Jet celada. Taprav avanturist. Lp, Samo 2
miran985 Objavljeno pred 12 urami Objavljeno pred 12 urami Utekanje novega motorja zmeraj obožujem. Za prvo menjavo olja pri Kove 450 rally je potrebno narediti 500km. Pa dajmo to naredit v enem dnevu po lokalnih zavitih cestah in izključno po asfaltu in to z motorjem za katerega pravijo da "naj nebi bil za cesto". Zjutraj ob 9 natociva in akcija. Pot je sledila takole: Naklo,trzic begunje,kranjska gora,rabeljsko jezero,sella nevea,učja,kobarid,kolovrat,tolmin,nova gorica,dornberk,divaca,postojna predjama,podkraj,col,godovic,idrija,most na soci,podbrdo,skofja loka,kranj. Slikam števec na začetku in na koncu. Prilagam slike in čase ter par lokacij. Motor se je premikal 8ur, povprečje vožnje celega dne tik pod 60km/h. Vrtenje agregata pa zgolj do 6.500 obratov Max. (Vrti se do 10000). pri teh obratih to pomeni cca 30konj na gredi. V povprečju nekje pa okoli 25konj (4-5K obratov). Maksimalna hitrost pa 120kmh (zaradi obratov). Pa seveda na serijskih 50/50 cst gumah. Ustaviva pri dobrih 500kmh na koncu dneva. Na poti sva srečevala (horde) motorjev ni da ni. Vsi opremljeni do zob in z karseda čimveč konji in kubiki. Vse ok, moti pa me sledeče, oziroma me skrbi....kam smo zašli 🤔. Niti eden ni držal tempa enovalnika z vsega 450ccm, kar nekaj jih je bilo v napoto avtomobilom ali kombijem.... vožnja po celem pasu, pred ovinkom cele drame kaj kako kje....čemu je tega treba? Zakaj folk kupuje motor na katerem je popolnoma trd in počasen. Leta leta nazaj takih prizorov ki jih dozivljam zadnje čase ni bilo toliko. Folk se je peljal tekoče, gladko, varno brez drame. Zlitje motorja z človekom...tega manjka. Če tega ni, potem je nevarno. Ne mislim da se je treba peljat hitro. Konc koncev je bila 120kmh Max. Govorim o hitrostih do 100kmh. Pravilna zajemanja ovinkov, kdaj bremzat, kako, kdaj gas pa koliko. Čemu danes cornering abs pa traction če narod ne pride niti blizu tega (so izjeme seveda). Overall 90% danes ki sva jih dohitela in prehitela enostavno ne ve kaj počne. Omenjam vse to zgolj zaradi varnosti v prometu. Če si počasen ne pomeni da si varen. Z izjemo parih motoristov bi danes lahko vzel 125ccm motor in držal tempo večine raznoraznih potovalnih adv motorjev. Kove pa......zabava na zabavo. Čisto zaupanje in kontrola. Naj še kdo reče da se s temle ne da peljat po cesti normalno kot samo okoli bajte. A je kdo slišal že tistole: Videz vara! Naslednjič pa 1000km v enem dnevu po lokalnih cestah. 3 1 1 1
ADVENTURETIM Objavljeno pred 6 urami Objavljeno pred 6 urami pred 8 urami, Nightmare pravi: Pa prav kamor grem jih srečam. Slivnica, javorniki, danes pa na ljubljanski obvoznici 800tka, ampak una ta boga s sam enim diskom. Šofer pa v supergah, prekratki trenerki in Jet celada. Taprav avanturist. Lp, Samo Jet čelada,bele barve,ki izgleda kot simbioza med princezo Leio in storm trooperjem? Ta šofer ne vozi po offroadu,je pa zelo suveren na asfaltu,zato si je omislil tudi kombinacijo 19/17 pnevmatik. Je pa v preteklosti sestavljal rally avtomobile in je izjemen sogovornik in velik človek. O tehniki ve po mojem več,kot vsi mi skupaj. Sem zelo vesel da vozi Kove. pred 6 urami, miran985 pravi: Utekanje novega motorja zmeraj obožujem. Za prvo menjavo olja pri Kove 450 rally je potrebno narediti 500km. Pa dajmo to naredit v enem dnevu po lokalnih zavitih cestah in izključno