Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 56 minutami, vandrovec pravi:

5 mesto ni ravno nekaj posebnega, če je motor konkurenčen je bolj od voznika odvisno do kam pride?

Si pogledal motocikle?

Objavljeno
pred 3 urami, DESMODUE pravi:

Si pogledal motocikle?

Se slabo vidi, je zmagal 800 kubični ali 600?...sta pa imela prva dva kar lepo prednost, na posnetku. Ja kaj, manjka malo moči Kovetu za vrh...ne vem, a imajo kakšne omejitve na teh dirkah glede moči in prostornine ali "prosto po Prešernu" ..če je steza zavita itak to ne igra velike vloge...

Objavljeno

Po 1500 km z letošnjim modelom 510x, lahko strnem malo vtisov in primerjave z modelom 500x

Na prvi pogled je najbolj očitna razlika v barvnih kombinacijah.

Ob podrobnejšem pogledu opazimo TFT armaturno ploščo,namesto kombinacije led/analog na 500.

Ostalo več ali manj znano, okvir je enak,vzmetenje tudi,ergonomija tudi..kar je v bistvu super. Ker je to zelo dobro klapalo že pri 500tki.

Tudi oprema je enaka, razlika je seveda v informacijah s TFT ( screen mirroring,tlak in temperatura v pnevmatikah ) upravljanje menijev s stikali na levi strani krmila,osvetljena stikala.

Lahek in hiter dostop do ABS in TCS menija,ki ju lahko izklopimo začasno,ali stalno.

Dve mapi oziroma riding moda.

Še vedno ima tubeless platišča in dodane kotne ventilčke za polnjenje gum.

Dodana je protizdrsna sklopka.

Največja razlika sta agregat in menjalnik.

Agregat ima večjo prostornino,precej večji premer valja in krajši hod, še vedno uporablja 180  stopinjsko gred. Prej je agregat pridobil na živahnosti pri 6000 obratih, zdaj je ta točka pomaknjena na 4000 obratov, ostaja pa tako elastičen, da so zavijanja v križišču možna v tretji prestavi. Veselje do vrtenja je še večje,kot.pri predhodniku.

Na zaviti cesti sem recimo izvedel preizkus uporabe ene prestave ( tretje ) in dejansko je uporabna med 30 in 125km/h. Četrta je super med 70 in 145km/h. Menjalnik je fantastičen in med boljšimi,kar sem jih vozil, omogoča prestavljanje navzgor in navzdol prez uporabe sklopke z izjemno lahkotnostjo in natančnostjo ( brez quickshifterja )

V šesti se motor pri 160km/h vrti na 7400 vrtljajih,kar je daleč od rdečega polja in omejevalnika.

Že planiram novo avanturo z njim pozno jeseni😉

Zavoji? Zaviranje? Makadami? Vrhunsko! Tablica je na njem, testne vožnje so brezplačne.

 

Screenshot_20250625-200043.png

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!