po asfaltu in to z motorjem za katerega pravijo da "naj nebi bil za cesto". Zjutraj ob 9 natociva in akcija. Pot je sledila takole: Naklo,trzic begunje,kranjska gora,rabeljsko jezero,sella nevea,učja,kobarid,kolovrat,tolmin,nova gorica,dornberk,divaca,postojna predjama,podkraj,col,godovic,idrija,most na soci,podbrdo,skofja loka,kranj. Slikam števec na začetku in na koncu. Prilagam slike in čase ter par lokacij. Motor se je premikal 8ur, povprečje vožnje celega dne tik pod 60km/h. Vrtenje agregata pa zgolj do 6.500 obratov Max. (Vrti se do 10000). pri teh obratih to pomeni cca 30konj na gredi. V povprečju nekje pa okoli 25konj (4-5K obratov). Maksimalna hitrost pa 120kmh (zaradi obratov). Pa seveda na serijskih 50/50 cst gumah. Ustaviva pri dobrih 500kmh na koncu dneva. Na poti sva srečevala (horde) motorjev ni da ni. Vsi opremljeni do zob in z karseda čimveč konji in kubiki. Vse ok, moti pa me sledeče, oziroma me skrbi....kam smo zašli 🤔. Niti eden ni držal tempa enovalnika z vsega 450ccm, kar nekaj jih je bilo v napoto avtomobilom ali kombijem.... vožnja po celem pasu, pred ovinkom cele drame kaj kako kje....čemu je tega treba? Zakaj folk kupuje motor na katerem je popolnoma trd in počasen. Leta leta nazaj takih prizorov ki jih dozivljam zadnje čase ni bilo toliko. Folk se je peljal tekoče, gladko, varno brez drame. Zlitje motorja z človekom...tega manjka. Če tega ni, potem je nevarno. Ne mislim da se je treba peljat hitro. Konc koncev je bila 120kmh Max. Govorim o hitrostih do 100kmh. Pravilna zajemanja ovinkov, kdaj bremzat, kako, kdaj gas pa koliko. Čemu danes cornering abs pa traction če narod ne pride niti blizu tega (so izjeme seveda). Overall 90% danes ki sva jih dohitela in prehitela enostavno ne ve kaj počne. Omenjam vse to zgolj zaradi varnosti v prometu. Če si počasen ne pomeni da si varen. Z izjemo parih motoristov bi danes lahko vzel 125ccm motor in držal tempo večine raznoraznih potovalnih adv motorjev. Kove pa......zabava na zabavo. Čisto zaupanje in kontrola. Naj še kdo reče da se s temle ne da peljat po cesti normalno kot samo okoli bajte. A je kdo slišal že tistole: Videz vara! Naslednjič pa 1000km v enem dnevu po lokalnih cestah. 1000?? Zmenjeno..pod pogojem da mi rit zmasiraš na koncu. 2
pik1 Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 8 urami, miran985 pravi: Utekanje novega motorja zmeraj obožujem. Za prvo menjavo olja pri Kove 450 rally je potrebno narediti 500km. Pa dajmo to naredit v enem dnevu po lokalnih zavitih cestah in izključno po asfaltu in to z motorjem za katerega pravijo da "naj nebi bil za cesto". Zjutraj ob 9 natociva in akcija. Pot je sledila takole: Naklo,trzic begunje,kranjska gora,rabeljsko jezero,sella nevea,učja,kobarid,kolovrat,tolmin,nova gorica,dornberk,divaca,postojna predjama,podkraj,col,godovic,idrija,most na soci,podbrdo,skofja loka,kranj. Slikam števec na začetku in na koncu. Prilagam slike in čase ter par lokacij. Motor se je premikal 8ur, povprečje vožnje celega dne tik pod 60km/h. Vrtenje agregata pa zgolj do 6.500 obratov Max. (Vrti se do 10000). pri teh obratih to pomeni cca 30konj na gredi. V povprečju nekje pa okoli 25konj (4-5K obratov). Maksimalna hitrost pa 120kmh (zaradi obratov). Pa seveda na serijskih 50/50 cst gumah. Ustaviva pri dobrih 500kmh na koncu dneva. Na poti sva srečevala (horde) motorjev ni da ni. Vsi opremljeni do zob in z karseda čimveč konji in kubiki. Vse ok, moti pa me sledeče, oziroma me skrbi....kam smo zašli 🤔. Niti eden ni držal tempa enovalnika z vsega 450ccm, kar nekaj jih je bilo v napoto avtomobilom ali kombijem.... vožnja po celem pasu, pred ovinkom cele drame kaj kako kje....čemu je tega treba? Zakaj folk kupuje motor na katerem je popolnoma trd in počasen. Leta leta nazaj takih prizorov ki jih dozivljam zadnje čase ni bilo toliko. Folk se je peljal tekoče, gladko, varno brez drame. Zlitje motorja z človekom...tega manjka. Če tega ni, potem je nevarno. Ne mislim da se je treba peljat hitro. Konc koncev je bila 120kmh Max. Govorim o hitrostih do 100kmh. Pravilna zajemanja ovinkov, kdaj bremzat, kako, kdaj gas pa koliko. Čemu danes cornering abs pa traction če narod ne pride niti blizu tega (so izjeme seveda). Overall 90% danes ki sva jih dohitela in prehitela enostavno ne ve kaj počne. Omenjam vse to zgolj zaradi varnosti v prometu. Če si počasen ne pomeni da si varen. Z izjemo parih motoristov bi danes lahko vzel 125ccm motor in držal tempo večine raznoraznih potovalnih adv motorjev. Kove pa......zabava na zabavo. Čisto zaupanje in kontrola. Naj še kdo reče da se s temle ne da peljat po cesti normalno kot samo okoli bajte. A je kdo slišal že tistole: Videz vara! Naslednjič pa 1000km v enem dnevu po lokalnih cestah. . .... stari, si se pa razpisal ... razmišljam samo, kje ima zdaj glavni argument teh kitajcev, kot je na primer, par kil nižja teža, ne vem kakšen top hod vilic, top offroad gume in podobno, prednost pred ostalimi mopedi na cesti ... za na asvalt je u bistvu vseeno, ali imaš ta moped, ali pa 125 kubični skuter ps. ... ne rečem, da je ta moped najbrž čist ok za kakšen off road ... kot smo rekli ... bolj za okol bajte ... tako da, za pašo po asvaltu zanj res ne rabiš uporabljat nekih presežnikov 1
Nightmare Objavljeno pred 2 urami Objavljeno pred 2 urami 3 hours ago, ADVENTURETIM said: Jet čelada,bele barve,ki izgleda kot simbioza med princezo Leio in storm trooperjem? Ta šofer ne vozi po offroadu,je pa zelo suveren na asfaltu,zato si je omislil tudi kombinacijo 19/17 pnevmatik. Je pa v preteklosti sestavljal rally avtomobile in je izjemen sogovornik in velik človek. O tehniki ve po mojem več,kot vsi mi skupaj. Sem zelo vesel da vozi Kove. Nekaj takega ja. No saj nič ne obsojam, tudi verjamem napisanemu, samo kombinacija je bila pa hecna. 😁 Lp, Samo 12 minutes ago, pik1 said: . .... stari, si se pa razpisal ... razmišljam samo, kje ima zdaj glavni argument teh kitajcev, kot je na primer, par kil nižja teža, ne vem kakšen top hod vilic, top offroad gume in podobno, prednost pred ostalimi mopedi na cesti ... za na asvalt je u bistvu vseeno, ali imaš ta moped, ali pa 125 kubični skuter ps. ... ne rečem, da je ta moped najbrž čist ok za kakšen off road ... kot smo rekli ... bolj za okol bajte ... tako da, za pašo po asvaltu zanj res ne rabiš uporabljat nekih presežnikov Kurba si dosadan. 1
ADVENTURETIM Objavljeno pred 2 urami Objavljeno pred 2 urami pred 28 minutami, Nightmare pravi: Nekaj takega ja. No saj nič ne obsojam, tudi verjamem napisanemu, samo kombinacija je bila pa hecna. 😁 Lp, Samo Kurba si dosadan. Ej...sportni copati,na stopalu pa oranzni kroksi,prerezani na polovico...pa tista bela jetka...ubijalska kombinacija😉
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se